Wie durft dat dan te beweren?quote:Op zondag 11 juni 2006 00:11 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
En dan zijn er nog mensen die vooraf beweerden dat poule C niet de zwaarste poule is. Ik denk dat ze morgen anders zullen praten.
- Nederland mag je wel beoordelen dan, en dat zal niet positiever uitvallen dan tijdens de WK van 1998. Toen had Oranje een betere selectie. Een team dat Van Persie uitschakelt en het middenveld (Cocu/Sneijder) kraakt, wint van Nederland.quote:Op zondag 11 juni 2006 00:11 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
En dan zijn er nog mensen die vooraf beweerden dat poule C niet de zwaarste poule is. Ik denk dat ze morgen anders zullen praten.
Kijk jij eens terug naar de odds en vertel dan eens wat Australië, Trinidad en Togo hier komen doen!? Daarbij, twee favorieten maakt de poule alleen maar eenvoudiger. Zowel Nederland als Argentinië weet dat het laatste duel het punt gedeeld zal moeten kunnen worden. Dat risico kun je niet lopen.quote:Op zondag 11 juni 2006 01:18 schreef Timmehhh het volgende:
poule F heeft 1 topland en poule G 2 favouriten, kijk anders eens naar de odds van de bookmakers dan zie je dat wij veruit de zwaarste poule hebben.
quote:Op zondag 11 juni 2006 01:18 schreef Timmehhh het volgende:
poule F heeft 1 topland en poule G 2 favouriten, kijk anders eens naar de odds van de bookmakers dan zie je dat wij veruit de zwaarste poule hebben.
Jammer. Maar het beste ervan hopen dan.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:59 schreef Canisfire het volgende:
Nog altijd Mathijsen in plaats van Boula![]()
Via de fifa site las ik dat sommigen nog durfden te beweren dat poule E sterker was met Amerika, Tsjechië, Italië en Ghana.quote:
Kroatië is niet zo sterk als Ivoorkust of Nederland, dat zullen we over een paar dagen zien. Australië komt zoveel voetbalend vermogen te kort dat ze het absurd lijkt om te zeggen dat ze niet voor Nederland onder doen. Japan heeft niet de individuele kwaliteit van Servië, en heeft in de kwalificatie niet zo'n imposante reeks neergezet.quote:Op zondag 11 juni 2006 00:52 schreef okee6 het volgende:
[..]
- Nederland mag je wel beoordelen dan, en dat zal niet positiever uitvallen dan tijdens de WK van 1998. Toen had Oranje een betere selectie. Een team dat Van Persie uitschakelt en het middenveld (Cocu/Sneijder) kraakt, wint van Nederland.
- Ivoorkust hebben we al gezien. Stormt naar voren, immers 's avonds is het niet zo overdreven heet. Maar naarmate een toernooi verloopt, houd je dat niet vol. De ploeg komt net kijken op een groot internationaal toernooi. Dan moet je wel heel sterk zijn, wil je gevestigde ploegen naar huis sturen. Ik heb dat vanavond niet gezien. De aard van Ivoorkust zal tegen Oranje boven moeten komen.
- Servië heeft net als Nederland een prachtige cijferlijst meegebracht, maar hoe gaat zich dat in dit toernooi vertalen? De Serven hebben niet voldoende gif om het echt ver te schoppen. De ploeg scoort moeilijk. Dan wordt het dus link, mocht het tot rekenen komen.
- Argentinië is okee, blijft een favoriet voor de eindzege.
Kijk ik naar poule F: Brazilië doet niet onder voor Argentinië, ik sla het zelfs hoger aan. Kroatië ziet er achterin niet zo hulpeloos uit als Ivoorkust of Nederland. Geen supervedetten, maar ik sla het niet veel minder aan dan Servië. De Kroaten werden al eens derde bij hun debuut, toen waren ze wel beter bezet. Australië onder Hiddink is een naar outsidertje. Fysiek voetbal is niet makkelijk, dat ondervond Oranje al. Ze deden niet voor Nederland onder. Tenslotte Japan, is dat veel minder dan Ivoorkust? Japan speelde kort geleden 2-2 in en tegen Duitsland. Deze poule belooft toch wat.
Tel je de klasseringen van de laatste (wankele) FIFA ranglijst op: 88 om 84, poule F is marginaal sterker bezet
Hij is nergens tegen grote, sterke verdedigers, hij is gewoon niet wendbaar genoeg.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:38 schreef kamagurka het volgende:
Ik moet zeggen dat ik wel mooie momenten heb gezien, maar ook veel slordigheid. En die Van Nistelrooy kan ik niet zo goed meer tegen, dat kansloze geklooi in de 16.
hij reeg geen fatsoenlije balquote:Op zondag 11 juni 2006 17:45 schreef Arendt het volgende:
[..]
Hij is nergens tegen grote, sterke verdedigers, hij is gewoon niet wendbaar genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |