quote:Op maandag 24 april 2006 21:52 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Heb er goeie ervaringen mee. Je moet idd goed kijken naar de feedback van de verkoper, en als je twijfelt wat meer info opvragen.
Dan zit ik er iig bijquote:Op maandag 24 april 2006 22:00 schreef Undergod het volgende:
IA is met 1 credit card en de aanmeldingen van vorig topic al wel weer vol denk ik.
edit2:quote:Op donderdag 20 april 2006 13:39 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Count me in als je een inkoopactie gaat doen!
Hij valt gewoon goed bij mij, 1.87;80kg. Je moet gewoon even meten, want dat weet je het zeker!quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:08 schreef obl het volgende:
[..]
Valt ie ruim? Ik heb normaliter een maat M(1.78;70 kg). Gewoon een M bestellen of toch een S?
Niets, want blijkbaar heb je geen giftcard. Dit is gewoon een soort van kadobon.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:29 schreef Phraze het volgende:
Ik wil wat bestellen bij Abercrombie met de creditcard maar ze vragen om een gift card number van 16 cijfers!
Weet iemand wat je hier in moet vullen?
Was er net achterquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:52 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Niets, want blijkbaar heb je geen giftcard. Dit is gewoon een soort van kadobon.
quote:Ik zeg, IA.
mooi ding, ik ben op dit moment ook helemaal gek op pokerquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:34 schreef seto het volgende:
Hoe komen jullie erbij dat er een inkoopactie is? Er werd alleen gezegd:
[..]
IIg net deze binnen:
[afbeelding]
Voor de pokeravondjes
Heb je dat via de site? Wat heb je daar in totaal dan voor betaald(incl. import/douane kosten e.d.)?quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:34 schreef seto het volgende:
[..]
IIg net deze binnen:
[afbeelding]
Voor de pokeravondjes
Ik zeg, wie gaat hem opzetten!quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:34 schreef seto het volgende:
[..]
IIg net deze binnen:
[afbeelding]
Voor de pokeravondjes
Als je het binnenhebt, kan je dan even een foto van die zwembroek maken.. benieuwd hoe die er in het echt uit ziet..quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:20 schreef kikoooooo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zojuist besteld![]()
Wat was ook alweer het rekensommetje voor de importheffingen?
Via Ebay, prijs was $20 en $8 verzendkosten.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:04 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Heb je dat via de site? Wat heb je daar in totaal dan voor betaald(incl. import/douane kosten e.d.)?
oh, ok.. was gewoon benieuwd of je daar (via de site) net zoveel voor moet bij betalen als bij kleding.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:32 schreef seto het volgende:
[..]
Via Ebay, prijs was $20 en $8 verzendkosten.
Die vind ik juist echt ongelofelijk lelijkquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:53 schreef Aenas het volgende:
supermooie shit:
http://cgi.ebay.nl/Abercr(...)tem#ebayphotohosting
Indd.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Die vind ik juist echt ongelofelijk lelijk
quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Die vind ik juist echt ongelofelijk lelijk
BINNEEEEENquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:33 schreef Undergod het volgende:
en
Samen voor 62 euro exclusief verzendkosten.
Ik ben benieuwd hoe ze zitten, de hoodie is een Large namelijk maar qua afmetingen van cm's kon hij wel dacht ik.
Bij het tshirt ben ik maar veilig voor de Medium gegaan, al twijfel ik daar ook aan als ik de posts hier zie. (ben 1,75m en 65 kg)
Zit het niet dan horen jullie het.![]()
Zit die Hoodie ruim bij jou of sluit hij netjes aan?quote:Op woensdag 26 april 2006 00:05 schreef Undergod het volgende:
[..]
BINNEEEEEN![]()
![]()
![]()
Binnen op de dag nadat ik het geld overschreef dus dat is perfect.
Verder past het prima dus helaas voor jullie
Das typisch A&F denk ik. Ook in San Francisco een Abercrombie met twee verdiepingen..met op beide verdiepingen dezelfde kleding. Beetje jammer idd.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:47 schreef Public_NME het volgende:
Vandeweek in de Abercrombie & Fitch store geweest op fifth ave in NYC, maar ik vond het niet echt een goede winkel. Ze hebben wel mooie kleding, daar niet van, maar het was er ERG donker en de muziek stond echt kneiterhard. (ik hou wel van house en club, maar niet superhard als ik ff rustig wil winkelen)
Voor de rest hadden ze veel dezelfde producten; wilde namelijk voor een net shirt gaan maar ze hadden zeker niet alle shirts die ze online wel hebben staan.
Winkel is vrij groot maar heel veel dingen liggen dubbel, leek wel alsof ze de store op wilden vullen ofzo.
Helaas dus niks gekocht, terwijl ik dat zeker wel wilde...
Hij zit gewoon goed, niet strak om mijn lichaam maar ook niet zwabberend (?) dit kan mede komen omdat de stof vrij zwaar is. ik zou hem iig niet veel kleiner of groter willen hebben.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:38 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Zit die Hoodie ruim bij jou of sluit hij netjes aan?
Thnx. Kan ik ook bij truien / jacks e.d. het beste voor M gaan, of wijkt deze maat weer iets af van de t-shirt maten?quote:Op woensdag 26 april 2006 10:28 schreef Smeich het volgende:
M
Same for mequote:Op woensdag 26 april 2006 12:21 schreef T1andonly het volgende:
Als er ooit nog een inkoopactie zou zijn heb ik wel heel veel intresse in enkele kledingstukken
Ik wil wel, maar kan niet. Zit nu midden in een AE-aktie, dus nog een beetje en de limiet is bereikt...quote:Op woensdag 26 april 2006 16:54 schreef Molluck het volgende:
Wie stelt er zijn creditcard eigenlijk beschikbaar?
oke, dus over een maandje organiseer jij een IA?quote:Op woensdag 26 april 2006 16:55 schreef pseudovlaming het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar kan niet. Zit nu midden in een AE-aktie, dus nog een beetje en de limiet is bereikt...
De prijs van jouw artikelen bepaalt de prijs die je moet betalen om het naar Nederland te laten verzenden. Dat bedrag moet je omrekenen naar euro's en daar achtereenvolgens 19% btw bij doen en 12% invoerkosten...quote:Op woensdag 26 april 2006 17:39 schreef T1andonly het volgende:
Als ik zelf zou bestellen, wat komt er dan bij aan extra kosten? Volgens mij stond in 'n vorig topic wel eens hoe dit te berekenen was.
Hmm, dan is het toch niet zo goedkoop als ik hoopte...jammer dat het in Nederland nauwelijks te krijgen isquote:Op woensdag 26 april 2006 17:41 schreef Molluck het volgende:
[..]
De prijs van jouw artikelen bepaalt de prijs die je moet betalen om het naar Nederland te laten verzenden. Dat bedrag moet je omrekenen naar euro's en daar achtereenvolgens 19% btw bij doen en 12% invoerkosten...
Verzendkosten beginnen bij $ 39,95 voor 1 artikel toch hè?quote:Op woensdag 26 april 2006 17:41 schreef Molluck het volgende:
[..]
De prijs van jouw artikelen bepaalt de prijs die je moet betalen om het naar Nederland te laten verzenden. Dat bedrag moet je omrekenen naar euro's en daar achtereenvolgens 19% btw bij doen en 12% invoerkosten...
Omhoog, helaasquote:Op woensdag 26 april 2006 19:13 schreef stijnn het volgende:
ja en ze gaan daarna steeds verder naar beneden
In verhouding gaat het naar beneden bedoelt hij waarschijnlijkquote:
kijk, een credit card hebben we in ieder geval. nu nog iemand die tijd over heeft om het allemaal te regelenquote:Op woensdag 26 april 2006 17:37 schreef Ontopic het volgende:
Zoals eerder vemeld, ik heb een Credit Card.
Alleen ik heb geen zin in al dat gedoe er omheen.
Ik denk niet dat hij zijn credit-card ter beschikking stelt....quote:Op woensdag 26 april 2006 21:14 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
kijk, een credit card hebben we in ieder geval. nu nog iemand die tijd over heeft om het allemaal te regelen![]()
ja inderdaad, daarom is het ook zo handig om via een inkoopactie die kleding aan te schaffen, dan kun je de kosten verdelen.quote:Op donderdag 27 april 2006 01:38 schreef halleekes het volgende:
die verzendkosten zijn echt belachelijk hoog......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |