Dachten we dat ook niet over Tjechie tijdens de kwalificatie?quote:Op maandag 1 mei 2006 14:34 schreef Posdnous het volgende:
Nederland kan toch nooit boven Argentinie eindigen.
Daar zit wat in. Daarom gaan ze ook gewoon winnen van Serviëquote:Op maandag 1 mei 2006 14:32 schreef Posdnous het volgende:
Als Nederland de eerste wedstrijd tegen Servie niet wint vliegen ze er uit denk ik.
Niet als Argentinië het laat liggen tegen Ivoorkust, wat ik nog wel zie gebeuren.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Als je de eerste twee wint ben je er al. Krijg je zo'n wedstrijd als Nederland - Frankrijk in 2000...
quote:Op maandag 1 mei 2006 15:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Niet als Argentinië het laat liggen tegen Ivoorkust, wat ik nog wel zie gebeuren.
denk het niet. Ik krijg wel een goed gevoel bij dit Oranje. Zeker geen gevoel dat ze "wel even dit klusje gaan klaren", maar ook niet het idee dat ze tegenstanders onderschatten. Iets wat ik wel had bij eerdere Oranjes.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:34 schreef Posdnous het volgende:
[..]
![]()
.
En Nederland laat niks liggen denk je?
Daar ging het niet om. Het ging er ALS Nederland de 1e 2 zou winnen, dat ze er dan al zo goed als zeker waren.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:34 schreef Posdnous het volgende:
[..]
![]()
.
En Nederland laat niks liggen denk je?
dat sowieso.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:50 schreef Trancelocator het volgende:
Ik denk dat Oranje met de hakken over de sloot deze poule doorkomt. (Dankzij KJ natuurlijk...)
Met andere woorden? Zonder KJ hadden we de poule met gemak gewonnen?quote:Op maandag 1 mei 2006 15:50 schreef Trancelocator het volgende:
Ik denk dat Oranje met de hakken over de sloot deze poule doorkomt. (Dankzij KJ natuurlijk...)
Ik hecht sowieso weinig waarde aan die ranking. VS op vier (zoals ik al had aangekaart in het VS-topic).quote:Op maandag 1 mei 2006 16:34 schreef Harmen1984 het volgende:
Nederland staat trouwens 3e op de FIFA-ranking, geen 2e...
http://www.fifa.com/en/me(...)All-Apr-2006,00.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |