Idd. Als het gaat om de lange bal. Als. Qua verdediging is hij mij te zenuwachtig, verder. Met Ooijer (of Boularouz) in zijn rug durf ik dat misschien nét aanquote:Op maandag 12 juni 2006 12:29 schreef VoreG het volgende:
Heitinga is een goede op die positie als het gaat om de lange bal, want dat kan hij geweldig.
Ooijer eruit latenquote:Op maandag 12 juni 2006 12:11 schreef SocialDisorder het volgende:
met sneijder/vdVaart als schaduwspits wordt het alleen maar beter. Opzouten met die punt naar achter, spelen als Ajax '95! 3 verdedigers (Heitinga, Boula, Gio), 1 daarvoor (Mathijsen), twee bikkelende middenvelders aan de zijkanten (Bommel, Cocu), een schaduwspits (vdVaart/Sneijder), twee vleugels (Robben, vPersie), en een diepe spits (vNistelrooy).
En we roepen "tien tien tien!"
Ik denk ook zeker dat een aantal oranje meneren precies die opdracht meekrijgen.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:49 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Nederland gaat het nog moeilijker krijgen tegen Ivoorkust denk ik. Die keeper Tizie, is een zwakke plek dus afstandschoten moet je zeker proberen.
Dan zou je dus moeten beginnen met Sneijder. Dat is één van de weinige spelers die het nog wel eens van afstand probeert. Ik las hierboven ergens een post en daar ben ik het wel mee eens. Gewoon beginnen met Sneijder in de basis en in de tweede helft van der Vaart in laten vallen om ritme op te doen. En dan vanaf de volgende wedstrijd met Rafael in de basis beginnenquote:Op maandag 12 juni 2006 20:49 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Nederland gaat het nog moeilijker krijgen tegen Ivoorkust denk ik. Die keeper Tizie, is een zwakke plek dus afstandschoten moet je zeker proberen.
ik denk de oranje meneren met "Cocu", "Van Bommel", "Sneijder", "Robben" en "van Persie" op hun shirtje gedrukt in het bijzonder.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 07:51 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik denk ook zeker dat een aantal oranje meneren precies die opdracht meekrijgen.![]()
Ik heb Marco beloofd niet in details te tredenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik denk de oranje meneren met "Cocu", "Van Bommel", "Sneijder", "Robben" en "van Persie" op hun shirtje gedrukt in het bijzonder.
Nou moet ik alleen nog een shirt met "van Persie" kopen....
ik had haar zooooooooooo hard gebeft totdat ze gillend, kirrend en schreeuwend me die kaartjes gegeven had.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:15 schreef Robar het volgende:
Iemand bij mij op de afdeling (een vrouw) heeft twee kaartjes gewonnen voor de wedstrijd Nederland - Argentinie in Frankfurt, inclusief vliegreis business class, inclusief twee hotelovernachtingen, inclusief diner. Was een actie van Mastercard. Wat denkt je wat ze zegt? Ik ga niet, ik hou niet van voetbal
Man, ik heb lopen smeken om die kaartjes
Maar haar familie gaat voor
Als ik niet van voetbal had gehouden had ik dat arrangement of alleen de kaartjes te koop aangeboden, wat moet dat wel niet opleveren?
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik had haar zooooooooooo hard gebeft totdat ze gillend, kirrend en schreeuwend me die kaartjes gegeven had.
wat aanbieden? Gewoon op de grond smijten, tussen die benen duiken, scheermes mee voor het geval dat, en likken met die tong!quote:
Het geval dat...ze niet besneden is?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wat aanbieden? Gewoon op de grond smijten, tussen die benen duiken, scheermes mee voor het geval dat, en likken met die tong!
Overigens verwacht ik voor deze tip wel kaartje #2 dat snap je ook wel.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:52 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het geval dat...ze niet besneden is?
Scheermes op haar keel zetten, je moet wat over hebben voor je kaartjesquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:52 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het geval dat...ze niet besneden is?
Ik weet niet of er op onderling resultaat beoordeeld wordt of op doelsaldo. Bij onderling resultaat zijn we er dan wel.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:02 schreef the_undertaker het volgende:
Ik zat te denken.. Als Servie nou wint van Argentinie en wij winnen van Ivoorkust. Dan zijn we er nog steeds niet!
Doelsaldo lijkt me. Ach, als we met 2 goals verschil winnen komt het met dat doelsaldo ook wel goed.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik weet niet of er op onderling resultaat beoordeeld wordt of op doelsaldo. Bij onderling resultaat zijn we er dan wel.
Ik wil niet azijnneuken, maar we zijn er nog lang niet... Ik zit vrijdag ook beduidend gespannener voor de tv, moet ik zeggen. Zware poule, geen jandoedels als tegenstanders, no sir.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:46 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Doelsaldo lijkt me. Ach, als we met 2 goals verschil winnen komt het met dat doelsaldo ook wel goed.
Weleens een leeuw met geknepen billen gezien?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:55 schreef SocialDisorder het volgende:
er hoeft niet naar doelsaldo gekeken te worden. De stieren en olifanten worden opgerold.
alleen met Gordon en Joling in de buurtquote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:58 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Weleens een leeuw met geknepen billen gezien?
Maar wat als drie ploegen op 6 punten eindigen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik weet niet of er op onderling resultaat beoordeeld wordt of op doelsaldo. Bij onderling resultaat zijn we er dan wel.
Niet helemaal, aangezien Argentinië dan tegen ons moet winnen en dus flink de beuk erin zal gooien. En met het aantal blessuregevoelige spelers aan Oranjekant, heb ik liever dat de laatste wedstrijd gewoon een leuke pot voetbal wordt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:19 schreef PyTh het volgende:
Het meeste gunstige is een gelijk spelletje bij Argentinie tegen Servie en natuurlijk een overwinning van ons tegen Elfenbeinkuste
helemaal niet, Argentinie moet winnen en wij ook. Dan staan we beiden op 6 punten en zijn we al door.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:19 schreef PyTh het volgende:
Het meeste gunstige is een gelijk spelletje bij Argentinie tegen Servie en natuurlijk een overwinning van ons tegen Elfenbeinkuste
Aan de andere kant zal Argentinië uit de schulp moeten kruipen waardoor er voor Nederland meer kansen zullen ontstaan. Ook zullen de Argentijnen op twee gedachten hinken omdat ze niet mogen verliezen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Niet helemaal, aangezien Argentinië dan tegen ons moet winnen en dus flink de beuk erin zal gooien. En met het aantal blessuregevoelige spelers aan Oranjekant, heb ik liever dat de laatste wedstrijd gewoon een leuke pot voetbal wordt.
Veel van gemerkt die strenge arbitragequote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:24 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Aan de andere kant zal Argentinië uit de schulp moeten kruipen waardoor er voor Nederland meer kansen zullen ontstaan. Ook zullen de Argentijnen op twee gedachten hinken omdat ze niet mogen verliezen.
En bovendien is de arbitrage over het algemeen strenger geworden.
Nou dan spelen we dus tegen 9 man, vragen om een kaart zit die argentijnen in het bloedquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Veel van gemerkt die strenge arbitrage
Ik heb nu al 6 keer rood geteld, maar niet gezien. Het enige waar meer op gelet wordt is buitenspel en vragen om een een kaart.
En Argentijnen kruipen niet uit de schulp, ook niet als ze moeten winnen. Die gaan op de counter wachten.
Uitzonderingen uiteraard daargelaten. Een cruciale wedstrijd als Ned-Arg zal niet door een koekenbakker gefloten worden, dus echt over de schreef gaan is niet mogelijk.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Veel van gemerkt die strenge arbitrage
Ik heb nu al 6 keer rood geteld, maar niet gezien. Het enige waar meer op gelet wordt is buitenspel en vragen om een een kaart.
En Argentijnen kruipen niet uit de schulp, ook niet als ze moeten winnen. Die gaan op de counter wachten.
quote:The ranking of each team in each group will be determined as follows:
a) greatest number of points obtained in all group matches;
b) goal difference in all group matches;
c) greatest number of goals scored in all group matches.
If two or more teams are equal on the basis of the above three criteria, their rankings will be determined as follows:
XVIII. TECHNICAL RULES FOR THE FINAL COMPETITION 41
d) greatest number of points obtained in the group matches between the teams concerned;
e) goal difference resulting from the group matches between the teams concerned;
f) greater number of goals scored in all group matches between the teams concerned;
g) drawing of lots by the Organising Committee for the FIFA World Cup™.
morgen winnen en we zijn door dusquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:52 schreef Trancelocator het volgende:
Ik heb nog even de gehanteerde methode voor de rangschikking in de poules opgezocht:
[..]
Ik wist dat Robben snel was, maar zó snel?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
morgen winnen en we zijn door dus
ik zit met m'n hoofd al bij donderdagquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:12 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik wist dat Robben snel was, maar zó snel?![]()
ze spelen vrijdag pas
Morgenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ehmm, nee dus, het gaat om doelsaldo.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ze weten dat Nederland - Argentinië veel bekeken gaat worden en hebben ze die maar omgedraaid.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:24 schreef Trancelocator het volgende:
Vreemd trouwens dat de laatste speelronde in Poule D eerder wordt gespeeld (middag) dan die van Poule C (avond).
