dank je voor deze link, had t nog niet gezienquote:Op zondag 4 juni 2006 21:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Onze telmachine heeft er weer een fantopic bij: Een eigen forum voor Dolle_hond.
helemaal juist SoKquote:Op zondag 4 juni 2006 21:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
De FTR-dolle_hond is wel een andere dan de MEN-dolle_hond. Dat zal hij waarschijnlijk zelf als eerste beamen. Maar persoonlijk lig ik er ook niet meteen van wakker.
hoi ik ben ook journalist in wording....quote:Op zondag 4 juni 2006 23:20 schreef cwk het volgende:
Dikdoenerij. Een vluchtige blik op zijn profiel wijst al gelijk uit dat Croupouque zichzelf extreem interessant vindt. Een typerend trekje van journalisten; al vroeg realiseren dat als je heel erg je best doet, je best welbespraakt kan zijn. En het dan niet schroomen op deze manier te delen. Ik zie het als een grote act. Hijzelf waarschijnlijk ook.
Meer dan 3 alinea's correct Nederlands is op dit forum sowieso al applaus waard dus het is niet gek dat ie wordt bejubeld in een dergelijk topic. Op andere fora die ik heb bezocht zijn zulke topics bij voorbaat verboden. Fok! forum oogt daarom al snel als totale anarchie als je andere fora gewend bent.
Het is maar net waar je je prioriteiten legt. Ik studeer zelf ook journalistiek maar voel me niet geroepen om elke zin foutloos te typen. Ben hier voor de FMT, films dus, niet meer en zeker niets minder.
zelfde hierquote:Op maandag 5 juni 2006 15:13 schreef cwk het volgende:
Haha meenje. Ik ook Engels, gaat me makkelijk af en amerika boeit me ook journalistiek gezien.
ik sowieso dingen in halen van dit jaar. Onderzoek in elk gevalquote:Op maandag 5 juni 2006 15:19 schreef cwk het volgende:
Dat wil zeggen, als ik al me punten haal. Is maar de vraag of ik in de eerste route kom.
quote:Op maandag 5 juni 2006 17:48 schreef cwk het volgende:
maak wel een nieuwe..
nee we doen het gewoon in het openbaarquote:Op maandag 5 juni 2006 17:48 schreef wyccie het volgende:
Ik hoop dat jullie elkaar nu op MSN hebben toegevoegd?
En ik was er niet eens om die mijlpaal te vieren.quote:
zetten we je toch gewoon terug op 999quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En ik was er niet eens om die mijlpaal te vieren.![]()
Ik sta nu toch nog steeds op 1000?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:48 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zetten we je toch gewoon terug op 999
geen ideequote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik sta nu toch nog steeds op 1000?
Geef ik nu wel een rondje:
[afbeelding]
doe je snelquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:52 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb het al weer gevonden.
Niet waar, ik ben altijd het topic kwijtquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:19 schreef Sokolsky het volgende:
Ik ben het topic kwijt.
bij twijfel hier overleggenquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Ziggy lijkt me. Diegene met een openstaande vraag maakt de nieuwe toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |