Lotte is nog erger dan de Duitse variant "Verliebt In Berlin" op de SAT1.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:27 schreef babette21 het volgende:
come on, na één aflevering lag de rest van het verhaal al op tafel.....
Voorspelbaar en verre van origineel. Tien jaar geleden zagen we de 'lelijk eendje wordt mooie zwaan'-verhaallijn al in GTST.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:27 schreef babette21 het volgende:
come on, na één aflevering lag de rest van het verhaal al op tafel.....
Met andere woorden, ik heb niks gemist!!!quote:Op maandag 1 mei 2006 18:34 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Lotte is nog erger dan de Duitse variant "Verliebt In Berlin" op de SAT1.
Ik heb een stuk van een aflevering gezien, laatst, en toen viel ik gewoon in slaap. Oersaai!quote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 19:04 schreef LeefbaarFok het volgende:
OMG! Straks krijgen we weer gezeik met die baby!
1 woord: Ritaquote:Op maandag 1 mei 2006 19:16 schreef LeefbaarFok het volgende:
Daar krijgen we een rebellerende achtjarige Turk voor terug.
quote:Op maandag 1 mei 2006 18:16 schreef Svensational het volgende:
Nico was niet oké, in Lotte is ze ook zum
een jaar geleden alquote:
nee, ik deed een vreugdedansje.....quote:moesten jullie ook een traantje laten toen Kim wegging?![]()
Ja, van geluk, zodat we van dat gezeik af zijn.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:56 schreef Viking84 het volgende:
moesten jullie ook een traantje laten toen Kim wegging?
Hey! Soulmate!quote:Op maandag 1 mei 2006 19:57 schreef babette21 het volgende:
nee, ik deed een vreugdedansje..... [afbeelding]
Ja... van blijdschap!quote:Op maandag 1 mei 2006 19:56 schreef Viking84 het volgende:
moesten jullie ook een traantje laten toen Kim wegging?
't is een waardeloze kutlijn.... kan niet anders zeggenquote:Op maandag 1 mei 2006 19:59 schreef LeefbaarFok het volgende:
Hey! Soulmate!
Echt leuk is het dit seizoen niet geweest.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:00 schreef babette21 het volgende:
't is een waardeloze kutlijn.... kan niet anders zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |