Ik weet dus niet zeker of wij hier wel verder moeten gaan.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:51 schreef FrancisC het volgende:
SLOTPOST
Maar beste mensen, lezers, voor en tegenstanders, hier laat ik het bij - I rest my case - ik heb alle middelen die mij ter beschikking stonden uitgeput en de zaak aan het publiek geleverd -
Dat is waar het mij om ging, mijn rol is uitgespeeld nu! De heer Zeldenrust (Shownieuws) schijnt dan toch rust gevonden te hebben, hij heeft mij niet meer gebeld zoals beloofd - de heer Hendrik Jan Korterink schuift het onderzoek terzijde omdat de Prive met het artikel kopt (zonder tape, zonder met mij persoonlijk een gesprek te hebben aangegaan - en het publiek vindt deze methoden meer etisch verantwoord dan het niet inwilligen van bliksembezoeken met dubbele agenda -
Ik laat het aan een ieder van jullie over om met dit alles te doen wat je wilt: Ik ben een last kwijt en het Forum dank verschuldigd aan het overeind houden van het artikel tot dusverre -
Ik wil persoonlijk bedanken Mirage, Manu, Timmerhout, Leukeleu, Rakker, Savannah en de vele, vele anderen die me telkens, op welke wijze dan ook, de moed en inspiratie gaven de zaak te bepleiten -
Alle voor en tegenstanders die voor een soms knallende en vermakelijke discussie zorgden!
Mijn dank gaat uit naar Sheila en Sandra Timmerman, twee vrouwen met gezinnen die achter mij staan en hun kinderen - wees trots op jullie moeders, er zouden vele vrouwen geweest zijn die het niet meer hadden kunnen bolwerken en niet meer hadden kunnen voorzien in de basis die deze vrouwen jullie, ondanks alles, nog steeds dagelijks en liefdevol aanbieden -
Ik heb mij niet monddood laten maken, maar ik heb alles gedaan wat ik kon om het verhaal te vertellen dat door de media monddood werd gemaakt - en Sheila en Sandra vonden er steun in, mijn grootste beloning!
Ik zal hier zo nu en dan komen kijken, maar aangaande dit onderwerp is dit mijn laatste post geweest - vanmorgen heb ik besloten dat mijn verhaal, mijn visie en informatie is uitgeput .....
Ik dank jullie allen, voor jullie aandacht en jullie leerzame tegengas ....
Ook hen, wiens naam ik hier ben vergeten op te melden, een ieder van jullie heeft dit item gemaakt tot wat het geworden is -
Veel gezondheid, voorspoed en het allerbeste toegewenst -
En wees zuinig op elkaar, het leven is kort en het is er maar een keer - ga nooit te ver - dan is de weg terug niet te lang ......
Francis Capelle
Hij leeft ondergedoken, is alles kwijt - inderdaad, een vrolijke man, zonder zorgen, inkomsten en eigen huisvesting!quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:58 schreef milagro het volgende:
of je lult weer een topic vol in je eentje met allerhande niet hardgemaakte beschuldigingen.
geniet eens van je leven van, ipv de ondergang van een of andere Gert tot je levensdoel te maken.
het interesseert niemand ene rotmoer, die hele Gert Timmerman niet, wat hij ook gedaan zou mogen hebben, de fokkers die hier posten , doen dat voor het grote deel uit pure sensatiezucht, en/of even "niets beters te doen" en die anderhalve wazige Truthmod, als je het daarvan moet hebben ...
als je na al die jaren niet verder bent gekomen dan geobsedeerd tegen vooral jezelf aanlullen, ja, dan is aan het einde van jouw rit, je reis redelijk nutteloos geweest of iig het grootste deel ervan.
je leeft maar 1 keer, houd eens op met Gert Timmerman je leven te laten lijden met een ij.
ga naar buiten , het is heerlijk weer, de vogels fluiten, de lente komt eraan, en Gert leeft vrolijk door, hij wel , verstandige man
spreek even voor jezelf, in principe gold dat aan het begin inderdaad, maar inmiddels is het niet alleen sensatiezucht. Of om het anders te zeggen, je gaat toch ook geen spannend boek voor de helft uitlezen....quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:58 schreef milagro het volgende:
het interesseert niemand ene rotmoer, die hele Gert Timmerman niet, wat hij ook gedaan zou mogen hebben, de fokkers die hier posten , doen dat voor het grote deel uit pure sensatiezucht, en/of even "niets beters te doen" en die anderhalve wazige Truthmod, als je het daarvan moet hebben ...
Nou, je ziet dit als een spannend boek dusquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
spreek even voor jezelf, in principe gold dat aan het begin inderdaad, maar inmiddels is het niet alleen sensatiezucht. Of om het anders te zeggen, je gaat toch ook geen spannend boek voor de helft uitlezen....
Iedere stelling zonder bodem verzand ogenblikkelijk - de bodem voor deze discussie bleek stabiel genoeg om het tot hier te brengen ....quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:26 schreef Ryan3 het volgende:
Jezus H., leeft dit nog?
Ik dacht dat dit verbannen was naar de weblog van Fok!.
Mm, dat is niet per se waar op Fok! hoor.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:28 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Iedere stelling zonder bodem verzand ogenblikkelijk - de bodem voor deze discussie bleek stabiel genoeg om het tot hier te brengen ....
Jij bent inderdaad steeds snel klaar, je was een van de bashers die een slotje op het topic forceerde, verder heb je het tot dusver niet geschopt en zul je het ook niet schoppen - ik ben nog steeds hier - de discussie is er nog en zal met of zonder jou een einde krijgen, niet datgene waar jij op hoopt .....quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:28 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, je ziet dit als een spannend boek dus
Man, oh man, herhaling van zetten, halve en hele beschuldigingen en insinuaties non stop, als je daar je spanning uit moet halen
Maar ik ben al weer klaar, hoor, Francis, ga gerust door met posten, het maakt je happy blijkbaar dus vooral doorgaan
En nee, Mirage, ik lees je mail niet
Geen zin an
Op fok dan misschien niet, in de mediawereld zeker .....quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, dat is niet per se waar op Fok! hoor.
Hier trouwens deel 9 en 10, die staan niet in OP.
Gert Timmerman, deel 9
Gert Timmerman deel 10
Nee, ze bashte niet, ze gaf alleen aan dat je niet met concrete beschuldigingen kwam en dat zodoende deze excersitie nog het meest weg had van een hetze, meen ik me te herinneren.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:30 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad steeds snel klaar, je was een van de bashers die een slotje op het topic forceerde, verder heb je het tot dusver niet geschopt en zul je het ook niet schoppen - ik ben nog steeds hier - de discussie is er nog en zal met of zonder jou een einde krijgen, niet datgene waar jij op hoopt .....![]()
Je bedoelt in de Privé oid? Dat had ik nog meegekregen indertijd. Staat Privé gelijk aan mediawereld dan?quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:31 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Op fok dan misschien niet, in de mediawereld zeker .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |