quote:Op maandag 24 april 2006 21:52 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Heb er goeie ervaringen mee. Je moet idd goed kijken naar de feedback van de verkoper, en als je twijfelt wat meer info opvragen.
Dan zit ik er iig bijquote:Op maandag 24 april 2006 22:00 schreef Undergod het volgende:
IA is met 1 credit card en de aanmeldingen van vorig topic al wel weer vol denk ik.
edit2:quote:Op donderdag 20 april 2006 13:39 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Count me in als je een inkoopactie gaat doen!
Hij valt gewoon goed bij mij, 1.87;80kg. Je moet gewoon even meten, want dat weet je het zeker!quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:08 schreef obl het volgende:
[..]
Valt ie ruim? Ik heb normaliter een maat M(1.78;70 kg). Gewoon een M bestellen of toch een S?
Niets, want blijkbaar heb je geen giftcard. Dit is gewoon een soort van kadobon.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:29 schreef Phraze het volgende:
Ik wil wat bestellen bij Abercrombie met de creditcard maar ze vragen om een gift card number van 16 cijfers!
Weet iemand wat je hier in moet vullen?
Was er net achterquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:52 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Niets, want blijkbaar heb je geen giftcard. Dit is gewoon een soort van kadobon.
quote:Ik zeg, IA.
mooi ding, ik ben op dit moment ook helemaal gek op pokerquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:34 schreef seto het volgende:
Hoe komen jullie erbij dat er een inkoopactie is? Er werd alleen gezegd:
[..]
IIg net deze binnen:
[afbeelding]
Voor de pokeravondjes
Heb je dat via de site? Wat heb je daar in totaal dan voor betaald(incl. import/douane kosten e.d.)?quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:34 schreef seto het volgende:
[..]
IIg net deze binnen:
[afbeelding]
Voor de pokeravondjes
Ik zeg, wie gaat hem opzetten!quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:34 schreef seto het volgende:
[..]
IIg net deze binnen:
[afbeelding]
Voor de pokeravondjes
Als je het binnenhebt, kan je dan even een foto van die zwembroek maken.. benieuwd hoe die er in het echt uit ziet..quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:20 schreef kikoooooo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zojuist besteld![]()
Wat was ook alweer het rekensommetje voor de importheffingen?
Via Ebay, prijs was $20 en $8 verzendkosten.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:04 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Heb je dat via de site? Wat heb je daar in totaal dan voor betaald(incl. import/douane kosten e.d.)?
oh, ok.. was gewoon benieuwd of je daar (via de site) net zoveel voor moet bij betalen als bij kleding.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:32 schreef seto het volgende:
[..]
Via Ebay, prijs was $20 en $8 verzendkosten.
Die vind ik juist echt ongelofelijk lelijkquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:53 schreef Aenas het volgende:
supermooie shit:
http://cgi.ebay.nl/Abercr(...)tem#ebayphotohosting
Indd.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Die vind ik juist echt ongelofelijk lelijk
quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Die vind ik juist echt ongelofelijk lelijk
BINNEEEEENquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:33 schreef Undergod het volgende:
en
Samen voor 62 euro exclusief verzendkosten.
Ik ben benieuwd hoe ze zitten, de hoodie is een Large namelijk maar qua afmetingen van cm's kon hij wel dacht ik.
Bij het tshirt ben ik maar veilig voor de Medium gegaan, al twijfel ik daar ook aan als ik de posts hier zie. (ben 1,75m en 65 kg)
Zit het niet dan horen jullie het.![]()
Zit die Hoodie ruim bij jou of sluit hij netjes aan?quote:Op woensdag 26 april 2006 00:05 schreef Undergod het volgende:
[..]
BINNEEEEEN![]()
![]()
![]()
Binnen op de dag nadat ik het geld overschreef dus dat is perfect.
Verder past het prima dus helaas voor jullie
Das typisch A&F denk ik. Ook in San Francisco een Abercrombie met twee verdiepingen..met op beide verdiepingen dezelfde kleding. Beetje jammer idd.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:47 schreef Public_NME het volgende:
Vandeweek in de Abercrombie & Fitch store geweest op fifth ave in NYC, maar ik vond het niet echt een goede winkel. Ze hebben wel mooie kleding, daar niet van, maar het was er ERG donker en de muziek stond echt kneiterhard. (ik hou wel van house en club, maar niet superhard als ik ff rustig wil winkelen)
Voor de rest hadden ze veel dezelfde producten; wilde namelijk voor een net shirt gaan maar ze hadden zeker niet alle shirts die ze online wel hebben staan.
Winkel is vrij groot maar heel veel dingen liggen dubbel, leek wel alsof ze de store op wilden vullen ofzo.
Helaas dus niks gekocht, terwijl ik dat zeker wel wilde...
Hij zit gewoon goed, niet strak om mijn lichaam maar ook niet zwabberend (?) dit kan mede komen omdat de stof vrij zwaar is. ik zou hem iig niet veel kleiner of groter willen hebben.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:38 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Zit die Hoodie ruim bij jou of sluit hij netjes aan?
Thnx. Kan ik ook bij truien / jacks e.d. het beste voor M gaan, of wijkt deze maat weer iets af van de t-shirt maten?quote:Op woensdag 26 april 2006 10:28 schreef Smeich het volgende:
M
Same for mequote:Op woensdag 26 april 2006 12:21 schreef T1andonly het volgende:
Als er ooit nog een inkoopactie zou zijn heb ik wel heel veel intresse in enkele kledingstukken
Ik wil wel, maar kan niet. Zit nu midden in een AE-aktie, dus nog een beetje en de limiet is bereikt...quote:Op woensdag 26 april 2006 16:54 schreef Molluck het volgende:
Wie stelt er zijn creditcard eigenlijk beschikbaar?
oke, dus over een maandje organiseer jij een IA?quote:Op woensdag 26 april 2006 16:55 schreef pseudovlaming het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar kan niet. Zit nu midden in een AE-aktie, dus nog een beetje en de limiet is bereikt...
De prijs van jouw artikelen bepaalt de prijs die je moet betalen om het naar Nederland te laten verzenden. Dat bedrag moet je omrekenen naar euro's en daar achtereenvolgens 19% btw bij doen en 12% invoerkosten...quote:Op woensdag 26 april 2006 17:39 schreef T1andonly het volgende:
Als ik zelf zou bestellen, wat komt er dan bij aan extra kosten? Volgens mij stond in 'n vorig topic wel eens hoe dit te berekenen was.
Hmm, dan is het toch niet zo goedkoop als ik hoopte...jammer dat het in Nederland nauwelijks te krijgen isquote:Op woensdag 26 april 2006 17:41 schreef Molluck het volgende:
[..]
De prijs van jouw artikelen bepaalt de prijs die je moet betalen om het naar Nederland te laten verzenden. Dat bedrag moet je omrekenen naar euro's en daar achtereenvolgens 19% btw bij doen en 12% invoerkosten...
Verzendkosten beginnen bij $ 39,95 voor 1 artikel toch hè?quote:Op woensdag 26 april 2006 17:41 schreef Molluck het volgende:
[..]
De prijs van jouw artikelen bepaalt de prijs die je moet betalen om het naar Nederland te laten verzenden. Dat bedrag moet je omrekenen naar euro's en daar achtereenvolgens 19% btw bij doen en 12% invoerkosten...
Omhoog, helaasquote:Op woensdag 26 april 2006 19:13 schreef stijnn het volgende:
ja en ze gaan daarna steeds verder naar beneden
In verhouding gaat het naar beneden bedoelt hij waarschijnlijkquote:
kijk, een credit card hebben we in ieder geval. nu nog iemand die tijd over heeft om het allemaal te regelenquote:Op woensdag 26 april 2006 17:37 schreef Ontopic het volgende:
Zoals eerder vemeld, ik heb een Credit Card.
Alleen ik heb geen zin in al dat gedoe er omheen.
Ik denk niet dat hij zijn credit-card ter beschikking stelt....quote:Op woensdag 26 april 2006 21:14 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
kijk, een credit card hebben we in ieder geval. nu nog iemand die tijd over heeft om het allemaal te regelen![]()
ja inderdaad, daarom is het ook zo handig om via een inkoopactie die kleding aan te schaffen, dan kun je de kosten verdelen.quote:Op donderdag 27 april 2006 01:38 schreef halleekes het volgende:
die verzendkosten zijn echt belachelijk hoog......
Hoeveel tijd zat er tussen je mailtje van Abercrombie dat het wordt verscheept en je daadwerkelijk de spullen hebt ontvangen? Ik hoop nl. dat mijn bestelde spullen nog voor koninginnedag binnen zijn.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:15 schreef noekje het volgende:
Ik heb mijn spullen binnen en het past allemaal!
Ik had ook nog een jasje gekocht via ebay en toevallig kreeg ik die vandaag ook binnen. Zal zo even een foto maken!
Ik beweeg en mijn camera is brak..
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben er blij mee! Zelfs de slippers passen.
Wow... das erg snel. Dan heeft de douane d'r zeker niet al te veel aan getrokken...quote:Op donderdag 27 april 2006 16:31 schreef noekje het volgende:
Gisterochtend kreeg ik een mailtje dat het verstuurd was en vanmiddag in huis.
Ik hoop het niet. Het is nog afwachten of ik een rekening nagestuurd krijg. Gisteravond was het iig in Parijs en vanmorgen in Amersfoort.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:38 schreef pseudovlaming het volgende:
[..]
Wow... das erg snel. Dan heeft de douane d'r zeker niet al te veel aan getrokken...
Ja ik zit ook nog op een acceptgiro van FedEx the wachten, ik had 8 artikelen besteld voor een totaalbedrag van $326. Het zat in een niet al te grote doos, en blijkbaar betaal je dan ook minder invoerrechten bij kleine bestellingen.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Het is nog afwachten of ik een rekening nagestuurd krijg. Gisteravond was het iig in Parijs en vanmorgen in Amersfoort.
Hopen dat hij niet komtquote:Op donderdag 27 april 2006 16:52 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ja ik zit ook nog op een acceptgiro van FedEx the wachten, ik had 8 artikelen besteld voor een totaalbedrag van $326. Het zat in een niet al te grote doos, en blijkbaar betaal je dan ook minder invoerrechten bij kleine bestellingen.
quote:Op donderdag 27 april 2006 15:32 schreef noekje het volgende:
Ik zei in het vorige topic dat ik het wel wilde doen als de spullen heel goed zouden bevallen. Nou, dat doen ze dus...
Ik heb een cc en wil het wel organiseren. Alleen ga ik zaterdag op vakantie dus het wordt niet eerder dan 7 Mei voordat ik het op ga starten. Mocht er in tussentijd iemand zijn die het sneller kan, ook goed.
quote:Op donderdag 27 april 2006 01:47 schreef Euc- het volgende:
Ik zou het op zich best willen organiseren, als iemand anders zijn CC beschikbaar stelt.
Ik hoop het je morgen te kunnen vertellenquote:Op donderdag 27 april 2006 15:58 schreef Double_B het volgende:
[afbeelding]
Iemand toevallig enig idee hoe deze short valt? Op de knie? boven de knie?
Ja, die 6 mensen die mee doen kom je dagelijks tegenquote:Op donderdag 27 april 2006 17:23 schreef Proper_fucked het volgende:
Ondertussen heb je wel 6 cc's nodig ofzo.. En straks loopt heel nederland weer in A&F, denk je exclusieve kleding te kopen
![]()
Ik denk niet dat dat snel gebeurt.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:23 schreef Proper_fucked het volgende:
Ondertussen heb je wel 6 cc's nodig ofzo.. En straks loopt heel nederland weer in A&F, denk je exclusieve kleding te kopen
![]()
Ik had ook een heel klein doosje. Ik had 4 artikelen met een waarde van $224,- Tot ik geen acceptgiro in de bus heb, blijf ik lekker in de waan dat ik alles al afbetaald heb. Ik zie het wel.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:52 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ja ik zit ook nog op een acceptgiro van FedEx the wachten, ik had 8 artikelen besteld voor een totaalbedrag van $326. Het zat in een niet al te grote doos, en blijkbaar betaal je dan ook minder invoerrechten bij kleine bestellingen.
Lol niet bij een IA-bestlling toevallig? Dan had je er mooi wat geld mee kunnen verdienen.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:28 schreef pseudovlaming het volgende:
Mjah.. soms heb je t geluk dat t gewoon doorgevoerd wordt zonder dat er ook maar enige vorm van belasting geheven wordt.
Een keer gehad dat ik ook een pakket binnen 3 of 4 dagen al in huis had, zonder ook maar iets aan de deur te hoeven betalen (TPG is betalen aan de deur en niet met acceptgiro). Zulke dingen mogen ze best vaker doen![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 18:38 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Lol niet bij een IA-bestlling toevallig? Dan had je er mooi wat geld mee kunnen verdienen.
Hmmz ik heb 't in een giftbox laten verzenden. Normaal worden er op cadeau's toch geen beslasting geheven of is dit een fabeltje? Maar hoeveel belasting wordt er normaal betaald over een zending uit Amerika? Gewoon 19% van het totale bedrag wat je besteld hebt?quote:Op donderdag 27 april 2006 18:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik had ook een heel klein doosje. Ik had 4 artikelen met een waarde van $224,- Tot ik geen acceptgiro in de bus heb, blijf ik lekker in de waan dat ik alles al afbetaald heb. Ik zie het wel.
Opmerking was ironisch bedoelt.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:00 schreef noekje het volgende:
Ik ken maar één vrouw in Nederland die Abercrombie kent. Een andere vrouw kent het ook omdat ze in Amerika woont.
Ach ja, ik koop iets omdat ik het mooi vind en niet omdat het zgn pseudo interessant exclusief is.
Daarbij de prijzen zijn er ook niet naar om echt exclusief te zijn. Daarom is het in Amerika ook een gewoon merk. Als je exclusief wil, moet je toch echt je kleding zelf gaan ontwerpen en zeker niet gaan verkopen.
19 procent btw en vervolgens 12 procent invoerrechten...1,19*1,12=1,33...33 procent van het eindbedrag dus...quote:Op donderdag 27 april 2006 19:07 schreef Phraze het volgende:
[..]
Hmmz ik heb 't in een giftbox laten verzenden. Normaal worden er op cadeau's toch geen beslasting geheven of is dit een fabeltje? Maar hoeveel belasting wordt er normaal betaald over een zending uit Amerika? Gewoon 19% van het totale bedrag wat je besteld hebt?
Whehe kan 't altijd proberen he!quote:Op donderdag 27 april 2006 19:13 schreef kikoooooo het volgende:
via ebay lukt dat wel eens idd. Dan moet de verkoper er 'gift' opzetten... giftbox is imho niets anders dan een mooie doos, gaat je dus vast niet lukken
Damn! Dat worden dan dure polo'tjes!quote:Op donderdag 27 april 2006 19:14 schreef Molluck het volgende:
[..]
19 procent btw en vervolgens 12 procent invoerrechten...1,19*1,12=1,33...33 procent van het eindbedrag dus...
Oooooh, zeg dat dan.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:13 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Opmerking was ironisch bedoelt.
Maar t is gewoon hele mooie kleding(meeste) en vind het eigenlijk kut dat het zo exclusief is, had liever wat winkels gehad in NL..
[mod-mode]quote:Op donderdag 27 april 2006 19:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Oooooh, zeg dat dan.![]()
Nog even een btw. Als niemand voor mij een IA gaat doen dan ben ik er dus pas weer rond 7 Mei. Vanaf dan ga ik ook aanmeldingen bekijken. Het is nu een beetje chaotisch, zo verspreid over 2 topics waarin het niet eens zeker was of ik het ging doen. Ik weet niet eens wie zich bij wie heeft aangemeld. 7/8 Mei geef ik wel een seintje over hoe of wat en waarom. Oké?
Dat wou ik nou net zeggen, staat je erg goed!quote:Op donderdag 27 april 2006 20:50 schreef noekje het volgende:
Goed idee om dan idd een nieuw topic te openen daarvoor!
Nog een voorwaarde, je moet wel zeggen dat mijn nieuwe aanwinsten leuk zijn!![]()
Mijne niet... ik hoop niet dat het hier echt flink wordt aangeboden! Zie je strax echt iedereen ermee lopen.. zou beetje jammer zijn imo.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:13 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Opmerking was ironisch bedoelt.
Maar t is gewoon hele mooie kleding(meeste) en vind het eigenlijk kut dat het zo exclusief is, had liever wat winkels gehad in NL..
Ga door met die IA's and you will...quote:Op donderdag 27 april 2006 23:10 schreef twistednerve het volgende:
Ontvang hopelijk morgen deze:
[afbeelding]
Zijn echt super relaxte polo's en het blijft een beetje exclusief aangezien ik echt sporadisch iemand tegen kom met het eland/rendier op z'n borst
hey,quote:Op donderdag 27 april 2006 00:38 schreef pseudovlaming het volgende:
Ergo, btw is 2% hoger, verzendkosten naar jullie is veel hoger en de Belgische douane is echt kut. Met het laatste AE pakket ook. Gezeik over totale bedrag, textielsoort, waar de kleding exact gemaakt is, bla bla bla.
In NL is het inderdaad 12%. Ik heb het even nagerekend, en ik kwam uit op een percentage van 15,5% invoerrechten, en dan dus ook nog eens 21% btw..quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:01 schreef gent het volgende:
[..]
hey,
Hoeveel hebben onze goeie vrienden van de douane je dan aangerekend qua invoerrechten ? Ik dacht dat het bij ons iets van een 13% was, klopt dit ?
greetz, Gent
quote:Er is een pakje voor je bezorgd, is dat dat shirt?
Tot vanavond
xxx mams
quote:
Ja inderdaad, ik hoop dat ze er in het zwembad ook de humor van inzien, en je niet het bad uitjagen met je vieze zwembroek.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:09 schreef pseudovlaming het volgende:
Zo, ik vind deze stiekem nog best wel tof![]()
[afbeelding]
Mwah.. De stof zal wel zo zijn dat -ie wel niet doorschijnend zal zijn denk ik - hoop ik. Maar je lijkt wel een stuk bruiner door dat afstekende wit.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:28 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik hoop dat ze er in het zwembad ook de humor van inzien, en je niet het bad uitjagen met je vieze zwembroek.![]()
Maar wit vindt ik niet zo'n handige kleur voor een zwembroek....
Check je mailquote:Op maandag 1 mei 2006 20:49 schreef postman het volgende:
Als iemand even een goed excel sheet voor mij heeft, kan ik evt wel wat organiseren.
voor de duidelijkheid, ik neem nog geen bestellingen aan
ik heb deze polo op dit moment aan, het is een hele mooie kleur roze...quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:14 schreef ryan_atwood het volgende:
heeft iemand toevallig deze polo? of wel eens geziwen in het echt?
ik ben namelijk wle benieuwd of het een mooie kleur roze is.
[afbeelding]
Toevallig een foto? Ik begon een beetje bang te worden dat de kleur iets té fel was. Maargoedquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:25 schreef sietse-man het volgende:
[..]
ik heb deze polo op dit moment aan, het is een hele mooie kleur roze...
Zou je daar misschien een fototje van kunnen posten aub?quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:01 schreef kikoooooo het volgende:
Binnen.
De zwembroek valt over de knieen is supermooi
foto:quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:30 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Toevallig een foto? Ik begon een beetje bang te worden dat de kleur iets té fel was. Maargoed
Lukt me niet, sorry...quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:30 schreef Double_B het volgende:
Ah ok.. lukt het je om vandaag nog een foto te maken toevallig? Dan kan ik misschien nog snel meedoen met de IA
aha, dankje. ziet er goed uit. welke maat heb jij? want ik denk dat ik ongeveer wel hetzelfde postuur hebquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:10 schreef sietse-man het volgende:
[..]
foto:
[afbeelding]
edit: hij zit daar een beetje gekreukeld, had hem namelijk als hoofdkussentje gebruikt tijdens het in de zon liggen vanmiddag..![]()
DIe kraag op die manier is wel heel erg fout!quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:10 schreef sietse-man het volgende:
[..]
foto:
[afbeelding]
edit: hij zit daar een beetje gekreukeld, had hem namelijk als hoofdkussentje gebruikt tijdens het in de zon liggen vanmiddag..![]()
Niks mis mee hoorquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:18 schreef Freeling het volgende:
[..]
DIe kraag op die manier is wel heel erg fout!
ik heb maat L. Ik ben 1.91 en 82 kg.quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:43 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
aha, dankje. ziet er goed uit. welke maat heb jij? want ik denk dat ik ongeveer wel hetzelfde postuur heb
Wat is er mis mee dan? Geloof dat de meeste mensen hem zo dragen hoorquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:18 schreef Freeling het volgende:
[..]
DIe kraag op die manier is wel heel erg fout!
Denk je dat een maat M goed past voor als je 1,84 ben en 75 kilo?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:44 schreef sietse-man het volgende:
[..]
ik heb maat L. Ik ben 1.91 en 82 kg.
Ik ben ook 1,84 en weeg ook 75 kg... Ik denk dat je t beste voor een S van een polo kunt gaan, anders wordt de achterpand wel heel erg lang Dat is nl 68cm bij een S en 71cm bij een M... (breedte en en mouwlengte scheelt allebei maar 0,5 cm ten opzichte van een M).quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:46 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Denk je dat een maat M goed past voor als je 1,84 ben en 75 kilo?
ik zou voor een M gaan als ik jou was. Maar weet ook niet precies hoe al die maten vallen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:46 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Denk je dat een maat M goed past voor als je 1,84 ben en 75 kilo?
Polo of t-shirt?quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:08 schreef oelewappers het volgende:
mijn S is flink tekort voor +- 1.82
Je kraag op die manier omhoog zetten is echt voor paupers, en patsertjes!quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:44 schreef sietse-man het volgende:
Wat is er mis mee dan? Geloof dat de meeste mensen hem zo dragen hoor
niks mis mee vind ik. Wil je liever dat de punten meer naar voren steken ofzo?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:51 schreef Freeling het volgende:
[..]
Je kraag op die manier omhoog zetten is echt voor paupers, en patsertjes!
De trend veranderen wel zeg, vorige week was je kraag omhoog nog voor kakkers, nu opeens voor paupers!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:51 schreef Freeling het volgende:
[..]
Je kraag op die manier omhoog zetten is echt voor paupers, en patsertjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:51 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]Hehe ik zag het ook... maar ze zijn ook aardig prijzig daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb L, ben 1.90 en weeg 74 kiloquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:00 schreef ook_gek het volgende:
iedereen heeft L of S hier. Ik heb gewoon XL en dan zit hij redelijk strak
En ik ben 1.83M en weeg 69 kilo![]()
Kraag omhoog bij een polo staat gewoon veel en veel mooier dan omlaag!quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:17 schreef Molluck het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor
Staat goed bij die rode zwembroek, maar voor mezelf zou ik hem niet kopen, ik zou die lichtere roze nemen...
Mwoah.. het moet je staan vind ik.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:51 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Kraag omhoog bij een polo staat gewoon veel en veel mooier dan omlaag!![]()
Huh, er staat gewoon iets in de kraag geboorduurd dat je ziet als de kraag omhoog staat, aan de achterkant. Geen foto voor nodig imo.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:23 schreef Undergod het volgende:
OT: maak eens een foto, ik ben wel benieuwd wat je bedoeld.
de laatste die ik gekocht heb toen. Moet ik er een foto van maken dan?quote:Op zondag 7 mei 2006 15:31 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Huh, er staat gewoon iets in de kraag geboorduurd dat je ziet als de kraag omhoog staat, aan de achterkant. Geen foto voor nodig imo.
@ook_gek: welke modellen zijn dat, lijkt me wel cool.
Idd, ik trek het liever toch eerst aan. Ik ga weer over 50 dagen dus ik ben alweer aan het sparenquote:Op woensdag 26 april 2006 00:22 schreef Enchanter het volgende:
Nog een kleine 7 maandjes en dan kom ik met een koffer vol terug met die meuk en andere merken natuurlijk
foto doet het nietquote:
Het is dezelfde als die jij hierboven postte, mooie kleur inderdaad trouwens.quote:
dan is hij mooiquote:Op zondag 7 mei 2006 19:41 schreef Molluck het volgende:
[..]
Het is dezelfde als die jij hierboven postte, mooie kleur inderdaad trouwens.
S zou ik absoluut niet doen, de lengte is het probleem niet, maar de breedte aan de schouders is dat wel. A&F heeft een vrij slanke pasvorm. Ik ben 1,78 maar maat S past gewoon echt niet.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:52 schreef Double_B het volgende:
Ik ben ook 1,84 en weeg ook 75 kg... Ik denk dat je t beste voor een S van een polo kunt gaan, anders wordt de achterpand wel heel erg lang Dat is nl 68cm bij een S en 71cm bij een M... (breedte en en mouwlengte scheelt allebei maar 0,5 cm ten opzichte van een M).
Post dat rode shirt dan ook gelijk .quote:Op maandag 8 mei 2006 02:50 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Ik vind hem geweldig![]()
![]()
deze moet ik hebben![]()
You can fake IT, but I can fake an entire relationshipquote:
+ wat er nog bijkomt..quote:Op maandag 8 mei 2006 14:35 schreef Miguel het volgende:
Ong. 22,5E voor dat shirtje, is toch echt geen geld hoor...
* Miguel kan niet wachten tot hij weer bij A&F en AE kan gaan shoppen
Allemaal mooi!quote:Op maandag 8 mei 2006 18:17 schreef ook_gek het volgende:
Ik ga binnen kort dit bestellen...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik kon me weer eens niet inhouden![]()
Dan hou je weinig broek over.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:41 schreef Biff-Tannen het volgende:
Ik heb zojuist deze dingen binnengekregen![]()
[afbeelding]
In het echt is hij een stuk extremer dan op het plaatje![]()
die broeken moet ik ook niet hebbenquote:Op maandag 8 mei 2006 22:48 schreef Molluck het volgende:
ja posten postman!
En die gesloopte broeken ben ik nooit echt fan van geweest, maar dat schijnt tegenwoordig toch alweer uit te zijn
Is het niet in de mode?quote:Op maandag 8 mei 2006 22:48 schreef Molluck het volgende:
ja posten postman!
En die gesloopte broeken ben ik nooit echt fan van geweest, maar dat schijnt tegenwoordig toch alweer uit te zijn
Nee, die dingen zijn gewoon té lelijk om te dragen, het maakt niet uit dat je er nu weer enigzins origineel in bentquote:Op maandag 8 mei 2006 22:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Is het niet in de mode?
Dan wordt het tijd dat ik zo'n broek aanschaf....
Gelukkig is smaak persoonlijk hèquote:Op maandag 8 mei 2006 22:57 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nee, die dingen zijn gewoon té lelijk om te dragen, het maakt niet uit dat je er nu weer enigzins origineel in bent
foto?quote:Op maandag 8 mei 2006 21:41 schreef Biff-Tannen het volgende:
[..]
Allemaal mooi!
Ik heb zojuist deze dingen binnengekregen![]()
[afbeelding]
In het echt is hij een stuk extremer dan op het plaatje![]()
Niks dus...quote:Op maandag 8 mei 2006 19:02 schreef Proper_fucked het volgende:
+ wat er nog bijkomt..
Er komt 33 % aan belasting bij hoorquote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:04 schreef Miguel het volgende:
[..]
Niks dus...
24,50 voor dat shirtje + ong. 15% aan taxes = 28,20 * 0,80 (koers $/Euro) = 22,54
Ik ga dan ook gewoon daar shoppen aangezien ik er toch een paar keer per jaar kom![]()
Haha, de shirtjes komen meestal al gewoon gewassen mee naar huis hoor, en 'Value added tax' in bv. Toronto is ong. 15%, in New York (dan is het weer sales tax oid) zelfs maar zo'n 8%quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:05 schreef Steijn het volgende:
Er komt 33 % aan belasting bij hooren de dollarkoers zit op 0,83 euro. Maar als je gewoon in de VS langs gaat, dan kun je natuurlijk gewoon beter de kaartje eraf halen en het langs de douane smokkelen.
![]()
De huidige koers is toch echt (0,8322)quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:19 schreef Miguel het volgende:
[..]
Haha, de shirtjes komen meestal al gewoon gewassen mee naar huis hoor, en 'Value added tax' in bv. Toronto is ong. 15%, in New York (dan is het weer sales tax oid) zelfs maar zo'n 8%
Daarnaast is mijn laatste aankoop op m'n CC (25-04) geboekt tegen USD 124,316 (dus 0,8044)
kikkersquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:28 schreef Biff-Tannen het volgende:
[..]
[[url=http://img241.imageshack.us/img241/2409/jeans0ac.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img54.imageshack.us/img54/4535/jeans25ar.th.jpg]afbeelding][/URL]
Das leuk dat ze jou zo hard oplichten. Ik weet niet waar jij je koersen vandaan haalt, maar dat is niet wat ik voor een dollar betaal...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:43 schreef Molluck het volgende:
De huidige koers is toch echt (0,8322)
Deze koers (van xe.com) komt altijd overeen met de koers waarop aankopen op mijn CC worden geboektquote:Live mid-market rates as of 2006.05.10 12:01:02 UTC.
1.00 USD = 0.781805 EUR
je vergeet een blik euroshopper-bierquote:Op woensdag 10 mei 2006 02:00 schreef kikoooooo het volgende:
Wat een zwerverbroek.
Winkelwagentje + AH tas erbij en de look is compleet
Ik vind het opzich best toffe broek, niet mijn ding maar vind het niet lelijk.quote:
Ze vallen inderdaad behoorlijk anders... Ik heb momenteel ook een A&F polo aan (een grijze) en 't is gewoon zo dat ze smaller/strakker vallen dan bijvoorbeeld RL polo's. Ik heb nu 'n S aan maar da's eigenlijk te klein hoor.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:24 schreef Cure het volgende:
Vraagje:
Heb nu een A&F polo in L, zit goed bij schouders en borst (is wel wat lang maarja)
Nu vroeg ik me af wat anderen voor maat t-shirt hebben L of XL (bij een Polo maat L) Heb het idee dat ze nogal anders vallen.
vind ik bullshit.. ziet er gewoon leuk uit.. ik maak er ook niet 'cool' van, maar wel leuk..quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:01 schreef oelewappers het volgende:
wat is er nou 'cool' aan.
levensgroot AC op een zwart shirt is idd heel 'cool'(voor paupers)
Ik bedoel dus eigelijk: welke maat t-shirt zou je moeten nemen bij Abercrombie als je maat L hebt bij een Polo van Abercrombie. Ook L of toch XL (aangezien een L bij polo heel anders kan zijn dan bij een t-shirt)quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:26 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ze vallen inderdaad behoorlijk anders... Ik heb momenteel ook een A&F polo aan (een grijze) en 't is gewoon zo dat ze smaller/strakker vallen dan bijvoorbeeld RL polo's. Ik heb nu 'n S aan maar da's eigenlijk te klein hoor.
Tenminste... het kan wel, maar bij m'n schouders zit ie redelijk strak. Lengte is wel prima. Ze vallen dus gewoon erg lang, in vergelijking met de breedte.
ik heb dit vrijdag binnenquote:Op maandag 8 mei 2006 18:17 schreef ook_gek het volgende:
Ik ga binnen kort dit bestellen...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik kon me weer eens niet inhouden![]()
ik heb het samen met iemand anders gedaan. Hij heeft wat besteld en ik ook.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:21 schreef Double_B het volgende:
Wat ben je nu in totaal voor deze bestelling kwijt (incl heffingen douane e.d.) als ik mag vragen ook_gek?
Wel opvallend bordje inderdaad.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:01 schreef gent het volgende:
http://www.dispatch.com/b(...)/20060505-G1-00.html
je had het toch al gezien gekquote:Op zondag 14 mei 2006 04:11 schreef Steijn het volgende:
Mooi spul Mark.Ik zal morgen ofzo ook wel even foto's maken van mijn spul.
welke maat is dit nou?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:21 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Wel opvallend bordje inderdaad.
Ben wel een beetje jaloers op ook_gek z'n polo's![]()
Maar vandaag is mijn lichtroze polo ook gekomen:
[afbeelding]
quote:Op zondag 14 mei 2006 10:53 schreef obl het volgende:
Ligt het aan mij of zien die polo's er altijd zo groot uit :S. Volgens mij zijn ze echt gemaakt voor 'Amerikanen' met hun overgewicht.
De pasvorm van ieder merk is weer anders natuurlijk, maar ik heb ook wel gemerkt dat veel kleding daar is ingesteld op de iets gezette persoon.quote:
Heb je ooit iets van A&F aangehad?quote:Op zondag 14 mei 2006 11:51 schreef Miguel het volgende:
[..]
[..]
De pasvorm van ieder merk is weer anders natuurlijk, maar ik heb ook wel gemerkt dat veel kleding daar is ingesteld op de iets gezette persoon.
* Miguel gaat 2/3x per jaar shoppen als hij in N-Amerika is, dus weet wel waar die over praat
XLquote:
relatief natuurlijk...quote:Op zondag 14 mei 2006 11:57 schreef Molluck het volgende:
Het is waar dat er in Amerika inderdaad tot maten verkocht wordt die je in Nederland niet vaak ziet (XXL is daar bijvoorbeeld bijna standaard) maar de pasvorm van Abercrombie is echt perfect.
quote:Op zondag 14 mei 2006 12:17 schreef Molluck het volgende:
Uiteraard, maar het is onzin om te zeggen dat alle Amerikaanse kleding gemaakt is op een vette bouw.
Dat was mijn constatering, maar die is natuurlijk ook geheel subjectief. Ik vind kleding al snel te groot namelijk, in NL is waarschijnlijk ook genoeg kleding te vinden met een 'slechte' pasvorm naar mijn standaarden.quote:ik heb ook wel gemerkt dat veel kleding daar is ingesteld op de iets gezette persoon.
Die zijn dan al uitverkocht. Meestal staat het een en ander maar 3 weken op de site, daarna is het alweer uitverkocht.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:31 schreef MatthijsDvD het volgende:
dat relationship shirt zie ik nergens op de site staan?? Iemand wel gezien? die andere gele versie namelijk ook niet?
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar ik ben aardig op de hoogte van de collectie van A&F en heb een aantal dingen op jouw site nog nooit gezien in de collectie van A&F. Verder ben ik een keer genept via Ebay, typisch was dat de opgenaaid letter daarvan van zeer lage kwaliteit waren, absoluut niet de kwaliteit die je van A&F kan verwachten. Op diverse foto's op je site kan ik duidelijk zien dat je niet de orginele A&F kleding in de aanbieding hebt.... Als je twijfelt zal ik morgen wel even duidelijk het voorbeeld waar ik me op baseer posten (foto's dus).quote:Op maandag 15 mei 2006 19:04 schreef je_vader het volgende:
zo ik ben weer terug van the states. Nog even bij de sawgrass mills gekeken, maar daar was de A&F winkel helaas tijdelijk gesloten...
Uiteraard heb ik wel wat nieuwe producten in de verkoop. Deze staan allemaal op mijn site.
Gelukkig wel heel erg hippe mensen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:07 schreef Stuart het volgende:
Er lopen teveel mensen met A&F tegenwoordig. Ik draag nog liever GAP dan A&F nu![]()
Ja, enorm hip. Net als de halve Bijlmer met Burberry looptquote:
Echte kenners zien zo wie echt A&F spul heeft.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:08 schreef Stuart het volgende:
Ja, enorm hip. Net als de halve Bijlmer met Burberry loopt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |