abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37201705
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:49 schreef Aventura het volgende:

[..]

Het is sterker dan mij
Overigens heb ik aan den lijve ondervonden hoe verslavend voedsel is. Okay heel erg offtopic, maar ik hebdus een week gevast en drie keer per dag gesport. Ik ben nu een week terug en eet vooralsnog gezond. Gezond wil zeggen veel fruit en groente, zilvervliesrijst, dat soort dingen. Ik heb nog niet 1 keer zin gehad in chips, chocolade of drop. Ik moet het gewoon niet hebben. Dat is volgens mij niet alleen mentaal. Mijn lichaam hoeft het gewoon niet. Ben erg huiverig voor wat er gebeurt als ik weer 'slechte' dingen begin te eten. Gelukkig helpt het dat ik nu om medische redenen (hypertensie) veel favorieten moet laten staan (drop en chips).

Tuurlijk is het altijd een keuze van jezelf om junkfood te laten staan, maar m.i. moet je het verslavende effect ervan niet onderschatten. Dat doen we bij sigaretten en alcohol toch ook niet?
Ja en?

Dus is roken niet een keuze geweest ooit, of drinken?

Kom nou toch, zeg.
Je kiest voor roken en als dan uiteindelijk het uitloopt in een verslaving waar je lastig mee kan stoppen (wat ik overigens bestrijd, is m.i. ook weer een kwestie van willen stoppen) dan ineens gaan mekkeren dat je er niets aan kan doen, het is een aandoening, een ziekte

zoals ik al zei, zo hoef je nooit ergens verantwoordelijkheid voor te nemen, gewoon stevig doorvreten opdat het een verslaving wordt en je kunt gaan jankzakken dat je er echt niets aan kan doen
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 23 april 2006 @ 00:52:31 #227
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_37201707
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:48 schreef milagro het volgende:

[..]

van zeuren word je dik
Vrouwen gaan meer eten als ze stress hebben.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_37201710
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
niet toevallig dikke botten?
Nee hoor, wel stevig gebouwd, maar die ene kilo die doet er ook niet meer toe.
Vooral vetopslag in benen en kont Fijn weer. En ik loop nog wel hard ook.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_37201726
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:51 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Onzin, de mens is niet eens gebouwd om ouder dan 35-40 te worden; waarom zie ik dan meer vadsige wijven dan dikke kerels?

Dat is omdat de meeste vrouwen gewoon liegen en zich WEL volvreten en te weinig sporten.
Volgens mij is het echt zo dat vrouwen na hun vijftigste moeilijk hun vetten kwijt raken.. weet niet meer hoe het zat maar het was een nadeel in vergelijking met de man.
pi_37201732
Dikke konten

Dikke lichamen
pi_37201733
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:51 schreef Nickthedick het volgende:

Onzin, de mens is niet eens gebouwd om ouder dan 35-40 te worden; waarom zie ik dan meer vadsige wijven dan dikke kerels?
Hoe kom je dáár nou weer bij Ik zie ook best veel vadsige kerels, maar dan vooral op oudere leeftijd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_37201737
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tsja, viscieuze cirkel hè (heb ik dat wel goed gespeld?)
Bijna goed

Maar ja dat is het denk ik wel idd.
Thank Drunk I'm a Goddess!
  zondag 23 april 2006 @ 00:54:38 #233
106776 Nickthedick
pi_37201739
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Volgens mij is het echt zo dat vrouwen na hun vijftigste moeilijk hun vetten kwijt raken.. weet niet meer hoe het zat maar het was een nadeel in vergelijking met de man.
Komt omdat ze geen wilskracht hebben.
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_37201745
Verslaving

Daar kan je toch mee stoppen. Wilskracht heet dat.
pi_37201753
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ach, het beschermt tegen osteoporose (in de categorie: schrale troost)
pi_37201757
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:52 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Vrouwen gaan meer eten als ze stress hebben.
nou, deze dame niet
als ik me klote voel, eet ik niets liefst.
een week of 2 stress, zenuwen of verdriet en hop 5 kilo eraf
  zondag 23 april 2006 @ 00:55:45 #237
106776 Nickthedick
pi_37201765
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoe kom je dáár nou weer bij Ik zie ook best veel vadsige kerels, maar dan vooral op oudere leeftijd.
O ja? Kijk dan nog maar es goed.
pi_37201766
en NU ga ik slapen.

Tot morgen luitjes
pi_37201767
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:52 schreef milagro het volgende:

[..]

Ja en?

Dus is roken niet een keuze geweest ooit, of drinken?

Kom nou toch, zeg.
Je kiest voor roken en als dan uiteindelijk het uitloopt in een verslaving waar je lastig mee kan stoppen (wat ik overigens bestrijd, is m.i. ook weer een kwestie van willen stoppen) dan ineens gaan mekkeren dat je er niets aan kan doen, het is een aandoening, een ziekte

zoals ik al zei, zo hoef je nooit ergens verantwoordelijkheid voor te nemen, gewoon stevig doorvreten opdat het een verslaving wordt en je kunt gaan jankzakken dat je er echt niets aan kan doen
veel dikke mensen waren als kind al dik...volgestopt met eten voordat ze hun eigen keuzes daarover konden maken of de gevolgen ervan over konden zien....zulke mensen komen er heel moeilijk weer vanaf....alcohol en sigaretten doen we zelf
pi_37201773
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:54 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Net alsof mannen dat wel hebben
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_37201776
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:54 schreef Markster het volgende:
Verslaving

Daar kan je toch mee stoppen. Wilskracht heet dat.
Het is vechten met je hypothalamus, succes. Dat gaat wat dieper dan een verslaving.

Maar ik denk dat gedragsverandering absoluut moet kunnen helpen om in ieder geval niet zo'n waggelend iemand met je buik onder je jurk vandaan type te worden.
pi_37201777
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:54 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Nee, het is echt zo. Maar dat van die wilskracht kun je mensen van boven de zoveel niet kwalijk nemen, die hoeven niet meer te scoren
pi_37201793
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:55 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

O ja? Kijk dan nog maar es goed.
logisch, er zijn gewoon meer vrouwen die oud worden...
  zondag 23 april 2006 @ 00:58:39 #244
106776 Nickthedick
pi_37201804
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:56 schreef prupke het volgende:

[..]

Net alsof mannen dat wel hebben
Zie jij dan dat mannen op een forum over hun gewicht zitten te zeuren? Nee he?

I rest my case.
  zondag 23 april 2006 @ 00:58:50 #245
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_37201806
Wilskracht? . Wow, je hebt in een keer de hele verslavingsproblematiek opgelost. Eureka! Wilskracht. Ik nomineer jou voor de Nobelprijs .
Ga jij 't vast alle heroinehoertjes vertellen? Dan ga ik morgen even langs alle Jellinek-klinieken
  zondag 23 april 2006 @ 00:59:49 #246
106776 Nickthedick
pi_37201819
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

logisch, er zijn gewoon meer vrouwen die oud worden...
Nog wel
pi_37201822
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:58 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Zie jij dan dat mannen op een forum over hun gewicht zitten te zeuren? Nee he?

I rest my case.
Dikke mannen schijnen gezellig te zijn... maar half waar, want veel dikke mannen zijn van die hele gemene vadsige types. Ik ben alleen nog op zoek naar cijfers voor die bewering.
pi_37201836
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:56 schreef xericax het volgende:

[..]

veel dikke mensen waren als kind al dik...volgestopt met eten voordat ze hun eigen keuzes daarover konden maken of de gevolgen ervan over konden zien....zulke mensen komen er heel moeilijk weer vanaf....alcohol en sigaretten doen we zelf
veel dames worden na het baren dik, dikker, dikst.
gewoon omdat het niet meer boeit of zo, ze zich tijdens de zwangerschap vol propten en het erna niet meer willen opbrengen het eraf te krijgen.

de dikkerds met echt een goed excuus zijn volgens mij toch echt in de minderheid, hoor
  zondag 23 april 2006 @ 01:02:21 #249
106776 Nickthedick
pi_37201860
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:58 schreef Aventura het volgende:
Wilskracht? . Wow, je hebt in een keer de hele verslavingsproblematiek opgelost. Eureka! Wilskracht. Ik nomineer jou voor de Nobelprijs .
Ga jij 't vast alle heroinehoertjes vertellen? Dan ga ik morgen even langs alle Jellinek-klinieken
Ach ja, het is voor jou natuurlijk makkelijker om het een eetverslaving te noemen omdat jij ook een vrouw bent; onder mannen noemen ze zoiets gewoon: lui zijn en teveel vreten.
pi_37201879
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:58 schreef Aventura het volgende:
gaan we nou een heroine verslaving waar al het geld aan op gaat, zodat er niet meer normaal gegeten kan worden en dus de hele gezondheid driekeer zo snel achteruit holt vergelijken met dagelijks een zak drop naar binnen werken naast de gewone maaltijden?

nee, toch, hè

je bent gewoon dikker dan je lief is door je eigen dikke bultschuld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')