Dat is toch goed, dan weten welke tegenstander we gaan treffen bij welk resultaat.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:24 schreef Trancelocator het volgende:
Vreemd trouwens dat de laatste speelronde in Poule D eerder wordt gespeeld (middag) dan die van Poule C (avond).
voor Marco gaat de komende wedstrijd zeker nog wel ergens om. Kan-ie weer dingetjes uitproberen, zodat hij er weer van wordt verzekerd dat "de ingeslagen weg de juiste is"quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:05 schreef Fukjoeman het volgende:
Ergens toch wel jammer dat deze wedstrijd nergens meer om gaat.
Mijn voorspelling kwam uitquote:Op maandag 1 mei 2006 12:45 schreef Falco het volgende:
Interessante poule op het eerste gezicht, maar het kan na 2 speelrondes ook wel weer beslist zijn als zowel Argentinië en Nederland op 6 punten staan.
Je zou nog de tactiek kunnen aanpassen om te proberen te beïnvloeden welke tegenstander je krijgt. Tevens lijkt het me belangrijk voor het zelfvertrouwen als wij niet met 4-0 de boot ingaan. Ik ben igg al blij met een gelijkspelletje.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:05 schreef Fukjoeman het volgende:
Ergens toch wel jammer dat deze wedstrijd nergens meer om gaat.
Gio vond ik juist heel goed, heb ik zelden of nooit een slechte wedstrijd van gezien.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:10 schreef Vitalogy het volgende:
Ik denk dat de 6-0 overwinning van Argentinie zwaar geflatteerd is.
Maar, als dat middenveld zo loopt als gisteren gaan we op zeker de boot in.
Khalid Bhoularouz in de verdediging zal het een stuk sterker maken.
Gio mag van mij eruit.
Nee behalve dan dat de goal via zijn verdedigingspositie loopt, het via die kant sowieso al meerdere malen bijna fout ging en hij ook nog een penalty veroorzaakt die dan godzijdank niet gegeven wordt.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:58 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Gio vond ik juist heel goed, heb ik zelden of nooit een slechte wedstrijd van gezien.
Boulah moet gewoon op de plaats van Mattijssen.
Van wk2006.fok.nl:quote:Op zondag 18 juni 2006 18:06 schreef Gelderland het volgende:
is er al bekend of die 6 spelers niet spelen? (met een gele kaart)
quote:De bondscoach van Oranje zei verder dat hij overweegt om spelers die al een gele kaart hebben (Heitinga, Robben, Boulahrouz, Van Bronckhorst, Van Bommel en Mathijsen) te sparen voor de laatste groepswedstrijd. "Na deze ronde vervallen de enkelvoudige gele kaarten. We willen simpelweg geen risico nemen voor wat betreft de volgende ronde."
Klopt, maar als je weet dat je niet de beste bent, wil je toch zo ver mogelijk komen.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:08 schreef Steeven het volgende:
Groot gelijk als hij mensen met een gele kaart langs de kant houdt. Ik denk niet dat Argentinië met haar beste opstelling gaat spelen ook. Zal meer een rustige pot om de eer worden. Als het Mexico of Portugal wordt: als je wereldkampioen wil worden moet je van iedereen winnen.
We zitten nu inderdaad in de makkelijkere toernooi-helft nu we geen last meer hebben van Argentinië.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:00 schreef F_N het volgende:
Da NL bij de bovenste 4 poule's hoort is wel gunstig uitgevallen op zich. Tot en met de kwart finale's heb je met poule A t/m D te maken. Daarna pas met landen die nu in poule E t/m F zitten. Landen als Spanje, Italie, Tsjechie, Frankrijk en Brazilie gaan elkaar uitschakelen voordat wij er last van krijgen. In de halve finale zijn er dus al minimaal 3 van de genoemde landen naar huis.
Noblesse obligequote:Op maandag 19 juni 2006 09:15 schreef SocialDisorder het volgende:
Nederland B tegen Argentinië B, gewoon leuke pot voetbal, eerste of tweede worden maakt niet zo gek veel uit, als je wereldkampioen wilt worden, moet je van iedereen winnen.
en daarvoor komen in de plaats; Messi, Teves.... héél erg voordelig jaquote:Op maandag 19 juni 2006 10:53 schreef Guerra het volgende:
Pekerman overweegt trouwens ook om wat basisspelers die op scherp staan wissel te zetten. Dat zijn oa. Crespo, Saviola, Heinze.
Dus dat zou ook wel voordelig voor Nederland zijn.![]()
Ach, Messi kan niks tegen onze Jaliens!quote:Op maandag 19 juni 2006 10:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en daarvoor komen in de plaats; Messi, Teves.... héél erg voordelig ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |