yep..... da's de laatste aflevering van het seizoenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:44 schreef Svensational het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekend over de cliff?
yep, daarom moet je de dinsdag ook altijd overslaan...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
al een halve aflevering verprutst aan oninteressant gezur.
De promo's kloppen meestal voor geen meter met de aflevering.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik hoop dat ze de bandjes wel op de goede volgorde hebben liggen zeg, ik vind dat soort zaken toch wel op zijn minst slordig moet ik zeggen.
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:32 schreef -Marlii- het volgende:
http://onmplace.web-log.nl/log/5716470
IwanGefeli
tenminste, ik neem aan dat jij het bent aangezien je cliff hier ook stond![]()
quote:De winnaar kan een email sturen naar mannyke@msn.com en kan dan 5 fotospecials aanvragen van ONM!!(Vermeld er wel even bij dat het van ONM Place is!) Je kan foto's als voorkeur meeopsturen ze komen op geen enkele site dus alleen jij hebt ze!!
En, ga je ze aanvragen?quote:
Ze dachten toch ook dat Ulft in Amsterdam lag?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:39 schreef -Marlii- het volgende:
[afbeelding]
En ik maar denken dat ze naar Schiermonnikoog gaan ..
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:56 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ze dachten toch ook dat Ulft in Amsterdam lag?
ongeveerquote:Op woensdag 3 mei 2006 04:54 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Alsof jij weet waar Ulft ligt, kindje?
lijkt me sterkquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:18 schreef zoeperzazke het volgende:
die cliffhanger van Iwan is erg gaafHopelijk nemen ze hem over
Da's dom.quote:
Dat kan ik zo gauw niet vinden.quote:× Aflevering 2500: Wordt op vrijdag de .. ? om 21.25 uitgezonden op Ned 3Staat hier ergens in het bestandje
Bij BNN, rechtsonderin, kun je op BNN klikken, dan krijg je de programma's van BNN en daar staat de 2500e aflevering van ONM tussenquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Da's dom.
[..]
Dat kan ik zo gauw niet vinden.![]()
quote:ONM actrice verliest script
Weekblad Party, weet nu al hoe de verhaallijnen van de BNN-soap ’Onderweg Naar Morgen’ (ONM) zich in het nieuwe seizoen gaan ontwikkelen.
Een van de verslaggevers van het weekblad heeft op de luchthaven Schiphol enkele pagina`s van het `ONM` script gevonden. De inhoud van het script zal volgende week in het blad worden gepubliceerd.
Actrice
Wie het script heeft verloren, houdt Party vooralsnog voor zich. Wel is zeker dat het script is verloren door een actrice uit de soap. Party op 9 mei de feiten publiceren.
Bedrijfsongevalletje
"Ik weet niet om welke actrice het hier gaat. Veel ONM-acteurs zijn momenteel op vakantie. Het is geen drama dat dit is gebeurd. We zien het eerder als een klein bedrijfsongevalletje. Het gaat hier om één verhaallijn van één karakter. De Party kan dus niet het verloop van de gehele soap vertellen", aldus een communicatiemedewerkster van BNN.
bron
Ja die tabbladen snapte ik wel.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:42 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Bij BNN, rechtsonderin, kun je op BNN klikken, dan krijg je de programma's van BNN en daar staat de 2500e aflevering van ONM tussen
Goh, de Party, wat een afstotelijk blad is dat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |