Ik vind het net zo leuk om te zien dat iedereen Servië achteloos terzijde schuift.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:22 schreef sitting_elfling het volgende:
leuk om te zien dat zoveel mensen servie en ivoorkust overschatten
3e?quote:Op maandag 1 mei 2006 16:34 schreef Harmen1984 het volgende:
Nederland staat trouwens 3e op de FIFA-ranking, geen 2e...
http://www.fifa.com/en/me(...)All-Apr-2006,00.html
LOL, en je weet ook hoe deze ranking tot stand kom eh?quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:14 schreef Scepsis het volgende:
[..]
3e?
Dat zou wel héél knap zijn voor een landje van 16 miljoen inwoners, dat grootschalige landen zoals Argentinië, Frankrijk, USA (300 mljoen inwoners) ver achter zich laat. Met andere woorden: een topprestatie van Nederland!!![]()
Precies, die vrees ik minstens zo erg als Ivoorkust.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:37 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik vind het net zo leuk om te zien dat iedereen Servië achteloos terzijde schuift.
Niet meer dan terecht als Zuid-Amerikaans land, lijkt mij.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat een flauwigheid trouwens dat Argentinie wel alle wedstrijden heeft om 21 uur
Leg mij maar eens uit danquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:22 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
LOL, en je weet ook hoe deze ranking tot stand kom eh?of niet?
Leuk om te zien dat zoveel mensen servie en ivoorkust onderschatten ookquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:22 schreef sitting_elfling het volgende:
leuk om te zien dat zoveel mensen servie en ivoorkust overschatten
Ík zal ze niet onderschatten, maar mensen die roepen dat Nederland niet kan tippen aan Ivoorkust vind ik toch lichtjes overdrijven.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:31 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat zoveel mensen servie en ivoorkust onderschatten ook
OMG! Dit is precies mijn scenario!! (doemscenario wel te verstaan!)quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:20 schreef RM-rf het volgende:
Mijn gok op de uitslag:
1. Nederland 7 punten (winst ivoorkust en argentinie, gelijkspel servie)
2. Servie 5 punten (winst argentinie, gelijkspel ivoorkust en nederland)
3. Argentinie, 3 punten (verlies nederland, servie, winst ivoorkust)
4. Ivoorkust 1 punt (gelijkspel servie en verlies argentinie, nederland)
Bij argentinie zakt dan Riquelme flink door het ijs, en falen ook de spelers om hem heen:
deels omdat ze overwerkt zijn, te moe na een lang seizoen, het iets te oude spelers zijn (28-30 jarigen herstellen niet meer zo snel na een seizoen, daarvoor kun je beter jongere spelers nemen)
OOk bij Ivoorkust kan drogba zijn team niet meer op sleeptouw nemen ....
De serviers komen weer door, met een knappe prestatie, stevig verdedigend spel, maar ook heel verzorgd, slechts 1 of 2 tegengoals (of misschien zelfs gewoon 0 tegengoals, daartoe acht ik de serviers in staat).
nederland speelt gewoon gedegen, geen opzienbarend spel, maar conditioneel okay en ze prikken er op de juiste momenten de goaltjes in, 3-0 tegen ivoorkust, 0-0 of 1-1 servie, en 3-2 winst van argentinie (vooral die laatste wedstrijd wordt dan een thriller, argentinie moet dan voor de winst gaan, en valt op 2-2 verschrikkelijk aan, waarna Robben, die op zijn tandvlees loopt, maar tegen beter weten in door Van Basten niet gewisseld wordt, de beslissende treffer scoort, een paar minuten voor tijd)
Dan is nu dus de hamvraag...quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:35 schreef Zjakkie het volgende:
knip
Een eitje voor Serviëquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan is nu dus de hamvraag...
Wat wordt het bij Servië - Ivoorkust?
Ik denk het niet. Servië en Ivoorkust worden behoorlijk overschat. Nederland wordt gewoon eerste of tweede. Dat zijn ze ook aan hun stand verplicht met spelers als vd Sar, Cocu, van Bommel, vd Vaart, v Persie, v Nistelrooij en Robben.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:59 schreef pietjansnot het volgende:
IK denk dat nederland er in de eerste ronde er uit vliegt
Kun je aangeven waarom Servie overschat zou worden..?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:28 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Servië [...] worden behoorlijk overschat.
Ik vind Servië helemaal niet zo'n goede ploeg hebben. Als je sterspeler Kezman is, zegt dat toch wel genoeg. Kijk eens naar de spelers die er bij Nederland rondlopen. Dan zou dat voor Nederland toch geen problemen op mogen leveren? Tuurlijk weet ik dat de bal rond is en alle kanten op kan gaan, maar normaal gesproken gaan Nederland en Argentinië gewoon door naar de volgende ronde. Maar wie van die twee landen als groepshoofd door gaat, dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:33 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Kun je aangeven waarom Servie overschat zou worden..?
BIj Ivoorkust zijn er wel argumenten voor genoemd, die presteerden zeer matig bij de afrika cup, hebben een zeer matige verdediging en zijn afhankelijk vane en paar sterren in de aanval, die nu al bij grotere europese clubs spelen (uit het verleden bleek al dat zulke teams tijdens WKs veelal niet hun top konden halen, de sterren mogelijk al vermoeid waren en de zaktes makkelijk uitgenut konden worden) ..
maar bij Servie zie ik niet in waarom je hen als overschat zou betitelen (eerder onderschat als je bedenkt dat ze als laagst geplaatst europees land staan genoteerd, wk-winnaar zullen ze wel niet worden, maar ik zie ze momenteel wel als europese subtop)
Die verdediging van Servië is inderdaad fantastisch. Maar toch ga ik er vanuit dat Nederland die muur moet kunnen slechten. Zoals ik al eerder zei, Nedeland heeft voldoende klasse in huis om een doelpunt te maken. Ik zie niet veel problemen tegen ploegen als Servië en Ivoorkust. Maar we zullen zien. Ik hoop dat ik gelijk krijgquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:43 schreef RM-rf het volgende:
Servie speelt gewoon een slim counterspel ... met twee snelle, slimme en trefzekere spitsen als Savo Milosecic en Kezman....
Dan heb je geen aanvaller nodig die 'spelmaker' is, omdat je de tegenstander het spel moet maken, maar je kunt gewoon bouwen op je verdediging (en Servie heeft een top-verdediging, die compleet is ingewerkt, de 'Famous Four') en het snelle omschakelen...
Dat zijn verdomd lastige ploegen om tegen te voetballen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |