Of alleen P, kan ook. Dan pleurt hij ze netjes in My Documents neer.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:36 schreef cwk het volgende:
Met BS player kan je beter shift+p gebruiken.
Moet ik mijn vraag terugtrekken? Zodat we weer met de jouwe verder gaan?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:52 schreef dolle_hond het volgende:
ik ben nog aan t overwegen hoe ik zal reageren op deze actie om mijn vraag te ondermijnen
er waren op dat moment 7 of 8 mensen online in het slowchat gedeelte en jij was er niet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:52 schreef dolle_hond het volgende:
ik ben nog aan t overwegen hoe ik zal reageren op deze actie om mijn vraag te ondermijnen
Ik heb ze allebei op DVD.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:13 schreef Sokolsky het volgende:
Ik vrees ook dat er niet veel mensen hier Mrs. Miniver of How Green Was My Valley op DVD hebben.
helaas heb ik het vermoeden dat een mogelijk inlevingsvermogen niet geheel wederzijds zou zijn.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:54 schreef cwk het volgende:
Met gepaste strictheid doch rechtvaardigheid en inlevingsvermogen.
misschien ben ik een zeikerd maar is er al iets bekend over de tussenstand?quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:48 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
helaas heb ik het vermoeden dat een mogelijk inlevingsvermogen niet geheel wederzijds zou zijn.
ik heb toch sterk de indruk dat het afhandelen van het dubbele punten - topic vanmiddag voor enkelen hoog op de agenda stond.
het was misschien duidelijk dat ik niet constant online was en mede daarom de vraag wat rekte, maar ik was natuurlijk wel de vraagsteller. bovendien was ik er elk uur zeker wel een keer om iets aan te geven.
we kunnen er lang en breed over discussieren, maar dat lijkt me zinloos.
jullie hebben je standpunt al duidelijk gemaakt.
stel dan wel ff een nieuwe tekst op voor in de OP onder het kopje spelregels
jaquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:49 schreef flyguy het volgende:
[..]
misschien ben ik een zeikerd maar is er al iets bekend over de tussenstand?
als het met mijn instemming gebeurt, is het wat anders.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:01 schreef cwk het volgende:
Begrijp je punt wel d_h. Persoonlijk zou ik het echter geen probleem vinden als mensen na enkele uren en enkele gokken mijn vraag dumpen. Het gaat uiteindelijk om het spelletje.
Maar goed, netjes was het niet.
Ik ook niet. Maar dat heb ik wel vaker met ongestelde vrouwen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:09 schreef Doff het volgende:
Nouja, om hier nou zo beledigd van te raken. Ik snap het niet zo.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik ook niet. Maar dat heb ik wel vaker met ongestelde vrouwen.
Mag ik daar uit concluderen dat ze altijd ongesteld isquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Behalve met wyccie die begrijp ik altijd.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |