Ik vind het opzich best toffe broek, niet mijn ding maar vind het niet lelijk.quote:
Ze vallen inderdaad behoorlijk anders... Ik heb momenteel ook een A&F polo aan (een grijze) en 't is gewoon zo dat ze smaller/strakker vallen dan bijvoorbeeld RL polo's. Ik heb nu 'n S aan maar da's eigenlijk te klein hoor.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:24 schreef Cure het volgende:
Vraagje:
Heb nu een A&F polo in L, zit goed bij schouders en borst (is wel wat lang maarja)
Nu vroeg ik me af wat anderen voor maat t-shirt hebben L of XL (bij een Polo maat L) Heb het idee dat ze nogal anders vallen.
vind ik bullshit.. ziet er gewoon leuk uit.. ik maak er ook niet 'cool' van, maar wel leuk..quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:01 schreef oelewappers het volgende:
wat is er nou 'cool' aan.
levensgroot AC op een zwart shirt is idd heel 'cool'(voor paupers)
Ik bedoel dus eigelijk: welke maat t-shirt zou je moeten nemen bij Abercrombie als je maat L hebt bij een Polo van Abercrombie. Ook L of toch XL (aangezien een L bij polo heel anders kan zijn dan bij een t-shirt)quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:26 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ze vallen inderdaad behoorlijk anders... Ik heb momenteel ook een A&F polo aan (een grijze) en 't is gewoon zo dat ze smaller/strakker vallen dan bijvoorbeeld RL polo's. Ik heb nu 'n S aan maar da's eigenlijk te klein hoor.
Tenminste... het kan wel, maar bij m'n schouders zit ie redelijk strak. Lengte is wel prima. Ze vallen dus gewoon erg lang, in vergelijking met de breedte.
ik heb dit vrijdag binnenquote:Op maandag 8 mei 2006 18:17 schreef ook_gek het volgende:
Ik ga binnen kort dit bestellen...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik kon me weer eens niet inhouden![]()
ik heb het samen met iemand anders gedaan. Hij heeft wat besteld en ik ook.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:21 schreef Double_B het volgende:
Wat ben je nu in totaal voor deze bestelling kwijt (incl heffingen douane e.d.) als ik mag vragen ook_gek?
Wel opvallend bordje inderdaad.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:01 schreef gent het volgende:
http://www.dispatch.com/b(...)/20060505-G1-00.html
je had het toch al gezien gekquote:Op zondag 14 mei 2006 04:11 schreef Steijn het volgende:
Mooi spul Mark.Ik zal morgen ofzo ook wel even foto's maken van mijn spul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |