Precies! En dan leggings gaan aantrekken ! aaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb vaak wel bij héél erg dikke mensen het idee dat ze zichzelf dan dusdanig onaantrekkelijk vinden dat ze meteen alles maar verslonzen: haren, kleding, make-up etc. Tsja, dat helpt niet echt mee.
Rozequote:Op zaterdag 22 april 2006 21:33 schreef Markster het volgende:
[..]
Precies! En dan leggings gaan aantrekken ! aaaaaaaaaaaaaaaaa
Waar is de vreet-smiley?quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:12 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Nee, dat is anorexia, de andere kant van het spectrum.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:04 schreef zoalshetis het volgende:
natuurlijk the pink surprise.
Volgens mij niet helemaal de pink surprise waar zoalshetis op doeldequote:
sorry?quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:14 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Hee markster,
was dat maurice of niet??
ja hoorquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
mag ik even overgeven?
Het is dat je het zegt, maar dat tasje was me helemaal niet opgevallenquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:26 schreef Isabeau het volgende:
dat tasje kàn natuurlijk niet as accessoire
Dat is niet dik, dat is vetquote:
Inderdaad. Jij snapt het. Het feit dat der buik eronder hangt (ala sexy blote buik van de breezersletjes) valt inene in het niets.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:26 schreef Isabeau het volgende:
Afgezien van het feit dat betreffende dame al wat op middelbare leeftijd is, maakt ze zichzelf nodeloos nog onaantrekkelijker met die schoenen en sokken(nog afgezien van het onzorgvuldig dragen van een bloemetjesjurk) En dat tasje kàn natuurlijk niet as accessoire en ook is een permanentje niet meer helemaal van deze tijd.
Dus hoort er ook een stevige cup bijquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:21 schreef Fliepke het volgende:
Ik denk dat de verhoudingen tussen verschillende delen van het lichaam dan zoekraken.
Zowaar het enige modebewuste aan haarquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:28 schreef Markster het volgende:
Inderdaad. Jij snapt het. Het feit dat der buik eronder hangt (ala sexy blote buik van de breezersletjes) valt inene in het niets.
Nou ja, jij overdrijft ookquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:34 schreef Markster het volgende:
even serieus, hoe kan je zo door het leven gaan
En dan durf ik al bijna niet over straat als ik een puistje heb
De rede waarom lelijke wijven meestal skater of alto zijn ?quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, jij overdrijft ook
Maar er schijnt dus een grens te zijn waarna het je niets meer kan schelen, dat heb ik ooit ergens gelezen; ik spreek niet uit ervaring. En je moet wel, als verdedigingsmechanisme een soort muur opbouwen tegen blikken en dergelijke, anders valt er niet mee te leven en kom je ook niet meer buiten. En wie weet hoe ongelofelijk veel dikke mensen er daadwerkelijk niet meer buiten komen...
Nou ja, realistisch gezien kan je wel doen alsof je wel aantrekkelijk bent als je dat niet bent, maar ook dan word je nagekeken.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:42 schreef Markster het volgende:
De rede waarom lelijke wijven meestal skater of alto zijn ?
Eigenlijk wel logisch, een alternatief is immers toch niet haalbaar. Het stoort me ook geen moment dat ik nooit miljonair zal worden. Ik heb geen miljoen nodig om me te vermaken. Zo zal het ook wel met een normaal uiterlijk zijn.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar er schijnt dus een grens te zijn waarna het je niets meer kan schelen, dat heb ik ooit ergens gelezen; ik spreek niet uit ervaring. En je moet wel, als verdedigingsmechanisme een soort muur opbouwen tegen blikken en dergelijke, anders valt er niet mee te leven en kom je ook niet meer buiten. En wie weet hoe ongelofelijk veel dikke mensen er daadwerkelijk niet meer buiten komen...
Het valt mij op dat meestal lelijke wijven alto/skater zijn. Van die onverzorge, maar ook gewoon van nature niet zulke knappen meiden.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, realistisch gezien kan je wel doen alsof je wel aantrekkelijk bent als je dat niet bent, maar ook dan word je nagekeken.
En als je het lelijke aandikt dan lijkt het net alsof je het zo bedoeld had.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:46 schreef Markster het volgende:
Het valt mij op dat meestal lelijke wijven alto/skater zijn. Van die onverzorge, maar ook gewoon van nature niet zulke knappen meiden.
Als je dik bent krijg je vaak ook een plofkop en dat maakt je gezicht ook niet knapper imo.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:46 schreef Markster het volgende:
[..]
Het valt mij op dat meestal lelijke wijven alto/skater zijn. Van die onverzorge, maar ook gewoon van nature niet zulke knappen meiden.
Echt waar!quote:
Ik vind alleen die bovenste aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:02 schreef Isabeau het volgende:
Vrouwen met een maatje meer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Allemaal te dik en allemaal gewoon aantrekkelijk hoor. Stomme vooroordelen.
Heb je het tegen mij? Ik val absoluut niet alleen op perfecte meiden hoor.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:57 schreef Isabeau het volgende:
We weten inmiddels uit het Babes & Hunks forum dat de gemiddelde fokker wel een extreem hoge standaard qua vrouwen heeft. Hebben allemaal al een fotomodel op de bank thuis![]()
Kijk je wel eens om je heen op straat?
Ik heb het tegen Boksmadam.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:58 schreef Markster het volgende:
Heb je het tegen mij? Ik val absoluut niet alleen op perfecte meiden hoor.
Toen ik op mijn 102 kilo zat toen kwam ik ook bijna niet meer buiten ik schaamde me ook vreselijk voor mezelf. Ik dacht ook dat geen 1 jongen me meer leuk zou vinden en etc etc dus ik zou dan ook steeds dikker en dikker worden. Omdat ik niet zou bewegen zou ik dus zwaarder worden. Ik durfde dat niet meer toen ik ging afvallen ging ik ook weer steeds meer doen. Het blijft een levenlange strijd met gewicht. Zie dieetclubtopic in lifestyle. Ik weet wel dat 102 kilo eens en nooit meer is. En ik heb er ook meer zelfvertrouwen door gekregen. Ik krijg zat aandacht nu van jongens die me wel leuk vinden ookal heb ik nu nog een maatje teveel. Maar ja ik ben er nog steeds aan het werk ermee.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klopt, maar die zijn uitermate zeldzaam. Ik had er eentje in me klas zitten.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:58 schreef xericax het volgende:
hoezo zijn alto's nou ineens weer lelijk?? je heb er hele leuke tussen zitten heur:D
Ja maar ja. een leuke snoet is niet alles, ze moeten ook een keer uit de klerenquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:59 schreef Riann het volgende:
[..]
Toen ik op mijn 102 kilo zat toen kwam ik ook bijna niet meer buiten ik schaamde me ook vreselijk voor mezelf. Ik dacht ook dat geen 1 jongen me meer leuk zou vinden en etc etc dus ik zou dan ook steeds dikker en dikker worden. Omdat ik niet zou bewegen zou ik dus zwaarder worden. Ik durfde dat niet meer toen ik ging afvallen ging ik ook weer steeds meer doen. Het blijft een levenlange strijd met gewicht. Zie dieetclubtopic in lifestyle. Ik weet wel dat 102 kilo eens en nooit meer is. En ik heb er ook meer zelfvertrouwen door gekregen. Ik krijg zat aandacht nu van jongens die me wel leuk vinden ookal heb ik nu nog een maatje teveel. Maar ja ik ben er nog steeds aan het werk ermee.
Ennuh dikkere vrouwen zijn niet per definitie onaantrekkelijk ik ken ook dikkere vrouwen die een leuke snoet hebben en zich goed verzorgen en goed kleden. En dat is erg belangerijk.
Dat wel maar als je tegen hun aankijkt is het niet JUK BAH en een kotssmileyquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:00 schreef Markster het volgende:
[..]
Ja maar ja. een leuke snoet is niet alles, ze moeten ook een keer uit de kleren
Och, ik zie liever een blote vrouw met iets teveel spek dan dat je alle ribben kan tellen en de heupbotten zeer doen als je erop gaat liggen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:00 schreef Markster het volgende:
Ja maar ja. een leuke snoet is niet alles, ze moeten ook een keer uit de kleren
Juist... Zo zijn er mannen die houden van ribben en zo zijn er mannen die houden van wat extra spek. Daarom vind ik hier op FOK dat er vaak lullig word gesproken over dikke mensen of juist hele dunne mensen waar ze niks aan kunnen doen. En zo zijn er gelukkig genoeg mannen met verschillende smaken.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, ik zie liever een blote vrouw met iets teveel spek dan dat je alle ribben kan tellen en de heupbotten zeer doen als je erop gaat liggen.![]()
Het moet alleen geen trampoline aan extra spek worden...
Ja, ik vind de meeste vrouwen niet aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:57 schreef Isabeau het volgende:
Hele tijd geleden was er een topic over 'laatste taboes' en ik noemde het taboe van "Houden van extreem dikke vrouwen". Bij alle overige taboes werd er over het algemeen netjes geknikt dat dat klopte, maar bij dit taboe verschenen de kotssmiley's. In ieder geval werd het goed beaamdquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:03 schreef Riann het volgende:
Juist... Zo zijn er mannen die houden van ribben en zo zijn er mannen die houden van wat extra spek. Daarom vind ik hier op FOK dat er vaak lullig word gesproken over dikke mensen of juist hele dunne mensen waar ze niks aan kunnen doen. En zo zijn er gelukkig genoeg mannen met verschillende smaken.
Ik ben het wel met Boksdinges eens.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:57 schreef Isabeau het volgende:
We weten inmiddels uit het Babes & Hunks forum dat de gemiddelde fokker wel een extreem hoge standaard qua vrouwen heeft. Hebben allemaal al een fotomodel op de bank thuis![]()
Ja idd ik vind het ook een Taboe zo heb ik ook eens gehad een hele tijd geleden toen was ik nog een stuk zwaarder dan hoe ik nu ben ik was 17 of zo. Ik was verliefd op een jongen hij op mij. Hij wou dus een relatie. Een geheime relatie want z'n vrienden mochten niet weten dat hij iets met een dikker meisje had. Daar ging ik dus niet mee akoort. Als je vrienden het niet accepteren dan zijn het ook geen vrienden. Is toch eigenlijk te zot voor woorden zoiets.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hele tijd geleden was er een topic over 'laatste taboes' en ik noemde het taboe van "Houden van extreem dikke vrouwen". Bij alle overige taboes werd er over het algemeen netjes geknikt dat dat klopte, maar bij dit taboe verschenen de kotssmiley's. In ieder geval werd het goed beaamd
Ik denk dat de meeste mannen er niet eens voor uit durven te komen. Mijn vriend had eerst een relatie met een meisje dat ook vrij fors was en daarna met mij. Gingen z'n vrienden ook vragen of hij op dik viel![]()
Daar ben ik het dan wel weer mee eens. Had het toevallig laatst over met me beste vriend. Dat als ik homo zou zijn dat ie dat dan gewoon accepteert, zelfde voor andere vrienden/vriendinnen. Dat zijn vrienden. Als ik me vriendin zou moeten verbergen voor hun, zijn het voor mij geen vriendenquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:09 schreef Riann het volgende:
[..]
Ja idd ik vind het ook een Taboe zo heb ik ook eens gehad een hele tijd geleden toen was ik nog een stuk zwaarder dan hoe ik nu ben ik was 17 of zo. Ik was verliefd op een jongen hij op mij. Hij wou dus een relatie. Een geheime relatie want z'n vrienden mochten niet weten dat hij iets met een dikker meisje had. Daar ging ik dus niet mee akoort. Als je vrienden het niet accepteren dan zijn het ook geen vrienden. Is toch eigenlijk te zot voor woorden zoiets.
Tuurlijk niet. Ik vind vast andere dames aantrekkelijk als jouw. Gelukkig hebben we allemaal een andere smaak. Ik vind het alleen vervelend dat er steeds kotssmileys gegeven worden als het om wat dikkere vrouwen gaat. En dat gebeurd nog veel hier op FOK! En als de 1 een kotsmiley geeft word het na gedaan. En zijn er maar weinig die dan voor hun mening op durven te komen. Want dan is hou jij van dikkere vrouwen bah bahquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik ben het wel met Boksdinges eens.. Dat jij het aantrekkelijke dames vindt, betekent nog niet dat heel de wereld het daar dan mee eens moet zijn.
* Aarde kijkt in fotoboekquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:52 schreef Isabeau het volgende:
Stel: je bent lelijk.
Dan kan je je zo gedragen alsof je dat niet bent (leuk kort rokje, mooie laarzen etc), maar je bent gewoon niet zo onaantrekkelijk en het spreekwoord van de aap en de gouden ring zegt het al: het helpt niet.
Maar je kan ook doorslaan in je lelijkheid en alto kleding aantrekken, zwarte make-up gebruiken, je haar alle kanten op touperen en dan lijkt het alsof de lelijkheid zo bedoeld was![]()
Zo, en nu wachten op al die mensen die ik hiermee op de kast jaag.
idem valt me ook op!quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb vaak wel bij héél erg dikke mensen het idee dat ze zichzelf dan dusdanig onaantrekkelijk vinden dat ze meteen alles maar verslonzen: haren, kleding, make-up etc. Tsja, dat helpt niet echt mee.
Ja voor de buitenwereld en voor de hele maatschappij je ziet maar weinig dikkere mensen in films soaps of wat dan ook spelen. Gisteravond was ik in de stad met iemand en toen zaten we op een bankje en toen zei hij nog tegen mij van als je zo kijkt zijn er best veel met een buikje en idd daar had hij gelijk in.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:10 schreef Aventura het volgende:
Gaat dit over seksueel aantrekkelijk zijn?
'Ze 'zeggen weleens dat mannen in bed een vollere dame eigenlijk fijner vinden, maar dat ze op straat het liefst gezien worden met een slanke den.
Het is ook een cultureel iets, want op bijvoorbeeld de Antillen kan het niet rond genoeg.
omgquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:14 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
idem valt me ook op!
[afbeelding]
Karin Bloemen is een type die leuk dik is! Ze maakt er wat van zeg maar dus totaal niet storend oid
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk idem dat verslonzen een funest iets is, dat dat de mensen eerder ergert dan een persoon die dik is!
Soms heb je van die dikke mannen en die dragen in de zomer dan een mega shirt met een dikke blote hangbuik eronder, geen gezicht toch?
Verhoogde kans op diabetes en hart-en vaatziekten... dat klinkt niet echt biologisch verantwoord. Bovendien zou je niet willen dat ze in bed de verkeerde kant op rolt als je naast zo'n 10-tonner ligt, schijnt ook nogal levensbedreigend te zijn.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:22 schreef pberends het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat dikke vrouwen meestal niet seksueel aantrekkelijk zijn? Je zou zeggen; die hebben veel voorraad en dus veel overlevingskansen, en je hebt veel om van te houden. Biologisch gezien zou het eigenlijk zeer verantwoord zijn, niet?
Kijk, in gothicjurkquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:13 schreef Aarde het volgende:
* Aarde kijkt in fotoboek
ik vind jou wel een typetje voor gothic![]()
Ja, sorry, dat heb ik nooit gehadquote:
Ik draag wel zeer regelmatig zwart oogpotloodje zwarte eyeliner (dun randje boven mijn ogen) Zwarte mascara maar ben geen gothicquote:
Jullie hopen dat goed voorbeeld goed doet volgen?quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:30 schreef Isabeau het volgende:
Het schijnt juist zo te zijn dat vrouwen meer waarde hechten aan het uiterlijk![]()
En je ziet op straat meer aantrekkelijke vrouwen dan mannen lopen, dus hoe we dat dan precies doen begrijp ik ook niet goed.
Ik denk hetquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:31 schreef Litpho het volgende:
Jullie hopen dat goed voorbeeld goed doet volgen?
Heb ff geen foto's van mezelfquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Kun je makkelijk zeggen zonder fotoboek...![]()
Prachtig voorbeeld van verrot innerlijkquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:38 schreef Baklap het volgende:
Dikke vrouwen stinken meestal naar poep.
Ja ik heb liever een wat lelijkere vent (ja geen kwaziemodo (weet niet hoe je het schrijft) uit de klokkenluider van de notre dam) Die lief en leuk is en humor heeft dan waar niks in zit.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:35 schreef Isabeau het volgende:
Ja, maar als je iemand geen kans geeft omdat diegene zo lelijk of heel dik is dan maakt het ook niet meer uit hoe geweldig je karakter is. Helaas.
Maar goed vaak genoeg knappe mannen meegemaakt die gewoon te saai en dom voor woorden waren. Afknappertje.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:38 schreef Baklap het volgende:
Dikke vrouwen stinken meestal naar poep.
Ja, ik ken zelfs het verhaal van een meisje dat heel erg was afgevallen en toen heeft haar vriend het uitgemaakt omdat ze niet meer was waar hij verliefd op was geworden. Hij schijnt nu een relatie te hebben met een andere 100+ kg vrouw...quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:38 schreef zhe-devilll het volgende:
Grappig, een kennis werd lid van een datingsite, ze was gezet, en naar horen zeggen zat haar mailbox vol, of ik het moet geloven weet ik niet,
hoorde wel meer verhalen die niet helemaal de waarheid bevatten ook al waren ze zeer funny,
anyway daardoor dacht ik dat er meer mannen zijn die mollig toch wel heel erg lekker vinden maar er gewoon niet voor uit durven komen, klopt dat?
quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:38 schreef Baklap het volgende:
Dikke vrouwen stinken meestal naar poep zweet.
Meki ?quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:40 schreef Aventura het volgende:
Hier op Fok loopt ook een gozer rond die uitsluitend op dik valt...Kan even niet meer op de naam komen.
Dat is echt laag...quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:41 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en er wordt momenteel in Utrecht een onderzoek gedaan naar het aantal echtscheidingen een jaar na een maagbandje!(serieus) Het aantal echtscheidingen ligt dan heel erg hoog en ze willen weten waar dat door komt. Die vrouwen zijn dan eindelijk dun en dan gaan ze scheiden...
Omdat die hoeren dan op zoek kunnen naar een normale kerel.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:41 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en er wordt momenteel in Utrecht een onderzoek gedaan naar het aantal echtscheidingen een jaar na een maagbandje!(serieus) Het aantal echtscheidingen ligt dan heel erg hoog en ze willen weten waar dat door komt. Die vrouwen zijn dan eindelijk dun en dan gaan ze scheiden...
hangslot eropquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:42 schreef Baklap het volgende:
Dikke vrouwen eten ook altijd heel veel, daarom laat ik ze nooit los in de buurt van de koelkast.
Sir Mix-a-lot?quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:40 schreef Aventura het volgende:
Hier op Fok loopt ook een gozer rond die uitsluitend op dik valt...Kan even niet meer op de naam komen.
juistem, tijds en cultuur afhankelijk zoals ik al in post 4 riepquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:11 schreef Isabeau het volgende:
Natuurlijk is het een cultureel iets, Aventura![]()
Schoonheidsideaal in de tijd van Rubens:
[afbeelding]
Fotoooooooooowquote:
Ik geef je geen persoonlijk commentaar, jij voelt je blijkbaar aangevallen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:47 schreef Riann het volgende:
[..]
Fotoooooooooow
waarom heb jij eigenlijk geen fotoboek
dat valt me ook altijd op veel mensen hier op fok die geen fotoboek hebben geven het meeste commentaar op het uiterlijk van andere.
Hm, speelt de stress van 100 vervolgopnamen in het ziekenhuis ook niet mee?quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:41 schreef Isabeau het volgende:
nee ik voel me helemaal niet aangevallen het valt me gewoon op. En ik vind dat jij niet zomaar met woorden hoeft te smijten zoals hoeren en zo dat vind ik gewoon nogal grot en waarom?quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:48 schreef Baklap het volgende:
[..]
Ik geef je geen persoonlijk commentaar, jij voelt je blijkbaar aangevallen.
Of je hapt gewoon snel, en dan bedoel ik deze keer niet in een kippepoot.
denk ik ookquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:48 schreef Isabeau het volgende:
De meeste mensen voldoen ook niet aan het ideaalbeeld, Riann. Ik ook niet, maar ik zit er niet mee
Maar als je commentaar wilt leveren op uiterlijk, dan kan je moeilijk je eigen 'niet zo ideale kop' online zettenIk denk dat dat een reden is.
De arts die ik erover sprak dacht zelf dat het kwam omdat zo'n heel erg dikke vrouw (we hebben het hier wel over een BMI van over de 40 hè) moeilijk een man kan vinden en trouwt al veel sneller met een man die ze niet echt super vindt dan een vrouw die niet zo dik is. Als ze dan slank is krijgt ze al snel meer aandacht van mannen (lekker oppervlakkig allemaal) en heeft ze plotseling wèl keus. Maar het kon ook zijn dat juist de mannen de vrouw niet meer wilden omdat de man viel op dik en niet op slank. Maar dat waren allemaal speculaties en het onderzoek loopt nog.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:49 schreef Aventura het volgende:
Hm, speelt de stress van 100 vervolgopnamen in het ziekenhuis ook niet mee?
Zo'n ingreep is zelden zonder vreselijke naweeën en dat zal wel de nodige spanningen opleveren.
Niettemin wel lullig voor die mannen...Zijn ze al die jaren gebruikt omdat de dames niks beters konden krijgen en krijgen ze daarna stank voor dank
Of de dame in kwestie denktquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:41 schreef Isabeau het volgende:
Kan jij niet lezen ik voel me niet aangevallen. Waarom zou ik???? En ik mag best mijn mening geven over jou grove bewoordingen en als jij daar niet tegen kunt dan heb JIJ pech...quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:53 schreef Baklap het volgende:
*fotoboek checkt. ---> yup enigzins gezet.
Je voelt je wel aangevallen, en als ik met termen smijt die jou niet aanstaan dan heb je pech.
Jawel ik weet zeker dat je je aangevallen voeltquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:54 schreef Riann het volgende:
[..]
Kan jij niet lezen ik voel me niet aangevallen. Waarom zou ik???? En ik mag best mijn mening geven over jou grove bewoordingen en als jij daar niet tegen kunt dan heb JIJ pech...
Zo en nu ga ik lekker te bed mijn oogjes sluiten.![]()
Het is een beetje de huidige tendens in de maatschappij, Aventura. Ik denk ook dat de massale berichtgeving over overgewicht en allerlei campagnes etc etc ook niet bijdragen en waarschijnlijk eerder averechts blijken te werken. De demonisering van de dikke medemensquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:54 schreef Aventura het volgende:
Ik ben het met Riann eens. Op de één of andere manier is het gemeengoed dat dikke mensen aan alle kanten beledigd worden. Prima als je dat nodig vindt, maar dan wel buiten dit topic
Ik vind dit eigenlijk logisch klinken. Je kiest meestal iemand uit je eigen 'league'. Kom je zelf op de een of andere manier in een hogere klasse, dan wil je ook je partner upgraden. En ook: hoe hoger je in de keten komt, hoe meer keuze je hebt uit andere aantrekkelijke mensen. Dan neem je natuurlijk geen genoegen meer met iemand die nog in de lagere regionen verkeert.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:53 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Of de dame in kwestie denkt
eindelijk kap ik met die nerd!Want die man wilde haar wel toen ze dik was en omdat ze wanhopig was koos ze hem maar uit?
Of inderdaad mist de man het warme sponzige lieve mamagevoel bij zijn vrouw!
*moedercomplex?*![]()
Ik ken Riann en ze voelt zich ècht niet door jou aangevallenquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:56 schreef Baklap het volgende:
Jawel ik weet zeker dat je je aangevallen voeltMaakt niet uit verders. Jij mag idd ook je mening geven. Maar als je kritiek uit op mijn vrije mening is dat zinloos.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:57 schreef Aventura het volgende:
Ik vind dit eigenlijk logisch klinken. Je kiest meestal iemand uit je eigen 'league'. Kom je zelf op de een of andere manier in een hogere klasse, dan wil je ook je partner upgraden. En ook: hoe hoger je in de keten komt, hoe meer keuze je hebt uit andere aantrekkelijke mensen. Dan neem je natuurlijk geen genoegen meer met iemand die nog in de lagere regionen verkeert.
....en waarop reageer je hier precies? Of wilde je gewoon even je eigen meninkje ventilerenquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:58 schreef Baklap het volgende:
Er is maar een klein aantal vrouwen dat wegens een schildklier afwijking of een aangeboren afwijking te dik is. De rest vreet te veel of te ongezond of sport te weinig. Een groot deel hiervan geeft echter wel de schuld aan de eerst genoemde oorzaken.
Aaah jij voelt je ook aangevallen?quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken Riann en ze voelt zich ècht niet door jou aangevallenWat verbeeld je je wel niet.
eh te weinig eten is ook niet okequote:Op zaterdag 22 april 2006 23:58 schreef Baklap het volgende:
Er is maar een klein aantal vrouwen dat wegens een schildklier afwijking of een aangeboren afwijking te dik is. De rest vreet te veel of te ongezond of sport te weinig. Een groot deel hiervan geeft echter wel de schuld aan de eerst genoemde oorzaken.
come again?quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
....en waarop reageer je hier precies? Of wilde je gewoon even je eigen meninkje ventileren
En als je nou zware botten hebt met veel spieren... dan ben je dus de lul, want dat los je niet zomaar op.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:58 schreef Baklap het volgende:
roken, drinken, teveel ongezonde vetten, frisdrank, kunstmatige zoetstoffen, rauwe sperziebonen eten, smeerolie drinken.quote:Op zondag 23 april 2006 00:00 schreef zhe-devilll het volgende:
eh te weinig eten is ook niet oke
te weinig slaap
teveel stress
je vergeet veel jij![]()
Och, zware botten scheelt geloof ik een kilo met lichte bottenquote:Op zondag 23 april 2006 00:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
En als je nou zware botten hebt met veel spieren... dan ben je dus de lul, want dat los je niet zomaar op.
Dan ben je een voormalig Oost-Duitse kogelstootster.quote:Op zondag 23 april 2006 00:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
En als je nou zware botten hebt met veel spieren... dan ben je dus de lul, want dat los je niet zomaar op.
Ik geloof je meteenquote:Op zondag 23 april 2006 00:02 schreef Baklap het volgende:
De zware botten smoes van Cartman komt ook weer eens ter sprake.
Natuurlijk zijn er genoeg redenen, maar veel vrouwen gebruiken deze ten onrechte.
Is toch lekker makkelijk, om je overwicht af te schuiven op iets zieligs?quote:Op zondag 23 april 2006 00:02 schreef Baklap het volgende:
Natuurlijk zijn er genoeg redenen, maar veel vrouwen gebruiken deze ten onrechte.
Nou, volgens mij is dat juist het probleem bij veel zwarte vrouwen maar ik ken ook een blank voorbeeld. Die spieren schijn je niet zomaar kwijt te raken. Het gaat dan vooral om de billen en de dijbenen natuurlijk. Je hebt dan geen probleem met vet door te veel eten.quote:Op zondag 23 april 2006 00:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan ben je een voormalig Oost-Duitse kogelstootster..
Een te verwaarlozen groep, dunkt me.
nou, dan is de gemiddelde vrouw dus gewoon te dikquote:Op zondag 23 april 2006 00:16 schreef Isabeau het volgende:
Het schijnt zelfs zo te zijn dat 'men' 40 jaar geleden een vrouw dik vond als ze meer dan maat 46 had. Nu is meer dan maat 40 al dik. De gemiddelde vrouwenmaat is maat 42.
hoe oud ben je?quote:Op zondag 23 april 2006 00:02 schreef Baklap het volgende:
niet elke pondje gaat door de mondquote:Op zondag 23 april 2006 00:07 schreef Aventura het volgende:
Overgewicht hebben is vaak een geval van 'ieder pondje gaat door het mondje'. Maar waar de meeste mensen volledig aan voorbijgaan is de achterliggende oorzaak van het eten. Het is ook moeilijk uit te leggen, maar veel mensen met overgewicht hebben een problematische verhouding met eten. Beweren dat je 'gezond' moet eten en/of sporten is echt te kort door de bocht.
iemand van 1.80 en maat 46 zal er anders uitzien als iemand lengte 1.60 met maatje 46quote:Op zondag 23 april 2006 00:20 schreef xericax het volgende:
ligt er ook aan hoe je bebouwd ben natuurlijk iemand van 1.80m met heupen en een kont met maatje 42 zal er heel anders uitzien als iemand van 1.65m en een smallere bouw heeft
ik vind maat 42 echt niet te dik hoor..quote:Op zondag 23 april 2006 00:31 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, dan is de gemiddelde vrouw dus gewoon te dik
Weet ik niet hoor. Kijk als ik met mijn 168 cm maat 42 zou hebben, dan ben ik veel te dik. Maar ik heb een 186 cm lange vriendin die maat 42 is en die er superslank uitziet.quote:Op zondag 23 april 2006 00:31 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, dan is de gemiddelde vrouw dus gewoon te dik
Ook dat is idd. te kort door de bocht, maar mag je wel als basis voor de reden van overgewicht gebruiken.quote:
ach kom, je niet kunnen beheersen is soms gewoon niet meer dan je niet kunnen beheersen.quote:Op zondag 23 april 2006 00:07 schreef Aventura het volgende:
Overgewicht hebben is vaak een geval van 'ieder pondje gaat door het mondje'. Maar waar de meeste mensen volledig aan voorbijgaan is de achterliggende oorzaak van het eten. Het is ook moeilijk uit te leggen, maar veel mensen met overgewicht hebben een problematische verhouding met eten. Beweren dat je 'gezond' moet eten en/of sporten is echt te kort door de bocht.
ergo te dik dus.quote:Op zondag 23 april 2006 00:35 schreef Aventura het volgende:
[..]
Weet ik niet hoor. Kijk als ik met mijn 168 cm maat 42 zou hebben, dan ben ik veel te dik. Maar ik heb een 186 cm lange vriendin die maat 42 is en die er superslank uitziet.
Maar zo'n lengte is natuurlijk een uitzondering. Als we ervan uitgaan dat een vrouw laten we zeggen gemiddeld 172 cm is, dan is maat 42 inderdaad wat aan de hoge kant.
Kort door de bocht idd maar wel waarquote:Op zondag 23 april 2006 00:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ook dat is idd. te kort door de bocht, maar mag je wel als basis voor de reden van overgewicht gebruiken.
dan zouden er veel meer huwelijken stranden vrees ikquote:Op zondag 23 april 2006 00:37 schreef Nickthedick het volgende:
SNORE, als je te dik bent, hoor je het wel van je kerel... end of discussion.
![]()
Nou, ik maak elke maand het hormonale monster mee. Ik heb het nooit door, maar merk meestal na een dag of 2,3 dat ik veel te veel eet. Ik kijk dan in de agenda en ja hoor, het is weer zover. Ik heb het ge(vr) eet echt nog nooit kunnen voorkomen. Gelukkig heb ik de rest van de maand wel goede eet- en leefgewoonten, dus blijf ik in vorm.quote:Op zondag 23 april 2006 00:35 schreef milagro het volgende:
[..]
ach kom, je niet kunnen beheersen is soms gewoon niet meer dan je niet kunnen beheersen.
zo kan iedereen wel zeggen "ja maar het is psychisch dus het gaat buiten mij om!!!"
mensen eten gewoon te veel, omdat ze lekkere trek hebben en eraan toegeven, en bewegen te weinig omdat ze geen zin hebben om te bewegen, liever de lift, de auto pakken, op de bank hangen etc etc.
Ik deed minstens 12 uur per week aan sport en ben altijd te dik geweest. Ik had niet zo'n luie reet hoor. Nu sport ik nog maar zo'n 8 uur in de week, ik ben wel een stuk luier geworden denk ikquote:Op zondag 23 april 2006 00:36 schreef Markster het volgende:
Als die dikzakken hun reet eens achter de tv vandaan halen en wat gaan doen, zoals lopen enzo, is er niets aande hand.
En terrecht, eerlijkheid voorop in een relatie.quote:Op zondag 23 april 2006 00:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
dan zouden er veel meer huwelijken stranden vrees ik![]()
En verslavingen zijn van af te komen!quote:Op zondag 23 april 2006 00:38 schreef xericax het volgende:
lekker kortzichtig....voor sommige(heel wat) mensen is eten een verslaving...
Het is wel zo dat na een bepaalde leeftijd je opeens wel wat meer moet opletten wat je eet.quote:Op zondag 23 april 2006 00:36 schreef Markster het volgende:
Ach ik ben ook al 22 jaar mooi slank ()
En ik hoor al 5 jaar lang; "wacht maar tot je ouder wordt"
Als je het in de gaten houd (traint, op je eten let etc) is er niets aan de hand. Want wel degelijk gaat ieder pondje door het mondje, waar moet het anders vandaan komen? Als die dikzakken hun reet eens achter de tv vandaan halen en wat gaan doen, zoals lopen enzo, is er niets aande hand.
Meten en persen ?quote:
quote:Op zondag 23 april 2006 00:40 schreef Markster het volgende:
Ik doe geen reet en ik blijf dun! Lang leve mijn goede stofwisseling!
Eten is voor mij ook een verslaving (nou eten meer snoepen en lekkere dingen naar binnen werken tussen mijn lunch en avondeten door )quote:Op zondag 23 april 2006 00:38 schreef xericax het volgende:
lekker kortzichtig....voor sommige(heel wat) mensen is eten een verslaving...
je hoeft er niet aan toe te geven, of je nu weet dat het de tijd van de maand is of nietquote:Op zondag 23 april 2006 00:39 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nou, ik maak elke maand het hormonale monster mee. Ik heb het nooit door, maar merk meestal na een dag of 2,3 dat ik veel te veel eet. Ik kijk dan in de agenda en ja hoor, het is weer zover. Ik heb het ge(vr) eet echt nog nooit kunnen voorkomen. Gelukkig heb ik de rest van de maand wel goede eet- en leefgewoonten, dus blijf ik in vorm.
je verbrandt gewoon meer dan je inneemt dus, voila, het geheim ontrafeltquote:Op zondag 23 april 2006 00:41 schreef Markster het volgende:
En ik let op wat ik eet.
Goed hequote:Op zondag 23 april 2006 00:44 schreef milagro het volgende:
[..]
je verbrandt gewoon meer dan je inneemt dus, voila, het geheim ontrafelt
Ja, idd ik ook. Wat hoorde ik nou gisteren of zo.. dat 75% van de Nederlanders niet dagelijks groente en fruit eet... ja sorry, maar dan vraag je er ook om natuurlijk.quote:Op zondag 23 april 2006 00:41 schreef Markster het volgende:
En ik let op wat ik eet.
2-3 stuks fruit hier en minstens 300 gram groentequote:Op zondag 23 april 2006 00:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ja, idd ik ook. Wat hoorde ik nou gisteren of zo.. dat 75% van de Nederlanders niet dagelijks groente en fruit eet... ja sorry, maar dan vraag je er ook om natuurlijk.![]()
Op relatiegebied zijn vrouwen met serieuze/drastische afslankplannen dan slecht te vertrouwen, als ik dit moet geloven. Ze doen dat allemaal voor de man van hun dromen, en dat is meestal niet diegene met wie ze op dat moment een relatie hebben.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:49 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hm, speelt de stress van 100 vervolgopnamen in het ziekenhuis ook niet mee?
Zo'n ingreep is zelden zonder vreselijke naweeën en dat zal wel de nodige spanningen opleveren.
Niettemin wel lullig voor die mannen...Zijn ze al die jaren gebruikt omdat de dames niks beters konden krijgen en krijgen ze daarna stank voor dank
Ik ga ookquote:
Dat is een hormoonkwestie, maar boven de 50 gaat dat niet meer op hoor. Zijn ook heel erg veel mannen te dik. Ik ken alleen geen precentages.quote:Op zondag 23 april 2006 00:47 schreef Nickthedick het volgende:
1 vraag: waarom zijn vrouwen gemiddeld eigenlijk dikker dan mannen?
oh ik denk dat het komt dat veel mannen gewoon graag wat lijn zien in een figuur, en niet een rechttoe rechtaan tailleloos massief blok, iets wat je toch al snel krijgt met een dik figuur.quote:Op zondag 23 april 2006 00:45 schreef Isabeau het volgende:
Het ging hier trouwens om de vraag waarom dikke vrouwen meestal zo onaantrekkelijk waren en niet om het waarom iemand dik is
En ik denk dat het een soort zelfverwaarlozing is door een slecht zelfbeeld + minderwaardigheidsgevoel.
Ja idd, een vriend las gister iets voor over 2 stukken fruit per dag, dat dat aanbevolen is. Ik zeg: "nou meestal wel ja, iig 1 per dag, een banaan of een appel ofzo"quote:Op zondag 23 april 2006 00:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja, idd ik ook. Wat hoorde ik nou gisteren of zo.. dat 75% van de Nederlanders niet dagelijks groente en fruit eet... ja sorry, maar dan vraag je er ook om natuurlijk.![]()
Ik denk dan eerder dat het omgedraaid kan worden.quote:Op zondag 23 april 2006 00:45 schreef Isabeau het volgende:
Het ging hier trouwens om de vraag waarom dikke vrouwen meestal zo onaantrekkelijk waren en niet om het waarom iemand dik is
En ik denk dat het een soort zelfverwaarlozing is door een slecht zelfbeeld + minderwaardigheidsgevoel.
van zeuren word je dikquote:Op zondag 23 april 2006 00:47 schreef Nickthedick het volgende:
1 vraag: waarom zijn vrouwen gemiddeld eigenlijk dikker dan mannen?
Trustequote:Op zondag 23 april 2006 00:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga ookMaar eerst m'n huisdiertjes een berg groente bezorgen
(die mogen ook niet dik worden van mij)
niet toevallig dikke botten?quote:Op zondag 23 april 2006 00:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
2-3 stuks fruit hier en minstens 300 gram groenteèn een dikke kont
Ik vraag nergens om![]()
Het is sterker dan mijquote:Op zondag 23 april 2006 00:43 schreef milagro het volgende:
[..]
je hoeft er niet aan toe te geven, of je nu weet dat het de tijd van de maand is of niet
maar je geeft er wel aan toe, omdat je geen zin hebt je te beheersen.
ergo, dat hormonale monste is ook geen excuus, een vreetbui is een vreetbui en je hebt een keuze om daarin mee te gaan of niet.
Och, veel dikke vrouwen hebben best veel lijn, van die ronde lijnenquote:Op zondag 23 april 2006 00:48 schreef milagro het volgende:
oh ik denk dat het komt dat veel mannen gewoon graag wat lijn zien in een figuur, en niet een rechttoe rechtaan tailleloos massief blok, iets wat je toch al snel krijgt met een dik figuur.
Onzin, de mens is niet eens gebouwd om ouder dan 35-40 te worden; waarom zie ik dan meer vadsige wijven dan dikke kerels?quote:Op zondag 23 april 2006 00:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is een hormoonkwestie, maar boven de 50 gaat dat niet meer op hoor. Zijn ook heel erg veel mannen te dik. Ik ken alleen geen precentages.
Tsja, viscieuze cirkel hè (heb ik dat wel goed gespeld?)quote:Op zondag 23 april 2006 00:48 schreef prupke het volgende:
Ik denk dan eerder dat het omgedraaid kan worden.
waarom vinden de meeste mensen dikken mensen onaantrekkelijk?
En door dat te uiten van waarom dat dikke mensen een slecht zelfbeeld krijgen en minderwaardigheidsgevoel.
Ja en?quote:Op zondag 23 april 2006 00:49 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het is sterker dan mij![]()
Overigens heb ik aan den lijve ondervonden hoe verslavend voedsel is. Okay heel erg offtopic, maar ik hebdus een week gevast en drie keer per dag gesport. Ik ben nu een week terug en eet vooralsnog gezond. Gezond wil zeggen veel fruit en groente, zilvervliesrijst, dat soort dingen. Ik heb nog niet 1 keer zin gehad in chips, chocolade of drop. Ik moet het gewoon niet hebben. Dat is volgens mij niet alleen mentaal. Mijn lichaam hoeft het gewoon niet. Ben erg huiverig voor wat er gebeurt als ik weer 'slechte' dingen begin te eten. Gelukkig helpt het dat ik nu om medische redenen (hypertensie) veel favorieten moet laten staan (drop en chips).
Tuurlijk is het altijd een keuze van jezelf om junkfood te laten staan, maar m.i. moet je het verslavende effect ervan niet onderschatten. Dat doen we bij sigaretten en alcohol toch ook niet?
Vrouwen gaan meer eten als ze stress hebben.quote:
Nee hoor, wel stevig gebouwd, maar die ene kilo die doet er ook niet meer toe.quote:
Volgens mij is het echt zo dat vrouwen na hun vijftigste moeilijk hun vetten kwijt raken.. weet niet meer hoe het zat maar het was een nadeel in vergelijking met de man.quote:Op zondag 23 april 2006 00:51 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Onzin, de mens is niet eens gebouwd om ouder dan 35-40 te worden; waarom zie ik dan meer vadsige wijven dan dikke kerels?
Dat is omdat de meeste vrouwen gewoon liegen en zich WEL volvreten en te weinig sporten.![]()
Hoe kom je dáár nou weer bijquote:Op zondag 23 april 2006 00:51 schreef Nickthedick het volgende:
Onzin, de mens is niet eens gebouwd om ouder dan 35-40 te worden; waarom zie ik dan meer vadsige wijven dan dikke kerels?
Bijna goedquote:Op zondag 23 april 2006 00:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tsja, viscieuze cirkel hè (heb ik dat wel goed gespeld?)
Komt omdat ze geen wilskracht hebben.quote:Op zondag 23 april 2006 00:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Volgens mij is het echt zo dat vrouwen na hun vijftigste moeilijk hun vetten kwijt raken.. weet niet meer hoe het zat maar het was een nadeel in vergelijking met de man.
Ach, het beschermt tegen osteoporosequote:Op zondag 23 april 2006 00:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Volgens mij is het echt zo dat vrouwen na hun vijftigste moeilijk hun vetten kwijt raken.. weet niet meer hoe het zat maar het was een nadeel in vergelijking met de man.
nou, deze dame nietquote:Op zondag 23 april 2006 00:52 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Vrouwen gaan meer eten als ze stress hebben.![]()
O ja? Kijk dan nog maar es goed.quote:Op zondag 23 april 2006 00:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe kom je dáár nou weer bijIk zie ook best veel vadsige kerels, maar dan vooral op oudere leeftijd.
veel dikke mensen waren als kind al dik...volgestopt met eten voordat ze hun eigen keuzes daarover konden maken of de gevolgen ervan over konden zien....zulke mensen komen er heel moeilijk weer vanaf....alcohol en sigaretten doen we zelfquote:Op zondag 23 april 2006 00:52 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja en?
Dus is roken niet een keuze geweest ooit, of drinken?
Kom nou toch, zeg.
Je kiest voor roken en als dan uiteindelijk het uitloopt in een verslaving waar je lastig mee kan stoppen (wat ik overigens bestrijd, is m.i. ook weer een kwestie van willen stoppen) dan ineens gaan mekkeren dat je er niets aan kan doen, het is een aandoening, een ziekte
zoals ik al zei, zo hoef je nooit ergens verantwoordelijkheid voor te nemen, gewoon stevig doorvreten opdat het een verslaving wordt en je kunt gaan jankzakken dat je er echt niets aan kan doen
Net alsof mannen dat wel hebbenquote:Op zondag 23 april 2006 00:54 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Komt omdat ze geen wilskracht hebben.![]()
Het is vechten met je hypothalamus, succes. Dat gaat wat dieper dan een verslaving.quote:Op zondag 23 april 2006 00:54 schreef Markster het volgende:
Verslaving
Daar kan je toch mee stoppen. Wilskracht heet dat.
Nee, het is echt zo. Maar dat van die wilskracht kun je mensen van boven de zoveel niet kwalijk nemen, die hoeven niet meer te scorenquote:Op zondag 23 april 2006 00:54 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Komt omdat ze geen wilskracht hebben.![]()
Zie jij dan dat mannen op een forum over hun gewicht zitten te zeuren? Nee he?quote:
Nog welquote:Op zondag 23 april 2006 00:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
logisch, er zijn gewoon meer vrouwen die oud worden...![]()
Dikke mannen schijnen gezellig te zijn... maar half waar, want veel dikke mannen zijn van die hele gemene vadsige types. Ik ben alleen nog op zoek naar cijfers voor die bewering.quote:Op zondag 23 april 2006 00:58 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Zie jij dan dat mannen op een forum over hun gewicht zitten te zeuren? Nee he?![]()
I rest my case.![]()
veel dames worden na het baren dik, dikker, dikst.quote:Op zondag 23 april 2006 00:56 schreef xericax het volgende:
[..]
veel dikke mensen waren als kind al dik...volgestopt met eten voordat ze hun eigen keuzes daarover konden maken of de gevolgen ervan over konden zien....zulke mensen komen er heel moeilijk weer vanaf....alcohol en sigaretten doen we zelf
Ach ja, het is voor jou natuurlijk makkelijker om het een eetverslaving te noemen omdat jij ook een vrouw bent; onder mannen noemen ze zoiets gewoon: lui zijn en teveel vreten.quote:Op zondag 23 april 2006 00:58 schreef Aventura het volgende:
Wilskracht? . Wow, je hebt in een keer de hele verslavingsproblematiek opgelost. Eureka! Wilskracht. Ik nomineer jou voor de Nobelprijs.
Ga jij 't vast alle heroinehoertjes vertellen? Dan ga ik morgen even langs alle Jellinek-klinieken
gaan we nou een heroine verslaving waar al het geld aan op gaat, zodat er niet meer normaal gegeten kan worden en dus de hele gezondheid driekeer zo snel achteruit holt vergelijken met dagelijks een zak drop naar binnen werken naast de gewone maaltijden?quote:Op zondag 23 april 2006 00:58 schreef Aventura het volgende:
Wilskracht? . Wow, je hebt in een keer de hele verslavingsproblematiek opgelost. Eureka! Wilskracht. Ik nomineer jou voor de Nobelprijs.
Ga jij 't vast alle heroinehoertjes vertellen? Dan ga ik morgen even langs alle Jellinek-klinieken
Het is dat ik mensen met respect moet behandelen op dit forum, maar ik kan helemaal niets met die hoerige idiote post van je.quote:Op zondag 23 april 2006 01:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dikke mannen schijnen gezellig te zijn... maar half waar, want veel dikke mannen zijn van die hele gemene vadsige types. Ik ben alleen nog op zoek naar cijfers voor die bewering.![]()
en iemand met anorexia heeft wilskracht en doorzettingsvermogen??quote:Op zondag 23 april 2006 01:02 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ach ja, het is voor jou natuurlijk makkelijker om het een eetverslaving te noemen omdat jij ook een vrouw bent; onder mannen noemen ze zoiets gewoon: lui zijn en teveel vreten.![]()
WTF, je voelt je hoop ik niet aangesproken of zoquote:Op zondag 23 april 2006 01:04 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Het is dat ik mensen met respect moet behandelen op dit forum, maar ik kan helemaal niets met die hoerige idiote post van je.![]()
Maar dat is het ook. Ik ben ook weleens lui en vreet dan teveel. Ik beweer ook niet dat ik een willoze slaaf ben van mijn behoeften. Maar voor mij is het een gegeven dat veel en slecht eten nog meer en nog slechter eten aanwakkert, en dan kom je echt in een soort negatieve spiraal. Ik noem dat dan een verslaving, want je lichaam gaat er echt om vragen. Die spiraal kun je wel doorbreken als je dat echt zelf wilt, net zoals bij roken en drinken. Alleen gaat dat bij sommige mensen niet zo gemakkelijk.quote:Op zondag 23 april 2006 01:02 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ach ja, het is voor jou natuurlijk makkelijker om het een eetverslaving te noemen omdat jij ook een vrouw bent; onder mannen noemen ze zoiets gewoon: lui zijn en teveel vreten.![]()
Ik vind het kleine kut-autootjes.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:58 schreef xericax het volgende:
hoezo zijn alto's nou ineens weer lelijk?? je heb er hele leuke tussen zitten heur:D
ja helaas wel , de verkeerde kant opquote:Op zondag 23 april 2006 01:05 schreef xericax het volgende:
[..]
en iemand met anorexia heeft wilskracht en doorzettingsvermogen??
Als je de gestoordheid even achterwegen houdt wel.quote:Op zondag 23 april 2006 01:05 schreef xericax het volgende:
[..]
haha die bijvoorbeeld..quote:Op zondag 23 april 2006 01:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik vind het kleine kut-autootjes.
[afbeelding]
huh?quote:Op zondag 23 april 2006 01:07 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Als je de gestoordheid even achterwegen houdt wel.![]()
Aangenaam, Nickthedick; mindfucker.quote:Op zondag 23 april 2006 01:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
WTF, je voelt je hoop ik niet aangesproken of zo![]()
ja en hoeveel anorexia patienten zijn er en hoeveel te dikke dames met excuus?quote:Op zondag 23 april 2006 01:05 schreef xericax het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 april 2006 01:08 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Aangenaam, Nickthedick; mindfucker.![]()
Wat?quote:
dan heb je geen goed idee waar je t over hebt..die mensen kunnen niet normaal eten al zouden ze t willenquote:Op zondag 23 april 2006 01:07 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Als je de gestoordheid even achterwegen houdt wel.![]()
Dus; het is een sekse-gebonden verslaving?quote:Op zondag 23 april 2006 01:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
Maar dat is het ook. Ik ben ook weleens lui en vreet dan teveel. Ik beweer ook niet dat ik een willoze slaaf ben van mijn behoeften. Maar voor mij is het een gegeven dat veel en slecht eten nog meer en nog slechter eten aanwakkert, en dan kom je echt in een soort negatieve spiraal. Ik noem dat dan een verslaving, want je lichaam gaat er echt om vragen. Die spiraal kun je wel doorbreken als je dat echt zelf wilt, net zoals bij roken en drinken. Alleen gaat dat bij sommige mensen niet zo gemakkelijk.
Omdat ze gestoord zijn ja (hoe vaak moet ik dat nog herhalen?)quote:Op zondag 23 april 2006 01:10 schreef xericax het volgende:
[..]
dan heb je geen goed idee waar je t over hebt..die mensen kunnen niet normaal eten al zouden ze t willen
weleens gehoord van bed?? handje vol??quote:Op zondag 23 april 2006 01:08 schreef milagro het volgende:
[..]
ja en hoeveel anorexia patienten zijn er en hoeveel te dikke dames met excuus?
precies, een handje vol bij wijze van.
de meeste dikkerds bewegen te weinig en eten te graag.
hoeft niet...het heeft niets met wilskracht te maken....quote:Op zondag 23 april 2006 01:11 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Omdat ze gestoord zijn ja (hoe vaak moet ik dat nog herhalen?)
1 keer is voldoende hoorquote:Op zondag 23 april 2006 01:11 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Omdat ze gestoord zijn ja (hoe vaak moet ik dat nog herhalen?)
In het begin wel; daarna reageert hun lichaam op het teveel aan voedsel dat ze binnenkrijgen.quote:Op zondag 23 april 2006 01:12 schreef xericax het volgende:
[..]
hoeft niet...het heeft niets met wilskracht te maken....
nou ja jij jou mening ik de mijne...quote:Op zondag 23 april 2006 01:13 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
In het begin wel; daarna reageert hun lichaam op het teveel aan voedsel dat ze binnenkrijgen.![]()
dus zijn ze gestoordquote:Op zondag 23 april 2006 01:10 schreef xericax het volgende:
[..]
dan heb je geen goed idee waar je t over hebt..die mensen kunnen niet normaal eten al zouden ze t willen
Als 'mijn vent' mij zou moeten vertellen dat ik te dik was, zou overgewicht de laatste zorg aan mijn hoofd zijn aangezien ik hetero ben.quote:Op zondag 23 april 2006 01:12 schreef prupke het volgende:
[..]
1 keer is voldoende hoor
maar al jij te dik word verteld jouw vent het aan je?
waar heb je het over in dikkerdsnaamquote:Op zondag 23 april 2006 01:11 schreef xericax het volgende:
[..]
weleens gehoord van bed?? handje vol??
Dat is het grappige, het is jouw mening tegen de hele wetenschap die zich hiermee bezig houdt.quote:
quote:Op zondag 23 april 2006 01:15 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Als 'mijn vent' mij zou moeten vertellen dat ik te dik was, zou overgewicht de laatste zorg aan mijn hoofd zijn aangezien ik hetero ben.![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 00:37 schreef Nickthedick het volgende:
SNORE, als je te dik bent, hoor je het wel van je kerel... end of discussion.
![]()
dit topic gaat toch over dikke dames?quote:
Er zijn ongetwijfeld ook mannen die teveel eten.quote:Op zondag 23 april 2006 01:10 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dus; het is een sekse-gebonden verslaving?
En waar ga ik met het woord 'je' de mist in?quote:
binge eating disorder... k heb niet eens zin nog om het te verdedigen...ik vind ook niet dat wat vollere vrouwen een excuus hoeven te hebben voor hoe ze eruit zien...naar mijn mening zijn vollere vrouwen alsnog een stuk aantrekkelijker als dunne...heb t dus ook niet over vrouwen met maat 50, die zich klemvreten....quote:
Ja maar wat nou als die desbetreffende dikke dame een lesbienne is?quote:Op zondag 23 april 2006 01:18 schreef milagro het volgende:
[..]
dit topic gaat toch over dikke dames?
nou, hij spreekt ze toe
quote:Op zondag 23 april 2006 01:17 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dat is het grappige, het is jouw mening tegen de hele wetenschap die zich hiermee bezig houdt.
laat me raden, je hebt zelf een disorder of je zusje, of vriendin en je voelt je aangesprokenquote:Op zondag 23 april 2006 01:20 schreef xericax het volgende:
[..]
binge eating disorder... k heb niet eens zin nog om het te verdedigen...ik vind ook niet dat wat vollere vrouwen een excuus hoeven te hebben voor hoe ze eruit zien...naar mijn mening zijn vollere vrouwen alsnog een stuk aantrekkelijker als dunne...heb t dus ook niet over vrouwen met maat 50, die zich klemvreten....
ja, dan heeft ze dubbel pech, dikke pottenquote:Op zondag 23 april 2006 01:21 schreef prupke het volgende:
[..]
Ja maar wat nou als die desbetreffende dikke dame een lesbienne is?
sssttt ik ben al weg heur
Ja maar ik ben dun en ik ben het niet met jou eens....quote:Op zondag 23 april 2006 01:24 schreef milagro het volgende:
[..]
laat me raden, je hebt zelf een disorder of je zusje, of vriendin en je voelt je aangesproken
zo gaat dat iedere keer als er een topic is over dikke dames, dan komen de ja maars je om de oren vliegen.
ja er zijn dikkerds die door medicijnen dik geworden zijn, ja er zijn dikkerds met andere aandoeningen, mentaal of fysiek, maar daar hebben we het niet over, die uitzonderingen, we hebben het over de doorsnee dikkerd, en die doet het toch echt helemaal zelf
nee hoor ik vind gewoon dat er nogal makkelijk over wordt gedaanquote:Op zondag 23 april 2006 01:24 schreef milagro het volgende:
[..]
laat me raden, je hebt zelf een disorder of je zusje, of vriendin en je voelt je aangesproken
zo gaat dat iedere keer als er een topic is over dikke dames, dan komen de ja maars je om de oren vliegen.
ja er zijn dikkerds die door medicijnen dik geworden zijn, ja er zijn dikkerds met andere aandoeningen, mentaal of fysiek, maar daar hebben we het niet over, die uitzonderingen, we hebben het over de doorsnee dikkerd, en die doet het toch echt helemaal zelf
aangezien je al weg bent, negeer ik deze als een kut op dirk slaande postquote:Op zondag 23 april 2006 01:26 schreef prupke het volgende:
[..]
Ja maar ik ben dun en ik ben het niet met jou eens....
niemand in mijn familie is dik of te dik....
en nu?
ok bye byequote:Op zondag 23 april 2006 01:27 schreef milagro het volgende:
[..]
aangezien je al weg bent, negeer ik deze als een kut op dirk slaande post
en ik vind gewoon dat je zeurt over extremenquote:Op zondag 23 april 2006 01:26 schreef xericax het volgende:
[..]
nee hoor ik vind gewoon dat er nogal makkelijk over wordt gedaan
Dat houdt in dat je de illusie in stand houdt dat men gelijk heeft dat elk pondje door de mond gaat!quote:Op zondag 23 april 2006 00:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ook dat is idd. te kort door de bocht, maar mag je wel als basis voor de reden van overgewicht gebruiken.
Waarom zeggen mensen toch steeds dat ik kortzichtig ben.quote:Op zondag 23 april 2006 01:22 schreef xericax het volgende:
[..]
blijf jij maar lekker in je kortzichtige wereldje
Bill Hicks...quote:Op zondag 23 april 2006 01:38 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Waarom zeggen mensen toch steeds dat ik kortzichtig ben.![]()
Zeg 1 keer dat iemand die seks wil hebben met iemand van het eigen geslacht biseksueel is, en ze blijven je kortzichtig noemen.![]()
Nee hoor, mensen die defensief doen kan je niet kwalijk nemen voor hun uitspraken.quote:Op zondag 23 april 2006 01:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Bill Hicks...dan kun je niet kortzichtig zijn. Of ben ik nu kortzichtig
![]()
Maar vaker wel dan niet.quote:Op zondag 23 april 2006 01:35 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dat houdt in dat je de illusie in stand houdt dat men gelijk heeft dat elk pondje door de mond gaat!
(...) en dat is dus niet altijd zo!
ok ik val ook niet op dikke mannen, daarentegen veroordeel ik ze niet?quote:Op zondag 23 april 2006 01:49 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Maar vaker wel dan niet.
Even los daarvan: dikke vrouwen zijn voor mij simpelweg niet aantrekkelijk. Daar zit verder geen logica achter; slanke vrouwen (voornamelijk die met een goed geproportioneerd lijf) doen mij wel wat, dikke vrouwen doen mij vrij weinig.
En dan kunnen ze allerlei excuses aanhalen, maar dat verandert niet wat ik voor ze voel.
En ik heb niet de arrogantie om te denken dat ik me daar boven kan stellen. Het oog wil ook wat, simple fact of life.quote:Op zondag 23 april 2006 02:26 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ok ik val ook niet op dikke mannen, daarentegen veroordeel ik ze niet?
Want wie zegt mij dat ik niet morgen de man van mijn leven tegen kan komen met wat kilo's meer?
Ik heb niet die arrogantie om me daartegen teweer te stellen nml!
snap je wat ik bedoel?
Ik durf te wedden dat jij een aantal geweldige personen kent, waarmee je toch geen relatie hoeft te hebben. Laat staan sex.quote:Mensen zijn mensen, en of ze nu zwart zijn of wit of geel
er kan een geweldig persoon achter schuilen en je afgeven of kotsen op anderen zegt veel meer over jezelf
dan over die ander!
Ik blinddoek mijzelf altijd bij kontakt met mensen misschien niet goed
maar toch geef ik ze liever het voordeel van de twijfel
maar misschien moet men hiervoor iets ouder zijn
verliefd worden en sex hebben met mensen is iets anders dan iemand mogen nml
Want mannen die belang hechten aan sex zijn meteen oversext? Hint: de meeste vrouwen hechten even goed belang aan sex, maar die durven het niet hardop te zeggen in de angst uitgemaakt te worden voor sloerie.quote:jij denkt meteen aan je snikkel in een dikke vette vots douwen dat zegt veel over jou!
Ik hecht veel belang aan seks. Kop hem maar inquote:Op zondag 23 april 2006 02:33 schreef HenryHill het volgende:
Want mannen die belang hechten aan sex zijn meteen oversext? Hint: de meeste vrouwen hechten even goed belang aan sex, maar die durven het niet hardop te zeggen in de angst uitgemaakt te worden voor sloerie.
Appels en peren, als je puur naar gewicht kijkt, kunnen mannen heel wat meer hebben dan vrouwen zonder meteen 'cellulitis-city' te worden.quote:Op zondag 23 april 2006 02:38 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik hecht veel belang aan seks. Kop hem maar in![]()
Ik heb absoluut aantrekkingskracht nodig en dat is me nog nooit gelukt bij een dikke man
lolquote:Op zondag 23 april 2006 02:44 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Appels en peren, als je puur naar gewicht kijkt, kunnen mannen heel wat meer hebben dan vrouwen zonder meteen 'cellulitis-city' te worden.
hmmz ook als tie heel dik is?quote:Op zondag 23 april 2006 02:38 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik hecht veel belang aan seks. Kop hem maar in![]()
Ik heb absoluut aantrekkingskracht nodig en dat is me nog nooit gelukt bij een dikke man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |