Dat zal toch wel?!quote:Op maandag 24 april 2006 19:26 schreef soapie het volgende:
Ik hoop wel dat ze blijft!!!!!
Misschien moet je even lezen ofzo.. Voordat we zo gaan beginnen.quote:Op maandag 24 april 2006 19:39 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Als jij Bettina kwijt wilt, kun je zelf ook oprotten!
Sterker nog: ik ben dit topic begonnen!quote:Op maandag 24 april 2006 19:40 schreef booo het volgende:
Misschien moet je even lezen ofzo.. Voordat we zo gaan beginnen.![]()
Lees het dan even.quote:Op maandag 24 april 2006 19:43 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Sterker nog: ik ben dit topic begonnen!
Dan ken je gelijk mijn karakter!quote:Op maandag 24 april 2006 19:45 schreef booo het volgende:
Lees het dan even.
Ik bedoel niks verkeerd ofzo hoor. Jij valt me zo aan![]()
Ik wil haar in ONM tot in de eeuwen der eeuwen! 2007 Is te kort!quote:Op maandag 24 april 2006 19:47 schreef Snake2005 het volgende:
Pamela Teves is nog zeker te zien tot maart 2007, dus die taaie blijft nog
Nu! Meteen! Wurgcontract waar ze niet onderuit komt!quote:Op maandag 24 april 2006 19:48 schreef Snake2005 het volgende:
Of ze even een contract van 10 jaar tekent![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 19:48 schreef Snake2005 het volgende:
Ja, soms moet je haar wat al te letterlijk nemen!quote:Op maandag 24 april 2006 19:53 schreef pberends het volgende:
Julia.
Ze heeft er fucking hard voor gewerkt.
http://www.telegraaf.nl/prive/article37687691.ece?rssquote:Op maandag 24 april 2006 19:54 schreef LeefbaarFok het volgende:
Wie is dat lekkere wijf wat we morgen gaan zien?
Tonnie en Joost die op haar geilen, en ze stookt wat tussen Julia en Chris... mja, voorspelbaar.quote:Op maandag 24 april 2006 20:24 schreef soapie het volgende:
Ik vind Malou tot nu toe tegenvallen.....
En uiteindelijk trouwt ze met een desperate JP.quote:Op maandag 24 april 2006 20:29 schreef pberends het volgende:
Tonnie en Joost die op haar geilen, en ze stookt wat tussen Julia en Chris... mja, voorspelbaar.
Dat zou wel lachen zijn. Dan wil ik die kop van Yous wel eens zien.....quote:Op maandag 24 april 2006 20:33 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
En uiteindelijk trouwt ze met een desperate JP.
een levenslang contractquote:Op maandag 24 april 2006 19:48 schreef Snake2005 het volgende:
quote:Op maandag 24 april 2006 19:46 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Dan ken je gelijk mijn karakter!
Bettina is weer geweldig vandaag. Alles perst ze nog uit dat ouwe carcas.
Who cares!? Jullie weten 't toch dat ik een aartszeikerd ben!?quote:Op maandag 24 april 2006 22:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
![]()
En booo had het nieteens over Bettina.![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 03:16 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Who cares!? Jullie weten 't toch dat ik een aartszeikerd ben!?![]()
![]()
![]()
Ik wil niet zo'n vroege zomercliffquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:14 schreef Iwan1976 het volgende:Reminder #2: Vrijdag 12 mei is de zomercliffhanger!
quote:KIJKTIP :
Vanaf zaterdag 29 april is Eric Bouwman (ONM: Tonnie de Vries) een van de presentatoren van het programma 'Bestemming Nederland', dat om 18:55 uur op RTL4 wordt uitgezonden.
Preciesquote:Op maandag 24 april 2006 22:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
En booo had het nieteens over Bettina.![]()
Er gaat een gerucht dat de cliffhanger al op donderdag 11 mei wordt uitgezonden en dat er op vrijdag 12 mei een speciale uitzending komt... misschien wel een 'making of' met bloopers, net als in 1994.quote:
Is ook al jaren bekend!quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dan ga ik ook ff zeiken. De OP had wel beter gekund.![]()
![]()
Zo lang kom ik hier nog niet.quote:
bronquote:Het zit er bijna op! Op donderdag 11 mei om 19.20 uur sluit BNN het eerste seizoen af van ONM met een zinderende laatste aflevering. Een dag er na, op vrijdag 12 mei, volgt er nog een toegift waarin een tipje van de sluier wordt opgelicht over de gebeurtenissen in het volgende seizoen.
De laatste uitzending speelt zich af op Schiermonnikoog, mei 2006. Wat een vrolijke vakantie, ver van al het stadse gedoe, had moeten worden, begint zo langzamerhand tot een ware tragedie te verworden. En hoogzwangere Iris had er al helemaal geen zin in! Want wie wil er nou op een eiland zitten met de man die denkt dat hij de vader is (Niels) én de man die dat echt is (Ilyas)? Als door een ongelukkige samenloop van omstandigheden Ilyas erachter komt dat hij de verwekker van Iris’ kind is, legt ze hem een zwijgverbod op. Drama dus.. en frustratie. Ilyas kan Iris wel schieten! Dan beginnen de weeën. Iris en Ilyas zijn als enigen in het vakantiehuisje aanwezig. Waar de f*** is Niels? Met de andere vakantiegangers en de duinwachter wandelen in een stiltegebied! Zal hij op tijd terug zijn? Is hij te bereiken? Moet Ilyas Iris helpen? Gáát Ilyas Iris helpen? Loopt de bevalling soepeltjes of zijn er complicaties?
De extra uitzending op vrijdagavond 12 mei geeft de kijker alvast een voorproefje op het nieuwe seizoen. Maandenlang heeft de familie Klein geprobeerd om Esmee van Junior los te weken. Tevergeefs. Nu is Esmee spoorloos verdwenen en zit waarschijnlijk in Den Haag achter de ramen. Marnix, Annemarie en Sanne zijn totaal radeloos. Als Junior met een stapel pizza's over straat loopt, lijkt de auto die daar rijdt netjes te stoppen om hem over te laten steken. Of toch niet? Want wie zit er achter het stuur? Hoe diep zit de haat tegen Junior? Ilyas weet dat hij de vader is van het kind dat Iris in zich draagt. Kan hij hiermee omgaan of ontploft de hele situatie tussen hem, Iris en Niels (waartegen Iris gezworen heeft dat hij de vader is). En wat zal er gebeuren als zijn onvruchtbare vrouw Elif het te weten komt?
Maandag 14 augustus om 19.00 uur begint BNN met het herhalen van de laatste uitzendingen van het eerste seizoen op Nederland 3. Op 28 augustus begint dan echt het nieuwe ONM-seizoen.
Sapperdeflap... is dit nu wel of geen aflevering?quote:De extra uitzending op vrijdagavond 12 mei geeft de kijker alvast een voorproefje op het nieuwe seizoen.
Waarom alleen de laatste afleveringen van het eerste seizoen?quote:Maandag 14 augustus om 19.00 uur begint BNN met het herhalen van de laatste uitzendingen van het eerste seizoen op Nederland 3.
Een vooruitblik van een half uurquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:05 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Sapperdeflap... is dit nu wel of geen aflevering?
[..]
Denk van het eerste seizoen bij BNNquote:Waarom alleen de laatste afleveringen van het eerste seizoen?![]()
![]()
![]()
Duhquote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja joh, achtervolg hem in je DOK-bus, valt niet op.
quote:
Maar dat zou dus betekenen dat de cliff wel vrijdags is, en dus een extra uitzending ergens anders gezet wordtquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:31 schreef Iwan1976 het volgende:
Op de BNN site denken ze ook nog dat er op 4 mei uitzending is... het Jantje Smit effect.![]()
Jaja, niks extraatje...quote:De zomerstop en een extraatje!
Geloof mij nou maar!quote:Op woensdag 26 april 2006 08:25 schreef Snake2005 het volgende:
Nee, er zijn op 5 mei al 174 uitzeningen geweest geloof ik
Aramquote:NA INTERVIEW MET DEZE KRANT
Het lijkt erop dat kritiek hebben op Endemol niet is toegestaan. Dat heeft ONM acteur Aram van de Rest aan den lijve gevonden. Hij werd begin deze week op het matje geroepen bij de directie van het bedrijf. Aanleiding van een interview dat hij gaf voor de weekeindbijlage van deze krant. Daarin verweet de 30-jarige acteur Endemol een zekere kilheid naar hun mensen toe.
Aram vertelde: "In Aalsmeer hangen bijv. wel foto's van GTST-acteurs maar niet van ONM-spelers. De acteur, die nooit een blad voor de mond neemt, zei ook dat hij zichzelf over 5 jaar wel in de directe van Endemol zag zitten.
Zijn uitspraken -het verhaal is nota bene voor publicatie goedgekeurd door BNN- hebben ertoe geleid dat Aram geen contact meer met de pers mag hebben én een fikse (naar verluidt zijn hele vakantiegeld) boete moet betalen.
Aram's vader regisseur/producent John van de Rest is woest: Aram mag en wil geen commentaar geven, maar ik wel.
Ik vind dit een manifestatie van macht en geen toonbeeld van kracht. Aram is een enthousiaste jonge hond, dat blijkt duidelijk uit het verhaal. Zijn kritiek was opbouwend bedoeld. Waarom word dit door de directie van Endemol dan niet zo ingeschat? Hieruit blijkt precies de kilheid waar Aram het in het verhaal over heeft. Hij werkt al 11 jaar voor dat bedrijf!
RAMP
John vervolgt: "Omdat Aram geen verdere problemen wil, heeft hij de opgelegde sancties geaccepteerd. Maar het is voor hem een ramp. In juli gaat de film 'Dood Eind' in première, waarin hij een belangrijke rol speelt. Maar hij mag niet met de pers praten...
Remco Kobus, business director van drama, comedy en soap van Endemol reageert: "Volgens ons bevatte het interview feitelijke onjuistheden. Wij zijn trots op ons programma en dat uiten we ook naar onze crew. Het waren pittige uitspraken, en daar waren wij best ontstemd over. Aram had het verhaal moeten doornemen met onze afdeling communicatie en niet alleen met BNN. Dat heeft hij verzuimd. Hij heeft hiervoor zijn excuses aangeboden. Wij hebben een goed gesprek gehad. Het geld dat hij moet betalen word overgemaakt naar Child Care. Uit voorzorg dat hij niet meteen weer met de pers gaat praten hebben wij hem een verbod opgelegd. Aram zei dit te begrijpen. We hebben elkaar de hand geschud en zijn als vrienden uit elkaar gegaan.
Bron: Telegraaf
quote:Op woensdag 26 april 2006 14:17 schreef Iwan1976 het volgende:
[quote]
quote:NA INTERVIEW MET DEZE KRANT
Het lijkt erop dat kritiek hebben op Endemol niet is toegestaan. Dat heeft ONM acteur Aram van de Rest aan den lijve gevonden. Hij werd begin deze week op het matje geroepen bij de directie van het bedrijf. Aanleiding van een intervieuw dat hij gaf voor de weekeindbijlage van deze krant. Daarin verweet de 30-jarige acteur Endemol een zekere kilheid naar hun mensen toe.
Aram vertelde: "In Aalsmeer hangen bijv. wel foto's van GTST-acteurs maar niet van ONM-spelers. De acteur, die nooit een blad voor de mond neemt, zei ook dat hij zichzelf over 5 jaar wel in de directe van Endemol zag zitten.
Zijn uitspraken -het verhaal is nota bene voor publicatie goedgekeurd door BNN- hebben ertoe geleid dat Aram geen contact meer met de pers mag hebben én een fikse (naar verluidt zijn hele vakantiegeld) boete moet betalen.
Aram's vader regisseur/producent John van de Rest is woest: Aram mag en wil geen commentaar geven, maar ik wel.
Ik vind dit een manifestatie van macht en geen toonbeeld van kracht. Aram is een enthousiaste jonge hond, dat blijkt duidelijk uit het verhaal. Zijn kritiek was opbouwend bedoeld. Waarom word dit door de directie van Endemol dan niet zo ingeschat? Hieruit blijkt precies de kilheid waar Aram het in het verhaal over heeft. Hij werkt al 11 jaar voor dat bedrijf!
RAMP
John vervolgt: "Omdat Aram geen verdere problemen wil, heeft hij de opgelegde sancties geaccepteerd. Maar het is voor hem een ramp. In juli gaat de film 'Dood Eind' in première, waarin hij een belangrijke rol speelt. Maar hij mag niet met de pers praten...
Remco Kobus, business director van drama, comedy en soap van Endemol reageert: "Volgens ons bevatte het intervieuw feitelijke onjuistheden. Wij zijn trots op ons programma en dat uiten we ook naar onze crew. Het waren pittige uitspraken, en daar waren wij best ontstemd over. Aram had het verhaal moeten doornemen met onze afdeling communicatie en niet alleen met BNN. Dat heeft hij verzuimd. Hij heeft hiervoor zijn excuses aangeboden. Wij hebben een goed gesprek gehad. Het geld dat hij moet betalen word overgemaakt naar Child Care. Uit voorzorg dat hij niet meteen weer met de pers gaat praten hebben wij hem een verbod opgelegd. Aram zei dit te begrijpen. We hebben elkaar de hand geschud en zijn als vrienden uit elkaar gegaan.
Bron: Telegraaf
dat wilde ik net ook al posten.quote:
Zo gaat het echt hoor. Je wil niet weten hoe sommige jochies Nederlandse meisjes als hoeren zien en hun moslimmeisjes als heilige maagden.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:37 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Youssoef "mijn zusje is een goede Moslim, die loopt niet weg"![]()
Zou Rob Oudkerk een gastrol krijgen?quote:Op woensdag 26 april 2006 19:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Laat Esmee maar schuiven!Ik zit erop te wachten tot een bekende van haar voor het raam kom.
dat zou wel erg leuk zijn! Rob heeft wel humor, dus ik denk dat hij dat best wel zou doen.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Zou Rob Oudkerk een gastrol krijgen?
Jeugdloonquote:Op woensdag 26 april 2006 19:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
pijpen neuken kost bij Esmee 50 euro, is dat duur eigenlijk?
Ja, want voor 80 euro heb je alles.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
pijpen neuken kost bij Esmee 50 euro, is dat duur eigenlijk?
De grime was goed. Ze zag er echt weer uit als een ouwe schoen.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:58 schreef soapie het volgende:
Ik heb wel medelijden met Bettina.
Mee eens. En Pamela speelt het heel geloofwaardig.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:59 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
De grime was goed. Ze zag er echt weer uit als een ouwe schoen.
Die scène met Pascal.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:00 schreef soapie het volgende:
Mee eens. En Pamela speelt het heel geloofwaardig.![]()
Wat een schatje is dat kind ook hequote:
bronquote:Hoe konden we dat nou vergeten? Vier mei is dodenherdenking en daarmee staat Nederland twee in het teken van deze indrukwekkende gebeurtenis. Zoals jullie allemaal wel weten zie je dan altijd een militaire kranslegging bij het vredesmonument in Wageningen gevolgd door de traditionele twee minuten stilte.
Helaas komt hierdoor ONM op vier mei te vervallen, misschien jammer, maar misschien kun je dan een half uur lang stilstaan hoe fijn het eigenlijk is dat we in een land leven dat zo vrij is dat een serie als ONM op tv mag zijn! Waarschijnlijk zou de tv er heel wat anders uitzien als we niet die vrijheden hebben die Nederland heeft.
Maar goed voor iedereen die super-blij was een vooruitblik voor het komend seizoen te krijgen op twaalf mei is dat wel even slikken. Doordat we in onze planning geen rekening hadden gehouden met vier mei, wordt de cliff van dit seizoen dus niet op donderdag elf maar op vrijdag twaalf mei uitgezonden. En dus geen voorproefje van het volgend seizoen op de twaalfde. Shit.
quote:Maar goed voor iedereen die super-blij was een vooruitblik voor het komend seizoen te krijgen op twaalf mei is dat wel even slikken. Doordat we in onze planning geen rekening hadden gehouden met vier mei, wordt de cliff van dit seizoen dus niet op donderdag elf maar op vrijdag twaalf mei uitgezonden. En dus geen voorproefje van het volgend seizoen op de twaalfde. Shit.
Eigen schuld. Had ze maar niet zo lang moeten wachten heur..quote:Op woensdag 26 april 2006 19:58 schreef soapie het volgende:
Ik heb wel medelijden met Bettina.
Ehhh ... leg aan opa eens uit wat "smatjes" zijn ....quote:Op donderdag 27 april 2006 19:47 schreef pberends het volgende:
Die smatjes.
Die ouwe man met staart.
Smatjes.. ehm... sletterige meisjes geloof ik.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:58 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ehhh ... leg aan opa eens uit wat "smatjes" zijn ....
En wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 27 april 2006 20:21 schreef pberends het volgende:
Smatjes.. ehm... sletterige meisjes geloof ik.
Wel nee, die maakt met Annemarie weer zo'n dollemansrit door de stad en dan wordt die Juniman per toeval aan gort gereden.quote:Hopelijk gaan Marnix Junior doodslaan.
Hij zei iets in de trant van: "Oh het was niet echt moeilijk, ik hoefde alleen maar mezelf te spelen."quote:
Was niet erg overtuigend, maar kon slechter. Kon de redactie van Opsporing verzocht niet net doen alsof het om een echte oproep ging??quote:Op donderdag 27 april 2006 21:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij zei iets in de trant van: "Oh het was niet echt moeilijk, ik hoefde alleen maar mezelf te spelen."![]()
Ben ik met je eens.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Was niet erg overtuigend, maar kon slechter.
Was ook een idee geweest.quote:Kon de redactie van Opsporing verzocht niet net doen alsof het om een echte oproep ging??
Ja nou je het zegt. Ik luister trouwens ook graag naar Acda en de Munnik.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:52 schreef zoeperzazke het volgende:
Het is grappig dat het esmee verhaaltje steeds meer op het liedje Dag Esmee van Acde en de Munnik begint te lijker (overigens onwijs mooi nummer vind ik)...
knip
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:10 schreef Taurus het volgende:
Mogen ze wel de naam van Junior zomaar rondstrooien bij dat programma?![]()
quote:Maandag 1 mei
JP is flink benauwd voor de Total Bodycheck van Estas. Hij is namelijk doodsbang voor injectienaalden. Kasper zit zo goed in zijn vel dat hij keihard terugflirt als een jongen hem leuk lijkt te vinden. Wat zal Just hiervan vinden? Nu Joost het leeuwendeel van Malú’s tijd misbruikt, heeft Tonnie alle gelegenheid om Elif op te vangen. Aan Ilyas heeft ze namelijk niet veel. Die treedt hun probleem op zijn eigen wijze tegemoet.
Dinsdag 2 mei
Bettina is nog niet wakker uit haar narcose of de strijd tussen haar en Chris laait weer in alle hevegheid op. Ilyas trekt het echt niet om telkens aan Kim herinnerd te worden. Tonnie biedt hem en Elif een vakantie op Schiermonnikoog aan. Ze willen wel, maar onder één voorwaarde… Iris komt klem te zitten tussen haar geweten en haar vriendschap met Ilyas.
Woensdag 3 mei
Shirina doet Daan een ongebruikelijk voorstel. Ze is daarna zodanig in de war dat ze de levens van haar vrienden volledig overhoop haalt. Door een ernstige gebeurtenis komt Chris onverwacht aan de operatietafel te staan. Hij moet medische handelingen verrichten waartoe hij eigenlijk niet bevoegd is. Gaat dit gevolgen hebben? Joost smeekt Daan om nog één keer Dok te mogen misbruiken om Malú te imponeren.
Donderdag 4 mei
Geen uitzending in verband met de dodenherdenking.
Vrijdag 5 mei
Annemarie doet Junior een aanbod waar ze later zelf van walgt. Daan denkt dat hij een oplossinge heeft om tot Junior door te dringen. Tonnie krijgt de opdracht om de telefoon van zijn vriend Ilyas te stelen. Wat er daarna gebeurt brengt hem in grote gewetensnood. Bettina is er heilig van overtuigd dat Chris haar tijdens de operatie iets heeft aangedaan.
Maandag 8 mei
Joost trekt de conclusie dat hij Malú moet vertellen wat hij voor haar voelt, maar hoe pakt men zoiets aan…? Yousef en Junior lijken door Daans plan uit elkaar te groeien, maar zal het daadwerkelijk tot de redding van Esmee leiden? Kasper moet wennen aan zijn vaste relatie: wat praat je openlijk over en wat hou je voor jezelf?
Dinsdag 9 mei
Rarara: de grootste tegenstander van Bettina’s reorganisatieplannen blijkt op dit moment… Bettina zélf te zijn. Daan doet zijn uiterste best om via Junior Esmee te vinden, maar hij jaagt daarmee de familie Klein tegen zich in het harnas. Marnix volgt zijn eigen instinct en dat zou Daans plan wel eens flink kunnen verzieken. Joost ontdekt dat teveel eerlijkheid tegen je kan werken.
Woensdag 10 mei
Alle remmen gaan los als Kasper zonder Just losgaat en het Amsterdamse nichtenleven induikt… Tonnie móet met Iris over zijn… nee, over hún geheim praten. Hij vindt dat alle betrokkenen de waarheid moet weten: Ilyas, Niels… Elif. Iris zit dus door een stommiteit van Shirina met een inmens probleem. Marnix ‘criminele’ contact tikt hem hard op de vingers als Marnix zich niet aan de regels houdt.
Donderdag 11 mei
Annemarie luistert Marnix af: het blijkt dat hij fatale plannen met Junior heeft. Ilyas heeft grote moeite met zijn ‘aanstaand vaderschap’. Als hij doorvraagt bij Iris groeit zijn verbijstering met de seconde. Bettina wordt onder druk gezet om Estas te dumpen. Dat wil ze niet, omdat Chris haar tenslotte het leven heeft gered. Chris ontdekt echter de toekomstplannen van het AZB en zint op een tegenaktie.
Vrijdag 12 mei
Iris is in haar moeilijkste momenten aangewezen op Ilyas en die kan haar wel schieten! En waar de f*** is Niels? Danny weet het vertrouwen van Junior te winnen: nu kan de redding van Esmee gaan beginnen, of toch niet? Malú en Joost proberen het bij te leggen; niet eenvoudig, want eigenlijk lezen ze alletwee iets anders in hun vriendschap.
quote:Liz Snoyink in ONM
Liz Snoyink is gisteren gesignaleerd op een golfbaan, dat was niet voor ontspanning, maar het bleek voor Onderweg Naar Morgen te zijn. Liz speelt daar een goede golfster, dus ze moest wel even oefenen om het er goed uit te laten zien. Leonore van Haaften, zo heet ze in ONM, is een vrouw die haar leven vol aangaat en daar ook de middelen voor heeft. De rol was ook met Liz in hun gedachten geschreven en daar werd ze daarna heel voorzichtig voor gevraagd. Liz zei direct ja en ze vindt het een heel leuk, bruisend, jong groepje mensen. Wel vond ze het wennen dat ze gelijk helemaal werd bedolven onder scripts, maar gelukkig heeft nu iedereen van de cast van ONM 2 weken vakantie. Liz zal in het najaar te zien zijn in ONM.
Op het moment is/was Liz te zien in het programma: "Wie is de mol?"
Bron: Telegraaf / www.onmrocks.web-log.nl
Acteertips?quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:04 schreef Iwan1976 het volgende:
Simone Cobben mag Jaap Jongbloed vanavond weer assisteren in Vermist.
Ja, de betere versie van Annemarie moet 'm toch aansprekenquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:20 schreef Plofkip het volgende:
Prachtig, zoals die hoerenmadam Marnix afpoeierde, maar het einde was natuurlijk volstrekt ongeloofwaardig: Marnix kennende had hij deze dame wel even alle hoeken van haar hoerenkot laten zien.![]()
Who cares? Liz komt terug!quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:26 schreef Plofkip het volgende:
Dit was inderdaad een fijne Annemarie geweest. Beter dan die mummie die daar nu voor door gaat.
zou ze dochter Floor de Zeeuw Zeeuw meenemen??quote:
Svennie had die link [zowat] een half jaar geleden al gelegd!!quote:Op donderdag 27 april 2006 21:52 schreef zoeperzazke het volgende:
Het is grappig dat het esmee verhaaltje steeds meer op het liedje Dag Esmee van Acde en de Munnik begint te lijker (overigens onwijs mooi nummer vind ik)...
die is ook al een half jaar op de buisquote:Op vrijdag 28 april 2006 23:00 schreef Viking84 het volgende:
Ik zag gisteren die afperser van Shirina, Sven, in een reclame
m.a.w.: je loopt achter, meidquote:Op vrijdag 28 april 2006 23:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
die is ook al een half jaar op de buis
Oh toen las ik deze reeks nog niet.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
Svennie had die link [zowat] een half jaar geleden al gelegd!!
Zie OP van ONM #160: Waar tienerhoertjes regeren....
Maar toen was ze toch nog alleen maar aan het chatten, of nietquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
Svennie had die link [zowat] een half jaar geleden al gelegd!!
Zie OP van ONM #160: Waar tienerhoertjes regeren....
Jammer.quote:Nikkie Plessen komt niet meer terug in de soapserie 'Onderweg naar morgen'. Enige tijd leek het erop dat zij weer terug zou keren als Lizzie Vehmeijer, maar vandaag maakte zij bekend niet meer terug te keren in de razend populaire soapserie op BNN. Binnenkort is Nikkie te zien in 'Hotnews' op Jetix. Voordat ze een vaste rol in 'ONM' kreeg, was zij te zien als Nikki in 'GTST'. Zij speelde hier het vriendinnetje van Job Zonneveld
quote:maar misschien kun je dan een half uur lang stilstaan hoe fijn het eigenlijk is dat we in een land leven dat zo vrij is dat een serie als ONM op tv mag zijn!
Er zit een kern van waarheid in, maar dat het nou zo speciaal is dat specifiek ONM op tv mag zijn...quote:
toen was Dave haar aan het ronselen...quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:39 schreef Svensational het volgende:
Maar toen was ze toch nog alleen maar aan het chatten, of niet? Vooruitziende blik dus
.
ze staat al op 't Archief....quote:Oh, en oud nieuws waarschijnlijk, maar:
Maar Nikkie was lekkerder om te zien.quote:Op zondag 30 april 2006 11:05 schreef babette21 het volgende:
ze staat al op 't Archief....
ach, eigenlijk heeft ze niet veel toegevoegd de laatste jaren, behalve een hoop gejank...
Lizzy 1 was veel toffer [eigenlijk gewoon een heel ander personage]
quote:ONM goes Lingo
Balen dat je ONM moet missen in de zomerstop? No panic! Want vanaf 15 mei zie je ONM acteurs spelen in het woordspelletje Lingo! Wie gaan spelen in de show is nog niet bekend. Wat we wel weten is dat ze zullen gaan strijden tegen acteurs uit Lotte, de telenovela van Talpa. Lingo is elke werkdag om 19:00 uur te zien bij de TROS, Nederland 2. Kijken dus!
bron
tegen spelers uit Lotte? Ron Raven tutje (what's her name again?) dus ookquote:
Janna Fasseartquote:Op maandag 1 mei 2006 15:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
tegen spelers uit Lotte? Ron Raven tutje (what's her name again?) dus ook
Smee versus Juniorquote:
En Ilse 'polderhorror' Heus (ONM: Nico Swaab) niet te vergeten.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:11 schreef -Marlii- het volgende:
Janna Fasseartzou ze soms bij beide mee doen?
quote:Op maandag 1 mei 2006 17:20 schreef Iwan1976 het volgende:
En Ilse 'polderhorror' Heus (ONM: Nico Swaab) niet te vergeten.
Die dubbele horror zag ik gisteren op een band terug. Eerst een krikkende Joost en Nico en toen nog een Lizzy met "een hooivork in haar hals".quote:Op maandag 1 mei 2006 17:20 schreef Iwan1976 het volgende:
En Ilse 'polderhorror' Heus (ONM: Nico Swaab) niet te vergeten.
En ook in de reclame van dat schijtpapier.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:16 schreef Svensational het volgende:
Nico was niet oké, in Lotte is ze ook zum
ik bedoel dan ook echt het personage, niet zozeer de actrice...quote:Op maandag 1 mei 2006 18:16 schreef Svensational het volgende:
come on, na één aflevering lag de rest van het verhaal al op tafel.....quote:
ik heb me in ONM niet aan haar gestoord.... in Lotte welquote:En met een andere actrice was Nico misschien best oké geweest idd.
Voorspelbaarheid is oké. Ik kijk er iig graag naar.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:27 schreef babette21 het volgende:
come on, na één aflevering lag de rest van het verhaal al op tafel.....
Lotte is nog erger dan de Duitse variant "Verliebt In Berlin" op de SAT1.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:27 schreef babette21 het volgende:
Voorspelbaar en verre van origineel. Tien jaar geleden zagen we de 'lelijk eendje wordt mooie zwaan'-verhaallijn al in GTST.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:27 schreef babette21 het volgende:
Met andere woorden, ik heb niks gemist!!!quote:Op maandag 1 mei 2006 18:34 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Lotte is nog erger dan de Duitse variant "Verliebt In Berlin" op de SAT1.
Ik heb een stuk van een aflevering gezien, laatst, en toen viel ik gewoon in slaap. Oersaai!quote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 19:04 schreef LeefbaarFok het volgende:
OMG! Straks krijgen we weer gezeik met die baby!
1 woord: Ritaquote:Op maandag 1 mei 2006 19:16 schreef LeefbaarFok het volgende:
Daar krijgen we een rebellerende achtjarige Turk voor terug.
quote:Op maandag 1 mei 2006 18:16 schreef Svensational het volgende:
een jaar geleden alquote:
nee, ik deed een vreugdedansje.....quote:moesten jullie ook een traantje laten toen Kim wegging?![]()
Ja, van geluk, zodat we van dat gezeik af zijn.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:56 schreef Viking84 het volgende:
moesten jullie ook een traantje laten toen Kim wegging?
Hey! Soulmate!quote:Op maandag 1 mei 2006 19:57 schreef babette21 het volgende:
nee, ik deed een vreugdedansje..... [afbeelding]
Ja... van blijdschap!quote:Op maandag 1 mei 2006 19:56 schreef Viking84 het volgende:
't is een waardeloze kutlijn.... kan niet anders zeggenquote:Op maandag 1 mei 2006 19:59 schreef LeefbaarFok het volgende:
Hey! Soulmate!
Echt leuk is het dit seizoen niet geweest.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:00 schreef babette21 het volgende:
't is een waardeloze kutlijn.... kan niet anders zeggen
Nee? Een kind gescheiden houden van de biologische moeder is ook asociaal.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:56 schreef Viking84 het volgende:
ik heb er niet zoveel van meegekregen, maar veel positiefs heb ik er niet in kunnen ontdekken nee.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:01 schreef LeefbaarFok het volgende:
Echt leuk is het dit seizoen niet geweest.
jezelf als papa & mama zien terwijl je slechts pleegouder bent, wat álttijd voor tijdelijk is, is gewoon oerdom... als ze zonodig een kind willen, moeten ze adopteren.....quote:Op maandag 1 mei 2006 20:04 schreef pberends het volgende:
Nee? Een kind gescheiden houden van de biologische moeder is ook asociaal.
Ja, bovendien was het een tenenkrommend verhaallijn.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
jezelf als papa & mama zien terwijl je slechts pleegouder bent, wat álttijd voor tijdelijk is, is gewoon oerdom... als ze zonodig een kind willen, moeten ze adopteren.....
ja met nog 3 andere poppetjes uit Lotte. Ik zag een bekend gezicht: hm, dat lijkt die meid uit Lotte wel.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:18 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ilse Heus zit in de Cash Cab.
Just is schattigquote:Op maandag 1 mei 2006 20:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb er niet zoveel van meegekregen, maar veel positiefs heb ik er niet in kunnen ontdekken nee.
op de looks van Just na dan![]()
![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 20:06 schreef babette21 het volgende:
ik heb er niet zoveel van meegekregen, maar veel positiefs heb ik er niet in kunnen ontdekken nee.
op de looks van Just na dan![]()
![]()
Geert was jarig.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:21 schreef Viking84 het volgende:
Wat een gegil: ja ze hebben natuurlijk geld nodig (!)
Dus toch, ik dacht al dat hij het wasquote:Op maandag 1 mei 2006 20:18 schreef Iwan1976 het volgende:
Acteur Daniel Weterings, die ex van Tara #1 (ONM: Diederik Barends), speelt tegenwoordig barman Michiel in GTST.
quote:en kan dan 5 fotospecials aanvragen van ONM!!(Vermeld er wel even bij dat het van ONM Place is!)
Ik dacht al, waar ken ik hem toch van...quote:Op maandag 1 mei 2006 20:18 schreef Iwan1976 het volgende:
Acteur Daniel Weterings, die ex van Tara #1 (ONM: Diederik Barends), speelt tegenwoordig barman Michiel in GTST.
Ik denk het eerste...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:06 schreef LeefbaarFok het volgende:
Gaan we weer een verkeerde aflevering zien of gaat Tonnie echt tegen Ilyas zeggen dat ie pappie wordt?
Is toch pas 1 keer gebeurdquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:06 schreef LeefbaarFok het volgende:
Gaan we weer een verkeerde aflevering zien of gaat Tonnie echt tegen Ilyas zeggen dat ie pappie wordt?
Maar ik wist dus niet eens dat Ilyas het te weten zou komenquote:
yep..... da's de laatste aflevering van het seizoenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:44 schreef Svensational het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekend over de cliff?
yep, daarom moet je de dinsdag ook altijd overslaan...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
al een halve aflevering verprutst aan oninteressant gezur.
De promo's kloppen meestal voor geen meter met de aflevering.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik hoop dat ze de bandjes wel op de goede volgorde hebben liggen zeg, ik vind dat soort zaken toch wel op zijn minst slordig moet ik zeggen.
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:32 schreef -Marlii- het volgende:
http://onmplace.web-log.nl/log/5716470
IwanGefeli
tenminste, ik neem aan dat jij het bent aangezien je cliff hier ook stond![]()
quote:De winnaar kan een email sturen naar mannyke@msn.com en kan dan 5 fotospecials aanvragen van ONM!!(Vermeld er wel even bij dat het van ONM Place is!) Je kan foto's als voorkeur meeopsturen ze komen op geen enkele site dus alleen jij hebt ze!!
En, ga je ze aanvragen?quote:
Ze dachten toch ook dat Ulft in Amsterdam lag?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:39 schreef -Marlii- het volgende:
[afbeelding]
En ik maar denken dat ze naar Schiermonnikoog gaan ..
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:56 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ze dachten toch ook dat Ulft in Amsterdam lag?
ongeveerquote:Op woensdag 3 mei 2006 04:54 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Alsof jij weet waar Ulft ligt, kindje?
lijkt me sterkquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:18 schreef zoeperzazke het volgende:
die cliffhanger van Iwan is erg gaafHopelijk nemen ze hem over
Da's dom.quote:
Dat kan ik zo gauw niet vinden.quote:× Aflevering 2500: Wordt op vrijdag de .. ? om 21.25 uitgezonden op Ned 3Staat hier ergens in het bestandje
Bij BNN, rechtsonderin, kun je op BNN klikken, dan krijg je de programma's van BNN en daar staat de 2500e aflevering van ONM tussenquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Da's dom.
[..]
Dat kan ik zo gauw niet vinden.![]()
quote:ONM actrice verliest script
Weekblad Party, weet nu al hoe de verhaallijnen van de BNN-soap ’Onderweg Naar Morgen’ (ONM) zich in het nieuwe seizoen gaan ontwikkelen.
Een van de verslaggevers van het weekblad heeft op de luchthaven Schiphol enkele pagina`s van het `ONM` script gevonden. De inhoud van het script zal volgende week in het blad worden gepubliceerd.
Actrice
Wie het script heeft verloren, houdt Party vooralsnog voor zich. Wel is zeker dat het script is verloren door een actrice uit de soap. Party op 9 mei de feiten publiceren.
Bedrijfsongevalletje
"Ik weet niet om welke actrice het hier gaat. Veel ONM-acteurs zijn momenteel op vakantie. Het is geen drama dat dit is gebeurd. We zien het eerder als een klein bedrijfsongevalletje. Het gaat hier om één verhaallijn van één karakter. De Party kan dus niet het verloop van de gehele soap vertellen", aldus een communicatiemedewerkster van BNN.
bron
Ja die tabbladen snapte ik wel.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:42 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Bij BNN, rechtsonderin, kun je op BNN klikken, dan krijg je de programma's van BNN en daar staat de 2500e aflevering van ONM tussen
Goh, de Party, wat een afstotelijk blad is dat.quote:
We krijgen 2 afleveringen op vrijdag 8 september. Anders zou aflevering 2500 op maandag uitgezonden zijn.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:27 schreef -Marlii- het volgende:
× Aflevering 2500: Wordt op vrijdag de .. ? om 21.25 uitgezonden op Ned 3Staat hier ergens in het bestandje
ja dat kloptquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja die tabbladen snapte ik wel.Maar ik vind dat er verder wel weinig info in staat.
niet 8 septemberquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:53 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
We krijgen 2 afleveringen op vrijdag 8 september. Anders zou aflevering 2500 op maandag uitgezonden zijn.
Je moet je inspiratie toch ergens vandaan halen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:04 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik zag vandaag dat Den Haag een Orionstraat heeft.![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:04 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
DH heeft het allemaal, mijn beste Iwanquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:04 schreef Iwan1976 het volgende:
Ja, is Yolanthe. Evenals bij het programma Grenzeloos.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:10 schreef Greetings het volgende:
Doet Yolanthe trouwens tegenwoordig inspreekwerk voor TMF? Ik meen toch echt af en toe haar stem te horen, bij de aankondigingen enzo... weet iemand dit?
Vanavond op FOK alvast een exclusieve vooruitblik!quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:58 schreef soapie het volgende:
Dat wordt een enkele reis Bosnië voor Shirina!!!!!!!
Ben beneuwd!!!!!quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:06 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Vanavond op FOK alvast een exclusieve vooruitblik!![]()
first things first: éérst even terugblikkenquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:06 schreef Iwan1976 het volgende:
Vanavond op FOK alvast een exclusieve vooruitblik!![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
first things first: éérst even terugblikken
[afbeelding]
© Wup
alweer ruim 1,5 jaar geleden dit, het bakvisgehalte is er wel aardig afgegaan het laatste half jaartje
Dat viel mij ook op.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:29 schreef Viking84 het volgende:
natuurlijk erg slim van shirina om de voicemail van een lege telefoon in te spreken![]()
Dat was gewoon de voicemail van Niels, zodat hij het ff aan Iris kan doorgeven.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:29 schreef Viking84 het volgende:
natuurlijk erg slim van shirina om de voicemail van een lege telefoon in te spreken![]()
quote:EXCLUSIEF OP FOK!:
Jottem! Daan en Shirina gaan samen naar Bosnië. Tijden haar 'trip down memory lane' barst letterlijk en figuurlijk de bom bij Shirina. Daan trapt tijdens een allesbehalve romantische Bos(nië)wandeling op een verdwaalde landmijn, met alle fatale gevolgen van dien. Neemt Shirina letterlijk of figuurlijk de benen? Laat ze haar traumatische verleden (inclusief Daan?) voorgoed achter in Bosnië? Lukt het Niels om Daans benenwagen uit de kreukels te halen of is er, jammer maar helaas, sprake van een total loss? Wordt het voortaan 'meals on wheels' voor Daan of kan hij z'n koksmuts voorgoed aan de wilgen hangen? En last but not least: Kan Chris, opportunist pur sang, gebruik blijven maken van de faciliteiten van het AZB als hij het baanbrekende -en kostbare- cybernetische prothese-onderzoek van Niels een flinke financiële injectie geeft?
-Eventuele gelijkenis met personen, dood of in leven, is geheel toevallig en onbedoeld.-
quote:
Ehhh ... mis ik iets? Liz Snoyink in ONM?quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:17 schreef Iwan1976 het volgende:
LOL @ RTL Boulevard:
Liz Snoyink heeft de scripts gelekt.![]()
Ze heeft haar eigen deel gehouden en de tekst van de rest van cast weggepleurd in verschillende vuilnisbakken op Schiphol. Zou het iets zeggen over de kwaliteit van de overige verhaallijnen?
![]()
oud nieuwsquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:22 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ehhh ... mis ik iets? Liz Snoyink in ONM?
Staat ergens in dit topic....quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:22 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ehhh ... mis ik iets? Liz Snoyink in ONM?
quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:34 schreef Svensational het volgende:
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/14.gif]afbeelding][/url]
Wat? Barst je eruit ofzo?quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:53 schreef -Marlii- het volgende:die jurk wil ook maar niet goed zitten he
Of je kijkt het filmpje.quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:34 schreef Svensational het volgende:
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/14.gif]afbeelding][/url]
Nee, maar jij komt af en toe altijd met van die lompe antwoorden!quote:
Wat is er, kip?quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:20 schreef -Marlii- het volgende:
Nee, maar jij komt af en toe altijd met van die lompe antwoorden!
Ja, dat stomme geouwehoer mag na meer dan een halve eeuw wel eens stoppen. Terugdenken aan de tijd dat we helden hadden, terwijl we de terroristen van nu niet kunnen veroordelen. Niet eens voor de rechter kunnen slepen!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:09 schreef daaaaan het volgende:
belachelijk dat er geen aflevering was vandaag
mag ik je er even op wijzen dat op 4 mei alle doden herdacht worden? Dus niet alleen de slachtoffers van de WOII.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 05:59 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ja, dat stomme geouwehoer mag na meer dan een halve eeuw wel eens stoppen. Terugdenken aan de tijd dat we helden hadden, terwijl we de terroristen van nu niet kunnen veroordelen. Niet eens voor de rechter kunnen slepen!
Maar het gaat voornamelijk toch om de doden van WOII? Of heb ik het nu verkeerd? Ik vond het iig niet erg dat ONM daarvoor moest wijken en niet voor dat voetbalquote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
mag ik je er even op wijzen dat op 4 mei alle doden herdacht worden? Dus niet alleen de slachtoffers van de WOII.
Ik vind het altijd wel mooiGisteren bij het oorlogsmonument gestaan in Drachten. Taptoe werd gespeeld voor de twee minuten stilte en vervolgens de welbekende twee coupletten van het Wilhelmus
. Ik ben best een chauvinist
ja in eerste instantie voor slachtoffers WOII inderdaad, maar om het een beetje actueel te houden (het is toch al meer dan 60 jaar geleden) is enkele jaren geleden besloten om de herdenking te verruimen tot alle Nederlanders die door (oorlogs)geweld om het leven gekomen zijn. Zo'n algemene dodenherdenking spreekt jongeren natuurlijk ook meer aan, want die hebben de WOII niet meegemaakt. Ook wordt zo'n dodenherdenking dan nooit gedateerd, want er zullen altijd mensen door oorlogsgeweld om het leven komen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:37 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Maar het gaat voornamelijk toch om de doden van WOII? Of heb ik het nu verkeerd? Ik vond het iig niet erg dat ONM daarvoor moest wijken en niet voor dat voetbal
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:01 schreef Viking84 het volgende:
Doe ik net even een interessante ontdekkingIk lees nu het boek 'De komst van Joachim Stiller' van Hubert Lampo en de naam heeft wel veel verwant met Joachim Fuller. Zouden de schrijvers van ONM zich daarop gebaseerd hebben? Het paranormale speelt een belangrijke rol in het boek, dus zou zomaar kunnen
Omdat de politie uit sufsullen bestaat.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:41 schreef pberends het volgende:
Waarom tappen ze de telefoon van Juniman niet af
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:43 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Omdat de politie uit sufsullen bestaat.
Dat deel hebben ze weggechemood!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:50 schreef pberends het volgende:
Waarom denkt Daan dat als iemand zijn voicemail aanstaat dat ie 'm binnen 'n uur afluisterd
Ze zitten toch op Schiermonnikoogquote:
Waarom zaten ze dan in het pakhuis?quote:
Dat vraag ik me al 2 jaar af.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:35 schreef pberends het volgende:
Waarom zaten ze dan in het pakhuis?
Daar gaat het me niet om, dodenherdenking =quote:Op vrijdag 5 mei 2006 05:59 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ja, dat stomme geouwehoer mag na meer dan een halve eeuw wel eens stoppen. Terugdenken aan de tijd dat we helden hadden, terwijl we de terroristen van nu niet kunnen veroordelen. Niet eens voor de rechter kunnen slepen!
Yorin deed dat.... gewoon een kwartier eerder....quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:59 schreef daaaaan het volgende:
Daar gaat het me niet om, dodenherdenking =
Ik bedoel dat ze het dan toch gewoon om half 9 ofzo uit kunnen zenden?
Ah oke, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja in eerste instantie voor slachtoffers WOII inderdaad, maar om het een beetje actueel te houden (het is toch al meer dan 60 jaar geleden) is enkele jaren geleden besloten om de herdenking te verruimen tot alle Nederlanders die door (oorlogs)geweld om het leven gekomen zijn. Zo'n algemene dodenherdenking spreekt jongeren natuurlijk ook meer aan, want die hebben de WOII niet meegemaakt. Ook wordt zo'n dodenherdenking dan nooit gedateerd, want er zullen altijd mensen door oorlogsgeweld om het leven komen.
Pfff... dat was mij al lang opgevallen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:29 schreef -Marlii- het volgende:
* -Marlii-] heeft helder moment[/me]
'Schiermonnikoog' heeft hetzelfde decor als woonkamer als de skireis van Lizzy, Kyra, Hugo en Chrisvorig jaar maart
[me=-Marlii- 's heldere moment is afgelopen
mij ook wel, maar ik vergat het steeds te zeggen hierquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:37 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Pfff... dat was mij al lang opgevallen.
Dus dan krijgen we om 19.00u een aflevering en dan rond 21.25 nog 1? (voor de mensen die het nog niet weten na de zomerstop begint ONM om 19.00u in plaats van 19.30u en wordt vanaf dan op Ned3 uitgezonden waar ook alle andere BNN programma`s naartoe gaan)quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:53 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
We krijgen 2 afleveringen op vrijdag 8 september. Anders zou aflevering 2500 op maandag uitgezonden zijn.
Heb je helemaal goedquote:Op zaterdag 6 mei 2006 08:19 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Dus dan krijgen we om 19.00u een aflevering en dan rond 21.25 nog 1? (voor de mensen die het nog niet weten na de zomerstop begint ONM om 19.00u in plaats van 19.30u en wordt vanaf dan op Ned3 uitgezonden waar ook alle andere BNN programma`s naartoe gaan)
Dan kunnen ze beter meteen van 19u doorgaan tot 20.00u en er een dubbele aflevering van maken.quote:
ja eigenlijk wel, mja, misschien is het niet echt een aflevering maar gewoon een special met bv bloopers oid ..quote:Op zaterdag 6 mei 2006 08:22 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Dan kunnen ze beter meteen van 19u doorgaan tot 20.00u en er een dubbele aflevering van maken.
Een reguliere aflevering van ONM kost 42.000 euro. Voor de dubbellange 2500ste aflevering is 100.000 euro uitgetrokken. Beetje duur voor bloopers.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 08:25 schreef -Marlii- het volgende:
ja eigenlijk wel, mja, misschien is het niet echt een aflevering maar gewoon een special met bv bloopers oid ..
ah eindelijk weer geld om Hidde Maas van te betalen dusquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:11 schreef Iwan1976 het volgende:
Een reguliere aflevering van ONM kost 42.000 euro. Voor de dubbellange 2500ste aflevering is 100.000 euro uitgetrokken. Beetje duur voor bloopers.Ik hoop dat ze die extra 16.000 euro goed besteed hebben!
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
ah eindelijk weer geld om Hidde Maas van te betalen dus
Hahaha, heb je gelijk in, maar ik was ook maar aan het denkenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:11 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Een reguliere aflevering van ONM kost 42.000 euro. Voor de dubbellange 2500ste aflevering is 100.000 euro uitgetrokken. Beetje duur voor bloopers.Ik hoop dat ze die extra 16.000 euro goed besteed hebben!
Jij zegt het, ik dacht het.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:53 schreef babette21 het volgende:
ah eindelijk weer geld om Hidde Maas van te betalen dus
Volgens het excelbestand van laatst duurt die aflevering 50 minuten.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:55 schreef -Marlii- het volgende:
Hahaha, heb je gelijk in, maar ik was ook maar aan het denkenEn is die 100.000 niet alleen voor de aflevering van 21.25 - 22.00?
Ja? Dan heb ik verkeerd gekekenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:09 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Volgens het excelbestand van laatst duurt die aflevering 50 minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |