abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37200413
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 23:54 schreef Aventura het volgende:
Ik ben het met Riann eens. Op de één of andere manier is het gemeengoed dat dikke mensen aan alle kanten beledigd worden. Prima als je dat nodig vindt, maar dan wel buiten dit topic
Het is een beetje de huidige tendens in de maatschappij, Aventura. Ik denk ook dat de massale berichtgeving over overgewicht en allerlei campagnes etc etc ook niet bijdragen en waarschijnlijk eerder averechts blijken te werken. De demonisering van de dikke medemens

Maar weinig mensen weten dat ondergewicht (BMI <20) ongezonder is dan overgewicht (tot een bepaalde grens dan hè)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 22 april 2006 @ 23:57:43 #152
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_37200432
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 23:53 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Of de dame in kwestie denkt
eindelijk kap ik met die nerd!
Want die man wilde haar wel toen ze dik was en omdat ze wanhopig was koos ze hem maar uit?
Of inderdaad mist de man het warme sponzige lieve mamagevoel bij zijn vrouw!
*moedercomplex?*
Ik vind dit eigenlijk logisch klinken. Je kiest meestal iemand uit je eigen 'league'. Kom je zelf op de een of andere manier in een hogere klasse, dan wil je ook je partner upgraden. En ook: hoe hoger je in de keten komt, hoe meer keuze je hebt uit andere aantrekkelijke mensen. Dan neem je natuurlijk geen genoegen meer met iemand die nog in de lagere regionen verkeert.
pi_37200436
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 23:56 schreef Baklap het volgende:
Jawel ik weet zeker dat je je aangevallen voelt Maakt niet uit verders. Jij mag idd ook je mening geven. Maar als je kritiek uit op mijn vrije mening is dat zinloos.
Ik ken Riann en ze voelt zich ècht niet door jou aangevallen Wat verbeeld je je wel niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 22 april 2006 @ 23:58:48 #154
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_37200460
Er is maar een klein aantal vrouwen dat wegens een schildklier afwijking of een aangeboren afwijking te dik is. De rest vreet te veel of te ongezond of sport te weinig. Een groot deel hiervan geeft echter wel de schuld aan de eerst genoemde oorzaken.
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_37200470
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 23:57 schreef Aventura het volgende:

Ik vind dit eigenlijk logisch klinken. Je kiest meestal iemand uit je eigen 'league'. Kom je zelf op de een of andere manier in een hogere klasse, dan wil je ook je partner upgraden. En ook: hoe hoger je in de keten komt, hoe meer keuze je hebt uit andere aantrekkelijke mensen. Dan neem je natuurlijk geen genoegen meer met iemand die nog in de lagere regionen verkeert.
ik denk het ook. Die partner is qua uiterlijk waarschijnlijk niet zo drastisch veranderd.
Bij sommige mensen met een maagbandje is het verschil gewoon ongelofelijk.
pi_37200480

//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_37200484
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 23:58 schreef Baklap het volgende:
Er is maar een klein aantal vrouwen dat wegens een schildklier afwijking of een aangeboren afwijking te dik is. De rest vreet te veel of te ongezond of sport te weinig. Een groot deel hiervan geeft echter wel de schuld aan de eerst genoemde oorzaken.
....en waarop reageer je hier precies? Of wilde je gewoon even je eigen meninkje ventileren
  zaterdag 22 april 2006 @ 23:59:39 #158
70256 Baklap
pi_37200485
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 23:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ken Riann en ze voelt zich ècht niet door jou aangevallen Wat verbeeld je je wel niet.
Aaah jij voelt je ook aangevallen?
pi_37200500
quote:
eh te weinig eten is ook niet oke
te weinig slaap
teveel stress
je vergeet veel jij
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 23 april 2006 @ 00:00:19 #160
70256 Baklap
pi_37200505
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 23:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

....en waarop reageer je hier precies? Of wilde je gewoon even je eigen meninkje ventileren
come again?
pi_37200524
quote:
En als je nou zware botten hebt met veel spieren... dan ben je dus de lul, want dat los je niet zomaar op.
pi_37200542
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:00 schreef zhe-devilll het volgende:

eh te weinig eten is ook niet oke
te weinig slaap
teveel stress
je vergeet veel jij
roken, drinken, teveel ongezonde vetten, frisdrank, kunstmatige zoetstoffen, rauwe sperziebonen eten, smeerolie drinken.

Jij vergeet ook een boel hoor
pi_37200560
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:

En als je nou zware botten hebt met veel spieren... dan ben je dus de lul, want dat los je niet zomaar op.
Och, zware botten scheelt geloof ik een kilo met lichte botten
En met veel spieren zie je er wel anders uit dan met veel vet.
  zondag 23 april 2006 @ 00:02:43 #164
70256 Baklap
pi_37200569
De zware botten smoes van Cartman komt ook weer eens ter sprake.
Natuurlijk zijn er genoeg redenen, maar veel vrouwen gebruiken deze ten onrechte.
pi_37200574
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Dan ben je een voormalig Oost-Duitse kogelstootster. .
Een te verwaarlozen groep, dunkt me.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_37200590
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:02 schreef Baklap het volgende:
Natuurlijk zijn er genoeg redenen, maar veel vrouwen gebruiken deze ten onrechte.
Ik geloof je meteen
pi_37200604
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:02 schreef Baklap het volgende:
Is toch lekker makkelijk, om je overwicht af te schuiven op iets zieligs?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_37200633
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Dan ben je een voormalig Oost-Duitse kogelstootster. .
Een te verwaarlozen groep, dunkt me.
Nou, volgens mij is dat juist het probleem bij veel zwarte vrouwen maar ik ken ook een blank voorbeeld. Die spieren schijn je niet zomaar kwijt te raken. Het gaat dan vooral om de billen en de dijbenen natuurlijk. Je hebt dan geen probleem met vet door te veel eten.
  zondag 23 april 2006 @ 00:07:23 #169
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_37200699
Overgewicht hebben is vaak een geval van 'ieder pondje gaat door het mondje'. Maar waar de meeste mensen volledig aan voorbijgaan is de achterliggende oorzaak van het eten. Het is ook moeilijk uit te leggen, maar veel mensen met overgewicht hebben een problematische verhouding met eten. Beweren dat je 'gezond' moet eten en/of sporten is echt te kort door de bocht.
pi_37200829
Het zal waarschijnlijk al meerde keren gezegd zijn maar, het is gewoon een beeld wat men is aangeleerd over de laatste jaren. En dan met name de media. Kijk bijvoorbeeld na vroegere tijden, de tijden waar hele bleke vrouwen als mooi werden gezien. Een uitstekend voorbeeld is natuurlijk Cleopatra een vrouw die een ongelooflijk grote neus zou moeten hebben gehad, terwijl zij de oude versie is van bijvoorbeeld een Monica Belucci, zeer gewild dus. Over het algemeen vinden wij dikke vrouwen aantrekkelijk, maar door het beeld wat is gecreërd en het kuddegedrag van de meeste mensen is de dikke vrouw, terecht?, synoniem aan lelijk.
Wie weet over 50 jaar vallen wij allemaal op vrouwen van plus 1.90 met een dikke vrat op haar neus.
pi_37200898
Het schijnt zelfs zo te zijn dat 'men' 40 jaar geleden een vrouw dik vond als ze meer dan maat 46 had. Nu is meer dan maat 40 al dik. De gemiddelde vrouwenmaat is maat 42.
pi_37200929
Ik begrijp in elk geval wat mannen mooi vinden aan die modellen op de catwalk. Dat moet wel kuddegedrag zijn.
pi_37200969
ligt er ook aan hoe je bebouwd ben natuurlijk iemand van 1.80m met heupen en een kont met maatje 42 zal er heel anders uitzien als iemand van 1.65m en een smallere bouw heeft
pi_37201119
rubens zag het mooie in een wat vollere vrouw...
Maar wat is de defenitie van een dikke vrouw? Volgens mij is dat voor iedereen verschillend.
Iemand kan al dik zijn als ze 1.70 zijn en 85 kilo wegen (voor een ander geld dit weer niet)

Ik ken zelf genoeg vrouwen die zeg maar boven het gemiddelde gewicht/maten zitten maar die zien er qua gezicht verdomd goed uit.
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_37201210
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:16 schreef Isabeau het volgende:
Het schijnt zelfs zo te zijn dat 'men' 40 jaar geleden een vrouw dik vond als ze meer dan maat 46 had. Nu is meer dan maat 40 al dik. De gemiddelde vrouwenmaat is maat 42.
nou, dan is de gemiddelde vrouw dus gewoon te dik
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')