Wel opvallend bordje inderdaad.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:01 schreef gent het volgende:
http://www.dispatch.com/b(...)/20060505-G1-00.html
je had het toch al gezien gekquote:Op zondag 14 mei 2006 04:11 schreef Steijn het volgende:
Mooi spul Mark.Ik zal morgen ofzo ook wel even foto's maken van mijn spul.
welke maat is dit nou?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:21 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Wel opvallend bordje inderdaad.
Ben wel een beetje jaloers op ook_gek z'n polo's![]()
Maar vandaag is mijn lichtroze polo ook gekomen:
[afbeelding]
quote:Op zondag 14 mei 2006 10:53 schreef obl het volgende:
Ligt het aan mij of zien die polo's er altijd zo groot uit :S. Volgens mij zijn ze echt gemaakt voor 'Amerikanen' met hun overgewicht.
De pasvorm van ieder merk is weer anders natuurlijk, maar ik heb ook wel gemerkt dat veel kleding daar is ingesteld op de iets gezette persoon.quote:
Heb je ooit iets van A&F aangehad?quote:Op zondag 14 mei 2006 11:51 schreef Miguel het volgende:
[..]
[..]
De pasvorm van ieder merk is weer anders natuurlijk, maar ik heb ook wel gemerkt dat veel kleding daar is ingesteld op de iets gezette persoon.
* Miguel gaat 2/3x per jaar shoppen als hij in N-Amerika is, dus weet wel waar die over praat
XLquote:
relatief natuurlijk...quote:Op zondag 14 mei 2006 11:57 schreef Molluck het volgende:
Het is waar dat er in Amerika inderdaad tot maten verkocht wordt die je in Nederland niet vaak ziet (XXL is daar bijvoorbeeld bijna standaard) maar de pasvorm van Abercrombie is echt perfect.
quote:Op zondag 14 mei 2006 12:17 schreef Molluck het volgende:
Uiteraard, maar het is onzin om te zeggen dat alle Amerikaanse kleding gemaakt is op een vette bouw.
Dat was mijn constatering, maar die is natuurlijk ook geheel subjectief. Ik vind kleding al snel te groot namelijk, in NL is waarschijnlijk ook genoeg kleding te vinden met een 'slechte' pasvorm naar mijn standaarden.quote:ik heb ook wel gemerkt dat veel kleding daar is ingesteld op de iets gezette persoon.
Die zijn dan al uitverkocht. Meestal staat het een en ander maar 3 weken op de site, daarna is het alweer uitverkocht.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:31 schreef MatthijsDvD het volgende:
dat relationship shirt zie ik nergens op de site staan?? Iemand wel gezien? die andere gele versie namelijk ook niet?
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar ik ben aardig op de hoogte van de collectie van A&F en heb een aantal dingen op jouw site nog nooit gezien in de collectie van A&F. Verder ben ik een keer genept via Ebay, typisch was dat de opgenaaid letter daarvan van zeer lage kwaliteit waren, absoluut niet de kwaliteit die je van A&F kan verwachten. Op diverse foto's op je site kan ik duidelijk zien dat je niet de orginele A&F kleding in de aanbieding hebt.... Als je twijfelt zal ik morgen wel even duidelijk het voorbeeld waar ik me op baseer posten (foto's dus).quote:Op maandag 15 mei 2006 19:04 schreef je_vader het volgende:
zo ik ben weer terug van the states. Nog even bij de sawgrass mills gekeken, maar daar was de A&F winkel helaas tijdelijk gesloten...
Uiteraard heb ik wel wat nieuwe producten in de verkoop. Deze staan allemaal op mijn site.
Gelukkig wel heel erg hippe mensen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:07 schreef Stuart het volgende:
Er lopen teveel mensen met A&F tegenwoordig. Ik draag nog liever GAP dan A&F nu![]()
Ja, enorm hip. Net als de halve Bijlmer met Burberry looptquote:
Echte kenners zien zo wie echt A&F spul heeft.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:08 schreef Stuart het volgende:
Ja, enorm hip. Net als de halve Bijlmer met Burberry loopt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |