Hele tijd geleden was er een topic over 'laatste taboes' en ik noemde het taboe van "Houden van extreem dikke vrouwen". Bij alle overige taboes werd er over het algemeen netjes geknikt dat dat klopte, maar bij dit taboe verschenen de kotssmiley's. In ieder geval werd het goed beaamdquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:03 schreef Riann het volgende:
Juist... Zo zijn er mannen die houden van ribben en zo zijn er mannen die houden van wat extra spek. Daarom vind ik hier op FOK dat er vaak lullig word gesproken over dikke mensen of juist hele dunne mensen waar ze niks aan kunnen doen. En zo zijn er gelukkig genoeg mannen met verschillende smaken.
Ik ben het wel met Boksdinges eens.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:57 schreef Isabeau het volgende:
We weten inmiddels uit het Babes & Hunks forum dat de gemiddelde fokker wel een extreem hoge standaard qua vrouwen heeft. Hebben allemaal al een fotomodel op de bank thuis![]()
Kijk je wel eens om je heen op straat?
Ja idd ik vind het ook een Taboe zo heb ik ook eens gehad een hele tijd geleden toen was ik nog een stuk zwaarder dan hoe ik nu ben ik was 17 of zo. Ik was verliefd op een jongen hij op mij. Hij wou dus een relatie. Een geheime relatie want z'n vrienden mochten niet weten dat hij iets met een dikker meisje had. Daar ging ik dus niet mee akoort. Als je vrienden het niet accepteren dan zijn het ook geen vrienden. Is toch eigenlijk te zot voor woorden zoiets.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hele tijd geleden was er een topic over 'laatste taboes' en ik noemde het taboe van "Houden van extreem dikke vrouwen". Bij alle overige taboes werd er over het algemeen netjes geknikt dat dat klopte, maar bij dit taboe verschenen de kotssmiley's. In ieder geval werd het goed beaamd
Ik denk dat de meeste mannen er niet eens voor uit durven te komen. Mijn vriend had eerst een relatie met een meisje dat ook vrij fors was en daarna met mij. Gingen z'n vrienden ook vragen of hij op dik viel![]()
Daar ben ik het dan wel weer mee eens. Had het toevallig laatst over met me beste vriend. Dat als ik homo zou zijn dat ie dat dan gewoon accepteert, zelfde voor andere vrienden/vriendinnen. Dat zijn vrienden. Als ik me vriendin zou moeten verbergen voor hun, zijn het voor mij geen vriendenquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:09 schreef Riann het volgende:
[..]
Ja idd ik vind het ook een Taboe zo heb ik ook eens gehad een hele tijd geleden toen was ik nog een stuk zwaarder dan hoe ik nu ben ik was 17 of zo. Ik was verliefd op een jongen hij op mij. Hij wou dus een relatie. Een geheime relatie want z'n vrienden mochten niet weten dat hij iets met een dikker meisje had. Daar ging ik dus niet mee akoort. Als je vrienden het niet accepteren dan zijn het ook geen vrienden. Is toch eigenlijk te zot voor woorden zoiets.
Tuurlijk niet. Ik vind vast andere dames aantrekkelijk als jouw. Gelukkig hebben we allemaal een andere smaak. Ik vind het alleen vervelend dat er steeds kotssmileys gegeven worden als het om wat dikkere vrouwen gaat. En dat gebeurd nog veel hier op FOK! En als de 1 een kotsmiley geeft word het na gedaan. En zijn er maar weinig die dan voor hun mening op durven te komen. Want dan is hou jij van dikkere vrouwen bah bahquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik ben het wel met Boksdinges eens.. Dat jij het aantrekkelijke dames vindt, betekent nog niet dat heel de wereld het daar dan mee eens moet zijn.
* Aarde kijkt in fotoboekquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:52 schreef Isabeau het volgende:
Stel: je bent lelijk.
Dan kan je je zo gedragen alsof je dat niet bent (leuk kort rokje, mooie laarzen etc), maar je bent gewoon niet zo onaantrekkelijk en het spreekwoord van de aap en de gouden ring zegt het al: het helpt niet.
Maar je kan ook doorslaan in je lelijkheid en alto kleding aantrekken, zwarte make-up gebruiken, je haar alle kanten op touperen en dan lijkt het alsof de lelijkheid zo bedoeld was![]()
Zo, en nu wachten op al die mensen die ik hiermee op de kast jaag.
idem valt me ook op!quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb vaak wel bij héél erg dikke mensen het idee dat ze zichzelf dan dusdanig onaantrekkelijk vinden dat ze meteen alles maar verslonzen: haren, kleding, make-up etc. Tsja, dat helpt niet echt mee.
Ja voor de buitenwereld en voor de hele maatschappij je ziet maar weinig dikkere mensen in films soaps of wat dan ook spelen. Gisteravond was ik in de stad met iemand en toen zaten we op een bankje en toen zei hij nog tegen mij van als je zo kijkt zijn er best veel met een buikje en idd daar had hij gelijk in.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:10 schreef Aventura het volgende:
Gaat dit over seksueel aantrekkelijk zijn?
'Ze 'zeggen weleens dat mannen in bed een vollere dame eigenlijk fijner vinden, maar dat ze op straat het liefst gezien worden met een slanke den.
Het is ook een cultureel iets, want op bijvoorbeeld de Antillen kan het niet rond genoeg.
omgquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:14 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
idem valt me ook op!
[afbeelding]
Karin Bloemen is een type die leuk dik is! Ze maakt er wat van zeg maar dus totaal niet storend oid
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk idem dat verslonzen een funest iets is, dat dat de mensen eerder ergert dan een persoon die dik is!
Soms heb je van die dikke mannen en die dragen in de zomer dan een mega shirt met een dikke blote hangbuik eronder, geen gezicht toch?
Verhoogde kans op diabetes en hart-en vaatziekten... dat klinkt niet echt biologisch verantwoord. Bovendien zou je niet willen dat ze in bed de verkeerde kant op rolt als je naast zo'n 10-tonner ligt, schijnt ook nogal levensbedreigend te zijn.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:22 schreef pberends het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat dikke vrouwen meestal niet seksueel aantrekkelijk zijn? Je zou zeggen; die hebben veel voorraad en dus veel overlevingskansen, en je hebt veel om van te houden. Biologisch gezien zou het eigenlijk zeer verantwoord zijn, niet?
Kijk, in gothicjurkquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:13 schreef Aarde het volgende:
* Aarde kijkt in fotoboek
ik vind jou wel een typetje voor gothic![]()
Ja, sorry, dat heb ik nooit gehadquote:
Ik draag wel zeer regelmatig zwart oogpotloodje zwarte eyeliner (dun randje boven mijn ogen) Zwarte mascara maar ben geen gothicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |