Ik wil wel, maar kan niet. Zit nu midden in een AE-aktie, dus nog een beetje en de limiet is bereikt...quote:Op woensdag 26 april 2006 16:54 schreef Molluck het volgende:
Wie stelt er zijn creditcard eigenlijk beschikbaar?
oke, dus over een maandje organiseer jij een IA?quote:Op woensdag 26 april 2006 16:55 schreef pseudovlaming het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar kan niet. Zit nu midden in een AE-aktie, dus nog een beetje en de limiet is bereikt...
De prijs van jouw artikelen bepaalt de prijs die je moet betalen om het naar Nederland te laten verzenden. Dat bedrag moet je omrekenen naar euro's en daar achtereenvolgens 19% btw bij doen en 12% invoerkosten...quote:Op woensdag 26 april 2006 17:39 schreef T1andonly het volgende:
Als ik zelf zou bestellen, wat komt er dan bij aan extra kosten? Volgens mij stond in 'n vorig topic wel eens hoe dit te berekenen was.
Hmm, dan is het toch niet zo goedkoop als ik hoopte...jammer dat het in Nederland nauwelijks te krijgen isquote:Op woensdag 26 april 2006 17:41 schreef Molluck het volgende:
[..]
De prijs van jouw artikelen bepaalt de prijs die je moet betalen om het naar Nederland te laten verzenden. Dat bedrag moet je omrekenen naar euro's en daar achtereenvolgens 19% btw bij doen en 12% invoerkosten...
Verzendkosten beginnen bij $ 39,95 voor 1 artikel toch hè?quote:Op woensdag 26 april 2006 17:41 schreef Molluck het volgende:
[..]
De prijs van jouw artikelen bepaalt de prijs die je moet betalen om het naar Nederland te laten verzenden. Dat bedrag moet je omrekenen naar euro's en daar achtereenvolgens 19% btw bij doen en 12% invoerkosten...
Omhoog, helaasquote:Op woensdag 26 april 2006 19:13 schreef stijnn het volgende:
ja en ze gaan daarna steeds verder naar beneden
In verhouding gaat het naar beneden bedoelt hij waarschijnlijkquote:
kijk, een credit card hebben we in ieder geval. nu nog iemand die tijd over heeft om het allemaal te regelenquote:Op woensdag 26 april 2006 17:37 schreef Ontopic het volgende:
Zoals eerder vemeld, ik heb een Credit Card.
Alleen ik heb geen zin in al dat gedoe er omheen.
Ik denk niet dat hij zijn credit-card ter beschikking stelt....quote:Op woensdag 26 april 2006 21:14 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
kijk, een credit card hebben we in ieder geval. nu nog iemand die tijd over heeft om het allemaal te regelen![]()
ja inderdaad, daarom is het ook zo handig om via een inkoopactie die kleding aan te schaffen, dan kun je de kosten verdelen.quote:Op donderdag 27 april 2006 01:38 schreef halleekes het volgende:
die verzendkosten zijn echt belachelijk hoog......
Hoeveel tijd zat er tussen je mailtje van Abercrombie dat het wordt verscheept en je daadwerkelijk de spullen hebt ontvangen? Ik hoop nl. dat mijn bestelde spullen nog voor koninginnedag binnen zijn.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:15 schreef noekje het volgende:
Ik heb mijn spullen binnen en het past allemaal!
Ik had ook nog een jasje gekocht via ebay en toevallig kreeg ik die vandaag ook binnen. Zal zo even een foto maken!
Ik beweeg en mijn camera is brak..
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben er blij mee! Zelfs de slippers passen.
Wow... das erg snel. Dan heeft de douane d'r zeker niet al te veel aan getrokken...quote:Op donderdag 27 april 2006 16:31 schreef noekje het volgende:
Gisterochtend kreeg ik een mailtje dat het verstuurd was en vanmiddag in huis.
Ik hoop het niet. Het is nog afwachten of ik een rekening nagestuurd krijg. Gisteravond was het iig in Parijs en vanmorgen in Amersfoort.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:38 schreef pseudovlaming het volgende:
[..]
Wow... das erg snel. Dan heeft de douane d'r zeker niet al te veel aan getrokken...
Ja ik zit ook nog op een acceptgiro van FedEx the wachten, ik had 8 artikelen besteld voor een totaalbedrag van $326. Het zat in een niet al te grote doos, en blijkbaar betaal je dan ook minder invoerrechten bij kleine bestellingen.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Het is nog afwachten of ik een rekening nagestuurd krijg. Gisteravond was het iig in Parijs en vanmorgen in Amersfoort.
Hopen dat hij niet komtquote:Op donderdag 27 april 2006 16:52 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ja ik zit ook nog op een acceptgiro van FedEx the wachten, ik had 8 artikelen besteld voor een totaalbedrag van $326. Het zat in een niet al te grote doos, en blijkbaar betaal je dan ook minder invoerrechten bij kleine bestellingen.
quote:Op donderdag 27 april 2006 15:32 schreef noekje het volgende:
Ik zei in het vorige topic dat ik het wel wilde doen als de spullen heel goed zouden bevallen. Nou, dat doen ze dus...
Ik heb een cc en wil het wel organiseren. Alleen ga ik zaterdag op vakantie dus het wordt niet eerder dan 7 Mei voordat ik het op ga starten. Mocht er in tussentijd iemand zijn die het sneller kan, ook goed.
quote:Op donderdag 27 april 2006 01:47 schreef Euc- het volgende:
Ik zou het op zich best willen organiseren, als iemand anders zijn CC beschikbaar stelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |