yep..... da's de laatste aflevering van het seizoenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:44 schreef Svensational het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekend over de cliff?
yep, daarom moet je de dinsdag ook altijd overslaan...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
al een halve aflevering verprutst aan oninteressant gezur.
De promo's kloppen meestal voor geen meter met de aflevering.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik hoop dat ze de bandjes wel op de goede volgorde hebben liggen zeg, ik vind dat soort zaken toch wel op zijn minst slordig moet ik zeggen.
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:32 schreef -Marlii- het volgende:
http://onmplace.web-log.nl/log/5716470
IwanGefeli
tenminste, ik neem aan dat jij het bent aangezien je cliff hier ook stond![]()
quote:De winnaar kan een email sturen naar mannyke@msn.com en kan dan 5 fotospecials aanvragen van ONM!!(Vermeld er wel even bij dat het van ONM Place is!) Je kan foto's als voorkeur meeopsturen ze komen op geen enkele site dus alleen jij hebt ze!!
En, ga je ze aanvragen?quote:
Ze dachten toch ook dat Ulft in Amsterdam lag?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:39 schreef -Marlii- het volgende:
[afbeelding]
En ik maar denken dat ze naar Schiermonnikoog gaan ..
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:56 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ze dachten toch ook dat Ulft in Amsterdam lag?
ongeveerquote:Op woensdag 3 mei 2006 04:54 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Alsof jij weet waar Ulft ligt, kindje?
lijkt me sterkquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:18 schreef zoeperzazke het volgende:
die cliffhanger van Iwan is erg gaafHopelijk nemen ze hem over
Da's dom.quote:
Dat kan ik zo gauw niet vinden.quote:× Aflevering 2500: Wordt op vrijdag de .. ? om 21.25 uitgezonden op Ned 3Staat hier ergens in het bestandje
Bij BNN, rechtsonderin, kun je op BNN klikken, dan krijg je de programma's van BNN en daar staat de 2500e aflevering van ONM tussenquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Da's dom.
[..]
Dat kan ik zo gauw niet vinden.![]()
quote:ONM actrice verliest script
Weekblad Party, weet nu al hoe de verhaallijnen van de BNN-soap ’Onderweg Naar Morgen’ (ONM) zich in het nieuwe seizoen gaan ontwikkelen.
Een van de verslaggevers van het weekblad heeft op de luchthaven Schiphol enkele pagina`s van het `ONM` script gevonden. De inhoud van het script zal volgende week in het blad worden gepubliceerd.
Actrice
Wie het script heeft verloren, houdt Party vooralsnog voor zich. Wel is zeker dat het script is verloren door een actrice uit de soap. Party op 9 mei de feiten publiceren.
Bedrijfsongevalletje
"Ik weet niet om welke actrice het hier gaat. Veel ONM-acteurs zijn momenteel op vakantie. Het is geen drama dat dit is gebeurd. We zien het eerder als een klein bedrijfsongevalletje. Het gaat hier om één verhaallijn van één karakter. De Party kan dus niet het verloop van de gehele soap vertellen", aldus een communicatiemedewerkster van BNN.
bron
Ja die tabbladen snapte ik wel.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:42 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Bij BNN, rechtsonderin, kun je op BNN klikken, dan krijg je de programma's van BNN en daar staat de 2500e aflevering van ONM tussen
Goh, de Party, wat een afstotelijk blad is dat.quote:
We krijgen 2 afleveringen op vrijdag 8 september. Anders zou aflevering 2500 op maandag uitgezonden zijn.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:27 schreef -Marlii- het volgende:
× Aflevering 2500: Wordt op vrijdag de .. ? om 21.25 uitgezonden op Ned 3Staat hier ergens in het bestandje
ja dat kloptquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja die tabbladen snapte ik wel.Maar ik vind dat er verder wel weinig info in staat.
niet 8 septemberquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:53 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
We krijgen 2 afleveringen op vrijdag 8 september. Anders zou aflevering 2500 op maandag uitgezonden zijn.
Je moet je inspiratie toch ergens vandaan halen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:04 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik zag vandaag dat Den Haag een Orionstraat heeft.![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:04 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
DH heeft het allemaal, mijn beste Iwanquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:04 schreef Iwan1976 het volgende:
Ja, is Yolanthe. Evenals bij het programma Grenzeloos.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:10 schreef Greetings het volgende:
Doet Yolanthe trouwens tegenwoordig inspreekwerk voor TMF? Ik meen toch echt af en toe haar stem te horen, bij de aankondigingen enzo... weet iemand dit?
Vanavond op FOK alvast een exclusieve vooruitblik!quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:58 schreef soapie het volgende:
Dat wordt een enkele reis Bosnië voor Shirina!!!!!!!
Ben beneuwd!!!!!quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:06 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Vanavond op FOK alvast een exclusieve vooruitblik!![]()
first things first: éérst even terugblikkenquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:06 schreef Iwan1976 het volgende:
Vanavond op FOK alvast een exclusieve vooruitblik!![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
first things first: éérst even terugblikken
[afbeelding]
© Wup
alweer ruim 1,5 jaar geleden dit, het bakvisgehalte is er wel aardig afgegaan het laatste half jaartje
Dat viel mij ook op.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:29 schreef Viking84 het volgende:
natuurlijk erg slim van shirina om de voicemail van een lege telefoon in te spreken![]()
Dat was gewoon de voicemail van Niels, zodat hij het ff aan Iris kan doorgeven.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:29 schreef Viking84 het volgende:
natuurlijk erg slim van shirina om de voicemail van een lege telefoon in te spreken![]()
quote:EXCLUSIEF OP FOK!:
Jottem! Daan en Shirina gaan samen naar Bosnië. Tijden haar 'trip down memory lane' barst letterlijk en figuurlijk de bom bij Shirina. Daan trapt tijdens een allesbehalve romantische Bos(nië)wandeling op een verdwaalde landmijn, met alle fatale gevolgen van dien. Neemt Shirina letterlijk of figuurlijk de benen? Laat ze haar traumatische verleden (inclusief Daan?) voorgoed achter in Bosnië? Lukt het Niels om Daans benenwagen uit de kreukels te halen of is er, jammer maar helaas, sprake van een total loss? Wordt het voortaan 'meals on wheels' voor Daan of kan hij z'n koksmuts voorgoed aan de wilgen hangen? En last but not least: Kan Chris, opportunist pur sang, gebruik blijven maken van de faciliteiten van het AZB als hij het baanbrekende -en kostbare- cybernetische prothese-onderzoek van Niels een flinke financiële injectie geeft?
-Eventuele gelijkenis met personen, dood of in leven, is geheel toevallig en onbedoeld.-
quote:
Ehhh ... mis ik iets? Liz Snoyink in ONM?quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:17 schreef Iwan1976 het volgende:
LOL @ RTL Boulevard:
Liz Snoyink heeft de scripts gelekt.![]()
Ze heeft haar eigen deel gehouden en de tekst van de rest van cast weggepleurd in verschillende vuilnisbakken op Schiphol. Zou het iets zeggen over de kwaliteit van de overige verhaallijnen?
![]()
oud nieuwsquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:22 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ehhh ... mis ik iets? Liz Snoyink in ONM?
Staat ergens in dit topic....quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:22 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ehhh ... mis ik iets? Liz Snoyink in ONM?
quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:34 schreef Svensational het volgende:
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/14.gif]afbeelding][/url]
Wat? Barst je eruit ofzo?quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:53 schreef -Marlii- het volgende:die jurk wil ook maar niet goed zitten he
Of je kijkt het filmpje.quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:34 schreef Svensational het volgende:
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/14.gif]afbeelding][/url]
Nee, maar jij komt af en toe altijd met van die lompe antwoorden!quote:
Wat is er, kip?quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:20 schreef -Marlii- het volgende:
Nee, maar jij komt af en toe altijd met van die lompe antwoorden!
Ja, dat stomme geouwehoer mag na meer dan een halve eeuw wel eens stoppen. Terugdenken aan de tijd dat we helden hadden, terwijl we de terroristen van nu niet kunnen veroordelen. Niet eens voor de rechter kunnen slepen!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:09 schreef daaaaan het volgende:
belachelijk dat er geen aflevering was vandaag
mag ik je er even op wijzen dat op 4 mei alle doden herdacht worden? Dus niet alleen de slachtoffers van de WOII.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 05:59 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ja, dat stomme geouwehoer mag na meer dan een halve eeuw wel eens stoppen. Terugdenken aan de tijd dat we helden hadden, terwijl we de terroristen van nu niet kunnen veroordelen. Niet eens voor de rechter kunnen slepen!
Maar het gaat voornamelijk toch om de doden van WOII? Of heb ik het nu verkeerd? Ik vond het iig niet erg dat ONM daarvoor moest wijken en niet voor dat voetbalquote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
mag ik je er even op wijzen dat op 4 mei alle doden herdacht worden? Dus niet alleen de slachtoffers van de WOII.
Ik vind het altijd wel mooiGisteren bij het oorlogsmonument gestaan in Drachten. Taptoe werd gespeeld voor de twee minuten stilte en vervolgens de welbekende twee coupletten van het Wilhelmus
. Ik ben best een chauvinist
ja in eerste instantie voor slachtoffers WOII inderdaad, maar om het een beetje actueel te houden (het is toch al meer dan 60 jaar geleden) is enkele jaren geleden besloten om de herdenking te verruimen tot alle Nederlanders die door (oorlogs)geweld om het leven gekomen zijn. Zo'n algemene dodenherdenking spreekt jongeren natuurlijk ook meer aan, want die hebben de WOII niet meegemaakt. Ook wordt zo'n dodenherdenking dan nooit gedateerd, want er zullen altijd mensen door oorlogsgeweld om het leven komen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:37 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Maar het gaat voornamelijk toch om de doden van WOII? Of heb ik het nu verkeerd? Ik vond het iig niet erg dat ONM daarvoor moest wijken en niet voor dat voetbal
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:01 schreef Viking84 het volgende:
Doe ik net even een interessante ontdekkingIk lees nu het boek 'De komst van Joachim Stiller' van Hubert Lampo en de naam heeft wel veel verwant met Joachim Fuller. Zouden de schrijvers van ONM zich daarop gebaseerd hebben? Het paranormale speelt een belangrijke rol in het boek, dus zou zomaar kunnen
Omdat de politie uit sufsullen bestaat.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:41 schreef pberends het volgende:
Waarom tappen ze de telefoon van Juniman niet af
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:43 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Omdat de politie uit sufsullen bestaat.
Dat deel hebben ze weggechemood!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:50 schreef pberends het volgende:
Waarom denkt Daan dat als iemand zijn voicemail aanstaat dat ie 'm binnen 'n uur afluisterd
Ze zitten toch op Schiermonnikoogquote:
Waarom zaten ze dan in het pakhuis?quote:
Dat vraag ik me al 2 jaar af.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:35 schreef pberends het volgende:
Waarom zaten ze dan in het pakhuis?
Daar gaat het me niet om, dodenherdenking =quote:Op vrijdag 5 mei 2006 05:59 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ja, dat stomme geouwehoer mag na meer dan een halve eeuw wel eens stoppen. Terugdenken aan de tijd dat we helden hadden, terwijl we de terroristen van nu niet kunnen veroordelen. Niet eens voor de rechter kunnen slepen!
Yorin deed dat.... gewoon een kwartier eerder....quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:59 schreef daaaaan het volgende:
Daar gaat het me niet om, dodenherdenking =
Ik bedoel dat ze het dan toch gewoon om half 9 ofzo uit kunnen zenden?
Ah oke, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja in eerste instantie voor slachtoffers WOII inderdaad, maar om het een beetje actueel te houden (het is toch al meer dan 60 jaar geleden) is enkele jaren geleden besloten om de herdenking te verruimen tot alle Nederlanders die door (oorlogs)geweld om het leven gekomen zijn. Zo'n algemene dodenherdenking spreekt jongeren natuurlijk ook meer aan, want die hebben de WOII niet meegemaakt. Ook wordt zo'n dodenherdenking dan nooit gedateerd, want er zullen altijd mensen door oorlogsgeweld om het leven komen.
Pfff... dat was mij al lang opgevallen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:29 schreef -Marlii- het volgende:
* -Marlii-] heeft helder moment[/me]
'Schiermonnikoog' heeft hetzelfde decor als woonkamer als de skireis van Lizzy, Kyra, Hugo en Chrisvorig jaar maart
[me=-Marlii- 's heldere moment is afgelopen
mij ook wel, maar ik vergat het steeds te zeggen hierquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:37 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Pfff... dat was mij al lang opgevallen.
Dus dan krijgen we om 19.00u een aflevering en dan rond 21.25 nog 1? (voor de mensen die het nog niet weten na de zomerstop begint ONM om 19.00u in plaats van 19.30u en wordt vanaf dan op Ned3 uitgezonden waar ook alle andere BNN programma`s naartoe gaan)quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:53 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
We krijgen 2 afleveringen op vrijdag 8 september. Anders zou aflevering 2500 op maandag uitgezonden zijn.
Heb je helemaal goedquote:Op zaterdag 6 mei 2006 08:19 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Dus dan krijgen we om 19.00u een aflevering en dan rond 21.25 nog 1? (voor de mensen die het nog niet weten na de zomerstop begint ONM om 19.00u in plaats van 19.30u en wordt vanaf dan op Ned3 uitgezonden waar ook alle andere BNN programma`s naartoe gaan)
Dan kunnen ze beter meteen van 19u doorgaan tot 20.00u en er een dubbele aflevering van maken.quote:
ja eigenlijk wel, mja, misschien is het niet echt een aflevering maar gewoon een special met bv bloopers oid ..quote:Op zaterdag 6 mei 2006 08:22 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Dan kunnen ze beter meteen van 19u doorgaan tot 20.00u en er een dubbele aflevering van maken.
Een reguliere aflevering van ONM kost 42.000 euro. Voor de dubbellange 2500ste aflevering is 100.000 euro uitgetrokken. Beetje duur voor bloopers.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 08:25 schreef -Marlii- het volgende:
ja eigenlijk wel, mja, misschien is het niet echt een aflevering maar gewoon een special met bv bloopers oid ..
ah eindelijk weer geld om Hidde Maas van te betalen dusquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:11 schreef Iwan1976 het volgende:
Een reguliere aflevering van ONM kost 42.000 euro. Voor de dubbellange 2500ste aflevering is 100.000 euro uitgetrokken. Beetje duur voor bloopers.Ik hoop dat ze die extra 16.000 euro goed besteed hebben!
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
ah eindelijk weer geld om Hidde Maas van te betalen dus
Hahaha, heb je gelijk in, maar ik was ook maar aan het denkenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:11 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Een reguliere aflevering van ONM kost 42.000 euro. Voor de dubbellange 2500ste aflevering is 100.000 euro uitgetrokken. Beetje duur voor bloopers.Ik hoop dat ze die extra 16.000 euro goed besteed hebben!
Jij zegt het, ik dacht het.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:53 schreef babette21 het volgende:
ah eindelijk weer geld om Hidde Maas van te betalen dus
Volgens het excelbestand van laatst duurt die aflevering 50 minuten.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:55 schreef -Marlii- het volgende:
Hahaha, heb je gelijk in, maar ik was ook maar aan het denkenEn is die 100.000 niet alleen voor de aflevering van 21.25 - 22.00?
Ja? Dan heb ik verkeerd gekekenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:09 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Volgens het excelbestand van laatst duurt die aflevering 50 minuten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |