En, ga je ze aanvragen?quote:
Ze dachten toch ook dat Ulft in Amsterdam lag?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:39 schreef -Marlii- het volgende:
[afbeelding]
En ik maar denken dat ze naar Schiermonnikoog gaan ..
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:56 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ze dachten toch ook dat Ulft in Amsterdam lag?
ongeveerquote:Op woensdag 3 mei 2006 04:54 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Alsof jij weet waar Ulft ligt, kindje?
lijkt me sterkquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:18 schreef zoeperzazke het volgende:
die cliffhanger van Iwan is erg gaafHopelijk nemen ze hem over
Da's dom.quote:
Dat kan ik zo gauw niet vinden.quote:× Aflevering 2500: Wordt op vrijdag de .. ? om 21.25 uitgezonden op Ned 3Staat hier ergens in het bestandje
Bij BNN, rechtsonderin, kun je op BNN klikken, dan krijg je de programma's van BNN en daar staat de 2500e aflevering van ONM tussenquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Da's dom.
[..]
Dat kan ik zo gauw niet vinden.![]()
quote:ONM actrice verliest script
Weekblad Party, weet nu al hoe de verhaallijnen van de BNN-soap ’Onderweg Naar Morgen’ (ONM) zich in het nieuwe seizoen gaan ontwikkelen.
Een van de verslaggevers van het weekblad heeft op de luchthaven Schiphol enkele pagina`s van het `ONM` script gevonden. De inhoud van het script zal volgende week in het blad worden gepubliceerd.
Actrice
Wie het script heeft verloren, houdt Party vooralsnog voor zich. Wel is zeker dat het script is verloren door een actrice uit de soap. Party op 9 mei de feiten publiceren.
Bedrijfsongevalletje
"Ik weet niet om welke actrice het hier gaat. Veel ONM-acteurs zijn momenteel op vakantie. Het is geen drama dat dit is gebeurd. We zien het eerder als een klein bedrijfsongevalletje. Het gaat hier om één verhaallijn van één karakter. De Party kan dus niet het verloop van de gehele soap vertellen", aldus een communicatiemedewerkster van BNN.
bron
Ja die tabbladen snapte ik wel.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:42 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Bij BNN, rechtsonderin, kun je op BNN klikken, dan krijg je de programma's van BNN en daar staat de 2500e aflevering van ONM tussen
Goh, de Party, wat een afstotelijk blad is dat.quote:
We krijgen 2 afleveringen op vrijdag 8 september. Anders zou aflevering 2500 op maandag uitgezonden zijn.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:27 schreef -Marlii- het volgende:
× Aflevering 2500: Wordt op vrijdag de .. ? om 21.25 uitgezonden op Ned 3Staat hier ergens in het bestandje
ja dat kloptquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja die tabbladen snapte ik wel.Maar ik vind dat er verder wel weinig info in staat.
niet 8 septemberquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:53 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
We krijgen 2 afleveringen op vrijdag 8 september. Anders zou aflevering 2500 op maandag uitgezonden zijn.
Je moet je inspiratie toch ergens vandaan halen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:04 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik zag vandaag dat Den Haag een Orionstraat heeft.![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:04 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
DH heeft het allemaal, mijn beste Iwanquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:04 schreef Iwan1976 het volgende:
Ja, is Yolanthe. Evenals bij het programma Grenzeloos.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:10 schreef Greetings het volgende:
Doet Yolanthe trouwens tegenwoordig inspreekwerk voor TMF? Ik meen toch echt af en toe haar stem te horen, bij de aankondigingen enzo... weet iemand dit?
Vanavond op FOK alvast een exclusieve vooruitblik!quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:58 schreef soapie het volgende:
Dat wordt een enkele reis Bosnië voor Shirina!!!!!!!
Ben beneuwd!!!!!quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:06 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Vanavond op FOK alvast een exclusieve vooruitblik!![]()
first things first: éérst even terugblikkenquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:06 schreef Iwan1976 het volgende:
Vanavond op FOK alvast een exclusieve vooruitblik!![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
first things first: éérst even terugblikken
[afbeelding]
© Wup
alweer ruim 1,5 jaar geleden dit, het bakvisgehalte is er wel aardig afgegaan het laatste half jaartje
Dat viel mij ook op.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:29 schreef Viking84 het volgende:
natuurlijk erg slim van shirina om de voicemail van een lege telefoon in te spreken![]()
Dat was gewoon de voicemail van Niels, zodat hij het ff aan Iris kan doorgeven.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:29 schreef Viking84 het volgende:
natuurlijk erg slim van shirina om de voicemail van een lege telefoon in te spreken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |