dat zijn er 3: vlnr noorwegen, zweden en finlandquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:24 schreef Sokolsky het volgende:
Welke Scandinavische landen?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:24 schreef flyguy het volgende:
Nederland, Frankrijk, Denemarken/VS /Duitsland/ /uk en de scandinavische landen?
flyguy +1quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:25 schreef flyguy het volgende:
[..]
dat zijn er 3: vlnr noorwegen, zweden en finland
zesquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:33 schreef Sokolsky het volgende:
Nee, je kan maar beter 10 films met Steve Martin roepen.
uhuhquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:39 schreef Sokolsky het volgende:
Roxanne
Housesitter
Cheaper by the dozen
Cheaper by the dozen 2
Plains, trains & automobiles
Parenthood
Pink Panther
Bowfinger
Three Amigo's
LA Story
Omdat de rest mij aan vier titels hielp.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:42 schreef wyccie het volgende:
Sok! Waarom weet je dat?
zijn de andere 2 niet sithlords?quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:48 schreef wyccie het volgende:
De eerste, want die ken ik. En hij heeft een lichtzwaard in zijn hand. Oh ja, én hij is een neger.
de vraag is dan ook niet erg specifiek gesteldquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:49 schreef Sokolsky het volgende:
Geen flauwe grappen in het dubbelpuntentopic![]()
Die derde ken je ook wel. De tweede is een Italiaanse regisseur, volgens mij vindt SoK 'm wel okay.
Ik heb straks trouwens een fantastische hint, maar misschien weet iemand het nu al.
hier wel... met firefoxquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:53 schreef cwk het volgende:
Onderste twee plaatjes laden nietn/m IE biedt uitkomst.
flyguy was net op de goede weg, kom jij met deze onzin aanzettenquote:Op donderdag 15 juni 2006 01:00 schreef cwk het volgende:
Wacht eens. Samuel J zat in Sphere..en de onderste was wellicht de stem van die computer? Dus argento hoort er daarom niet bij?
De teksschrijver van Harm Edens verbleekt bij dit fantastische staaltje humor, dat onzer eigen Sok hier laat zien.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:47 schreef Sokolsky het volgende:
Zoek de Arjen Robben onder de Franse voetballers, oftewel: wie hoort er niet bij? En waarom niet?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:08 schreef Sokolsky het volgende:
Samuel L Jackson speelde in Deep Blue Sea. Check.
Michael Gambon was narrator van een docu over visjes; Deep Blue
Dario Argento maakte een film over eh... nou ja, mensen die andere mensen dood maken, zoals al zijn films. Maar deze heeft ook een kleurtje; niet iets met blauw en daarom hoort hij er niet bij
Ik dacht dat ik een leuke vraag had bedacht![]()
Realiseerde me pas later dat die docu misschien niet zo bekend is.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:10 schreef wyccie het volgende:
Heet de film van Argento Azzuri?
Mwah, ok. flyguy +2quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:12 schreef flyguy het volgende:
en dat is dus rood en daarom hoort agento er niet bij
Natuurlijk!quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:16 schreef wyccie het volgende:
Island of Dr. Moreau
Salton Sea
The Doors
Spartan
Willow
Met Maria Magdalena dus.quote:Op donderdag 15 juni 2006 02:45 schreef Jappr het volgende:
het was het 'everything's allright' gedeelte
Nee. Deze man leeft nog en is ondertussen 90. Vooral bekend van westerns.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:29 schreef mr_anonimous het volgende:
James Cagney?
Die is juist.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:34 schreef dolle_hond het volgende:
glenn ford
Dat is het dubbele punten topic in FMTvD.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:14 schreef flyguy het volgende:
Waarom dit soort vragen in het DP-topic?Hier moeten gewoon vragen als "In wiens hoofd kon je kijken in being john malkovich?" en dergelijke
CW = Christopher Walken?quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:20 schreef mr_anonimous het volgende:
The Simpsons The movie?
Chief Wiggum
Homer Simpson
Apu
Marge Bouvier
je hoort em gewoon excellent zeggen en je ziet em in zijn handen wrijvenquote:Announcer: The Simpsons Movie. Opening worldwide July 27, 2007.
Homer Simpson: Uh, oh, we better get started.
Montgomery Burns: [in background] Excellent
CWK +2quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:32 schreef cwk het volgende:
Golgo 13
quote:: You're not anybody in America unless you're on TV. On TV is where we learn about who we really are. Because what's the point of doing anything worthwhile if nobody's watching? And if people are watching, it makes you a better person.
: You know Mr. Gorbachev, the guy that ran Russia for so long? I am a firm believer that he would still be in power today if he had had that ugly purple thing taken off his head.
quote::Try to imagine yourself in the Cretaceous Period. You get your first look at this "six foot turkey" as you enter a clearing. He moves like a bird, lightly, bobbing his head. And you keep still because you think that maybe his visual acuity is based on movement like (--), he'll lose you if you don't move. But no, not (--). You stare at him, and he just stares right back. And that's when the attack comes.
quote::My fian... my fiancée! Yes, you are, and my wife. My wife in practice if not yet by law, so you will honor me. You will honor me the way a wife is required to honor a husband. Because I will not be made a fool, Rose. Is this in any way unclear?
Ik denk dat jij de aangewezen persoon bent om deze vraag te beantwoorden:quote:
Heb je het nu over Golgo 13 of over de nieuwe vraag?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:37 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de aangewezen persoon bent om deze vraag te beantwoorden:
Heeft en zo ja, in hoeverre, deze film iets met Leon te maken?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:40 schreef Doff het volgende:
Sam Neil?
Billy Zane?
Die thriller op die boot met die freak.
Kan niet op titel komen
quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:40 schreef flyguy het volgende:
onderste is billy zane..
Dead Calm.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:40 schreef Doff het volgende:
Sam Neil?
Billy Zane?
Kan niet op titel komen
dead calm bedoel je?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:40 schreef Doff het volgende:
Sam Neil?
Billy Zane?
Kan niet op titel komen
Er zijn ook live-action films van met Sonny Chiba.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:40 schreef cwk het volgende:
The professional: Golgo 13. Een animefilm uit de vroege jaren 80. Ik zag em pas veel later en moest lachen om die belachelijke CG animatie. Maar voor die tijd was t ongetwijfeld baanbrekend.
mr_anonimous +2quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:47 schreef cwk het volgende:
Zat ie in New Police Story?
van 2 weet ik dat ze op MTV zijn geweest.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:19 schreef One_conundrum het volgende:
ik ben totaaaaaaaaaal niet thuis in Azië. Zijn dit van die MTV films?
Ik heb daar nooit een probleem mee hoor.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:21 schreef Sokolsky het volgende:
Ik mag niet op de DVD-hoes meer kijken he?
als ze asian screen nou eens door de weeks zouden uitzenden zou ik er ook nog eens wat van mee krijgen... maar op vrijdag en zaterdag dan jaquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
van 2 weet ik dat ze op MTV zijn geweest.
Nee, denk aan een muziekprijs en een geleerde.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:32 schreef Sokolsky het volgende:
Shawn Yue?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:33 schreef Sokolsky het volgende:
Edison Chen?
Vergeet het geweldige Sing gam diy shut (Sex and the Beauties) (2004) niet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:53 schreef Sokolsky het volgende:
Lonewolf2003 +2
Uit 2046, Mou gaan dou II & III, Days of Being Wild en Ashes of Time (WKW) en nog een Jackie Changeval.
[afbeelding]
Wie niet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:59 schreef Sokolsky het volgende:
Daar zit Edison Chen ook in, zie ik net.
Vond Carina trouwens erg sterk in 2046.
longtime friend volgens imdb.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Zij is toch de vrouw van Tony Leung Chiu Wai?
Long-time boyfriend is Tony Leung Chiu Wai (10+ yrs.)quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Zij is toch de vrouw van Tony Leung Chiu Wai?
Dat is getrouwd maar zonder ringen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:08 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Long-time boyfriend is Tony Leung Chiu Wai (10+ yrs.)
Naast haar wakker worden is al feest genoeg voor Tony lijkt me.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:14 schreef Sokolsky het volgende:
En zonder feestje.
Nee film is zo Amerikaans als het maar kan.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:56 schreef mr_anonimous het volgende:
of die met Raymzter enzo Bolletjes blues?
Nee, dit is weer koud.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:56 schreef flyguy het volgende:
city of god?
The Killing is hartstikke koud.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:57 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Die ene zwart-wit Kubrick waarvan de naam mij even ontschoten is? Met die paardenrennen enzo.
weer.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:08 schreef Patch het volgende:
Easy Rider weer ofniet?
quote:
meer in de juiste richting.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Een sinaasappel?
cwk + 2quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:48 schreef cwk het volgende:
Citroen
Welke film?quote:: Your boss is quite a card player, Mr.
; how does he do it?
: He cheats.
Sokolsky +2quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:05 schreef Sokolsky het volgende:
The Sting.
Ooit wist ik dat, maar ik was het weer vergeten. Te lang geleden dat ik een film met haar heb gezien.quote:
Ja, ik vind hem (als één van de weinige geloof ik) even zo niet leuker dan MSG.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:32 schreef Sokolsky het volgende:
Heb jij Windstruck gezien? Of ken je net als ik alleen die titel omdat 'ie in FMT vaak punten oplevert?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
We blijven bij de Aziatische dames:
Ze leeft nog.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:46 schreef Sokolsky het volgende:
Twee films wordt lastig. Of is dat niet die ene die zelfmoord heeft gepleegd?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:52 schreef Sokolsky het volgende:
Nee, het is gewoon Faye Wong.
Daar heeft het weinig mee te maken, de laatste 10 wedstrijden van de Rode Duivels heb ik ook niet (of hoogstens zijdelings) gezien.quote:
uhuh en dan weet je de persoon toch ook wel?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:26 schreef cwk het volgende:
Das nog es een hint, Cheaper by the dozen?
......................quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:30 schreef cwk het volgende:
Steven Martin
cwk+2quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:31 schreef cwk het volgende:
Ashton Kutcher
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |