owquote:Op donderdag 27 april 2006 17:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
slowchatten gebeurd in het FMT topic anders halen we nooit nog een dubbele punten topic.
Hai Sokolsky.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:52 schreef Sokolsky het volgende:
Alles goed met iedereen? Ik ben deze week vreselijk druk met het begeleiden op het NK Jeugd, dus FMT'en gaat niet lukken... ik zal straks even de eindstand van april opzoeken.
hmmzzzquote:
Ah DH mag een minuut gratis winkelen?quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:49 schreef Sheridana het volgende:
[..]
hmmzzz
Oke, het is een verrassing...maar als je op zaterdag in Heerhugowaard bent en ervoor zorgt dat je in de buurt van de Vomar supermarkt staat, rond 21.00...
Moet niet te gek worden natuurlijkquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:52 schreef TMs_Andy het volgende:
[..]
Ah DH mag een minuut gratis winkelen?
Het vorige topic zit vol. Ik zal ff een nieuwe aanmaken.quote:
Ooooohh... kijk. Dat verklaart watquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:21 schreef victorinox het volgende:
[..]
Het vorige topic zit vol. Ik zal ff een nieuwe aanmaken.
Komen bij jou de sexy vrouwen dan uit Zutphen?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:38 schreef Doff het volgende:
Kom je uit Zutphen Batman2k?
En waarom op zó'n site?
Yep, zie je tegenwoordig altijd op dat soort sites.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:56 schreef Doff het volgende:
Oh bah, wordt je ip nagetrokken ofso
ik zal er niet zijnquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:49 schreef Sheridana het volgende:
[..]
hmmzzz
Oke, het is een verrassing...maar als je op zaterdag in Heerhugowaard bent en ervoor zorgt dat je in de buurt van de Vomar supermarkt staat, rond 21.00...
sexy FTR Hunks komen ook uit Helmond...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:45 schreef victorinox het volgende:
[..]
Komen bij jou de sexy vrouwen dan uit Zutphen?
Bij mij uit Helmond.![]()
Ik wilde net een opmerking maken over het feit dat ik vrijwel niet in de andere fora post.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
En oh ja, de lijst van FTR-Topposters wordt dan niet meer gedomineerd door users van wie de doorsnee FTR-er zegt: "Wie".
ik zal er veel komen, maar toch vind ik FMT er absoluut niet thuis horen.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:26 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb daar even wat topics door zitten kijken.
![]()
als het veel bagger aantrekt, is dat niet aantrekkelijk.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:31 schreef Sokolsky het volgende:
Kijk, dus het moet wel blijven
(maar even serieus: waarom zou je dan stoppen met tellen?)
Hoezo zou het niveau zo erg verlagen? Als we gewoon dezelfde soort vragen blijven stellen zullen mensen die niks weten van zelf wel weer verdwijnen. De meeste Fok!ers kunnen nu ook wel alle trivia spelletjes vinden. En nu hebben we ook geen last van baggerusers. Die paar baggerusers die misschien zullen opduiken bij het nieuwe subforum, zullen als we ze geen aandacht geven en op de normale manier doorgaan binnen no-time weer verdwijnen.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:56 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
als het veel bagger aantrekt, is dat niet aantrekkelijk.
als het het niveau verlaagt evenzo
*schrikt*, nee niets.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Heb je al in MEN gekeken?
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:48 schreef Sokolsky het volgende:
In dit tempo halen we dat dubbelpuntentopic wel. Even een paar Patchvraagjes er tegenaan gooien zo.
Pomptiedom.quote:
dan kunnen we nou t dp-topic doorraggenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:24 schreef Sokolsky het volgende:
Dit soort lijstjesvragen zijn wel handig om een dubbelpuntentopic te halen.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:06 schreef Sokolsky het volgende:
Die meest sympathieke user-award krijg je dit jaar ook niet meer...
ik moet dan natuurlijk mijn avatar gaan aanpassen.quote:
En dat gaat je ook niet meer lukkenquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:37 schreef Sokolsky het volgende:
Ik wil vandaag nog drie vragen goed hebben
Geeft niet hoorquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:51 schreef dolle_hond het volgende:
sorry voor mijn afwezigheid soms.
maar er zijn dingen belangrijker dan FMT.
eten, kinderen, werk enz.
en als ik dan wil checken, is fok ff down of traag
dingen die belangrijker zijn dan FMTquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:51 schreef dolle_hond het volgende:
sorry voor mijn afwezigheid soms.
maar er zijn dingen belangrijker dan FMT.
eten, kinderen, werk enz.
en als ik dan wil checken, is fok ff down of traag
1 2 3 4 | 011. (011) Gorro 487 012. (012) GFP 479 013. (015) Sokolsky 436 ( + 62 ) |
die post ik aan het einde van elke maand.quote:Op woensdag 31 mei 2006 21:19 schreef cwk het volgende:
Oh er is wel een recente totale stand? In het overzichtopic zag ik maar tot 2004.
wat zeggen ze ook alweer meestal? Drie is teveel?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:05 schreef dolle_hond het volgende:
patch, we zijn niet meer alleen
we moeten inschikken in de 1000+ tent
dank je voor deze link, had t nog niet gezienquote:Op zondag 4 juni 2006 21:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Onze telmachine heeft er weer een fantopic bij: Een eigen forum voor Dolle_hond.
helemaal juist SoKquote:Op zondag 4 juni 2006 21:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
De FTR-dolle_hond is wel een andere dan de MEN-dolle_hond. Dat zal hij waarschijnlijk zelf als eerste beamen. Maar persoonlijk lig ik er ook niet meteen van wakker.
hoi ik ben ook journalist in wording....quote:Op zondag 4 juni 2006 23:20 schreef cwk het volgende:
Dikdoenerij. Een vluchtige blik op zijn profiel wijst al gelijk uit dat Croupouque zichzelf extreem interessant vindt. Een typerend trekje van journalisten; al vroeg realiseren dat als je heel erg je best doet, je best welbespraakt kan zijn. En het dan niet schroomen op deze manier te delen. Ik zie het als een grote act. Hijzelf waarschijnlijk ook.
Meer dan 3 alinea's correct Nederlands is op dit forum sowieso al applaus waard dus het is niet gek dat ie wordt bejubeld in een dergelijk topic. Op andere fora die ik heb bezocht zijn zulke topics bij voorbaat verboden. Fok! forum oogt daarom al snel als totale anarchie als je andere fora gewend bent.
Het is maar net waar je je prioriteiten legt. Ik studeer zelf ook journalistiek maar voel me niet geroepen om elke zin foutloos te typen. Ben hier voor de FMT, films dus, niet meer en zeker niets minder.
zelfde hierquote:Op maandag 5 juni 2006 15:13 schreef cwk het volgende:
Haha meenje. Ik ook Engels, gaat me makkelijk af en amerika boeit me ook journalistiek gezien.
ik sowieso dingen in halen van dit jaar. Onderzoek in elk gevalquote:Op maandag 5 juni 2006 15:19 schreef cwk het volgende:
Dat wil zeggen, als ik al me punten haal. Is maar de vraag of ik in de eerste route kom.
quote:Op maandag 5 juni 2006 17:48 schreef cwk het volgende:
maak wel een nieuwe..
nee we doen het gewoon in het openbaarquote:Op maandag 5 juni 2006 17:48 schreef wyccie het volgende:
Ik hoop dat jullie elkaar nu op MSN hebben toegevoegd?
En ik was er niet eens om die mijlpaal te vieren.quote:
zetten we je toch gewoon terug op 999quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En ik was er niet eens om die mijlpaal te vieren.![]()
Ik sta nu toch nog steeds op 1000?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:48 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zetten we je toch gewoon terug op 999
geen ideequote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik sta nu toch nog steeds op 1000?
Geef ik nu wel een rondje:
[afbeelding]
doe je snelquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:52 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb het al weer gevonden.
Niet waar, ik ben altijd het topic kwijtquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:19 schreef Sokolsky het volgende:
Ik ben het topic kwijt.
bij twijfel hier overleggenquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Ziggy lijkt me. Diegene met een openstaande vraag maakt de nieuwe toch?
En dat was speciaal voor Sheri.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:20 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Fok! Movie Trivia - Juni 2006 VI
En wat vind je nu van de keuze voor daniel craig als bond?quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:00 schreef One_conundrum het volgende:
Gister Layer Cake ook even gekeken. Vette film maar die moet ik nog maar een keer kijken want kon mijn hoofd er niet helemaal bij kijken. Maar toch bedankt voor de vraag over deze film
Ach we moeten James Blond gewoon een kans geven.quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:02 schreef flyguy het volgende:
[..]
En wat vind je nu van de keuze voor daniel craig als bond?
idd. zeker als je LC hebt gezienquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach we moeten James Blond gewoon een kans geven.![]()
Ik had persoonlijk liever Clive Owen gezien maar ik wacht het eindresultaat wel af.quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:10 schreef One_conundrum het volgende:
Maar hij is wel een goeie Bond idd !
Omdat Clive een wat pokdaliger gezicht heeft bedoel je?quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:44 schreef cwk het volgende:
Vind Clive wat de grof. Bond moet ook iets verfijnds hebben.
Neuh, RM was ook pokdalig. Misschien heb ik de verkeerde rollen van em gezien. Qua uiterlijk is idd zeer geschikt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Omdat Clive een wat pokdaliger gezicht heeft bedoel je?
ach kalend maakt niet uit.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:43 schreef cwk het volgende:
Jude is kalende, dat is een no-no voor bond. Bovendien vind ik hem wat te tenger voor een stoere Bond.
Die fout wordt zo'n 2 keer per maand gemaakt schat ik.quote:
Vond em net zo goed vergezochtquote:Op donderdag 15 juni 2006 01:01 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
flyguy was net op de goede weg, kom jij met deze onzin aanzetten![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:33 schreef wyccie het volgende:
Een heleboel zelfs.
Vind je het geen leuke vraag?![]()
De vorige was nummer acht.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:26 schreef cwk het volgende:
Niet opeens Ziggy :p
* confusedquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat was de vorige vorige.
SoK was me voorquote:Op donderdag 15 juni 2006 01:35 schreef wyccie het volgende:
Maar deze is niet zo vergezocht als die van Sok. Alleen de namen van de actrices zijn misschien niet allemaal even makkelijk.
![]()
Welterusten, dan ga ik ook maar mijn bed in. Ik geef morgen wel 2 punten aan dolle_hond.
Stand?quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:06 schreef dolle_hond het volgende:
tijdens het tellen gemerkt dat in one_conundrum in een keer goed kan schrijven
gisterenavond was ik bij, maar toen waren we halverwege 9.quote:
de eerste "in" is "ik" neem ik aan?quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:06 schreef dolle_hond het volgende:
tijdens het tellen gemerkt dat in one_conundrum in een keer goed kan schrijven
Ha Patchquote:
Wordt wel vaker naar films gevraagd die nog moeten uitkomen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:23 schreef flyguy het volgende:
simpsons the movie is toch nog niet uit?
Nee weet ik alleen even geheugen opfrissenquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:24 schreef Doff het volgende:
[..]
Wordt wel vaker naar films gevraagd die nog moeten uitkomen.
Laatst bijv. The Departed.
Zie de OP.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:23 schreef flyguy het volgende:
simpsons the movie is toch nog niet uit?
Geweld tegen medeusers mag volgens de policy geloof ik niet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:32 schreef One_conundrum het volgende:
die screenshots. Gewoon DVD of *.avi opstarten en op printscreen rammen?
Of alleen P, kan ook. Dan pleurt hij ze netjes in My Documents neer.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:36 schreef cwk het volgende:
Met BS player kan je beter shift+p gebruiken.
Moet ik mijn vraag terugtrekken? Zodat we weer met de jouwe verder gaan?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:52 schreef dolle_hond het volgende:
ik ben nog aan t overwegen hoe ik zal reageren op deze actie om mijn vraag te ondermijnen
er waren op dat moment 7 of 8 mensen online in het slowchat gedeelte en jij was er niet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:52 schreef dolle_hond het volgende:
ik ben nog aan t overwegen hoe ik zal reageren op deze actie om mijn vraag te ondermijnen
Ik heb ze allebei op DVD.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:13 schreef Sokolsky het volgende:
Ik vrees ook dat er niet veel mensen hier Mrs. Miniver of How Green Was My Valley op DVD hebben.
helaas heb ik het vermoeden dat een mogelijk inlevingsvermogen niet geheel wederzijds zou zijn.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:54 schreef cwk het volgende:
Met gepaste strictheid doch rechtvaardigheid en inlevingsvermogen.
misschien ben ik een zeikerd maar is er al iets bekend over de tussenstand?quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:48 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
helaas heb ik het vermoeden dat een mogelijk inlevingsvermogen niet geheel wederzijds zou zijn.
ik heb toch sterk de indruk dat het afhandelen van het dubbele punten - topic vanmiddag voor enkelen hoog op de agenda stond.
het was misschien duidelijk dat ik niet constant online was en mede daarom de vraag wat rekte, maar ik was natuurlijk wel de vraagsteller. bovendien was ik er elk uur zeker wel een keer om iets aan te geven.
we kunnen er lang en breed over discussieren, maar dat lijkt me zinloos.
jullie hebben je standpunt al duidelijk gemaakt.
stel dan wel ff een nieuwe tekst op voor in de OP onder het kopje spelregels
jaquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:49 schreef flyguy het volgende:
[..]
misschien ben ik een zeikerd maar is er al iets bekend over de tussenstand?
als het met mijn instemming gebeurt, is het wat anders.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:01 schreef cwk het volgende:
Begrijp je punt wel d_h. Persoonlijk zou ik het echter geen probleem vinden als mensen na enkele uren en enkele gokken mijn vraag dumpen. Het gaat uiteindelijk om het spelletje.
Maar goed, netjes was het niet.
Ik ook niet. Maar dat heb ik wel vaker met ongestelde vrouwen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:09 schreef Doff het volgende:
Nouja, om hier nou zo beledigd van te raken. Ik snap het niet zo.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik ook niet. Maar dat heb ik wel vaker met ongestelde vrouwen.
Mag ik daar uit concluderen dat ze altijd ongesteld isquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Behalve met wyccie die begrijp ik altijd.![]()
Begrijpend leren lezen!quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mag ik daar uit concluderen dat ze altijd ongesteld is
Aan je toon te horen heeft SOK het bij het rechte eind.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Begrijpend leren lezen!
Ik zou dus nooit ongesteld zijn.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Aan je toon te horen heeft SOK het bij het rechte eind.
Nu heb je er weer eentje blij. Maar ik ga niet posten in dat topic, dat is niet goed voor mijn image.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Verdomme, lees mijn topic eens:
In the Name of the King: A Dungeon Siege Tale (Uwe Boll!)
4 views![]()
![]()
.
welke?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:48 schreef Sokolsky het volgende:
Overigens vind ik dit nog lang niet zo erg als mijn nummer één FMT-irritatie, die vanavond ook weer eens de kop op stak.
je raakt hier precies de juiste toon en het klopt idd helemaal.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ach, het hangt allemaal af van de mentaliteit of de reden om met FMT mee te doen. Sommigen doen het omdat ze het leuk vinden wanneer ze iets weten, anderen doen het enkel voor punten en geven weinig om de vraag zelf, als ze 't punt maar hebben. Ik lig er niet echt wakker van, zolang dat maar niet gebeurt met van die nachtelijke sessies waarbij twee mensen elkaar de ene na de andere inkopper voorschotelen, want dat vond ik er dan weer een beetje over.
Dat puntenopgekrik is nooit echt mijn ding geweest, dus doe ik er gewoon niet meer intensief aan mee en laat ik de anderen maar doen. Maar als het dan eens even rustiger aan gaat, dan vind ik dat de (dwangmatige) puntjesverzamelaars ook maar even moeten "chillen".
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:51 schreef dolle_hond het volgende:
in die context voelt de gisteren uitgevoerde actie als een vijandelijke overname.
Het parkeren van een vraag die niemand wistquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:20 schreef Patch het volgende:
Welke uitgevoerde actie gisteren?
Mwah, dat is een beetje een non-argument. Wat SoK en d_h zeggen klopt namelijk wel, nieuwe spelers zoals ik zijn iets happiger op punten dan de oude garde. Lijkt me niets vreemds, maar om nou als een boederend kind geen antwoord meer te geven vind ik wat kinderachtig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |