owquote:Op donderdag 27 april 2006 17:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
slowchatten gebeurd in het FMT topic anders halen we nooit nog een dubbele punten topic.
Hai Sokolsky.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:52 schreef Sokolsky het volgende:
Alles goed met iedereen? Ik ben deze week vreselijk druk met het begeleiden op het NK Jeugd, dus FMT'en gaat niet lukken... ik zal straks even de eindstand van april opzoeken.
hmmzzzquote:
Ah DH mag een minuut gratis winkelen?quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:49 schreef Sheridana het volgende:
[..]
hmmzzz
Oke, het is een verrassing...maar als je op zaterdag in Heerhugowaard bent en ervoor zorgt dat je in de buurt van de Vomar supermarkt staat, rond 21.00...
Moet niet te gek worden natuurlijkquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:52 schreef TMs_Andy het volgende:
[..]
Ah DH mag een minuut gratis winkelen?
Het vorige topic zit vol. Ik zal ff een nieuwe aanmaken.quote:
Ooooohh... kijk. Dat verklaart watquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:21 schreef victorinox het volgende:
[..]
Het vorige topic zit vol. Ik zal ff een nieuwe aanmaken.
Komen bij jou de sexy vrouwen dan uit Zutphen?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:38 schreef Doff het volgende:
Kom je uit Zutphen Batman2k?
En waarom op zó'n site?
Yep, zie je tegenwoordig altijd op dat soort sites.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:56 schreef Doff het volgende:
Oh bah, wordt je ip nagetrokken ofso
ik zal er niet zijnquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:49 schreef Sheridana het volgende:
[..]
hmmzzz
Oke, het is een verrassing...maar als je op zaterdag in Heerhugowaard bent en ervoor zorgt dat je in de buurt van de Vomar supermarkt staat, rond 21.00...
sexy FTR Hunks komen ook uit Helmond...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:45 schreef victorinox het volgende:
[..]
Komen bij jou de sexy vrouwen dan uit Zutphen?
Bij mij uit Helmond.![]()
Ik wilde net een opmerking maken over het feit dat ik vrijwel niet in de andere fora post.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
En oh ja, de lijst van FTR-Topposters wordt dan niet meer gedomineerd door users van wie de doorsnee FTR-er zegt: "Wie".
ik zal er veel komen, maar toch vind ik FMT er absoluut niet thuis horen.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:26 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb daar even wat topics door zitten kijken.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |