abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37199631
t gaat uiteindelijk bij mij in iedergeval om het innerlijk..heb geen standaard type waar ik op val qua uiterlijk..als er maar uitstraling is...en verder doen humor en brains me veel meer als een lekker kontje of perfect bekkie...misschien dat mannen ook wel meer waarde hechten aan het uiterlijk....
pi_37199678
Het schijnt juist zo te zijn dat vrouwen meer waarde hechten aan het uiterlijk
En je ziet op straat meer aantrekkelijke vrouwen dan mannen lopen, dus hoe we dat dan precies doen begrijp ik ook niet goed.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_37199716
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 23:30 schreef Isabeau het volgende:
Het schijnt juist zo te zijn dat vrouwen meer waarde hechten aan het uiterlijk
En je ziet op straat meer aantrekkelijke vrouwen dan mannen lopen, dus hoe we dat dan precies doen begrijp ik ook niet goed.
Jullie hopen dat goed voorbeeld goed doet volgen?
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_37199731
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 23:31 schreef Litpho het volgende:
Jullie hopen dat goed voorbeeld goed doet volgen?
Ik denk het
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_37199749
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 22:16 schreef Markster het volgende:

[..]

sorry?
Maurice, van dat filmpje bij kees kroket in den bosch ( ).
pi_37199751
Ik loop dan ook niet zoveel op straat
pi_37199769
ik weet niet waar je het over hebt, sorry
pi_37199792
Als eerste kijk je meestal toch naar het uiterlijk dat is altijd zo. Maar als je iemand leert kennen ook al is diegene niet knap of niet je ideaalbeeld kun je er toch verliefd op raken teminste ik en als diegene die knap kan ik dan zo op afknappen dat diegene gewoon lelijk word in mijn ogen. Uiteindelijk gaat het alleen maar om het innerlijk. En als iemand er goed uit ziet met een goed innerlijk mooi mee genomen toch.
pi_37199821
Ja, maar als je iemand geen kans geeft omdat diegene zo lelijk of heel dik is dan maakt het ook niet meer uit hoe geweldig je karakter is. Helaas.

Maar goed vaak genoeg knappe mannen meegemaakt die gewoon te saai en dom voor woorden waren. Afknappertje.
pi_37199849
Ik ben knap en leuk

pi_37199892
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 23:36 schreef Markster het volgende:
Ik ben knap en leuk

Kun je makkelijk zeggen zonder fotoboek...
  zaterdag 22 april 2006 @ 23:38:07 #112
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_37199894
Dikke vrouwen stinken meestal naar poep.
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_37199906
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 23:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Kun je makkelijk zeggen zonder fotoboek...
Heb ff geen foto's van mezelf
pi_37199913
Grappig, een kennis werd lid van een datingsite, ze was gezet, en naar horen zeggen zat haar mailbox vol, of ik het moet geloven weet ik niet,
hoorde wel meer verhalen die niet helemaal de waarheid bevatten ook al waren ze zeer funny,
anyway daardoor dacht ik dat er meer mannen zijn die mollig toch wel heel erg lekker vinden maar er gewoon niet voor uit durven komen, klopt dat?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_37199925
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 23:36 schreef Markster het volgende:
Ik ben knap en leuk

stond je overal weer voor te dringen toen ze aant uitdelen waren???
pi_37199929
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 23:38 schreef Baklap het volgende:
Prachtig voorbeeld van verrot innerlijk En dan maakt uiteindelijk je kop of figuur niets meer uit.
pi_37199936
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 23:35 schreef Isabeau het volgende:
Ja, maar als je iemand geen kans geeft omdat diegene zo lelijk of heel dik is dan maakt het ook niet meer uit hoe geweldig je karakter is. Helaas.

Maar goed vaak genoeg knappe mannen meegemaakt die gewoon te saai en dom voor woorden waren. Afknappertje.
Ja ik heb liever een wat lelijkere vent (ja geen kwaziemodo (weet niet hoe je het schrijft) uit de klokkenluider van de notre dam) Die lief en leuk is en humor heeft dan waar niks in zit.
  zaterdag 22 april 2006 @ 23:39:38 #118
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_37199946
Dat klopt wel denk ik, omdat het sociaal gezien niet geaccepteerd wordt als je je met een dik iemand laat zien.
pi_37199949
quote:
pi_37199959
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 23:38 schreef zhe-devilll het volgende:
Grappig, een kennis werd lid van een datingsite, ze was gezet, en naar horen zeggen zat haar mailbox vol, of ik het moet geloven weet ik niet,
hoorde wel meer verhalen die niet helemaal de waarheid bevatten ook al waren ze zeer funny,
anyway daardoor dacht ik dat er meer mannen zijn die mollig toch wel heel erg lekker vinden maar er gewoon niet voor uit durven komen, klopt dat?
Ja, ik ken zelfs het verhaal van een meisje dat heel erg was afgevallen en toen heeft haar vriend het uitgemaakt omdat ze niet meer was waar hij verliefd op was geworden. Hij schijnt nu een relatie te hebben met een andere 100+ kg vrouw...
pi_37199972
quote:
Dikke vrouwen stinken meestal naar poep zweet.
  zaterdag 22 april 2006 @ 23:40:40 #122
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_37199979
Hier op Fok loopt ook een gozer rond die uitsluitend op dik valt...Kan even niet meer op de naam komen.
pi_37200004
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 23:40 schreef Aventura het volgende:
Hier op Fok loopt ook een gozer rond die uitsluitend op dik valt...Kan even niet meer op de naam komen.
Meki ?
pi_37200006
Oh, en er wordt momenteel in Utrecht een onderzoek gedaan naar het aantal echtscheidingen een jaar na een maagbandje! (serieus) Het aantal echtscheidingen ligt dan heel erg hoog en ze willen weten waar dat door komt. Die vrouwen zijn dan eindelijk dun en dan gaan ze scheiden...
  zaterdag 22 april 2006 @ 23:42:22 #125
70256 Baklap
pi_37200037
Dikke vrouwen eten ook altijd heel veel, daarom laat ik ze nooit los in de buurt van de koelkast.
pi_37200049
als je zoveel ben afgevallen zal je toch ook niet echt aantrekkelijk zijn lijkt me...alles zakt uit...
pi_37200050
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 23:41 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en er wordt momenteel in Utrecht een onderzoek gedaan naar het aantal echtscheidingen een jaar na een maagbandje! (serieus) Het aantal echtscheidingen ligt dan heel erg hoog en ze willen weten waar dat door komt. Die vrouwen zijn dan eindelijk dun en dan gaan ze scheiden...
Dat is echt laag...
  zaterdag 22 april 2006 @ 23:42:53 #128
70256 Baklap
pi_37200051
quote:
Omdat die hoeren dan op zoek kunnen naar een normale kerel.
pi_37200064
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 23:42 schreef Baklap het volgende:
Dikke vrouwen eten ook altijd heel veel, daarom laat ik ze nooit los in de buurt van de koelkast.
hangslot erop
pi_37200093
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 23:40 schreef Aventura het volgende:
Sir Mix-a-lot?
  zaterdag 22 april 2006 @ 23:45:03 #131
44906 merino
World of Sleepers
pi_37200115
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 23:11 schreef Isabeau het volgende:
Natuurlijk is het een cultureel iets, Aventura

Schoonheidsideaal in de tijd van Rubens:

[afbeelding]
juistem, tijds en cultuur afhankelijk zoals ik al in post 4 riep
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_37200128
Baklap je bent wel erg grof getaalt
  zaterdag 22 april 2006 @ 23:46:11 #133
70256 Baklap
pi_37200149
Gelukkig ben ik niet grof gebouwd
pi_37200167
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 23:46 schreef Baklap het volgende:
dat zal dan wel t enige zijn dat je mee hebt...
pi_37200172
Ik heb liever een grof gebouwde vent dan een onbehouwen domme klootzak.
pi_37200176
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 23:46 schreef Baklap het volgende:
Fotoooooooooow

waarom heb jij eigenlijk geen fotoboek
dat valt me ook altijd op veel mensen hier op fok die geen fotoboek hebben geven het meeste commentaar op het uiterlijk van andere.
  zaterdag 22 april 2006 @ 23:48:43 #137
70256 Baklap
pi_37200202
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 23:47 schreef Riann het volgende:

[..]

Fotoooooooooow

waarom heb jij eigenlijk geen fotoboek
dat valt me ook altijd op veel mensen hier op fok die geen fotoboek hebben geven het meeste commentaar op het uiterlijk van andere.
Ik geef je geen persoonlijk commentaar, jij voelt je blijkbaar aangevallen.
Of je hapt gewoon snel, en dan bedoel ik deze keer niet in een kippepoot.
pi_37200206
De meeste mensen voldoen ook niet aan het ideaalbeeld, Riann. Ik ook niet, maar ik zit er niet mee

Maar als je commentaar wilt leveren op uiterlijk, dan kan je moeilijk je eigen 'niet zo ideale kop' online zetten Ik denk dat dat een reden is.
  zaterdag 22 april 2006 @ 23:49:25 #139
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_37200222
quote:
Hm, speelt de stress van 100 vervolgopnamen in het ziekenhuis ook niet mee?
Zo'n ingreep is zelden zonder vreselijke naweeën en dat zal wel de nodige spanningen opleveren.
Niettemin wel lullig voor die mannen...Zijn ze al die jaren gebruikt omdat de dames niks beters konden krijgen en krijgen ze daarna stank voor dank
  zaterdag 22 april 2006 @ 23:50:04 #140
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_37200238
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 23:44 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Sir Mix-a-lot?
Die houdt alleen van dikke bipsen toch?
pi_37200252
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 23:48 schreef Baklap het volgende:

[..]

Ik geef je geen persoonlijk commentaar, jij voelt je blijkbaar aangevallen.
Of je hapt gewoon snel, en dan bedoel ik deze keer niet in een kippepoot.
nee ik voel me helemaal niet aangevallen het valt me gewoon op. En ik vind dat jij niet zomaar met woorden hoeft te smijten zoals hoeren en zo dat vind ik gewoon nogal grot en waarom?
pi_37200262
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 23:48 schreef Isabeau het volgende:
De meeste mensen voldoen ook niet aan het ideaalbeeld, Riann. Ik ook niet, maar ik zit er niet mee

Maar als je commentaar wilt leveren op uiterlijk, dan kan je moeilijk je eigen 'niet zo ideale kop' online zetten Ik denk dat dat een reden is.
denk ik ook
pi_37200291
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 23:49 schreef Aventura het volgende:

Hm, speelt de stress van 100 vervolgopnamen in het ziekenhuis ook niet mee?
Zo'n ingreep is zelden zonder vreselijke naweeën en dat zal wel de nodige spanningen opleveren.
Niettemin wel lullig voor die mannen...Zijn ze al die jaren gebruikt omdat de dames niks beters konden krijgen en krijgen ze daarna stank voor dank
De arts die ik erover sprak dacht zelf dat het kwam omdat zo'n heel erg dikke vrouw (we hebben het hier wel over een BMI van over de 40 hè) moeilijk een man kan vinden en trouwt al veel sneller met een man die ze niet echt super vindt dan een vrouw die niet zo dik is. Als ze dan slank is krijgt ze al snel meer aandacht van mannen (lekker oppervlakkig allemaal) en heeft ze plotseling wèl keus. Maar het kon ook zijn dat juist de mannen de vrouw niet meer wilden omdat de man viel op dik en niet op slank. Maar dat waren allemaal speculaties en het onderzoek loopt nog.
  zaterdag 22 april 2006 @ 23:53:01 #144
70256 Baklap
pi_37200315
*fotoboek checkt. ---> yup enigzins gezet.
Je voelt je wel aangevallen, en als ik met termen smijt die jou niet aanstaan dan heb je pech.
pi_37200321
quote:
Of de dame in kwestie denkt
eindelijk kap ik met die nerd!
Want die man wilde haar wel toen ze dik was en omdat ze wanhopig was koos ze hem maar uit?
Of inderdaad mist de man het warme sponzige lieve mamagevoel bij zijn vrouw!
*moedercomplex?*
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 22 april 2006 @ 23:54:16 #146
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_37200346
Ik ben het met Riann eens. Op de één of andere manier is het gemeengoed dat dikke mensen aan alle kanten beledigd worden. Prima als je dat nodig vindt, maar dan wel buiten dit topic
pi_37200358
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 23:53 schreef Baklap het volgende:
*fotoboek checkt. ---> yup enigzins gezet.
Je voelt je wel aangevallen, en als ik met termen smijt die jou niet aanstaan dan heb je pech.
Kan jij niet lezen ik voel me niet aangevallen. Waarom zou ik???? En ik mag best mijn mening geven over jou grove bewoordingen en als jij daar niet tegen kunt dan heb JIJ pech...

Zo en nu ga ik lekker te bed mijn oogjes sluiten.
  zaterdag 22 april 2006 @ 23:55:32 #148
70256 Baklap
pi_37200370
Maar dikke vrouwen klagen ook altijd zo, en doen alsof ze wel mooi zijn, kunnen ze dat niet gewoon laten.
  zaterdag 22 april 2006 @ 23:56:43 #149
70256 Baklap
pi_37200403
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 23:54 schreef Riann het volgende:

[..]

Kan jij niet lezen ik voel me niet aangevallen. Waarom zou ik???? En ik mag best mijn mening geven over jou grove bewoordingen en als jij daar niet tegen kunt dan heb JIJ pech...

Zo en nu ga ik lekker te bed mijn oogjes sluiten.
Jawel ik weet zeker dat je je aangevallen voelt Maakt niet uit verders. Jij mag idd ook je mening geven. Maar als je kritiek uit op mijn vrije mening is dat zinloos.
pi_37200404
neef van mij
had drie wonderschone slanke zussen,
wonderbaarlijk genoeg had hij iets met gezette dames?
Niemand snapte het, maar eindelijk na jaren is hij dan uiteindelijk gelukkig met een gezette dame!
Daarvoor uitkomen schijnt al een crime te zijn geloof ik
Al erg genoeg dat wij mensen zo oordelen over anderen eigenlijk,
gek genoeg was dik zijn in vroeger tijden een teken van rijkdom!
Alleen de dikkere mensen hadden genoeg geld om te eten en dat moest men wel zien natuurlijk.
En Marilyn Monroe was een van de mooiste vrouwen ter wereld, ze heeft een mooi normaal vrouwelijk figuur een lichaam zoals het hoort!
Toch was ze niet dun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')