abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37199631
t gaat uiteindelijk bij mij in iedergeval om het innerlijk..heb geen standaard type waar ik op val qua uiterlijk..als er maar uitstraling is...en verder doen humor en brains me veel meer als een lekker kontje of perfect bekkie...misschien dat mannen ook wel meer waarde hechten aan het uiterlijk....
pi_37199678
Het schijnt juist zo te zijn dat vrouwen meer waarde hechten aan het uiterlijk
En je ziet op straat meer aantrekkelijke vrouwen dan mannen lopen, dus hoe we dat dan precies doen begrijp ik ook niet goed.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_37199716
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 23:30 schreef Isabeau het volgende:
Het schijnt juist zo te zijn dat vrouwen meer waarde hechten aan het uiterlijk
En je ziet op straat meer aantrekkelijke vrouwen dan mannen lopen, dus hoe we dat dan precies doen begrijp ik ook niet goed.
Jullie hopen dat goed voorbeeld goed doet volgen?
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_37199731
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 23:31 schreef Litpho het volgende:
Jullie hopen dat goed voorbeeld goed doet volgen?
Ik denk het
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_37199749
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 22:16 schreef Markster het volgende:

[..]

sorry?
Maurice, van dat filmpje bij kees kroket in den bosch ( ).
pi_37199751
Ik loop dan ook niet zoveel op straat
pi_37199769
ik weet niet waar je het over hebt, sorry
pi_37199792
Als eerste kijk je meestal toch naar het uiterlijk dat is altijd zo. Maar als je iemand leert kennen ook al is diegene niet knap of niet je ideaalbeeld kun je er toch verliefd op raken teminste ik en als diegene die knap kan ik dan zo op afknappen dat diegene gewoon lelijk word in mijn ogen. Uiteindelijk gaat het alleen maar om het innerlijk. En als iemand er goed uit ziet met een goed innerlijk mooi mee genomen toch.
pi_37199821
Ja, maar als je iemand geen kans geeft omdat diegene zo lelijk of heel dik is dan maakt het ook niet meer uit hoe geweldig je karakter is. Helaas.

Maar goed vaak genoeg knappe mannen meegemaakt die gewoon te saai en dom voor woorden waren. Afknappertje.
pi_37199849
Ik ben knap en leuk

pi_37199892
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 23:36 schreef Markster het volgende:
Ik ben knap en leuk

Kun je makkelijk zeggen zonder fotoboek...
  zaterdag 22 april 2006 @ 23:38:07 #112
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_37199894
Dikke vrouwen stinken meestal naar poep.
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_37199906
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 23:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Kun je makkelijk zeggen zonder fotoboek...
Heb ff geen foto's van mezelf
pi_37199913
Grappig, een kennis werd lid van een datingsite, ze was gezet, en naar horen zeggen zat haar mailbox vol, of ik het moet geloven weet ik niet,
hoorde wel meer verhalen die niet helemaal de waarheid bevatten ook al waren ze zeer funny,
anyway daardoor dacht ik dat er meer mannen zijn die mollig toch wel heel erg lekker vinden maar er gewoon niet voor uit durven komen, klopt dat?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_37199925
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 23:36 schreef Markster het volgende:
Ik ben knap en leuk

stond je overal weer voor te dringen toen ze aant uitdelen waren???
pi_37199929
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 23:38 schreef Baklap het volgende:
Prachtig voorbeeld van verrot innerlijk En dan maakt uiteindelijk je kop of figuur niets meer uit.
pi_37199936
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 23:35 schreef Isabeau het volgende:
Ja, maar als je iemand geen kans geeft omdat diegene zo lelijk of heel dik is dan maakt het ook niet meer uit hoe geweldig je karakter is. Helaas.

Maar goed vaak genoeg knappe mannen meegemaakt die gewoon te saai en dom voor woorden waren. Afknappertje.
Ja ik heb liever een wat lelijkere vent (ja geen kwaziemodo (weet niet hoe je het schrijft) uit de klokkenluider van de notre dam) Die lief en leuk is en humor heeft dan waar niks in zit.
  zaterdag 22 april 2006 @ 23:39:38 #118
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_37199946
Dat klopt wel denk ik, omdat het sociaal gezien niet geaccepteerd wordt als je je met een dik iemand laat zien.
pi_37199949
quote:
pi_37199959
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 23:38 schreef zhe-devilll het volgende:
Grappig, een kennis werd lid van een datingsite, ze was gezet, en naar horen zeggen zat haar mailbox vol, of ik het moet geloven weet ik niet,
hoorde wel meer verhalen die niet helemaal de waarheid bevatten ook al waren ze zeer funny,
anyway daardoor dacht ik dat er meer mannen zijn die mollig toch wel heel erg lekker vinden maar er gewoon niet voor uit durven komen, klopt dat?
Ja, ik ken zelfs het verhaal van een meisje dat heel erg was afgevallen en toen heeft haar vriend het uitgemaakt omdat ze niet meer was waar hij verliefd op was geworden. Hij schijnt nu een relatie te hebben met een andere 100+ kg vrouw...
pi_37199972
quote:
Dikke vrouwen stinken meestal naar poep zweet.
  zaterdag 22 april 2006 @ 23:40:40 #122
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_37199979
Hier op Fok loopt ook een gozer rond die uitsluitend op dik valt...Kan even niet meer op de naam komen.
pi_37200004
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 23:40 schreef Aventura het volgende:
Hier op Fok loopt ook een gozer rond die uitsluitend op dik valt...Kan even niet meer op de naam komen.
Meki ?
pi_37200006
Oh, en er wordt momenteel in Utrecht een onderzoek gedaan naar het aantal echtscheidingen een jaar na een maagbandje! (serieus) Het aantal echtscheidingen ligt dan heel erg hoog en ze willen weten waar dat door komt. Die vrouwen zijn dan eindelijk dun en dan gaan ze scheiden...
  zaterdag 22 april 2006 @ 23:42:22 #125
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_37200037
Dikke vrouwen eten ook altijd heel veel, daarom laat ik ze nooit los in de buurt van de koelkast.
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')