Jullie hopen dat goed voorbeeld goed doet volgen?quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:30 schreef Isabeau het volgende:
Het schijnt juist zo te zijn dat vrouwen meer waarde hechten aan het uiterlijk![]()
En je ziet op straat meer aantrekkelijke vrouwen dan mannen lopen, dus hoe we dat dan precies doen begrijp ik ook niet goed.
Ik denk hetquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:31 schreef Litpho het volgende:
Jullie hopen dat goed voorbeeld goed doet volgen?
Heb ff geen foto's van mezelfquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Kun je makkelijk zeggen zonder fotoboek...![]()
Prachtig voorbeeld van verrot innerlijkquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:38 schreef Baklap het volgende:
Dikke vrouwen stinken meestal naar poep.
Ja ik heb liever een wat lelijkere vent (ja geen kwaziemodo (weet niet hoe je het schrijft) uit de klokkenluider van de notre dam) Die lief en leuk is en humor heeft dan waar niks in zit.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:35 schreef Isabeau het volgende:
Ja, maar als je iemand geen kans geeft omdat diegene zo lelijk of heel dik is dan maakt het ook niet meer uit hoe geweldig je karakter is. Helaas.
Maar goed vaak genoeg knappe mannen meegemaakt die gewoon te saai en dom voor woorden waren. Afknappertje.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:38 schreef Baklap het volgende:
Dikke vrouwen stinken meestal naar poep.
Ja, ik ken zelfs het verhaal van een meisje dat heel erg was afgevallen en toen heeft haar vriend het uitgemaakt omdat ze niet meer was waar hij verliefd op was geworden. Hij schijnt nu een relatie te hebben met een andere 100+ kg vrouw...quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:38 schreef zhe-devilll het volgende:
Grappig, een kennis werd lid van een datingsite, ze was gezet, en naar horen zeggen zat haar mailbox vol, of ik het moet geloven weet ik niet,
hoorde wel meer verhalen die niet helemaal de waarheid bevatten ook al waren ze zeer funny,
anyway daardoor dacht ik dat er meer mannen zijn die mollig toch wel heel erg lekker vinden maar er gewoon niet voor uit durven komen, klopt dat?
quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:38 schreef Baklap het volgende:
Dikke vrouwen stinken meestal naar poep zweet.
Meki ?quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:40 schreef Aventura het volgende:
Hier op Fok loopt ook een gozer rond die uitsluitend op dik valt...Kan even niet meer op de naam komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |