ik heb deze polo op dit moment aan, het is een hele mooie kleur roze...quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:14 schreef ryan_atwood het volgende:
heeft iemand toevallig deze polo? of wel eens geziwen in het echt?
ik ben namelijk wle benieuwd of het een mooie kleur roze is.
[afbeelding]
Toevallig een foto? Ik begon een beetje bang te worden dat de kleur iets té fel was. Maargoedquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:25 schreef sietse-man het volgende:
[..]
ik heb deze polo op dit moment aan, het is een hele mooie kleur roze...
Zou je daar misschien een fototje van kunnen posten aub?quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:01 schreef kikoooooo het volgende:
Binnen.
De zwembroek valt over de knieen is supermooi
foto:quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:30 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Toevallig een foto? Ik begon een beetje bang te worden dat de kleur iets té fel was. Maargoed
Lukt me niet, sorry...quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:30 schreef Double_B het volgende:
Ah ok.. lukt het je om vandaag nog een foto te maken toevallig? Dan kan ik misschien nog snel meedoen met de IA
aha, dankje. ziet er goed uit. welke maat heb jij? want ik denk dat ik ongeveer wel hetzelfde postuur hebquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:10 schreef sietse-man het volgende:
[..]
foto:
[afbeelding]
edit: hij zit daar een beetje gekreukeld, had hem namelijk als hoofdkussentje gebruikt tijdens het in de zon liggen vanmiddag..![]()
DIe kraag op die manier is wel heel erg fout!quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:10 schreef sietse-man het volgende:
[..]
foto:
[afbeelding]
edit: hij zit daar een beetje gekreukeld, had hem namelijk als hoofdkussentje gebruikt tijdens het in de zon liggen vanmiddag..![]()
Niks mis mee hoorquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:18 schreef Freeling het volgende:
[..]
DIe kraag op die manier is wel heel erg fout!
ik heb maat L. Ik ben 1.91 en 82 kg.quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:43 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
aha, dankje. ziet er goed uit. welke maat heb jij? want ik denk dat ik ongeveer wel hetzelfde postuur heb
Wat is er mis mee dan? Geloof dat de meeste mensen hem zo dragen hoorquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:18 schreef Freeling het volgende:
[..]
DIe kraag op die manier is wel heel erg fout!
Denk je dat een maat M goed past voor als je 1,84 ben en 75 kilo?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:44 schreef sietse-man het volgende:
[..]
ik heb maat L. Ik ben 1.91 en 82 kg.
Ik ben ook 1,84 en weeg ook 75 kg... Ik denk dat je t beste voor een S van een polo kunt gaan, anders wordt de achterpand wel heel erg lang Dat is nl 68cm bij een S en 71cm bij een M... (breedte en en mouwlengte scheelt allebei maar 0,5 cm ten opzichte van een M).quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:46 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Denk je dat een maat M goed past voor als je 1,84 ben en 75 kilo?
ik zou voor een M gaan als ik jou was. Maar weet ook niet precies hoe al die maten vallen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:46 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Denk je dat een maat M goed past voor als je 1,84 ben en 75 kilo?
Polo of t-shirt?quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:08 schreef oelewappers het volgende:
mijn S is flink tekort voor +- 1.82
Je kraag op die manier omhoog zetten is echt voor paupers, en patsertjes!quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:44 schreef sietse-man het volgende:
Wat is er mis mee dan? Geloof dat de meeste mensen hem zo dragen hoor
niks mis mee vind ik. Wil je liever dat de punten meer naar voren steken ofzo?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:51 schreef Freeling het volgende:
[..]
Je kraag op die manier omhoog zetten is echt voor paupers, en patsertjes!
De trend veranderen wel zeg, vorige week was je kraag omhoog nog voor kakkers, nu opeens voor paupers!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:51 schreef Freeling het volgende:
[..]
Je kraag op die manier omhoog zetten is echt voor paupers, en patsertjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |