quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:33 schreef wyccie het volgende:
Een heleboel zelfs.
Vind je het geen leuke vraag?![]()
De vorige was nummer acht.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:26 schreef cwk het volgende:
Niet opeens Ziggy :p
* confusedquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat was de vorige vorige.
SoK was me voorquote:Op donderdag 15 juni 2006 01:35 schreef wyccie het volgende:
Maar deze is niet zo vergezocht als die van Sok. Alleen de namen van de actrices zijn misschien niet allemaal even makkelijk.
![]()
Welterusten, dan ga ik ook maar mijn bed in. Ik geef morgen wel 2 punten aan dolle_hond.
Stand?quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:06 schreef dolle_hond het volgende:
tijdens het tellen gemerkt dat in one_conundrum in een keer goed kan schrijven
gisterenavond was ik bij, maar toen waren we halverwege 9.quote:
de eerste "in" is "ik" neem ik aan?quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:06 schreef dolle_hond het volgende:
tijdens het tellen gemerkt dat in one_conundrum in een keer goed kan schrijven
Ha Patchquote:
Wordt wel vaker naar films gevraagd die nog moeten uitkomen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:23 schreef flyguy het volgende:
simpsons the movie is toch nog niet uit?
Nee weet ik alleen even geheugen opfrissenquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:24 schreef Doff het volgende:
[..]
Wordt wel vaker naar films gevraagd die nog moeten uitkomen.
Laatst bijv. The Departed.
Zie de OP.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:23 schreef flyguy het volgende:
simpsons the movie is toch nog niet uit?
Geweld tegen medeusers mag volgens de policy geloof ik niet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:32 schreef One_conundrum het volgende:
die screenshots. Gewoon DVD of *.avi opstarten en op printscreen rammen?
Of alleen P, kan ook. Dan pleurt hij ze netjes in My Documents neer.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:36 schreef cwk het volgende:
Met BS player kan je beter shift+p gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |