Jullie hopen dat goed voorbeeld goed doet volgen?quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:30 schreef Isabeau het volgende:
Het schijnt juist zo te zijn dat vrouwen meer waarde hechten aan het uiterlijk![]()
En je ziet op straat meer aantrekkelijke vrouwen dan mannen lopen, dus hoe we dat dan precies doen begrijp ik ook niet goed.
Ik denk hetquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:31 schreef Litpho het volgende:
Jullie hopen dat goed voorbeeld goed doet volgen?
Heb ff geen foto's van mezelfquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Kun je makkelijk zeggen zonder fotoboek...![]()
Prachtig voorbeeld van verrot innerlijkquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:38 schreef Baklap het volgende:
Dikke vrouwen stinken meestal naar poep.
Ja ik heb liever een wat lelijkere vent (ja geen kwaziemodo (weet niet hoe je het schrijft) uit de klokkenluider van de notre dam) Die lief en leuk is en humor heeft dan waar niks in zit.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:35 schreef Isabeau het volgende:
Ja, maar als je iemand geen kans geeft omdat diegene zo lelijk of heel dik is dan maakt het ook niet meer uit hoe geweldig je karakter is. Helaas.
Maar goed vaak genoeg knappe mannen meegemaakt die gewoon te saai en dom voor woorden waren. Afknappertje.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:38 schreef Baklap het volgende:
Dikke vrouwen stinken meestal naar poep.
Ja, ik ken zelfs het verhaal van een meisje dat heel erg was afgevallen en toen heeft haar vriend het uitgemaakt omdat ze niet meer was waar hij verliefd op was geworden. Hij schijnt nu een relatie te hebben met een andere 100+ kg vrouw...quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:38 schreef zhe-devilll het volgende:
Grappig, een kennis werd lid van een datingsite, ze was gezet, en naar horen zeggen zat haar mailbox vol, of ik het moet geloven weet ik niet,
hoorde wel meer verhalen die niet helemaal de waarheid bevatten ook al waren ze zeer funny,
anyway daardoor dacht ik dat er meer mannen zijn die mollig toch wel heel erg lekker vinden maar er gewoon niet voor uit durven komen, klopt dat?
quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:38 schreef Baklap het volgende:
Dikke vrouwen stinken meestal naar poep zweet.
Meki ?quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:40 schreef Aventura het volgende:
Hier op Fok loopt ook een gozer rond die uitsluitend op dik valt...Kan even niet meer op de naam komen.
Dat is echt laag...quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:41 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en er wordt momenteel in Utrecht een onderzoek gedaan naar het aantal echtscheidingen een jaar na een maagbandje!(serieus) Het aantal echtscheidingen ligt dan heel erg hoog en ze willen weten waar dat door komt. Die vrouwen zijn dan eindelijk dun en dan gaan ze scheiden...
Omdat die hoeren dan op zoek kunnen naar een normale kerel.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:41 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en er wordt momenteel in Utrecht een onderzoek gedaan naar het aantal echtscheidingen een jaar na een maagbandje!(serieus) Het aantal echtscheidingen ligt dan heel erg hoog en ze willen weten waar dat door komt. Die vrouwen zijn dan eindelijk dun en dan gaan ze scheiden...
hangslot eropquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:42 schreef Baklap het volgende:
Dikke vrouwen eten ook altijd heel veel, daarom laat ik ze nooit los in de buurt van de koelkast.
Sir Mix-a-lot?quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:40 schreef Aventura het volgende:
Hier op Fok loopt ook een gozer rond die uitsluitend op dik valt...Kan even niet meer op de naam komen.
juistem, tijds en cultuur afhankelijk zoals ik al in post 4 riepquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:11 schreef Isabeau het volgende:
Natuurlijk is het een cultureel iets, Aventura![]()
Schoonheidsideaal in de tijd van Rubens:
[afbeelding]
Fotoooooooooowquote:
Ik geef je geen persoonlijk commentaar, jij voelt je blijkbaar aangevallen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:47 schreef Riann het volgende:
[..]
Fotoooooooooow
waarom heb jij eigenlijk geen fotoboek
dat valt me ook altijd op veel mensen hier op fok die geen fotoboek hebben geven het meeste commentaar op het uiterlijk van andere.
Hm, speelt de stress van 100 vervolgopnamen in het ziekenhuis ook niet mee?quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:41 schreef Isabeau het volgende:
nee ik voel me helemaal niet aangevallen het valt me gewoon op. En ik vind dat jij niet zomaar met woorden hoeft te smijten zoals hoeren en zo dat vind ik gewoon nogal grot en waarom?quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:48 schreef Baklap het volgende:
[..]
Ik geef je geen persoonlijk commentaar, jij voelt je blijkbaar aangevallen.
Of je hapt gewoon snel, en dan bedoel ik deze keer niet in een kippepoot.
denk ik ookquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:48 schreef Isabeau het volgende:
De meeste mensen voldoen ook niet aan het ideaalbeeld, Riann. Ik ook niet, maar ik zit er niet mee
Maar als je commentaar wilt leveren op uiterlijk, dan kan je moeilijk je eigen 'niet zo ideale kop' online zettenIk denk dat dat een reden is.
De arts die ik erover sprak dacht zelf dat het kwam omdat zo'n heel erg dikke vrouw (we hebben het hier wel over een BMI van over de 40 hè) moeilijk een man kan vinden en trouwt al veel sneller met een man die ze niet echt super vindt dan een vrouw die niet zo dik is. Als ze dan slank is krijgt ze al snel meer aandacht van mannen (lekker oppervlakkig allemaal) en heeft ze plotseling wèl keus. Maar het kon ook zijn dat juist de mannen de vrouw niet meer wilden omdat de man viel op dik en niet op slank. Maar dat waren allemaal speculaties en het onderzoek loopt nog.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:49 schreef Aventura het volgende:
Hm, speelt de stress van 100 vervolgopnamen in het ziekenhuis ook niet mee?
Zo'n ingreep is zelden zonder vreselijke naweeën en dat zal wel de nodige spanningen opleveren.
Niettemin wel lullig voor die mannen...Zijn ze al die jaren gebruikt omdat de dames niks beters konden krijgen en krijgen ze daarna stank voor dank
Of de dame in kwestie denktquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:41 schreef Isabeau het volgende:
Kan jij niet lezen ik voel me niet aangevallen. Waarom zou ik???? En ik mag best mijn mening geven over jou grove bewoordingen en als jij daar niet tegen kunt dan heb JIJ pech...quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:53 schreef Baklap het volgende:
*fotoboek checkt. ---> yup enigzins gezet.
Je voelt je wel aangevallen, en als ik met termen smijt die jou niet aanstaan dan heb je pech.
Jawel ik weet zeker dat je je aangevallen voeltquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:54 schreef Riann het volgende:
[..]
Kan jij niet lezen ik voel me niet aangevallen. Waarom zou ik???? En ik mag best mijn mening geven over jou grove bewoordingen en als jij daar niet tegen kunt dan heb JIJ pech...
Zo en nu ga ik lekker te bed mijn oogjes sluiten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |