Yep, zie je tegenwoordig altijd op dat soort sites.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:56 schreef Doff het volgende:
Oh bah, wordt je ip nagetrokken ofso
ik zal er niet zijnquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:49 schreef Sheridana het volgende:
[..]
hmmzzz
Oke, het is een verrassing...maar als je op zaterdag in Heerhugowaard bent en ervoor zorgt dat je in de buurt van de Vomar supermarkt staat, rond 21.00...
sexy FTR Hunks komen ook uit Helmond...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:45 schreef victorinox het volgende:
[..]
Komen bij jou de sexy vrouwen dan uit Zutphen?
Bij mij uit Helmond.![]()
Ik wilde net een opmerking maken over het feit dat ik vrijwel niet in de andere fora post.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
En oh ja, de lijst van FTR-Topposters wordt dan niet meer gedomineerd door users van wie de doorsnee FTR-er zegt: "Wie".
ik zal er veel komen, maar toch vind ik FMT er absoluut niet thuis horen.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:26 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb daar even wat topics door zitten kijken.
![]()
als het veel bagger aantrekt, is dat niet aantrekkelijk.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:31 schreef Sokolsky het volgende:
Kijk, dus het moet wel blijven
(maar even serieus: waarom zou je dan stoppen met tellen?)
Hoezo zou het niveau zo erg verlagen? Als we gewoon dezelfde soort vragen blijven stellen zullen mensen die niks weten van zelf wel weer verdwijnen. De meeste Fok!ers kunnen nu ook wel alle trivia spelletjes vinden. En nu hebben we ook geen last van baggerusers. Die paar baggerusers die misschien zullen opduiken bij het nieuwe subforum, zullen als we ze geen aandacht geven en op de normale manier doorgaan binnen no-time weer verdwijnen.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:56 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
als het veel bagger aantrekt, is dat niet aantrekkelijk.
als het het niveau verlaagt evenzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |