Het is dat ik mensen met respect moet behandelen op dit forum, maar ik kan helemaal niets met die hoerige idiote post van je.quote:Op zondag 23 april 2006 01:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dikke mannen schijnen gezellig te zijn... maar half waar, want veel dikke mannen zijn van die hele gemene vadsige types. Ik ben alleen nog op zoek naar cijfers voor die bewering.![]()
en iemand met anorexia heeft wilskracht en doorzettingsvermogen??quote:Op zondag 23 april 2006 01:02 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ach ja, het is voor jou natuurlijk makkelijker om het een eetverslaving te noemen omdat jij ook een vrouw bent; onder mannen noemen ze zoiets gewoon: lui zijn en teveel vreten.![]()
WTF, je voelt je hoop ik niet aangesproken of zoquote:Op zondag 23 april 2006 01:04 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Het is dat ik mensen met respect moet behandelen op dit forum, maar ik kan helemaal niets met die hoerige idiote post van je.![]()
Maar dat is het ook. Ik ben ook weleens lui en vreet dan teveel. Ik beweer ook niet dat ik een willoze slaaf ben van mijn behoeften. Maar voor mij is het een gegeven dat veel en slecht eten nog meer en nog slechter eten aanwakkert, en dan kom je echt in een soort negatieve spiraal. Ik noem dat dan een verslaving, want je lichaam gaat er echt om vragen. Die spiraal kun je wel doorbreken als je dat echt zelf wilt, net zoals bij roken en drinken. Alleen gaat dat bij sommige mensen niet zo gemakkelijk.quote:Op zondag 23 april 2006 01:02 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ach ja, het is voor jou natuurlijk makkelijker om het een eetverslaving te noemen omdat jij ook een vrouw bent; onder mannen noemen ze zoiets gewoon: lui zijn en teveel vreten.![]()
Ik vind het kleine kut-autootjes.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:58 schreef xericax het volgende:
hoezo zijn alto's nou ineens weer lelijk?? je heb er hele leuke tussen zitten heur:D
ja helaas wel , de verkeerde kant opquote:Op zondag 23 april 2006 01:05 schreef xericax het volgende:
[..]
en iemand met anorexia heeft wilskracht en doorzettingsvermogen??
Als je de gestoordheid even achterwegen houdt wel.quote:Op zondag 23 april 2006 01:05 schreef xericax het volgende:
[..]
haha die bijvoorbeeld..quote:Op zondag 23 april 2006 01:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik vind het kleine kut-autootjes.
[afbeelding]
huh?quote:Op zondag 23 april 2006 01:07 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Als je de gestoordheid even achterwegen houdt wel.![]()
Aangenaam, Nickthedick; mindfucker.quote:Op zondag 23 april 2006 01:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
WTF, je voelt je hoop ik niet aangesproken of zo![]()
ja en hoeveel anorexia patienten zijn er en hoeveel te dikke dames met excuus?quote:Op zondag 23 april 2006 01:05 schreef xericax het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 april 2006 01:08 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Aangenaam, Nickthedick; mindfucker.![]()
Wat?quote:
dan heb je geen goed idee waar je t over hebt..die mensen kunnen niet normaal eten al zouden ze t willenquote:Op zondag 23 april 2006 01:07 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Als je de gestoordheid even achterwegen houdt wel.![]()
Dus; het is een sekse-gebonden verslaving?quote:Op zondag 23 april 2006 01:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
Maar dat is het ook. Ik ben ook weleens lui en vreet dan teveel. Ik beweer ook niet dat ik een willoze slaaf ben van mijn behoeften. Maar voor mij is het een gegeven dat veel en slecht eten nog meer en nog slechter eten aanwakkert, en dan kom je echt in een soort negatieve spiraal. Ik noem dat dan een verslaving, want je lichaam gaat er echt om vragen. Die spiraal kun je wel doorbreken als je dat echt zelf wilt, net zoals bij roken en drinken. Alleen gaat dat bij sommige mensen niet zo gemakkelijk.
Omdat ze gestoord zijn ja (hoe vaak moet ik dat nog herhalen?)quote:Op zondag 23 april 2006 01:10 schreef xericax het volgende:
[..]
dan heb je geen goed idee waar je t over hebt..die mensen kunnen niet normaal eten al zouden ze t willen
weleens gehoord van bed?? handje vol??quote:Op zondag 23 april 2006 01:08 schreef milagro het volgende:
[..]
ja en hoeveel anorexia patienten zijn er en hoeveel te dikke dames met excuus?
precies, een handje vol bij wijze van.
de meeste dikkerds bewegen te weinig en eten te graag.
hoeft niet...het heeft niets met wilskracht te maken....quote:Op zondag 23 april 2006 01:11 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Omdat ze gestoord zijn ja (hoe vaak moet ik dat nog herhalen?)
1 keer is voldoende hoorquote:Op zondag 23 april 2006 01:11 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Omdat ze gestoord zijn ja (hoe vaak moet ik dat nog herhalen?)
In het begin wel; daarna reageert hun lichaam op het teveel aan voedsel dat ze binnenkrijgen.quote:Op zondag 23 april 2006 01:12 schreef xericax het volgende:
[..]
hoeft niet...het heeft niets met wilskracht te maken....
nou ja jij jou mening ik de mijne...quote:Op zondag 23 april 2006 01:13 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
In het begin wel; daarna reageert hun lichaam op het teveel aan voedsel dat ze binnenkrijgen.![]()
dus zijn ze gestoordquote:Op zondag 23 april 2006 01:10 schreef xericax het volgende:
[..]
dan heb je geen goed idee waar je t over hebt..die mensen kunnen niet normaal eten al zouden ze t willen
Als 'mijn vent' mij zou moeten vertellen dat ik te dik was, zou overgewicht de laatste zorg aan mijn hoofd zijn aangezien ik hetero ben.quote:Op zondag 23 april 2006 01:12 schreef prupke het volgende:
[..]
1 keer is voldoende hoor
maar al jij te dik word verteld jouw vent het aan je?
waar heb je het over in dikkerdsnaamquote:Op zondag 23 april 2006 01:11 schreef xericax het volgende:
[..]
weleens gehoord van bed?? handje vol??
Dat is het grappige, het is jouw mening tegen de hele wetenschap die zich hiermee bezig houdt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |