Nee? Een kind gescheiden houden van de biologische moeder is ook asociaal.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:56 schreef Viking84 het volgende:
moesten jullie ook een traantje laten toen Kim wegging?
ik heb er niet zoveel van meegekregen, maar veel positiefs heb ik er niet in kunnen ontdekken nee.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:01 schreef LeefbaarFok het volgende:
Echt leuk is het dit seizoen niet geweest.
jezelf als papa & mama zien terwijl je slechts pleegouder bent, wat álttijd voor tijdelijk is, is gewoon oerdom... als ze zonodig een kind willen, moeten ze adopteren.....quote:Op maandag 1 mei 2006 20:04 schreef pberends het volgende:
Nee? Een kind gescheiden houden van de biologische moeder is ook asociaal.
Ja, bovendien was het een tenenkrommend verhaallijn.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
jezelf als papa & mama zien terwijl je slechts pleegouder bent, wat álttijd voor tijdelijk is, is gewoon oerdom... als ze zonodig een kind willen, moeten ze adopteren.....
ja met nog 3 andere poppetjes uit Lotte. Ik zag een bekend gezicht: hm, dat lijkt die meid uit Lotte wel.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:18 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ilse Heus zit in de Cash Cab.
Just is schattigquote:Op maandag 1 mei 2006 20:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb er niet zoveel van meegekregen, maar veel positiefs heb ik er niet in kunnen ontdekken nee.
op de looks van Just na dan![]()
![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 20:06 schreef babette21 het volgende:
ik heb er niet zoveel van meegekregen, maar veel positiefs heb ik er niet in kunnen ontdekken nee.
op de looks van Just na dan![]()
![]()
Geert was jarig.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:21 schreef Viking84 het volgende:
Wat een gegil: ja ze hebben natuurlijk geld nodig (!)
Dus toch, ik dacht al dat hij het wasquote:Op maandag 1 mei 2006 20:18 schreef Iwan1976 het volgende:
Acteur Daniel Weterings, die ex van Tara #1 (ONM: Diederik Barends), speelt tegenwoordig barman Michiel in GTST.
quote:en kan dan 5 fotospecials aanvragen van ONM!!(Vermeld er wel even bij dat het van ONM Place is!)
Ik dacht al, waar ken ik hem toch van...quote:Op maandag 1 mei 2006 20:18 schreef Iwan1976 het volgende:
Acteur Daniel Weterings, die ex van Tara #1 (ONM: Diederik Barends), speelt tegenwoordig barman Michiel in GTST.
Ik denk het eerste...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:06 schreef LeefbaarFok het volgende:
Gaan we weer een verkeerde aflevering zien of gaat Tonnie echt tegen Ilyas zeggen dat ie pappie wordt?
Is toch pas 1 keer gebeurdquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:06 schreef LeefbaarFok het volgende:
Gaan we weer een verkeerde aflevering zien of gaat Tonnie echt tegen Ilyas zeggen dat ie pappie wordt?
Maar ik wist dus niet eens dat Ilyas het te weten zou komenquote:
yep..... da's de laatste aflevering van het seizoenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:44 schreef Svensational het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekend over de cliff?
yep, daarom moet je de dinsdag ook altijd overslaan...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
al een halve aflevering verprutst aan oninteressant gezur.
De promo's kloppen meestal voor geen meter met de aflevering.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik hoop dat ze de bandjes wel op de goede volgorde hebben liggen zeg, ik vind dat soort zaken toch wel op zijn minst slordig moet ik zeggen.
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:32 schreef -Marlii- het volgende:
http://onmplace.web-log.nl/log/5716470
IwanGefeli
tenminste, ik neem aan dat jij het bent aangezien je cliff hier ook stond![]()
quote:De winnaar kan een email sturen naar mannyke@msn.com en kan dan 5 fotospecials aanvragen van ONM!!(Vermeld er wel even bij dat het van ONM Place is!) Je kan foto's als voorkeur meeopsturen ze komen op geen enkele site dus alleen jij hebt ze!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |