Dikdoenerij. Een vluchtige blik op zijn profiel wijst al gelijk uit dat Croupouque zichzelf extreem interessant vindt. Een typerend trekje van journalisten; al vroeg realiseren dat als je heel erg je best doet, je best welbespraakt kan zijn. En het dan niet schroomen op deze manier te delen. Ik zie het als een grote act. Hijzelf waarschijnlijk ook.
Meer dan 3 alinea's correct Nederlands is op dit forum sowieso al applaus waard dus het is niet gek dat ie wordt bejubeld in een dergelijk topic. Op andere fora die ik heb bezocht zijn zulke topics bij voorbaat verboden. Fok! forum oogt daarom al snel als totale anarchie als je andere fora gewend bent.
Het is maar net waar je je prioriteiten legt. Ik studeer zelf ook journalistiek maar voel me niet geroepen om elke zin foutloos te typen. Ben hier voor de FMT, films dus, niet meer en zeker niets minder.
[Tournament] Het FOK! jaren '90 filmtoernooi editie IIIThere is a longstanding rumor that in the early drafts of the script, Dr. No turned out to be a monkey.