abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 mei 2006 @ 19:28:52 #51
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_37463086
Alle 4 kanshebber om de volgende ronde te halen. Toch denk ik dat Ivoorkust het niet gaat redden. Nederland gaat kantjeboord worden, vrees ik...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_37465555
Servie is natuurlijk ook niet echt top hoor...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_37466594
Een topic alleen voor modjes?
  maandag 1 mei 2006 @ 21:17:44 #54
33189 RM-rf
1/998001
pi_37466932
quote:
Op maandag 1 mei 2006 20:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Servie is natuurlijk ook niet echt top hoor...
de 'top' misschien niet, nee...
Maar servie is in deze groep als derde geplaatst en dat is eigenlijk ver onder hun werkelijke kwaliteiten..
Ze hebben hun kwalificatiegroep als groepswinnaar afgesloten, voor groepshoofd Spanje ...
Als je servie als opvolger van Joegoslavie ziet, is dat wel weer een land dat vrijwel altijd garan stond voor een prima prestatie en vaak kwalificatie uit de groespronde (in 1998 bv door nederland met moeite verslagen in de achtste finale)

Servie te hebben geloot is niet zo'n hele ramp, maar voor de plek waarop ze staan, had men voor hetzelfde geld ook enkele véél mindere tegenstanders kunnen treffen, dat is natuurlijk weer wel zo.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 1 mei 2006 @ 22:40:23 #55
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_37470526
Servie heeft zich het meest overtuigend en indrukwekkend gekwalificeerd van alle landen. Één doelpunt tegen in de hele kwalificatiereeks zegt toch wel wat, die worden lastig te bespelen...
pi_37475882
Absoluut niet te voorspellen wie het hier haalt. De mooiste poule van allemaal.
pi_37477014
1:Argentinie
2:Ivoorkust
3:Nederland
4:Servie

Als ik eerlijk ben
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  dinsdag 2 mei 2006 @ 14:27:06 #58
33189 RM-rf
1/998001
pi_37485834
Overigens, wordt argentinie niet een beetje té makkelijk hooggeschreven?

Ik vond ze met de Federaion Cup nu echt niet zo top (2-1 winst van tunesie, 4-2 winst op australie en 2-2 gelijkspel tegen duitsland; 1-1 gelijkspel tegen mexico en daarna door op penalties, in de finale werden ze volledig in de pan gehakt door een ontketend Brazilie 4-1) ..

een zwakke verdediging, een weinig consequent spelend middenveld, sterspelers die nog wel eens door het lint gaan en rode kaarten krijgen ...

nee, ik betwijfel eigenlijk een beetje of argentinie doorgaat, dat is allerminst zeker wmb .... een behoorlijke kans dat bijhet laatste spel nederland-Argentinie om een zware beslissingwedstrijd gaat, waarbij de verliezer naar huis kan ... (lijkt me sowieso wel een leuk vooruitzicht)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_37490023
1.Nederland
2. Argentinie
3 & 4 die andere.
De status 'bagger-user' voorbij
pi_37518429
1. Nederland
2. Servie
3. Argentinie
4. Ivoorkust
Op dit moment geen signature
pi_37518539
Leuk dat er nog zoveel wordt verwacht van landen zoals ivoorkust en servie. Mensen die teveel nadenken. Beetje jammer. 1 en 2 zijn NL en ARG natuurlijk. Waarna nl er snel wordt uitgewipt door een beter team.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_37518553
Servië & Mont 0-1 Nederland
Nederland 1-1 Ivoorkust
Nederland 1-1 Argentinië
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_37519356
Ik denk dat Nederland zich op kan maken voor moeilijke wedstrijden, maar het moet ook weer niet overdreven worden. Overal wordt Ivoorkust maar opgehypt en alles, maar toen ik ze op de Africacup zag spelen vond ik dr niet veel aan. S&M is ook heus wel een goed land maar kom hier moet gewoon van gewonnen worden en ik geloof ook zeker dat ons team dat kan. Argentinië is dan wel een ijzersterk team, hopelijk gaat de laatste wedstrijd nog ergens om dat zou prachtig zijn.
  woensdag 3 mei 2006 @ 21:13:41 #64
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
  woensdag 3 mei 2006 @ 21:18:56 #65
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_37523798
Ik denk dat alleen Servië het niet gaat halen. Nederland, Argentinië en Ivoorkust gaan wel door, die zijn te goed. Wel jammer voor Kezman.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_37523989
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 21:18 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat alleen Servië het niet gaat halen. Nederland, Argentinië en Ivoorkust gaan wel door, die zijn te goed. Wel jammer voor Kezman.
Bij het WK 1990 was het toch pas voor het laatst dat drie ploegen doorgingen?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_37527587
Dylan Dog is al een tijdje de weg kwijt in het WK -subforum.
Hoi.
pi_37530713
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 22:52 schreef pekel het volgende:
Dylan Dog is al een tijdje de weg kwijt in het WK -subforum.
Never underestimate the power of human stupidity.
  donderdag 4 mei 2006 @ 00:18:46 #69
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_37530799
En ik las vanmiddag die opmerking en dacht "tering hey.. als dat wat ie zegt klopt schaam ik me dood". Maar gelukkig ben ik wel op de hoogte.

[ Bericht 2% gewijzigd door jojomen4 op 04-05-2006 00:19:36 (edit: gevoel voor tijd kwijt) ]
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 4 mei 2006 @ 00:54:53 #70
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_37531953
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 21:23 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Bij het WK 1990 was het toch pas voor het laatst dat drie ploegen doorgingen?
WK 1994 ook nog, want toen deden er 24 ploegen mee
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  donderdag 4 mei 2006 @ 01:01:55 #71
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_37532149
Ik las tijdens de Afrika-cup in Trouw een mooi commentaar op het Afrikaanse voetbal. Tot een jaar of 5 terug was het nog swingend, sprankelend en onberekenbaar voetbal, maar tegenwoordig spelen ze precies hetzelfde als de Europese landen. Daarom maak ik me over Ivoorkust weinig zorgen. Ook al heben ze een aantal goede spelers, maar als Nederland de begrenzer er af haalt, wordt dat een eenvoudige zege. 2-0 bij de rust en meteen de eindstand
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  donderdag 4 mei 2006 @ 09:20:55 #72
33189 RM-rf
1/998001
pi_37535595
Mijn gok op de uitslag:

1. Nederland 7 punten (winst ivoorkust en argentinie, gelijkspel servie)
2. Servie 5 punten (winst argentinie, gelijkspel ivoorkust en nederland)
3. Argentinie, 3 punten (verlies nederland, servie, winst ivoorkust)
4. Ivoorkust 1 punt (gelijkspel servie en verlies argentinie, nederland)

Bij argentinie zakt dan Riquelme flink door het ijs, en falen ook de spelers om hem heen:
deels omdat ze overwerkt zijn, te moe na een lang seizoen, het iets te oude spelers zijn (28-30 jarigen herstellen niet meer zo snel na een seizoen, daarvoor kun je beter jongere spelers nemen)
OOk bij Ivoorkust kan drogba zijn team niet meer op sleeptouw nemen ....
De serviers komen weer door, met een knappe prestatie, stevig verdedigend spel, maar ook heel verzorgd, slechts 1 of 2 tegengoals (of misschien zelfs gewoon 0 tegengoals, daartoe acht ik de serviers in staat).

nederland speelt gewoon gedegen, geen opzienbarend spel, maar conditioneel okay en ze prikken er op de juiste momenten de goaltjes in, 3-0 tegen ivoorkust, 0-0 of 1-1 servie, en 3-2 winst van argentinie (vooral die laatste wedstrijd wordt dan een thriller, argentinie moet dan voor de winst gaan, en valt op 2-2 verschrikkelijk aan, waarna Robben, die op zijn tandvlees loopt, maar tegen beter weten in door Van Basten niet gewisseld wordt, de beslissende treffer scoort, een paar minuten voor tijd)
  donderdag 4 mei 2006 @ 09:53:29 #73
62913 Blik
The one and Only!
pi_37536260
Ik denk dat het zo wordt:

1. Nederland 7 punten
2. Argentinië 7 punten
3. Servië & M. 1 punt
4. Ivoorkust 1 punt

Nederland en Argentinië winnen van Ivoorkust en Servië. Ze spelen zelf gelijk en Nederland gaat als eerste door wegens doelsaldo.

Ivoorkust moet echt niet te hoog worden ingeschat, omdat ze toevallig een aantal goede aanvallers hebben betekent het natuurlijk niet dat ze goed zijn. Middenveld en verdediging zijn niet zo heel sterk. Servië en Montenegro is natuurlijk wel een sterk collectief maar redden het niet op een eindtoernooi, moet je toch een ander soort klasse hebben
pi_37536659
Ivoorkust is te bespelen voor Nederland, ze willen aanvallen en de verdediging is niet goed genoeg. Tijdens de Afrika Cup was het al armoe troef. Argentinië hebben we ook een kans tegen, want dat land wil ook voetballen. Dat wordt een gelijkspel of krappe winst.
Servië wordt de lastigste tegenstander, omdat die verdediging gewoon goed in elkaar zit en de linies ervoor genoeg in huis hebben om er slim uit te komen. Kezman en Milosevic zijn echt een nachtmerrie voor elke verdediging.
De openingswedstrijd wordt volgens mij dus een domper, helaas. Ik zal echt teletoeteren tot ik erbij neerval, maar ik vrees een nederlaag.

Overigens hoop ik dat Van Basten in staat is én de rust en stabiliteit te handhaven in de groep én daadkrachtig genoeg zal zijn om Van Nistelrooij eruit te halen voor Huntelaar als het weer niet loopt.
Grote gok, met zo'n verse spits, maar wéér urenlange irritatie over RvN (wat is die gozer langzaam zeg als het fout gaat) trek ik echt niet.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_37537027
leuk om te zien dat zoveel mensen servie en ivoorkust overschatten
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  donderdag 4 mei 2006 @ 10:31:45 #76
148195 Cyclopssss
nu nog nieuwer
pi_37537301
Bereid je maar voor op nagelbijten. Het wordt echt niet makkelijk, dat zou me verbazen. Nederland start namelijk NOOIT goed op een wereldtoernooi. En dan is het maar weer de vraag of je het in de overige wedstrijden recht kan breien.
Free your mind and your ass wil follow!
pi_37537473
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 10:22 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik vind het net zo leuk om te zien dat iedereen Servië achteloos terzijde schuift.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_37538523
quote:
Op maandag 1 mei 2006 16:34 schreef Harmen1984 het volgende:
Nederland staat trouwens 3e op de FIFA-ranking, geen 2e...

http://www.fifa.com/en/me(...)All-Apr-2006,00.html
3e?

Dat zou wel héél knap zijn voor een landje van 16 miljoen inwoners, dat grootschalige landen zoals Argentinië, Frankrijk, USA (300 mljoen inwoners) ver achter zich laat. Met andere woorden: een topprestatie van Nederland!!
pi_37538785
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 11:14 schreef Scepsis het volgende:

[..]

3e?

Dat zou wel héél knap zijn voor een landje van 16 miljoen inwoners, dat grootschalige landen zoals Argentinië, Frankrijk, USA (300 mljoen inwoners) ver achter zich laat. Met andere woorden: een topprestatie van Nederland!!
LOL, en je weet ook hoe deze ranking tot stand kom eh? of niet?
  Redactie Games donderdag 4 mei 2006 @ 11:34:40 #80
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_37539187
Hoe zit het eigenlijk als er 3 landen met evenveel punten komen te staan? Telt dan eerst doelsaldo of onderling resultaat?
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
  donderdag 4 mei 2006 @ 11:48:35 #81
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_37539637
Ik wordt zo moe van 'Nederland moet blij zijn als ze de 1e ronde doorkomen'-opmerkingen.

Moet eigenlijk gewoon te doen zijn
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  donderdag 4 mei 2006 @ 12:56:45 #82
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37541957
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 10:37 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik vind het net zo leuk om te zien dat iedereen Servië achteloos terzijde schuift.
Precies, die vrees ik minstens zo erg als Ivoorkust.

Tegen Spanje speelde ze tweemaal zeer gedegen en effectief.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 11 mei 2006 @ 12:15:45 #83
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_37732765
Wat een flauwigheid trouwens dat Argentinie wel alle wedstrijden heeft om 21 uur
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_37733573
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 12:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat een flauwigheid trouwens dat Argentinie wel alle wedstrijden heeft om 21 uur
Niet meer dan terecht als Zuid-Amerikaans land, lijkt mij.

Zoals wel meer mensen het zeggen, het kan alle kanten op gaan, wat mij betreft.
Mijn voorspelling:
1. Argentinië
2. Nederland
3. Ivoorkust
4. Servië & Montenegro
pi_37734469
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 11:22 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

LOL, en je weet ook hoe deze ranking tot stand kom eh? of niet?
Leg mij maar eens uit dan
pi_37734608
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 10:22 schreef sitting_elfling het volgende:
Leuk om te zien dat zoveel mensen servie en ivoorkust onderschatten ook
  donderdag 11 mei 2006 @ 14:37:20 #87
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_37736560
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 13:31 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Leuk om te zien dat zoveel mensen servie en ivoorkust onderschatten ook
Ík zal ze niet onderschatten, maar mensen die roepen dat Nederland niet kan tippen aan Ivoorkust vind ik toch lichtjes overdrijven.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
  donderdag 11 mei 2006 @ 14:52:58 #88
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_37736939
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 09:20 schreef RM-rf het volgende:
Mijn gok op de uitslag:

1. Nederland 7 punten (winst ivoorkust en argentinie, gelijkspel servie)
2. Servie 5 punten (winst argentinie, gelijkspel ivoorkust en nederland)
3. Argentinie, 3 punten (verlies nederland, servie, winst ivoorkust)
4. Ivoorkust 1 punt (gelijkspel servie en verlies argentinie, nederland)

Bij argentinie zakt dan Riquelme flink door het ijs, en falen ook de spelers om hem heen:
deels omdat ze overwerkt zijn, te moe na een lang seizoen, het iets te oude spelers zijn (28-30 jarigen herstellen niet meer zo snel na een seizoen, daarvoor kun je beter jongere spelers nemen)
OOk bij Ivoorkust kan drogba zijn team niet meer op sleeptouw nemen ....
De serviers komen weer door, met een knappe prestatie, stevig verdedigend spel, maar ook heel verzorgd, slechts 1 of 2 tegengoals (of misschien zelfs gewoon 0 tegengoals, daartoe acht ik de serviers in staat).

nederland speelt gewoon gedegen, geen opzienbarend spel, maar conditioneel okay en ze prikken er op de juiste momenten de goaltjes in, 3-0 tegen ivoorkust, 0-0 of 1-1 servie, en 3-2 winst van argentinie (vooral die laatste wedstrijd wordt dan een thriller, argentinie moet dan voor de winst gaan, en valt op 2-2 verschrikkelijk aan, waarna Robben, die op zijn tandvlees loopt, maar tegen beter weten in door Van Basten niet gewisseld wordt, de beslissende treffer scoort, een paar minuten voor tijd)
OMG! Dit is precies mijn scenario!! (doemscenario wel te verstaan!)
Wil er nog aan toevoegen:

Argentina-Ivoorkust 2-2
Ze spelen gelijk tegen ivoorkust, door 2 doelpunten uit 2 counters van Ivoorkust.
Balbezit = weliswaar 70%-30% maar de fragiele verdediging kan de voorsprong niet vasthouden.
Messi zijn blessure speelt weer op in de 1e wedstrjid en speelt daarna niet meer.

Argentina - S&M 0-1
- Een gefrustreerde Riquelme krijgt rood in de 2e helft nadat het team machteloos probeert te scoren om de 0-1 uit een counter van de stug verdedigende tegenstander goed te maken.

Argentina - Nederland 2-3
In een gelijkopgaande spannende wedstrijd scoort Nederland vlak voor tijd de winnende treffer.
pi_37736991
Ik verwacht dat Oranje drie keer gelijkspeelt en er vervolgens uitligt.
pi_37738160
Nederland - Servië 0-2

Nederland loopt zich stuk op de verdediging. Ondanks de 80% balbezit lukt het niet om door de Servische muur heen te breken. Om dat toch proberen te forceren, en omdat Servië geen man voorin houdt, schuift ook de verdediging door. Als Servië dan de bal weet te veroveren schakelen ze bliksemsnel om en lopen ze met 4 man op 2 Nederlandse verdedigers af. Dit weten ze goed uit te spelen. Hierna gaat Nederland nog aanvallender spelen, en op identieke wijze scoort Servië de 2-0.

Nederland - Ivoorkust 1-0

In een gelijkopgaand duel wint Nederland in de laatste minuten door een goal van Huntelaar. De Nederlandse verdediging verdient complimenten, zij hebben ze gevaarlijke Ivoorse aanvallers geen ruimte gegeven, en die komen dan ook niet in het spel voor. Met enige mazzel wordt vlak voor tijd het enige goal van de wedstrijd gescoord.

Nederland - Argentinië 2-2

Een spectaculair duel eindigt terecht in een puntendeling. Beide ploegen gaan volop in de aanval, en een schitterende wedstrijd is het gevolg. Heel de wereld geniet mee van een van de mooiste WK duels ooit. Bij rust staat het 1-0 in het voordeel van de Argentijnen, maar Nederland knokt zich knap terug tot 2-1. Helaas krijgen ze hierna nog 1 doelpunt te verwerken.
pi_37742260
IK denk dat nederland er in de eerste ronde er uit vliegt
pi_37742285
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 15:35 schreef Zjakkie het volgende:
knip
Dan is nu dus de hamvraag...
Wat wordt het bij Servië - Ivoorkust?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_37743117
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 18:00 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dan is nu dus de hamvraag...
Wat wordt het bij Servië - Ivoorkust?
Een eitje voor Servië
pi_37753080
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 17:59 schreef pietjansnot het volgende:
IK denk dat nederland er in de eerste ronde er uit vliegt
Ik denk het niet. Servië en Ivoorkust worden behoorlijk overschat. Nederland wordt gewoon eerste of tweede. Dat zijn ze ook aan hun stand verplicht met spelers als vd Sar, Cocu, van Bommel, vd Vaart, v Persie, v Nistelrooij en Robben.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 09:33:58 #95
33189 RM-rf
1/998001
pi_37753221
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 09:28 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Servië [...] worden behoorlijk overschat.
Kun je aangeven waarom Servie overschat zou worden..?

BIj Ivoorkust zijn er wel argumenten voor genoemd, die presteerden zeer matig bij de afrika cup, hebben een zeer matige verdediging en zijn afhankelijk vane en paar sterren in de aanval, die nu al bij grotere europese clubs spelen (uit het verleden bleek al dat zulke teams tijdens WKs veelal niet hun top konden halen, de sterren mogelijk al vermoeid waren en de zaktes makkelijk uitgenut konden worden) ..

maar bij Servie zie ik niet in waarom je hen als overschat zou betitelen (eerder onderschat als je bedenkt dat ze als laagst geplaatst europees land staan genoteerd, wk-winnaar zullen ze wel niet worden, maar ik zie ze momenteel wel als europese subtop)
pi_37753256
Elke ploeg kan er gewoon uitliggen na de poulewedstrijden. Ook Argentinië zie ik nog niet zomaar even doorgaan.
pi_37753340
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 09:33 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Kun je aangeven waarom Servie overschat zou worden..?

BIj Ivoorkust zijn er wel argumenten voor genoemd, die presteerden zeer matig bij de afrika cup, hebben een zeer matige verdediging en zijn afhankelijk vane en paar sterren in de aanval, die nu al bij grotere europese clubs spelen (uit het verleden bleek al dat zulke teams tijdens WKs veelal niet hun top konden halen, de sterren mogelijk al vermoeid waren en de zaktes makkelijk uitgenut konden worden) ..

maar bij Servie zie ik niet in waarom je hen als overschat zou betitelen (eerder onderschat als je bedenkt dat ze als laagst geplaatst europees land staan genoteerd, wk-winnaar zullen ze wel niet worden, maar ik zie ze momenteel wel als europese subtop)
Ik vind Servië helemaal niet zo'n goede ploeg hebben. Als je sterspeler Kezman is, zegt dat toch wel genoeg. Kijk eens naar de spelers die er bij Nederland rondlopen. Dan zou dat voor Nederland toch geen problemen op mogen leveren? Tuurlijk weet ik dat de bal rond is en alle kanten op kan gaan, maar normaal gesproken gaan Nederland en Argentinië gewoon door naar de volgende ronde. Maar wie van die twee landen als groepshoofd door gaat, dat weet ik niet.

Servië is Europese subtop. Nederland is Europese top

En ja, ik ben heel erg positief ingesteld. Altijd al geweest
  vrijdag 12 mei 2006 @ 09:43:10 #98
33189 RM-rf
1/998001
pi_37753456
Servie speelt gewoon een slim counterspel ... met twee snelle, slimme en trefzekere spitsen als Savo Milosecic en Kezman....

Dan heb je geen aanvaller nodig die 'spelmaker' is, omdat je de tegenstander het spel moet maken, maar je kunt gewoon bouwen op je verdediging (en Servie heeft een top-verdediging, die compleet is ingewerkt, de 'Famous Four') en het snelle omschakelen...
Dat zijn verdomd lastige ploegen om tegen te voetballen
pi_37753628
Ik denk dan Nederland eerste word in de poule met 7 punten, overwinningen tegen Servie en Ivoorkust. Gelijkspel tegen Argentinie.
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
pi_37753665
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 09:43 schreef RM-rf het volgende:
Servie speelt gewoon een slim counterspel ... met twee snelle, slimme en trefzekere spitsen als Savo Milosecic en Kezman....

Dan heb je geen aanvaller nodig die 'spelmaker' is, omdat je de tegenstander het spel moet maken, maar je kunt gewoon bouwen op je verdediging (en Servie heeft een top-verdediging, die compleet is ingewerkt, de 'Famous Four') en het snelle omschakelen...
Dat zijn verdomd lastige ploegen om tegen te voetballen
Die verdediging van Servië is inderdaad fantastisch. Maar toch ga ik er vanuit dat Nederland die muur moet kunnen slechten. Zoals ik al eerder zei, Nedeland heeft voldoende klasse in huis om een doelpunt te maken. Ik zie niet veel problemen tegen ploegen als Servië en Ivoorkust. Maar we zullen zien. Ik hoop dat ik gelijk krijg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')