Staat ergens in dit topic....quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:22 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ehhh ... mis ik iets? Liz Snoyink in ONM?
quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:34 schreef Svensational het volgende:
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/14.gif]afbeelding][/url]
Wat? Barst je eruit ofzo?quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:53 schreef -Marlii- het volgende:die jurk wil ook maar niet goed zitten he
Of je kijkt het filmpje.quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:34 schreef Svensational het volgende:
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/14.gif]afbeelding][/url]
Nee, maar jij komt af en toe altijd met van die lompe antwoorden!quote:
Wat is er, kip?quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:20 schreef -Marlii- het volgende:
Nee, maar jij komt af en toe altijd met van die lompe antwoorden!
Ja, dat stomme geouwehoer mag na meer dan een halve eeuw wel eens stoppen. Terugdenken aan de tijd dat we helden hadden, terwijl we de terroristen van nu niet kunnen veroordelen. Niet eens voor de rechter kunnen slepen!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:09 schreef daaaaan het volgende:
belachelijk dat er geen aflevering was vandaag
mag ik je er even op wijzen dat op 4 mei alle doden herdacht worden? Dus niet alleen de slachtoffers van de WOII.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 05:59 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ja, dat stomme geouwehoer mag na meer dan een halve eeuw wel eens stoppen. Terugdenken aan de tijd dat we helden hadden, terwijl we de terroristen van nu niet kunnen veroordelen. Niet eens voor de rechter kunnen slepen!
Maar het gaat voornamelijk toch om de doden van WOII? Of heb ik het nu verkeerd? Ik vond het iig niet erg dat ONM daarvoor moest wijken en niet voor dat voetbalquote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
mag ik je er even op wijzen dat op 4 mei alle doden herdacht worden? Dus niet alleen de slachtoffers van de WOII.
Ik vind het altijd wel mooiGisteren bij het oorlogsmonument gestaan in Drachten. Taptoe werd gespeeld voor de twee minuten stilte en vervolgens de welbekende twee coupletten van het Wilhelmus
. Ik ben best een chauvinist
ja in eerste instantie voor slachtoffers WOII inderdaad, maar om het een beetje actueel te houden (het is toch al meer dan 60 jaar geleden) is enkele jaren geleden besloten om de herdenking te verruimen tot alle Nederlanders die door (oorlogs)geweld om het leven gekomen zijn. Zo'n algemene dodenherdenking spreekt jongeren natuurlijk ook meer aan, want die hebben de WOII niet meegemaakt. Ook wordt zo'n dodenherdenking dan nooit gedateerd, want er zullen altijd mensen door oorlogsgeweld om het leven komen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:37 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Maar het gaat voornamelijk toch om de doden van WOII? Of heb ik het nu verkeerd? Ik vond het iig niet erg dat ONM daarvoor moest wijken en niet voor dat voetbal
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:01 schreef Viking84 het volgende:
Doe ik net even een interessante ontdekkingIk lees nu het boek 'De komst van Joachim Stiller' van Hubert Lampo en de naam heeft wel veel verwant met Joachim Fuller. Zouden de schrijvers van ONM zich daarop gebaseerd hebben? Het paranormale speelt een belangrijke rol in het boek, dus zou zomaar kunnen
Omdat de politie uit sufsullen bestaat.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:41 schreef pberends het volgende:
Waarom tappen ze de telefoon van Juniman niet af
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:43 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Omdat de politie uit sufsullen bestaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |