quote:Op zondag 23 april 2006 01:15 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Als 'mijn vent' mij zou moeten vertellen dat ik te dik was, zou overgewicht de laatste zorg aan mijn hoofd zijn aangezien ik hetero ben.![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 00:37 schreef Nickthedick het volgende:
SNORE, als je te dik bent, hoor je het wel van je kerel... end of discussion.
![]()
dit topic gaat toch over dikke dames?quote:
Er zijn ongetwijfeld ook mannen die teveel eten.quote:Op zondag 23 april 2006 01:10 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dus; het is een sekse-gebonden verslaving?
En waar ga ik met het woord 'je' de mist in?quote:
binge eating disorder... k heb niet eens zin nog om het te verdedigen...ik vind ook niet dat wat vollere vrouwen een excuus hoeven te hebben voor hoe ze eruit zien...naar mijn mening zijn vollere vrouwen alsnog een stuk aantrekkelijker als dunne...heb t dus ook niet over vrouwen met maat 50, die zich klemvreten....quote:
Ja maar wat nou als die desbetreffende dikke dame een lesbienne is?quote:Op zondag 23 april 2006 01:18 schreef milagro het volgende:
[..]
dit topic gaat toch over dikke dames?
nou, hij spreekt ze toe
quote:Op zondag 23 april 2006 01:17 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dat is het grappige, het is jouw mening tegen de hele wetenschap die zich hiermee bezig houdt.
laat me raden, je hebt zelf een disorder of je zusje, of vriendin en je voelt je aangesprokenquote:Op zondag 23 april 2006 01:20 schreef xericax het volgende:
[..]
binge eating disorder... k heb niet eens zin nog om het te verdedigen...ik vind ook niet dat wat vollere vrouwen een excuus hoeven te hebben voor hoe ze eruit zien...naar mijn mening zijn vollere vrouwen alsnog een stuk aantrekkelijker als dunne...heb t dus ook niet over vrouwen met maat 50, die zich klemvreten....
ja, dan heeft ze dubbel pech, dikke pottenquote:Op zondag 23 april 2006 01:21 schreef prupke het volgende:
[..]
Ja maar wat nou als die desbetreffende dikke dame een lesbienne is?
sssttt ik ben al weg heur
Ja maar ik ben dun en ik ben het niet met jou eens....quote:Op zondag 23 april 2006 01:24 schreef milagro het volgende:
[..]
laat me raden, je hebt zelf een disorder of je zusje, of vriendin en je voelt je aangesproken
zo gaat dat iedere keer als er een topic is over dikke dames, dan komen de ja maars je om de oren vliegen.
ja er zijn dikkerds die door medicijnen dik geworden zijn, ja er zijn dikkerds met andere aandoeningen, mentaal of fysiek, maar daar hebben we het niet over, die uitzonderingen, we hebben het over de doorsnee dikkerd, en die doet het toch echt helemaal zelf
nee hoor ik vind gewoon dat er nogal makkelijk over wordt gedaanquote:Op zondag 23 april 2006 01:24 schreef milagro het volgende:
[..]
laat me raden, je hebt zelf een disorder of je zusje, of vriendin en je voelt je aangesproken
zo gaat dat iedere keer als er een topic is over dikke dames, dan komen de ja maars je om de oren vliegen.
ja er zijn dikkerds die door medicijnen dik geworden zijn, ja er zijn dikkerds met andere aandoeningen, mentaal of fysiek, maar daar hebben we het niet over, die uitzonderingen, we hebben het over de doorsnee dikkerd, en die doet het toch echt helemaal zelf
aangezien je al weg bent, negeer ik deze als een kut op dirk slaande postquote:Op zondag 23 april 2006 01:26 schreef prupke het volgende:
[..]
Ja maar ik ben dun en ik ben het niet met jou eens....
niemand in mijn familie is dik of te dik....
en nu?
ok bye byequote:Op zondag 23 april 2006 01:27 schreef milagro het volgende:
[..]
aangezien je al weg bent, negeer ik deze als een kut op dirk slaande post
en ik vind gewoon dat je zeurt over extremenquote:Op zondag 23 april 2006 01:26 schreef xericax het volgende:
[..]
nee hoor ik vind gewoon dat er nogal makkelijk over wordt gedaan
Dat houdt in dat je de illusie in stand houdt dat men gelijk heeft dat elk pondje door de mond gaat!quote:Op zondag 23 april 2006 00:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ook dat is idd. te kort door de bocht, maar mag je wel als basis voor de reden van overgewicht gebruiken.
Waarom zeggen mensen toch steeds dat ik kortzichtig ben.quote:Op zondag 23 april 2006 01:22 schreef xericax het volgende:
[..]
blijf jij maar lekker in je kortzichtige wereldje
Bill Hicks...quote:Op zondag 23 april 2006 01:38 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Waarom zeggen mensen toch steeds dat ik kortzichtig ben.![]()
Zeg 1 keer dat iemand die seks wil hebben met iemand van het eigen geslacht biseksueel is, en ze blijven je kortzichtig noemen.![]()
Nee hoor, mensen die defensief doen kan je niet kwalijk nemen voor hun uitspraken.quote:Op zondag 23 april 2006 01:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Bill Hicks...dan kun je niet kortzichtig zijn. Of ben ik nu kortzichtig
![]()
Maar vaker wel dan niet.quote:Op zondag 23 april 2006 01:35 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dat houdt in dat je de illusie in stand houdt dat men gelijk heeft dat elk pondje door de mond gaat!
(...) en dat is dus niet altijd zo!
ok ik val ook niet op dikke mannen, daarentegen veroordeel ik ze niet?quote:Op zondag 23 april 2006 01:49 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Maar vaker wel dan niet.
Even los daarvan: dikke vrouwen zijn voor mij simpelweg niet aantrekkelijk. Daar zit verder geen logica achter; slanke vrouwen (voornamelijk die met een goed geproportioneerd lijf) doen mij wel wat, dikke vrouwen doen mij vrij weinig.
En dan kunnen ze allerlei excuses aanhalen, maar dat verandert niet wat ik voor ze voel.
En ik heb niet de arrogantie om te denken dat ik me daar boven kan stellen. Het oog wil ook wat, simple fact of life.quote:Op zondag 23 april 2006 02:26 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ok ik val ook niet op dikke mannen, daarentegen veroordeel ik ze niet?
Want wie zegt mij dat ik niet morgen de man van mijn leven tegen kan komen met wat kilo's meer?
Ik heb niet die arrogantie om me daartegen teweer te stellen nml!
snap je wat ik bedoel?
Ik durf te wedden dat jij een aantal geweldige personen kent, waarmee je toch geen relatie hoeft te hebben. Laat staan sex.quote:Mensen zijn mensen, en of ze nu zwart zijn of wit of geel
er kan een geweldig persoon achter schuilen en je afgeven of kotsen op anderen zegt veel meer over jezelf
dan over die ander!
Ik blinddoek mijzelf altijd bij kontakt met mensen misschien niet goed
maar toch geef ik ze liever het voordeel van de twijfel
maar misschien moet men hiervoor iets ouder zijn
verliefd worden en sex hebben met mensen is iets anders dan iemand mogen nml
Want mannen die belang hechten aan sex zijn meteen oversext? Hint: de meeste vrouwen hechten even goed belang aan sex, maar die durven het niet hardop te zeggen in de angst uitgemaakt te worden voor sloerie.quote:jij denkt meteen aan je snikkel in een dikke vette vots douwen dat zegt veel over jou!
Ik hecht veel belang aan seks. Kop hem maar inquote:Op zondag 23 april 2006 02:33 schreef HenryHill het volgende:
Want mannen die belang hechten aan sex zijn meteen oversext? Hint: de meeste vrouwen hechten even goed belang aan sex, maar die durven het niet hardop te zeggen in de angst uitgemaakt te worden voor sloerie.
Appels en peren, als je puur naar gewicht kijkt, kunnen mannen heel wat meer hebben dan vrouwen zonder meteen 'cellulitis-city' te worden.quote:Op zondag 23 april 2006 02:38 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik hecht veel belang aan seks. Kop hem maar in![]()
Ik heb absoluut aantrekkingskracht nodig en dat is me nog nooit gelukt bij een dikke man
lolquote:Op zondag 23 april 2006 02:44 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Appels en peren, als je puur naar gewicht kijkt, kunnen mannen heel wat meer hebben dan vrouwen zonder meteen 'cellulitis-city' te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |