Mijne niet... ik hoop niet dat het hier echt flink wordt aangeboden! Zie je strax echt iedereen ermee lopen.. zou beetje jammer zijn imo.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:13 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Opmerking was ironisch bedoelt.
Maar t is gewoon hele mooie kleding(meeste) en vind het eigenlijk kut dat het zo exclusief is, had liever wat winkels gehad in NL..
Ga door met die IA's and you will...quote:Op donderdag 27 april 2006 23:10 schreef twistednerve het volgende:
Ontvang hopelijk morgen deze:
[afbeelding]
Zijn echt super relaxte polo's en het blijft een beetje exclusief aangezien ik echt sporadisch iemand tegen kom met het eland/rendier op z'n borst
hey,quote:Op donderdag 27 april 2006 00:38 schreef pseudovlaming het volgende:
Ergo, btw is 2% hoger, verzendkosten naar jullie is veel hoger en de Belgische douane is echt kut. Met het laatste AE pakket ook. Gezeik over totale bedrag, textielsoort, waar de kleding exact gemaakt is, bla bla bla.
In NL is het inderdaad 12%. Ik heb het even nagerekend, en ik kwam uit op een percentage van 15,5% invoerrechten, en dan dus ook nog eens 21% btw..quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:01 schreef gent het volgende:
[..]
hey,
Hoeveel hebben onze goeie vrienden van de douane je dan aangerekend qua invoerrechten ? Ik dacht dat het bij ons iets van een 13% was, klopt dit ?
greetz, Gent
quote:Er is een pakje voor je bezorgd, is dat dat shirt?
Tot vanavond
xxx mams
quote:
Ja inderdaad, ik hoop dat ze er in het zwembad ook de humor van inzien, en je niet het bad uitjagen met je vieze zwembroek.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:09 schreef pseudovlaming het volgende:
Zo, ik vind deze stiekem nog best wel tof![]()
[afbeelding]
Mwah.. De stof zal wel zo zijn dat -ie wel niet doorschijnend zal zijn denk ik - hoop ik. Maar je lijkt wel een stuk bruiner door dat afstekende wit.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:28 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik hoop dat ze er in het zwembad ook de humor van inzien, en je niet het bad uitjagen met je vieze zwembroek.![]()
Maar wit vindt ik niet zo'n handige kleur voor een zwembroek....
Check je mailquote:Op maandag 1 mei 2006 20:49 schreef postman het volgende:
Als iemand even een goed excel sheet voor mij heeft, kan ik evt wel wat organiseren.
voor de duidelijkheid, ik neem nog geen bestellingen aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |