hoe oud ben je?quote:Op zondag 23 april 2006 00:02 schreef Baklap het volgende:
De zware botten smoes van Cartman komt ook weer eens ter sprake.
Natuurlijk zijn er genoeg redenen, maar veel vrouwen gebruiken deze ten onrechte.
niet elke pondje gaat door de mondquote:Op zondag 23 april 2006 00:07 schreef Aventura het volgende:
Overgewicht hebben is vaak een geval van 'ieder pondje gaat door het mondje'. Maar waar de meeste mensen volledig aan voorbijgaan is de achterliggende oorzaak van het eten. Het is ook moeilijk uit te leggen, maar veel mensen met overgewicht hebben een problematische verhouding met eten. Beweren dat je 'gezond' moet eten en/of sporten is echt te kort door de bocht.
iemand van 1.80 en maat 46 zal er anders uitzien als iemand lengte 1.60 met maatje 46quote:Op zondag 23 april 2006 00:20 schreef xericax het volgende:
ligt er ook aan hoe je bebouwd ben natuurlijk iemand van 1.80m met heupen en een kont met maatje 42 zal er heel anders uitzien als iemand van 1.65m en een smallere bouw heeft
ik vind maat 42 echt niet te dik hoor..quote:Op zondag 23 april 2006 00:31 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, dan is de gemiddelde vrouw dus gewoon te dik
Weet ik niet hoor. Kijk als ik met mijn 168 cm maat 42 zou hebben, dan ben ik veel te dik. Maar ik heb een 186 cm lange vriendin die maat 42 is en die er superslank uitziet.quote:Op zondag 23 april 2006 00:31 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, dan is de gemiddelde vrouw dus gewoon te dik
Ook dat is idd. te kort door de bocht, maar mag je wel als basis voor de reden van overgewicht gebruiken.quote:
ach kom, je niet kunnen beheersen is soms gewoon niet meer dan je niet kunnen beheersen.quote:Op zondag 23 april 2006 00:07 schreef Aventura het volgende:
Overgewicht hebben is vaak een geval van 'ieder pondje gaat door het mondje'. Maar waar de meeste mensen volledig aan voorbijgaan is de achterliggende oorzaak van het eten. Het is ook moeilijk uit te leggen, maar veel mensen met overgewicht hebben een problematische verhouding met eten. Beweren dat je 'gezond' moet eten en/of sporten is echt te kort door de bocht.
ergo te dik dus.quote:Op zondag 23 april 2006 00:35 schreef Aventura het volgende:
[..]
Weet ik niet hoor. Kijk als ik met mijn 168 cm maat 42 zou hebben, dan ben ik veel te dik. Maar ik heb een 186 cm lange vriendin die maat 42 is en die er superslank uitziet.
Maar zo'n lengte is natuurlijk een uitzondering. Als we ervan uitgaan dat een vrouw laten we zeggen gemiddeld 172 cm is, dan is maat 42 inderdaad wat aan de hoge kant.
Kort door de bocht idd maar wel waarquote:Op zondag 23 april 2006 00:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ook dat is idd. te kort door de bocht, maar mag je wel als basis voor de reden van overgewicht gebruiken.
dan zouden er veel meer huwelijken stranden vrees ikquote:Op zondag 23 april 2006 00:37 schreef Nickthedick het volgende:
SNORE, als je te dik bent, hoor je het wel van je kerel... end of discussion.
![]()
Nou, ik maak elke maand het hormonale monster mee. Ik heb het nooit door, maar merk meestal na een dag of 2,3 dat ik veel te veel eet. Ik kijk dan in de agenda en ja hoor, het is weer zover. Ik heb het ge(vr) eet echt nog nooit kunnen voorkomen. Gelukkig heb ik de rest van de maand wel goede eet- en leefgewoonten, dus blijf ik in vorm.quote:Op zondag 23 april 2006 00:35 schreef milagro het volgende:
[..]
ach kom, je niet kunnen beheersen is soms gewoon niet meer dan je niet kunnen beheersen.
zo kan iedereen wel zeggen "ja maar het is psychisch dus het gaat buiten mij om!!!"
mensen eten gewoon te veel, omdat ze lekkere trek hebben en eraan toegeven, en bewegen te weinig omdat ze geen zin hebben om te bewegen, liever de lift, de auto pakken, op de bank hangen etc etc.
Ik deed minstens 12 uur per week aan sport en ben altijd te dik geweest. Ik had niet zo'n luie reet hoor. Nu sport ik nog maar zo'n 8 uur in de week, ik ben wel een stuk luier geworden denk ikquote:Op zondag 23 april 2006 00:36 schreef Markster het volgende:
Als die dikzakken hun reet eens achter de tv vandaan halen en wat gaan doen, zoals lopen enzo, is er niets aande hand.
En terrecht, eerlijkheid voorop in een relatie.quote:Op zondag 23 april 2006 00:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
dan zouden er veel meer huwelijken stranden vrees ik![]()
En verslavingen zijn van af te komen!quote:Op zondag 23 april 2006 00:38 schreef xericax het volgende:
lekker kortzichtig....voor sommige(heel wat) mensen is eten een verslaving...
Het is wel zo dat na een bepaalde leeftijd je opeens wel wat meer moet opletten wat je eet.quote:Op zondag 23 april 2006 00:36 schreef Markster het volgende:
Ach ik ben ook al 22 jaar mooi slank ()
En ik hoor al 5 jaar lang; "wacht maar tot je ouder wordt"
Als je het in de gaten houd (traint, op je eten let etc) is er niets aan de hand. Want wel degelijk gaat ieder pondje door het mondje, waar moet het anders vandaan komen? Als die dikzakken hun reet eens achter de tv vandaan halen en wat gaan doen, zoals lopen enzo, is er niets aande hand.
Meten en persen ?quote:
quote:Op zondag 23 april 2006 00:40 schreef Markster het volgende:
Ik doe geen reet en ik blijf dun! Lang leve mijn goede stofwisseling!
Eten is voor mij ook een verslaving (nou eten meer snoepen en lekkere dingen naar binnen werken tussen mijn lunch en avondeten door )quote:Op zondag 23 april 2006 00:38 schreef xericax het volgende:
lekker kortzichtig....voor sommige(heel wat) mensen is eten een verslaving...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |