Het is een beetje de huidige tendens in de maatschappij, Aventura. Ik denk ook dat de massale berichtgeving over overgewicht en allerlei campagnes etc etc ook niet bijdragen en waarschijnlijk eerder averechts blijken te werken. De demonisering van de dikke medemensquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:54 schreef Aventura het volgende:
Ik ben het met Riann eens. Op de één of andere manier is het gemeengoed dat dikke mensen aan alle kanten beledigd worden. Prima als je dat nodig vindt, maar dan wel buiten dit topic
Ik vind dit eigenlijk logisch klinken. Je kiest meestal iemand uit je eigen 'league'. Kom je zelf op de een of andere manier in een hogere klasse, dan wil je ook je partner upgraden. En ook: hoe hoger je in de keten komt, hoe meer keuze je hebt uit andere aantrekkelijke mensen. Dan neem je natuurlijk geen genoegen meer met iemand die nog in de lagere regionen verkeert.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:53 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Of de dame in kwestie denkt
eindelijk kap ik met die nerd!Want die man wilde haar wel toen ze dik was en omdat ze wanhopig was koos ze hem maar uit?
Of inderdaad mist de man het warme sponzige lieve mamagevoel bij zijn vrouw!
*moedercomplex?*![]()
Ik ken Riann en ze voelt zich ècht niet door jou aangevallenquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:56 schreef Baklap het volgende:
Jawel ik weet zeker dat je je aangevallen voeltMaakt niet uit verders. Jij mag idd ook je mening geven. Maar als je kritiek uit op mijn vrije mening is dat zinloos.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:57 schreef Aventura het volgende:
Ik vind dit eigenlijk logisch klinken. Je kiest meestal iemand uit je eigen 'league'. Kom je zelf op de een of andere manier in een hogere klasse, dan wil je ook je partner upgraden. En ook: hoe hoger je in de keten komt, hoe meer keuze je hebt uit andere aantrekkelijke mensen. Dan neem je natuurlijk geen genoegen meer met iemand die nog in de lagere regionen verkeert.
....en waarop reageer je hier precies? Of wilde je gewoon even je eigen meninkje ventilerenquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:58 schreef Baklap het volgende:
Er is maar een klein aantal vrouwen dat wegens een schildklier afwijking of een aangeboren afwijking te dik is. De rest vreet te veel of te ongezond of sport te weinig. Een groot deel hiervan geeft echter wel de schuld aan de eerst genoemde oorzaken.
Aaah jij voelt je ook aangevallen?quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken Riann en ze voelt zich ècht niet door jou aangevallenWat verbeeld je je wel niet.
eh te weinig eten is ook niet okequote:Op zaterdag 22 april 2006 23:58 schreef Baklap het volgende:
Er is maar een klein aantal vrouwen dat wegens een schildklier afwijking of een aangeboren afwijking te dik is. De rest vreet te veel of te ongezond of sport te weinig. Een groot deel hiervan geeft echter wel de schuld aan de eerst genoemde oorzaken.
come again?quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
....en waarop reageer je hier precies? Of wilde je gewoon even je eigen meninkje ventileren
En als je nou zware botten hebt met veel spieren... dan ben je dus de lul, want dat los je niet zomaar op.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:58 schreef Baklap het volgende:
roken, drinken, teveel ongezonde vetten, frisdrank, kunstmatige zoetstoffen, rauwe sperziebonen eten, smeerolie drinken.quote:Op zondag 23 april 2006 00:00 schreef zhe-devilll het volgende:
eh te weinig eten is ook niet oke
te weinig slaap
teveel stress
je vergeet veel jij![]()
Och, zware botten scheelt geloof ik een kilo met lichte bottenquote:Op zondag 23 april 2006 00:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
En als je nou zware botten hebt met veel spieren... dan ben je dus de lul, want dat los je niet zomaar op.
Dan ben je een voormalig Oost-Duitse kogelstootster.quote:Op zondag 23 april 2006 00:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
En als je nou zware botten hebt met veel spieren... dan ben je dus de lul, want dat los je niet zomaar op.
Ik geloof je meteenquote:Op zondag 23 april 2006 00:02 schreef Baklap het volgende:
De zware botten smoes van Cartman komt ook weer eens ter sprake.
Natuurlijk zijn er genoeg redenen, maar veel vrouwen gebruiken deze ten onrechte.
Is toch lekker makkelijk, om je overwicht af te schuiven op iets zieligs?quote:Op zondag 23 april 2006 00:02 schreef Baklap het volgende:
De zware botten smoes van Cartman komt ook weer eens ter sprake.
Natuurlijk zijn er genoeg redenen, maar veel vrouwen gebruiken deze ten onrechte.
Nou, volgens mij is dat juist het probleem bij veel zwarte vrouwen maar ik ken ook een blank voorbeeld. Die spieren schijn je niet zomaar kwijt te raken. Het gaat dan vooral om de billen en de dijbenen natuurlijk. Je hebt dan geen probleem met vet door te veel eten.quote:Op zondag 23 april 2006 00:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan ben je een voormalig Oost-Duitse kogelstootster..
Een te verwaarlozen groep, dunkt me.
nou, dan is de gemiddelde vrouw dus gewoon te dikquote:Op zondag 23 april 2006 00:16 schreef Isabeau het volgende:
Het schijnt zelfs zo te zijn dat 'men' 40 jaar geleden een vrouw dik vond als ze meer dan maat 46 had. Nu is meer dan maat 40 al dik. De gemiddelde vrouwenmaat is maat 42.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |