+ wat er nog bijkomt..quote:Op maandag 8 mei 2006 14:35 schreef Miguel het volgende:
Ong. 22,5E voor dat shirtje, is toch echt geen geld hoor...
* Miguel kan niet wachten tot hij weer bij A&F en AE kan gaan shoppen
Allemaal mooi!quote:Op maandag 8 mei 2006 18:17 schreef ook_gek het volgende:
Ik ga binnen kort dit bestellen...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik kon me weer eens niet inhouden![]()
Dan hou je weinig broek over.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:41 schreef Biff-Tannen het volgende:
Ik heb zojuist deze dingen binnengekregen![]()
[afbeelding]
In het echt is hij een stuk extremer dan op het plaatje![]()
die broeken moet ik ook niet hebbenquote:Op maandag 8 mei 2006 22:48 schreef Molluck het volgende:
ja posten postman!
En die gesloopte broeken ben ik nooit echt fan van geweest, maar dat schijnt tegenwoordig toch alweer uit te zijn
Is het niet in de mode?quote:Op maandag 8 mei 2006 22:48 schreef Molluck het volgende:
ja posten postman!
En die gesloopte broeken ben ik nooit echt fan van geweest, maar dat schijnt tegenwoordig toch alweer uit te zijn
Nee, die dingen zijn gewoon té lelijk om te dragen, het maakt niet uit dat je er nu weer enigzins origineel in bentquote:Op maandag 8 mei 2006 22:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Is het niet in de mode?
Dan wordt het tijd dat ik zo'n broek aanschaf....
Gelukkig is smaak persoonlijk hèquote:Op maandag 8 mei 2006 22:57 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nee, die dingen zijn gewoon té lelijk om te dragen, het maakt niet uit dat je er nu weer enigzins origineel in bent
foto?quote:Op maandag 8 mei 2006 21:41 schreef Biff-Tannen het volgende:
[..]
Allemaal mooi!
Ik heb zojuist deze dingen binnengekregen![]()
[afbeelding]
In het echt is hij een stuk extremer dan op het plaatje![]()
Niks dus...quote:Op maandag 8 mei 2006 19:02 schreef Proper_fucked het volgende:
+ wat er nog bijkomt..
Er komt 33 % aan belasting bij hoorquote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:04 schreef Miguel het volgende:
[..]
Niks dus...
24,50 voor dat shirtje + ong. 15% aan taxes = 28,20 * 0,80 (koers $/Euro) = 22,54
Ik ga dan ook gewoon daar shoppen aangezien ik er toch een paar keer per jaar kom![]()
Haha, de shirtjes komen meestal al gewoon gewassen mee naar huis hoor, en 'Value added tax' in bv. Toronto is ong. 15%, in New York (dan is het weer sales tax oid) zelfs maar zo'n 8%quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:05 schreef Steijn het volgende:
Er komt 33 % aan belasting bij hooren de dollarkoers zit op 0,83 euro. Maar als je gewoon in de VS langs gaat, dan kun je natuurlijk gewoon beter de kaartje eraf halen en het langs de douane smokkelen.
![]()
De huidige koers is toch echt (0,8322)quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:19 schreef Miguel het volgende:
[..]
Haha, de shirtjes komen meestal al gewoon gewassen mee naar huis hoor, en 'Value added tax' in bv. Toronto is ong. 15%, in New York (dan is het weer sales tax oid) zelfs maar zo'n 8%
Daarnaast is mijn laatste aankoop op m'n CC (25-04) geboekt tegen USD 124,316 (dus 0,8044)
kikkersquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:28 schreef Biff-Tannen het volgende:
[..]
[[url=http://img241.imageshack.us/img241/2409/jeans0ac.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img54.imageshack.us/img54/4535/jeans25ar.th.jpg]afbeelding][/URL]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |