abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37355553
quote:
Op donderdag 27 april 2006 19:47 schreef pberends het volgende:
Die smatjes .

Die ouwe man met staart .
Ehhh ... leg aan opa eens uit wat "smatjes" zijn ....
pi_37356365
quote:
Op donderdag 27 april 2006 19:58 schreef LeefbaarFok het volgende:

[..]

Ehhh ... leg aan opa eens uit wat "smatjes" zijn ....
Smatjes.. ehm... sletterige meisjes geloof ik.

Hopelijk gaan Marnix Junior doodslaan.
pi_37356644
quote:
Op donderdag 27 april 2006 20:21 schreef pberends het volgende:

Smatjes.. ehm... sletterige meisjes geloof ik.
En wat is daar mis mee?
quote:
Hopelijk gaan Marnix Junior doodslaan.
Wel nee, die maakt met Annemarie weer zo'n dollemansrit door de stad en dan wordt die Juniman per toeval aan gort gereden.
  donderdag 27 april 2006 @ 21:40:44 #104
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_37358956
quote:
Op donderdag 27 april 2006 19:36 schreef Iwan1976 het volgende:
Jaap kan niet acteren.
Hij zei iets in de trant van: "Oh het was niet echt moeilijk, ik hoefde alleen maar mezelf te spelen."
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_37359017
quote:
Op donderdag 27 april 2006 21:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Hij zei iets in de trant van: "Oh het was niet echt moeilijk, ik hoefde alleen maar mezelf te spelen."
Was niet erg overtuigend, maar kon slechter. Kon de redactie van Opsporing verzocht niet net doen alsof het om een echte oproep ging??
  donderdag 27 april 2006 @ 21:48:49 #106
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_37359193
quote:
Op donderdag 27 april 2006 21:42 schreef pberends het volgende:

[..]

Was niet erg overtuigend, maar kon slechter.
Ben ik met je eens.
quote:
Kon de redactie van Opsporing verzocht niet net doen alsof het om een echte oproep ging??
Was ook een idee geweest.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_37359304
Het is grappig dat het esmee verhaaltje steeds meer op het liedje Dag Esmee van Acde en de Munnik begint te lijker (overigens onwijs mooi nummer vind ik)...

Ik herkende je wel
Kwam alleen even niet op je naam
'tuurlijk, Ik weet het, 4 HAVO
Jij kon zo mooi zingen
Wat doe je hier achter het raam?
Nee, 'k denk niet dat 'k me schaam

Okee, één kopje koffie dan
Maar mag het gordijn dan wel dicht?
Of moet ik je dan soms betalen?
Ha ha, 't was een grapje, hoe is het?
Je schrok, zag het aan je gezicht
Ik zie geen pest door dit licht

Ik woon hier al maanden
Ik had je niet eerder gezien
De kortste weg richting de supermarkt
Ja, lang geleden, 's denken
Toch zeker een jaartje of tien?
'83 misschien?

Ach, gewoon
Na de HAVO de kleinkunst
En toen met de band
Plaatje gemaakt nog, nee niet zo'n succes
Maar hoe is het met jou, nou?
En waarom ben je dit wat je bent?
Is het drugs of een vent?

Gek kan het lopen, ja, ach
En wat doe je er aan?
Blij dat je zegt zo gelukkig te zijn
Ik geloof je, bedankt
En ik denk da'k maar weer eens moet gaan
Bel gewoon maar eens aan

Wat wou je worden dan? Nou, dan probeer je het weer
Weet ik veel, ga weer naar school of je ouders
Of het arbeidsbureau
Daar weten ze vast wel wat meer
Tot de volgende keer

Gewoon door mijn droom te onthouden
En laat me nu gaan
Of denk je soms dat het zo simpel is
Vier jaar studeren, en dan
Achter duizend artiesten te staan
Sta nog steeds onderaan

Ja, 't gaat me lukken, ja
Ga weg want ik wil naar de kroeg
Wat wil je weten
't Is ieder voor zich
En wat kan ik het helpen?
Ik heb het al moeilijk genoeg
Nou, het beste ermee

Dag Esmee
I had a signature once. It was awful.
  donderdag 27 april 2006 @ 21:54:09 #108
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_37359355
quote:
Op donderdag 27 april 2006 21:52 schreef zoeperzazke het volgende:
Het is grappig dat het esmee verhaaltje steeds meer op het liedje Dag Esmee van Acde en de Munnik begint te lijker (overigens onwijs mooi nummer vind ik)...

knip
Ja nou je het zegt. Ik luister trouwens ook graag naar Acda en de Munnik.
pi_37367623
Mogen ze wel de naam van Junior zomaar rondstrooien bij dat programma?
pi_37373283
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 08:10 schreef Taurus het volgende:
Mogen ze wel de naam van Junior zomaar rondstrooien bij dat programma?
Dat vroeg ik me ook af.

BTW: Nog maar 10 afleveringen te gaan dit seizoen:
quote:
Maandag 1 mei
JP is flink benauwd voor de Total Bodycheck van Estas. Hij is namelijk doodsbang voor injectienaalden. Kasper zit zo goed in zijn vel dat hij keihard terugflirt als een jongen hem leuk lijkt te vinden. Wat zal Just hiervan vinden? Nu Joost het leeuwendeel van Malú’s tijd misbruikt, heeft Tonnie alle gelegenheid om Elif op te vangen. Aan Ilyas heeft ze namelijk niet veel. Die treedt hun probleem op zijn eigen wijze tegemoet.

Dinsdag 2 mei
Bettina is nog niet wakker uit haar narcose of de strijd tussen haar en Chris laait weer in alle hevegheid op. Ilyas trekt het echt niet om telkens aan Kim herinnerd te worden. Tonnie biedt hem en Elif een vakantie op Schiermonnikoog aan. Ze willen wel, maar onder één voorwaarde… Iris komt klem te zitten tussen haar geweten en haar vriendschap met Ilyas.

Woensdag 3 mei
Shirina doet Daan een ongebruikelijk voorstel. Ze is daarna zodanig in de war dat ze de levens van haar vrienden volledig overhoop haalt. Door een ernstige gebeurtenis komt Chris onverwacht aan de operatietafel te staan. Hij moet medische handelingen verrichten waartoe hij eigenlijk niet bevoegd is. Gaat dit gevolgen hebben? Joost smeekt Daan om nog één keer Dok te mogen misbruiken om Malú te imponeren.

Donderdag 4 mei
Geen uitzending in verband met de dodenherdenking.

Vrijdag 5 mei
Annemarie doet Junior een aanbod waar ze later zelf van walgt. Daan denkt dat hij een oplossinge heeft om tot Junior door te dringen. Tonnie krijgt de opdracht om de telefoon van zijn vriend Ilyas te stelen. Wat er daarna gebeurt brengt hem in grote gewetensnood. Bettina is er heilig van overtuigd dat Chris haar tijdens de operatie iets heeft aangedaan.

Maandag 8 mei
Joost trekt de conclusie dat hij Malú moet vertellen wat hij voor haar voelt, maar hoe pakt men zoiets aan…? Yousef en Junior lijken door Daans plan uit elkaar te groeien, maar zal het daadwerkelijk tot de redding van Esmee leiden? Kasper moet wennen aan zijn vaste relatie: wat praat je openlijk over en wat hou je voor jezelf?

Dinsdag 9 mei
Rarara: de grootste tegenstander van Bettina’s reorganisatieplannen blijkt op dit moment… Bettina zélf te zijn. Daan doet zijn uiterste best om via Junior Esmee te vinden, maar hij jaagt daarmee de familie Klein tegen zich in het harnas. Marnix volgt zijn eigen instinct en dat zou Daans plan wel eens flink kunnen verzieken. Joost ontdekt dat teveel eerlijkheid tegen je kan werken.

Woensdag 10 mei
Alle remmen gaan los als Kasper zonder Just losgaat en het Amsterdamse nichtenleven induikt… Tonnie móet met Iris over zijn… nee, over hún geheim praten. Hij vindt dat alle betrokkenen de waarheid moet weten: Ilyas, Niels… Elif. Iris zit dus door een stommiteit van Shirina met een inmens probleem. Marnix ‘criminele’ contact tikt hem hard op de vingers als Marnix zich niet aan de regels houdt.

Donderdag 11 mei
Annemarie luistert Marnix af: het blijkt dat hij fatale plannen met Junior heeft. Ilyas heeft grote moeite met zijn ‘aanstaand vaderschap’. Als hij doorvraagt bij Iris groeit zijn verbijstering met de seconde. Bettina wordt onder druk gezet om Estas te dumpen. Dat wil ze niet, omdat Chris haar tenslotte het leven heeft gered. Chris ontdekt echter de toekomstplannen van het AZB en zint op een tegenaktie.

Vrijdag 12 mei
Iris is in haar moeilijkste momenten aangewezen op Ilyas en die kan haar wel schieten! En waar de f*** is Niels? Danny weet het vertrouwen van Junior te winnen: nu kan de redding van Esmee gaan beginnen, of toch niet? Malú en Joost proberen het bij te leggen; niet eenvoudig, want eigenlijk lezen ze alletwee iets anders in hun vriendschap.
pi_37373640
Naar aanleiding van de dvd van Dossier Verhulst zat ik me gisteren te bedenken dat Liz Snoyink wel geschikt zou zijn om Bettina tijdelijk te vervangen als directrice van het AZB. Lees ik vandaag het volgende bericht:
quote:
Liz Snoyink in ONM

Liz Snoyink is gisteren gesignaleerd op een golfbaan, dat was niet voor ontspanning, maar het bleek voor Onderweg Naar Morgen te zijn. Liz speelt daar een goede golfster, dus ze moest wel even oefenen om het er goed uit te laten zien. Leonore van Haaften, zo heet ze in ONM, is een vrouw die haar leven vol aangaat en daar ook de middelen voor heeft. De rol was ook met Liz in hun gedachten geschreven en daar werd ze daarna heel voorzichtig voor gevraagd. Liz zei direct ja en ze vindt het een heel leuk, bruisend, jong groepje mensen. Wel vond ze het wennen dat ze gelijk helemaal werd bedolven onder scripts, maar gelukkig heeft nu iedereen van de cast van ONM 2 weken vakantie. Liz zal in het najaar te zien zijn in ONM.

Op het moment is/was Liz te zien in het programma: "Wie is de mol?"

Bron: Telegraaf / www.onmrocks.web-log.nl
pi_37385208
Tara doet straks weer de vermisten.
pi_37385240
Simone Cobben mag Jaap Jongbloed vanavond weer assisteren in Vermist.
pi_37386031
Waarom wordt die computer niet gejat in dat stinkhol van Junior??
pi_37386079
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 19:04 schreef Iwan1976 het volgende:
Simone Cobben mag Jaap Jongbloed vanavond weer assisteren in Vermist.
Acteertips?
pi_37386804
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 19:37 schreef pberends het volgende:
Acteertips?
pi_37387259
Prachtig, zoals die hoerenmadam Marnix afpoeierde, maar het einde was natuurlijk volstrekt ongeloofwaardig: Marnix kennende had hij deze dame wel even alle hoeken van haar hoerenkot laten zien.
"Faith is believing something you know ain't true" - Mark Twain
pi_37387294
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 20:20 schreef Plofkip het volgende:
Prachtig, zoals die hoerenmadam Marnix afpoeierde, maar het einde was natuurlijk volstrekt ongeloofwaardig: Marnix kennende had hij deze dame wel even alle hoeken van haar hoerenkot laten zien.
Ja, de betere versie van Annemarie moet 'm toch aanspreken .
pi_37387452
Dit was inderdaad een fijne Annemarie geweest. Beter dan die mummie die daar nu voor door gaat.
"Faith is believing something you know ain't true" - Mark Twain
pi_37388542
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 20:26 schreef Plofkip het volgende:
Dit was inderdaad een fijne Annemarie geweest. Beter dan die mummie die daar nu voor door gaat.
Who cares? Liz komt terug!
pi_37388889
Liz is geweldig!!
  vrijdag 28 april 2006 @ 22:45:53 #124
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_37391295
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 21:04 schreef Iwan1976 het volgende:
Who cares? Liz komt terug!
zou ze dochter Floor de Zeeuw Zeeuw meenemen??

heb onm de laatste dagen maar half gezien, maar vandaag wel weer even het einde meegepikt:
blij dat Jeugdzorg weer weet hoe het moet, want dat lijntje is écht tenenkrommend voor 'n bjz'er
  vrijdag 28 april 2006 @ 22:48:58 #125
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_37391400
quote:
Op donderdag 27 april 2006 21:52 schreef zoeperzazke het volgende:
Svennie had die link [zowat] een half jaar geleden al gelegd!!
Zie OP van ONM #160: Waar tienerhoertjes regeren....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')