Echt waar!quote:
Ik vind alleen die bovenste aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:02 schreef Isabeau het volgende:
Vrouwen met een maatje meer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Allemaal te dik en allemaal gewoon aantrekkelijk hoor. Stomme vooroordelen.
Heb je het tegen mij? Ik val absoluut niet alleen op perfecte meiden hoor.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:57 schreef Isabeau het volgende:
We weten inmiddels uit het Babes & Hunks forum dat de gemiddelde fokker wel een extreem hoge standaard qua vrouwen heeft. Hebben allemaal al een fotomodel op de bank thuis![]()
Kijk je wel eens om je heen op straat?
Ik heb het tegen Boksmadam.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:58 schreef Markster het volgende:
Heb je het tegen mij? Ik val absoluut niet alleen op perfecte meiden hoor.
Toen ik op mijn 102 kilo zat toen kwam ik ook bijna niet meer buiten ik schaamde me ook vreselijk voor mezelf. Ik dacht ook dat geen 1 jongen me meer leuk zou vinden en etc etc dus ik zou dan ook steeds dikker en dikker worden. Omdat ik niet zou bewegen zou ik dus zwaarder worden. Ik durfde dat niet meer toen ik ging afvallen ging ik ook weer steeds meer doen. Het blijft een levenlange strijd met gewicht. Zie dieetclubtopic in lifestyle. Ik weet wel dat 102 kilo eens en nooit meer is. En ik heb er ook meer zelfvertrouwen door gekregen. Ik krijg zat aandacht nu van jongens die me wel leuk vinden ookal heb ik nu nog een maatje teveel. Maar ja ik ben er nog steeds aan het werk ermee.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, jij overdrijft ook
Maar er schijnt dus een grens te zijn waarna het je niets meer kan schelen, dat heb ik ooit ergens gelezen; ik spreek niet uit ervaring. En je moet wel, als verdedigingsmechanisme een soort muur opbouwen tegen blikken en dergelijke, anders valt er niet mee te leven en kom je ook niet meer buiten. En wie weet hoe ongelofelijk veel dikke mensen er daadwerkelijk niet meer buiten komen...
Klopt, maar die zijn uitermate zeldzaam. Ik had er eentje in me klas zitten.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:58 schreef xericax het volgende:
hoezo zijn alto's nou ineens weer lelijk?? je heb er hele leuke tussen zitten heur:D
Ja maar ja. een leuke snoet is niet alles, ze moeten ook een keer uit de klerenquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:59 schreef Riann het volgende:
[..]
Toen ik op mijn 102 kilo zat toen kwam ik ook bijna niet meer buiten ik schaamde me ook vreselijk voor mezelf. Ik dacht ook dat geen 1 jongen me meer leuk zou vinden en etc etc dus ik zou dan ook steeds dikker en dikker worden. Omdat ik niet zou bewegen zou ik dus zwaarder worden. Ik durfde dat niet meer toen ik ging afvallen ging ik ook weer steeds meer doen. Het blijft een levenlange strijd met gewicht. Zie dieetclubtopic in lifestyle. Ik weet wel dat 102 kilo eens en nooit meer is. En ik heb er ook meer zelfvertrouwen door gekregen. Ik krijg zat aandacht nu van jongens die me wel leuk vinden ookal heb ik nu nog een maatje teveel. Maar ja ik ben er nog steeds aan het werk ermee.
Ennuh dikkere vrouwen zijn niet per definitie onaantrekkelijk ik ken ook dikkere vrouwen die een leuke snoet hebben en zich goed verzorgen en goed kleden. En dat is erg belangerijk.
Dat wel maar als je tegen hun aankijkt is het niet JUK BAH en een kotssmileyquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:00 schreef Markster het volgende:
[..]
Ja maar ja. een leuke snoet is niet alles, ze moeten ook een keer uit de kleren
Och, ik zie liever een blote vrouw met iets teveel spek dan dat je alle ribben kan tellen en de heupbotten zeer doen als je erop gaat liggen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:00 schreef Markster het volgende:
Ja maar ja. een leuke snoet is niet alles, ze moeten ook een keer uit de kleren
Juist... Zo zijn er mannen die houden van ribben en zo zijn er mannen die houden van wat extra spek. Daarom vind ik hier op FOK dat er vaak lullig word gesproken over dikke mensen of juist hele dunne mensen waar ze niks aan kunnen doen. En zo zijn er gelukkig genoeg mannen met verschillende smaken.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, ik zie liever een blote vrouw met iets teveel spek dan dat je alle ribben kan tellen en de heupbotten zeer doen als je erop gaat liggen.![]()
Het moet alleen geen trampoline aan extra spek worden...
Ja, ik vind de meeste vrouwen niet aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:57 schreef Isabeau het volgende:
Kijk je wel eens om je heen op straat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |