abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37201234
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:02 schreef Baklap het volgende:
De zware botten smoes van Cartman komt ook weer eens ter sprake.
Natuurlijk zijn er genoeg redenen, maar veel vrouwen gebruiken deze ten onrechte.
hoe oud ben je?
weet je straks ben jij erg dik!
Wacht maar nu zeg je ;Nee hoor, kom nou!
Maar echt die tijd komt, dat je er niets meer aan kunt veranderen
of stel je voor je slanke dennendinnie
waar je zielsveel van houdt wordt tonnetje vet na de geboorte van je eerste geweldige kid
wat doe je dan?
Haar weggooien?
Ik hoop dat jij je enorm bewust gaat worden van je woorden en je stellingen, dat je heel goed beseft dat niets voorspelbaar is nml
Jij bent God niet nml! Misschien worden je kinderen wel heel erg dik, wat doe je dan? Ze uitschelden?
Denk na aub! Alsof mensen blij zijn met overgewicht,...dude
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_37201263
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:07 schreef Aventura het volgende:
Overgewicht hebben is vaak een geval van 'ieder pondje gaat door het mondje'. Maar waar de meeste mensen volledig aan voorbijgaan is de achterliggende oorzaak van het eten. Het is ook moeilijk uit te leggen, maar veel mensen met overgewicht hebben een problematische verhouding met eten. Beweren dat je 'gezond' moet eten en/of sporten is echt te kort door de bocht.
niet elke pondje gaat door de mond
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_37201284
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:20 schreef xericax het volgende:
ligt er ook aan hoe je bebouwd ben natuurlijk iemand van 1.80m met heupen en een kont met maatje 42 zal er heel anders uitzien als iemand van 1.65m en een smallere bouw heeft
iemand van 1.80 en maat 46 zal er anders uitzien als iemand lengte 1.60 met maatje 46
logisch
pi_37201288
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:31 schreef milagro het volgende:

[..]

nou, dan is de gemiddelde vrouw dus gewoon te dik
ik vind maat 42 echt niet te dik hoor..
  zondag 23 april 2006 @ 00:35:11 #180
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_37201295
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:31 schreef milagro het volgende:

[..]

nou, dan is de gemiddelde vrouw dus gewoon te dik
Weet ik niet hoor. Kijk als ik met mijn 168 cm maat 42 zou hebben, dan ben ik veel te dik. Maar ik heb een 186 cm lange vriendin die maat 42 is en die er superslank uitziet.
Maar zo'n lengte is natuurlijk een uitzondering. Als we ervan uitgaan dat een vrouw laten we zeggen gemiddeld 172 cm is, dan is maat 42 inderdaad wat aan de hoge kant.
pi_37201308
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:33 schreef zhe-devilll het volgende:

niet elke pondje gaat door de mond
Ook dat is idd. te kort door de bocht, maar mag je wel als basis voor de reden van overgewicht gebruiken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_37201317
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:07 schreef Aventura het volgende:
Overgewicht hebben is vaak een geval van 'ieder pondje gaat door het mondje'. Maar waar de meeste mensen volledig aan voorbijgaan is de achterliggende oorzaak van het eten. Het is ook moeilijk uit te leggen, maar veel mensen met overgewicht hebben een problematische verhouding met eten. Beweren dat je 'gezond' moet eten en/of sporten is echt te kort door de bocht.
ach kom, je niet kunnen beheersen is soms gewoon niet meer dan je niet kunnen beheersen.

zo kan iedereen wel zeggen "ja maar het is psychisch dus het gaat buiten mij om!!!"

mensen eten gewoon te veel, omdat ze lekkere trek hebben en eraan toegeven, en bewegen te weinig omdat ze geen zin hebben om te bewegen, liever de lift, de auto pakken, op de bank hangen etc etc.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_37201320
Ach ik ben ook al 22 jaar mooi slank ( )

En ik hoor al 5 jaar lang; "wacht maar tot je ouder wordt"

Als je het in de gaten houd (traint, op je eten let etc) is er niets aan de hand. Want wel degelijk gaat ieder pondje door het mondje, waar moet het anders vandaan komen? Als die dikzakken hun reet eens achter de tv vandaan halen en wat gaan doen, zoals lopen enzo, is er niets aande hand.
pi_37201365
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:35 schreef Aventura het volgende:

[..]

Weet ik niet hoor. Kijk als ik met mijn 168 cm maat 42 zou hebben, dan ben ik veel te dik. Maar ik heb een 186 cm lange vriendin die maat 42 is en die er superslank uitziet.
Maar zo'n lengte is natuurlijk een uitzondering. Als we ervan uitgaan dat een vrouw laten we zeggen gemiddeld 172 cm is, dan is maat 42 inderdaad wat aan de hoge kant.
ergo te dik dus.

de dikke mensen met een goed excuus zijn toch echt in de minderheid, hoor.

je kan alles wel naar 'psychisch' herleiden, beetje te makkelijk.
  zondag 23 april 2006 @ 00:37:51 #185
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_37201369
SNORE, als je te dik bent, hoor je het wel van je kerel... end of discussion.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_37201370
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ook dat is idd. te kort door de bocht, maar mag je wel als basis voor de reden van overgewicht gebruiken.
Kort door de bocht idd maar wel waar
Maar niet negatief bedoeld. Het probleem is vaak dat als een persoon wat eet dat het verkeerd uitpakt in de verbranding van dat bepaalde lichaam.
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_37201391
lekker kortzichtig....voor sommige(heel wat) mensen is eten een verslaving...
pi_37201393
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:37 schreef Nickthedick het volgende:
SNORE, als je te dik bent, hoor je het wel van je kerel... end of discussion.
dan zouden er veel meer huwelijken stranden vrees ik
  zondag 23 april 2006 @ 00:39:47 #189
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_37201411
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:35 schreef milagro het volgende:

[..]

ach kom, je niet kunnen beheersen is soms gewoon niet meer dan je niet kunnen beheersen.

zo kan iedereen wel zeggen "ja maar het is psychisch dus het gaat buiten mij om!!!"

mensen eten gewoon te veel, omdat ze lekkere trek hebben en eraan toegeven, en bewegen te weinig omdat ze geen zin hebben om te bewegen, liever de lift, de auto pakken, op de bank hangen etc etc.
Nou, ik maak elke maand het hormonale monster mee. Ik heb het nooit door, maar merk meestal na een dag of 2,3 dat ik veel te veel eet. Ik kijk dan in de agenda en ja hoor, het is weer zover. Ik heb het ge(vr) eet echt nog nooit kunnen voorkomen. Gelukkig heb ik de rest van de maand wel goede eet- en leefgewoonten, dus blijf ik in vorm.
pi_37201416
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:36 schreef Markster het volgende:
Als die dikzakken hun reet eens achter de tv vandaan halen en wat gaan doen, zoals lopen enzo, is er niets aande hand.
Ik deed minstens 12 uur per week aan sport en ben altijd te dik geweest. Ik had niet zo'n luie reet hoor. Nu sport ik nog maar zo'n 8 uur in de week, ik ben wel een stuk luier geworden denk ik

Dus ook dat is eigenlijk wat kort door de bocht. Maar ja, dan weet de wetenschap ook eigenlijk niet goed waarom sommige mensen wel dik worden en anderen helemaal niet. Over het algemeen eet de dikkere mens wel meer en beweegt minder, maar het is geen wet van meden en perzen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 23 april 2006 @ 00:40:01 #191
106776 Nickthedick
pi_37201418
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

dan zouden er veel meer huwelijken stranden vrees ik
En terrecht, eerlijkheid voorop in een relatie.
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_37201423
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:38 schreef xericax het volgende:
En verslavingen zijn van af te komen!
pi_37201433
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:36 schreef Markster het volgende:
Ach ik ben ook al 22 jaar mooi slank ( )

En ik hoor al 5 jaar lang; "wacht maar tot je ouder wordt"

Als je het in de gaten houd (traint, op je eten let etc) is er niets aan de hand. Want wel degelijk gaat ieder pondje door het mondje, waar moet het anders vandaan komen? Als die dikzakken hun reet eens achter de tv vandaan halen en wat gaan doen, zoals lopen enzo, is er niets aande hand.
Het is wel zo dat na een bepaalde leeftijd je opeens wel wat meer moet opletten wat je eet.
Ik ben tot mijn 40e iemand geweest die echt alles kon eten zonder ook maar 1 gram aan te komen.
Dat is nu dus niet meer zo.
Dik zal ik nooit worden, dan moet ik echt tegen de klippen op gaan eten, maar zonder gevolgen iedere dag chocolade ijs naar binnen werken is er niet meer bij, dan kom zelfs ik nu dus gewoon aan.
pi_37201436
Ik doe geen reet en ik blijf dun! Lang leve mijn goede stofwisseling!
pi_37201453
Naja niets is natuurlijk niet helemaal waar, ik train en fiets en werk natuurlijk. Maar buiten dat.
pi_37201457
En ik let op wat ik eet.
  zondag 23 april 2006 @ 00:41:27 #197
106776 Nickthedick
pi_37201458
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:39 schreef Isabeau het volgende:

meden en perzen
Meten en persen ?
pi_37201479
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:40 schreef Markster het volgende:
Ik doe geen reet en ik blijf dun! Lang leve mijn goede stofwisseling!
Prijs jezelf gelukkig.

Ik ken iemand die vreet de hele dag door (chips, koeken, chocolade + gewoon eten), zit de hele dag achter zijn pc en heeft een BMI van 15

Ik sport, snoep amper, hou niet eens van chips en koek, sport best veel en heb een BMI van 29 (en ik ben de allerslankste in mijn familie! al mijn nichtjes (6) zijn rond de 100 kilo)
pi_37201492
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:38 schreef xericax het volgende:
Eten is voor mij ook een verslaving (nou eten meer snoepen en lekkere dingen naar binnen werken tussen mijn lunch en avondeten door )
Maar ja bij mij maakt het niet uit wat ik eet want ik word er niet dikker van.

Ik begrijp best dat er veel mensen verslaafd zijn aan eten en meestal zijn ze dan wel verslaaft aan de hartige of zoete dingen en niet aan de gezondere dingen (die er ook volop verkrijgbaar zijn)
Thank Drunk I'm a Goddess!
  zondag 23 april 2006 @ 00:42:47 #200
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_37201496
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:41 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Meten en persen ?

Heb opeens een déja vu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties