abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 april 2006 @ 21:26:40 #201
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_37108991
quote:
Op woensdag 19 april 2006 21:07 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ja die enorme conglomeraten lijken misschien handig op de korte termijn maar op de lange termijn zijn het eerder een last aan het been. Zie Azië waar die conglomeraten uit elkaar vielen.

Ik ben benieuwd hoe Ford en GM de toekomst tegemoet gaan. Dat ze daar danig moeten reorganiseren lijkt me wel duidelijk anders steven ze gewoon af op een faillissement. Ze moeten een paar Japanners van Toyota in dienst nemen .

Het is een vrij ingewikkelde industrie de autoindustrie heb ik het idee. Het is allemaal niet meer zo eenvoudig als vroeger.
Ja, er zijn eindeloos veel dwarsverbanden, nationale trots en snobisme. En de markt raakt natuurlijk wel verzadigd. Ik denk dat Ford en GM er een stefhuisconstructie van gaan maken. Zowel Ford als GM moeten de pensioenlasten uit de lopende rekening betalen, die hebben nooit gespaard (surprise). Ik geloof dat de pensioenlasten nu zo'n 4000 dollar per auto bedraagt, en naarmate hun verkopen dalen nemen die kosten per auto toe, een vicieuze cirkel.
Gaan ze failliet, kunnen ze mischien die pensioenlasten dumpen, jammer voor de gepensioneerden, maar het zou ze een geweldige besparing opleveren.
Of mischien dat de overheid in de VS die pensioenlasten dan overneemt, maar die hebben ook geen geld.
  woensdag 19 april 2006 @ 21:37:58 #203
93744 Finder_elf_towns
pi_37109196
quote:
In de musea moeten picknickruimtes komen, zodat allochtonen gestimuleerd worden een bezoek te brengen. Dat plan uitte VVD-Kamerlid Annette Nijs (foto) vandaag in een debat met D66-staatssecretaris Medy van der Laan (Cultuur). Volgens Nijs picknicken allochtone families graag en zou een dergelijke maatregel meer allochtonen naar een museum kunnen lokken.

De Tweede Kamer debatteerde over manieren om jongeren en allochtonen naar het museum te trekken. Een meerderheid van VVD, PvdA en SP vindt dat de rijksmusea in Nederland gratis toegang moeten bieden. Wie het formulier voor belastingaangifte ontvangt moet tegelijk een cultureel paspoort krijgen, waarmee het hele gezin het museum in mag. Van der Laan ziet daar weinig in. "Als je zeven euro over hebt voor een bioscoopkaartje en twintig euro voor een voetbalwedstrijd, moet je ook geld over hebben voor museumbezoek", zo stelde de bewindsvrouw. Daarbij is het volgens haar een raar signaal om toeristen wel te laten betalen voor een kaartje en Nederlanders niet.
VVD: 'Picknicken in musea voor allochtonen'
WTF?
pi_37109307
quote:
Op woensdag 19 april 2006 21:21 schreef du_ke het volgende:

[..]

Scania is in de regio Meppel - Zwolle ook een belangrijke werkgever. Dat ze uit Meppel weg gingen was best wel een aderlating maar gelukkig zijn ze nu weer aan het investeren in een spuiterrij. En ja daar zijn dat wat subsidies naar gegaan en de gemeente legt een extra krachtstroomleiding aan. maar dan nog is het een grote economische impuls.
Meppel: Die kabine-afdeling, is het niet? De reden dat Scania in Nederland twee fabrieken had neergezet was omdat Zweden geen lid was van de EU, en zo konden ze het protectionisme van de EU omzeilen. Dat is naderhand natuurlijk veranderd.

Ik baal overigens vreselijk van die afschuwelijke toren van de ABN, walgelijk, wat een vervuiling van mijn geboortestad
pi_37109383
quote:
Op woensdag 19 april 2006 21:33 schreef Godslasteraar het volgende:
Ja, er zijn eindeloos veel dwarsverbanden, nationale trots en snobisme. En de markt raakt natuurlijk wel verzadigd. Ik denk dat Ford en GM er een stefhuisconstructie van gaan maken. Zowel Ford als GM moeten de pensioenlasten uit de lopende rekening betalen, die hebben nooit gespaard (surprise). Ik geloof dat de pensioenlasten nu zo'n 4000 dollar per auto bedraagt, en naarmate hun verkopen dalen nemen die kosten per auto toe, een vicieuze cirkel.
Gaan ze failliet, kunnen ze mischien die pensioenlasten dumpen, jammer voor de gepensioneerden, maar het zou ze een geweldige besparing opleveren.
Of mischien dat de overheid in de VS die pensioenlasten dan overneemt, maar die hebben ook geen geld.
Ik denk niet dat twee iconen van de Amerikaanse samenleving en the way of life failliet gaan of het moet een voorbode zijn voor het failliet van het hele land.

Als Japanse merken het kunnen, zie Toyota, dat moet het een GM of Ford toch ook lukken met eerst keiharde reorganisaties. Amerika is natuurlijk een enorme automarkt daar moet toch nog voldoende geld verdiend kunnen worden ook al is de markt verzadigd en is er veel concurrentie van met name Aziatische en Europese merken.

GM bijv. moet gewoon Saab afstoten of de stekker eruit trekken. Zonde voor dat merk maar dat stelt nu toch al niets meer voor.
  woensdag 19 april 2006 @ 21:43:53 #206
93744 Finder_elf_towns
pi_37109424
ABN heeft hier in de buurt wel een mooi gebouw Helaas zijn ze om dat gebouw heen alles aan het omgooien, zodat het centrum van Apeldoorn alsnog een bouwput is terwijl het er vroeger niet eens zo slecht uitzag.

[ Bericht 2% gewijzigd door Finder_elf_towns op 19-04-2006 22:19:43 ]
pi_37109445
quote:
Op woensdag 19 april 2006 21:42 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat twee iconen van de Amerikaanse samenleving en the way of life failliet gaan of het moet een voorbode zijn voor het failliet van het hele land.

Als Japanse merken het kunnen, zie Toyota, dat moet het een GM of Ford toch ook lukken met eerst keiharde reorganisaties. Amerika is natuurlijk een enorme automarkt daar moet toch nog voldoende geld verdiend kunnen worden ook al is de markt verzadigd en is er veel concurrentie van met name Aziatische en Europese merken.

GM bijv. moet gewoon Saab afstoten of de stekker eruit trekken. Zonde voor dat merk maar dat stelt nu toch al niets meer voor.
Moeten ze wel genoeg olie hebben om de auto's te kunnen blijven rijden .
pi_37109527
InHolland is de Scientology van de managentwereld.
  woensdag 19 april 2006 @ 21:47:26 #209
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37109578
quote:
Op woensdag 19 april 2006 21:46 schreef pberends het volgende:
InHolland is de Scientology van de managementwereld.
vind ik ook.
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_37109657
Inholland .
pi_37109683
.
pi_37109717
quote:
Op woensdag 19 april 2006 21:44 schreef pberends het volgende:
Moeten ze wel genoeg olie hebben om de auto's te kunnen blijven rijden .
Dat is slechts een kwestie van boren.
  woensdag 19 april 2006 @ 21:50:47 #213
93744 Finder_elf_towns
  woensdag 19 april 2006 @ 21:57:15 #214
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37109970

Marijke Vos, voor het behoud van de zieke iepen. Die mogen niet gekapt worden.
pi_37110011
quote:
Op woensdag 19 april 2006 21:42 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Saab, waar m'n ouders al zo'n 35 jaar in rijden. Afgezien van een tweejarig uitstapje naar Mercedes, dat zeer slecht beviel. Maar Saab is nu niet veel meer dan een luxueze Opel, met wat meer stijl.
Maar ook Jaguar (Ford) gaat er aan geloven denk ik, dat gaat rampzalig. Is ook niet meer dan een opgedirkte Mondeo.

Ik kan me ook niet voorstellen dat GM en Ford failliet zouden gaan, maar alleen een technisch faillisement met een doorstart is wel wat anders dan een volledige stop. Maar met "keiharde hervormingen" ben je er niet, het management zal een andere mentaliteit moeten hebben. Mischien moeten ze idd Japanners of Duitsers importeren. De huidige topman van Daimler Chrysler schijnt het goed gedaan te hebben bij Chrysler. Maar het probleem met die pensioenen moet opgelost worden.
Aan de andere kant bieden die Japanse bedrijven ook veel werkgelegenheid in de VS. Maar ik betwijfel dat er japanse ondernemingen zijn die interesse hebben in overnames, zeker met die pensioenen als loden last.
pi_37110135
quote:
Op woensdag 19 april 2006 21:50 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Philips lets make things worse !!!

Philips, GA DOOD!
Jammer, ik kocht wel vaker express Philips producten, maar daar gaat nu denk ik wel verandering inkomen. Je zou bijna de Japanse economie nog liever spekken.
pi_37110228
quote:
Op woensdag 19 april 2006 21:43 schreef Finder_elf_towns het volgende:
ABN heeft hier in de buurt wel een mooi gebouw Helaas zijn ze om dat gebouw heen alles aan het omgooien, zodat het centrum van Apeldoorn alsnog een bouwput s terwijl het er vroeger niet eens zo slecht uitzag.
Tot voor kort was de Peperbus, kerktoren, het enige van Zwolle wat op een afstand te zien is, afgezien dan van de IJsselcentrale, maar nu domineert een werkelijk foeilelijke toren de gehele horizon. Heel erg jammer.

Apeldoorn, ABN gebouw, tegenover het gemeentehuis?
  woensdag 19 april 2006 @ 22:08:10 #218
93744 Finder_elf_towns
pi_37110370
quote:
Op woensdag 19 april 2006 22:04 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Apeldoorn, ABN gebouw, tegenover het gemeentehuis?
Nee, dat is de Rabobank, ik bedoel het kantoor "Wapenrust".
pi_37110451
quote:
Op woensdag 19 april 2006 21:58 schreef Godslasteraar het volgende:
Saab, waar m'n ouders al zo'n 35 jaar in rijden. Afgezien van een tweejarig uitstapje naar Mercedes, dat zeer slecht beviel. Maar Saab is nu niet veel meer dan een luxueze Opel, met wat meer stijl.
Maar ook Jaguar (Ford) gaat er aan geloven denk ik, dat gaat rampzalig. Is ook niet meer dan een opgedirkte Mondeo.

Ik kan me ook niet voorstellen dat GM en Ford failliet zouden gaan, maar alleen een technisch faillisement met een doorstart is wel wat anders dan een volledige stop. Maar met "keiharde hervormingen" ben je er niet, het management zal een andere mentaliteit moeten hebben. Mischien moeten ze idd Japanners of Duitsers importeren. De huidige topman van Daimler Chrysler schijnt het goed gedaan te hebben bij Chrysler. Maar het probleem met die pensioenen moet opgelost worden.
Aan de andere kant bieden die Japanse bedrijven ook veel werkgelegenheid in de VS. Maar ik betwijfel dat er japanse ondernemingen zijn die interesse hebben in overnames, zeker met die pensioenen als loden last.
Mijn tante heeft een Saab. Leuke auto rijdt goed maar wat je zegt het is niet meer dan een dure Opel. De huidige modellen vind ik persoonlijk helemaal afschuwelijk met als negatieve uitschuiter de Subaru Saab 9-7x. Dat hele merk heeft GM de vernieling in geholpen. Met Jaguar zal het inderdaad wel niet veel beter gaan. De kleine Jag, de x-type is volgens mij ook behoorlijk geflopt zie hem vrijwel nooit rijden.

Chrysler is volgens mij de enige Amerikaanse fabrikant die het wel redelijk doet. Wellicht moeten ze bij Gm en Ford af van het snelle winst maken en meer op de lange termijn gaan denken. Nu weet ik verder niet zoveel van de Amerikaanse automarkt maar volgens mij waren met name Ford en GM veel te opportunistisch bezig en hebben ze een onoverzichtelijk modellen gamma, waar VAG overigens ook last van heeft. De VW Phaeton die in het vaarwater gaat zitten van de A8 . De Phaeton en Touareg schijnen ook prestige objecten geweest te zijn. Waarbij de laatste het nu niet onverdienstelijk doet maar de Phaeton is mi gewoon een overbodige auto. Voor het luxe segment hebben ze immers Audi.

We zullen wel zien wat GM en Ford gaan doen. Het zijn grote jongens maar ook die kunnen niet eeuwig potverteren.
pi_37110476
quote:
Op woensdag 19 april 2006 22:08 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Nee, dat is de Rabobank, ik bedoel het kantoor "Wapenrust".
Ach ja, is ook zo, Rabo. Ik ben al een hele tijd niet meer in Apeldoorn geweest, kwam er voreger vaak, er woonde een goede vriend van mij, die nu om onbegrijpelijke redenen in Almeloooooooo is gaan wonen maar goed

* probeert nu de naam te herinneren van dat leuke café, met biljart, in een dwarsstraat in het centrum. Maar die is mischien alweer verdwenen, van naam vernanderd.
  woensdag 19 april 2006 @ 22:14:40 #221
93744 Finder_elf_towns
pi_37110600
Almeloooooooooooooooooooooooo
pi_37110683
Videobeelden MP3-moord vrijgegeven
quote:
Door typtypo - woensdag 19 april 2006 @ 21:37 - (-2 - Troll / flame)

Meki en grote kahn.
.
pi_37110971
quote:
Op woensdag 19 april 2006 22:10 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Mijn tante heeft een Saab. Leuke auto rijdt goed maar wat je zegt het is niet meer dan een dure Opel. De huidige modellen vind ik persoonlijk helemaal afschuwelijk met als negatieve uitschuiter de Subaru Saab 9-7x. Dat hele merk heeft GM de vernieling in geholpen. Met Jaguar zal het inderdaad wel niet veel beter gaan. De kleine Jag, de x-type is volgens mij ook behoorlijk geflopt zie hem vrijwel nooit rijden.

Chrysler is volgens mij de enige Amerikaanse fabrikant die het wel redelijk doet. Wellicht moeten ze bij Gm en Ford af van het snelle winst maken en meer op de lange termijn gaan denken. Nu weet ik verder niet zoveel van de Amerikaanse automarkt maar volgens mij waren met name Ford en GM veel te opportunistisch bezig en hebben ze een onoverzichtelijk modellen gamma, waar VAG overigens ook last van heeft. De VW Phaeton die in het vaarwater gaat zitten van de A8 . De Phaeton en Touareg schijnen ook prestige objecten geweest te zijn. Waarbij de laatste het nu niet onverdienstelijk doet maar de Phaeton is mi gewoon een overbodige auto. Voor het luxe segment hebben ze immers Audi.

We zullen wel zien wat GM en Ford gaan doen. Het zijn grote jongens maar ook die kunnen niet eeuwig potverteren.
Ja, die Piech hé, en dan bouwen ze een hele grote dure Passat, met een enorm VW embleem op de gril, ja, dat verkoopt
Die laatste modellen van Saab heb ik nooit gereden, maar de wat oudere modellen zijn heerlijk comfortabel met uitstekende stoelen, ook voor mensen van 1,90. Dat was bij die Mercedes een drama, wat een ruggebreker. Maar Saab is altijd te eigenwijs geweest, bv. geen diesel willen aanbieden, en dat breekt ze nu op. Jammer, erg jammer.

En idd, dat modellenprogramma van GM en Ford is geen touw aan vast te knopen. Ik heb het vermoeden dat hier allerlei finaciële trucs om de aandelenkoers op peil te houden een rol hebben gespeeld bij het eindeloos overnemen van fabrikanten/merken. En dus niet vanwege verstandig bedrijfseconomisch beleid. Maar dergelijke constructies lopen op een gegeven moment spaak, onvermijdelijk.
Ik denk ook dat ze wat betreft die pensioenen in het verleden er doodleuk vanuit zijn gegaan dat de martkt zou blijven groeien met een percentage x, en ook het martkaandeel van de grote drie niet zou veranderen. Dat pakte dus anders uit.

Ze hadden in ieder geval weer recordverliezen, en deze hoge olieprijs is funest voor de verkoop van al die SUV's en Pickups waar ze op draaien. Daarom kan ik me ook haast niet voorstellen dat de VS Iran zouden aanvallen, een olieprijs van boven de 100 dollars, plotseling, zou rampzalig zijn, en onvermijdelijk leiden tot de ondergang van GM en Ford.
pi_37111077
quote:
arme Meki, ondanks al z'n praatjes slaat ie volgens mij nog geen vlieg dood.

beetje flauw van die -2 trouwens
pi_37111425
quote:
Op woensdag 19 april 2006 22:24 schreef Godslasteraar het volgende:
Ja, die Piech hé, en dan bouwen ze een hele grote dure Passat, met een enorm VW embleem op de gril, ja, dat verkoopt
Die laatste modellen van Saab heb ik nooit gereden, maar de wat oudere modellen zijn heerlijk comfortabel met uitstekende stoelen, ook voor mensen van 1,90. Dat was bij die Mercedes een drama, wat een ruggebreker. Maar Saab is altijd te eigenwijs geweest, bv. geen diesel willen aanbieden, en dat breekt ze nu op. Jammer, erg jammer.

En idd, dat modellenprogramma van GM en Ford is geen touw aan vast te knopen. Ik heb het vermoeden dat hier allerlei finaciële trucs om de aandelenkoers op peil te houden een rol hebben gespeeld bij het eindeloos overnemen van fabrikanten/merken. En dus niet vanwege verstandig bedrijfseconomisch beleid. Maar dergelijke constructies lopen op een gegeven moment spaak, onvermijdelijk.
Ik denk ook dat ze wat betreft die pensioenen in het verleden er doodleuk vanuit zijn gegaan dat de martkt zou blijven groeien met een percentage x, en ook het martkaandeel van de grote drie niet zou veranderen. Dat pakte dus anders uit.

Ze hadden in ieder geval weer recordverliezen, en deze hoge olieprijs is funest voor de verkoop van al die SUV's en Pickups waar ze op draaien. Daarom kan ik me ook haast niet voorstellen dat de VS Iran zouden aanvallen, een olieprijs van boven de 100 dollars, plotseling, zou rampzalig zijn, en onvermijdelijk leiden tot de ondergang van GM en Ford.
Eigenwijs zijn ze inderdaad altijd geweest bij Saab. Probleem bij Saab is dat het een erg kleine doelgroep aanspreekt. Dat hoeft opzich niet erg te zijn maar als het daarnaast onderdeel is van een groot en log bedrijf wat uiteindelijk toch voor de massa produceert komt het vroeg of laat in de knel of wordt het een zorgenkindje.

De hoge olieprijzen zullen GM en Ford zeker parte spelen als je kijkt naar het modellenprogramma zijn dat toch voornamelijk nog steeds benzine slurpende monsters. Stoer geef ik toe maar met een stijgende prijs van olie kan je zoiets niet vast blijven houden. There is no substitute for cubic inches zit erg diep in de Amerikaanse samenleving.

Of je dat idee kan blijven vasthouden in de toekomst ik weet het niet. Een aanval op Iran is vanuit dat oogpunt inderdaad vrij rampzalig.
pi_37111513
De VS mogen blij zijn dat hun vliegdekschepen op nucleair power drijven, anders konden ze niet eens aanvallen .
pi_37111534
quote:
Op woensdag 19 april 2006 21:41 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Meppel: Die kabine-afdeling, is het niet? De reden dat Scania in Nederland twee fabrieken had neergezet was omdat Zweden geen lid was van de EU, en zo konden ze het protectionisme van de EU omzeilen. Dat is naderhand natuurlijk veranderd.

Ik baal overigens vreselijk van die afschuwelijke toren van de ABN, walgelijk, wat een vervuiling van mijn geboortestad
ja de kabines idd. Die fabriek is nu al een jaar of wat gesloten maar in het zelfde gebouw komt straks een grote spuiterij met behulp van o.a. wat EU subsidies niet in Zweden maar hier neergezet .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_37111582
quote:
Op woensdag 19 april 2006 22:38 schreef pberends het volgende:
De VS mogen blij zijn dat hun vliegdekschepen op nucleair power drijven, anders konden ze niet eens aanvallen .
Dat zou wat zijn ja .

Even Apeldoorn bellen .
pi_37111756
GM en Ford hebben een groot probleem. Maar dat zullen ze wel oplossen dor de pensioenfondsen van hun werknemers aan te spreken .
pi_37112023
Ja, weer even een aflevering van Space: Above and Beyond kijken, .
pi_37112842
quote:
Op woensdag 19 april 2006 22:36 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Eigenwijs zijn ze inderdaad altijd geweest bij Saab. Probleem bij Saab is dat het een erg kleine doelgroep aanspreekt. Dat hoeft opzich niet erg te zijn maar als het daarnaast onderdeel is van een groot en log bedrijf wat uiteindelijk toch voor de massa produceert komt het vroeg of laat in de knel of wordt het een zorgenkindje.

De hoge olieprijzen zullen GM en Ford zeker parte spelen als je kijkt naar het modellenprogramma zijn dat toch voornamelijk nog steeds benzine slurpende monsters. Stoer geef ik toe maar met een stijgende prijs van olie kan je zoiets niet vast blijven houden. There is no substitute for cubic inches zit erg diep in de Amerikaanse samenleving.

Of je dat idee kan blijven vasthouden in de toekomst ik weet het niet. Een aanval op Iran is vanuit dat oogpunt inderdaad vrij rampzalig.
Saab had veel meer mensen kunnen aanspreken, maar dat moet je dan ook wel willen. Ik vraag me ook af hoe Volvo personenwagens het doet.

M'n moeder heeft vorige week een doos met oude boeken bij mij gedumpt, en daar zat ook nog een boek van mij over de Corvette. Ik zit er nu in te bladeren, en wat een prachtige auto's, (die oudere modellen dan hé) Ik was er als kind al helemaal gek van. En nu verkopen ze Daewoo's als Chevrolets, hoezo afbreken van je reputatie Nog even en de volgende Corvette komt uit Seoul, en wordt daar verkocht als de Daewoo FoeYungHai
pi_37113091
quote:
Op woensdag 19 april 2006 23:07 schreef Godslasteraar het volgende:
Saab had veel meer mensen kunnen aanspreken, maar dat moet je dan ook wel willen. Ik vraag me ook af hoe Volvo personenwagens het doet.
Volvo doet het naar mijn weten goed in de Premium Group van Ford. Ik denk dat Volvo ook een groter publiek aanspreekt en minder eigenwijs is en Volvo haar eigen gezicht mag behouden van Ford.
Modelgamma is natuurlijk breder dan van Saab en ze hebben goede diesels.

Mijn vader heeft een Volvo V50 diesel.
quote:
M'n moeder heeft vorige week een doos met oude boeken bij mij gedumpt, en daar zat ook nog een boek van mij over de Corvette. Ik zit er nu in te bladeren, en wat een prachtige auto's, (die oudere modellen dan hé) Ik was er als kind al helemaal gek van. En nu verkopen ze Daewoo's als Chevrolets, hoezo afbreken van je reputatie Nog even en de volgende Corvette komt uit Seoul, en wordt daar verkocht als de Daewoo FoeYungHai
De naamswijziging van Daewoo naar Chevrolet is eigenlijk onvergefelijk. Bij Chevrolet denk je aan grote stoere auto's waaronder de Vette en dan zie je van die te groot uitgevallen boodschappen auto's rijden. Zonde, eeuwig zonde.
pi_37113279
klik:

Good'ol days
  woensdag 19 april 2006 @ 23:24:13 #234
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_37113558
quote:
Vet .

Oldtimers en dan met name de echte oldtimers zijn zoveel mooier dan de gemiddelde auto's van nu maar ja misschien zeggen we dat over x aantal jaren ook over de auto's van nu als we ze vergelijken met auto's van dan.
pi_37113603
quote:
Op woensdag 19 april 2006 20:13 schreef MrX1982 het volgende:
Het is lullig dat die mensen hun baan verliezen maar ja je kunt iets niet in stand houden alleen omdat het anders zielig is voor al die mensen.
Dat is de realiteit en verder zijn ze gewoon in loondienst, ze hebben geen flikker te vertellen. Dat denken loonslaven vaak, dat ze dan ook wat te vertellen hebben.

Ik ben overigens ook loonslaaf.
pi_37113693
http://www.stemrita.nl/index.php?pageID=15&n=6
quote:
“In 1974 ging ik rechten studeren in Nijmegen en daar begon mijn politieke bewustzijn. De discussies tussen mij en mijn broer liepen zo hoog op, dat mijn ouders besloten dat mijn broer thuis bleef of ik. Hij plakte VVD-affiches op de ramen, en ik hing de PSP-affiches er naast. Na een jaar rechten ben ik sociologie gaan studeren, want ik wilde graag criminologie doen. Ik vroeg me toen al af: waarom zijn mensen delinquent? Wat zijn de oorzaken? Liggen die in de samenleving of in ons rechtsysteem?”
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, linkse hond!
pi_37113701
quote:
Op woensdag 19 april 2006 23:28 schreef Ponskaart het volgende:
Dat is de realiteit en verder zijn ze gewoon in loondienst, ze hebben geen flikker te vertellen. Dat denken loonslaven vaak, dat ze dan ook wat te vertellen hebben.

Ik ben overigens ook loonslaaf.
Zo'n staking helpt toch ook niet. Slechts symboolpolitiek van de vakbond en ondernemingsraad.

Ik ben ook een loonslaaf maar tevens student .
Helaas werk ik wel toe naar een loonslaaf dienstverband. Raar eigenlijk. Ergens naar toe werken wat je verafschuwd.
pi_37113811
quote:
Op woensdag 19 april 2006 23:30 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Zo'n staking helpt toch ook niet. Slechts symboolpolitiek van de vakbond en ondernemingsraad.

Ik ben ook een loonslaaf maar tevens student .
Helaas werk ik wel toe naar een loonslaaf dienstverband. Raar eigenlijk. Ergens naar toe werken wat je verafschuwd.
Die vakbonden varen er wel bij, meer aanmeldingen, meer publiciteit. Het is sneu, dat zal niemand ontkennen, maar om er nu zo dramatisch over te doen. Het zijn er 1000 tegelijk, maar over individuele ontslagen zeurt niemand. Beetje hypocriet allemaal.
pi_37113912
quote:
Op woensdag 19 april 2006 23:33 schreef Ponskaart het volgende:
Die vakbonden varen er wel bij, meer aanmeldingen, meer publiciteit. Het is sneu, dat zal niemand ontkennen, maar om er nu zo dramatisch over te doen. Het zijn er 1000 tegelijk, maar over individuele ontslagen zeurt niemand. Beetje hypocriet allemaal.
Het past opzich mooi in het algemene beeld wat de media/politiek schept over de stand van zaken in Nederland.

Het is allemaal lang niet zo erg als wordt voorgesteld.
quote:
Voor Nederland voorspelt het IMF, de toezichthouder van de wereldeconomie, economische groei die in ieder geval tot 2007 aanhoudt. Met een groeicijfer van 2,5 procent dit jaar schuift Nederland op van achterblijver naar middenmotor in Europa. De werkloosheid daalt van 4,9 procent vorig jaar naar 4,3 procent in 2007, verwacht het IMF. Na Ierland heeft Nederland daarmee het laagste aantal mensen zonder baan van heel Europa.
http://www.volkskrant.nl/(...)ldeconomie_houdt_aan

[ Bericht 0% gewijzigd door MrX1982 op 19-04-2006 23:45:20 ]
pi_37113979
quote:
Op woensdag 19 april 2006 23:27 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Vet .

Oldtimers en dan met name de echte oldtimers zijn zoveel mooier dan de gemiddelde auto's van nu maar ja misschien zeggen we dat over x aantal jaren ook over de auto's van nu als we ze vergelijken met auto's van dan.
hier hebben ze wel mooie pics mocht ik volgende maand de Jackpot winnen rijdt er de maand daarop een Corvette uit '63 door Den Haag met een vent achter het stuur die gilt als een keukenmeid

http://www.ultimatecarpage.com/frame.php?file=car.php&carnum=93
pi_37114077
quote:
Op woensdag 19 april 2006 23:38 schreef Godslasteraar het volgende:
hier hebben ze wel mooie pics mocht ik volgende maand de Jackpot winnen rijdt er de maand daarop een Corvette uit '63 door Den Haag met een vent achter het stuur die gilt als een keukenmeid

http://www.ultimatecarpage.com/frame.php?file=car.php&carnum=93
Ik heb hier in mijn vitrinekast een schaalmodel van een Corvette uit 1957 .

Dat model.
pi_37114112
quote:
Op woensdag 19 april 2006 23:36 schreef MrX1982 het volgende:

Hedt is allemaal lang niet zo erg als wordt voorgesteld.
Ja, hoi, wie heeft het nou telkens over hoe slecht het wel niet gaat met de Nederlandse cultuur, economie, mentaliteit en samenleving?
pi_37114134
Wel een bijzonder dt-fout, . Maar nu ga ik slapen, .
pi_37114224
quote:
Op woensdag 19 april 2006 23:41 schreef Monidique het volgende:
Ja, hoi, wie heeft het nou telkens over hoe slecht het wel niet gaat met de Nederlandse cultuur, economie, mentaliteit en samenleving?
De oppositie?
pi_37114252
Ook. Maar de oppositie is voor mietjes!
pi_37114318
Precies. Weg met de oppositie. Het kan in Zundert immers ook .
pi_37114369
quote:
Op woensdag 19 april 2006 23:41 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik heb hier in mijn vitrinekast een schaalmodel van een Corvette uit 1957 .

[afbeelding]
Dat model.
Ja, zo'n mooie auto

Dit is trouwens het boek waar ik het over had:
http://cgi.ebay.com/The-C(...)ryZ378QQcmdZViewItem
De voorpagina is wat minder, maar het zit vol met erg mooie foto's. Maar tegenwoordig kosten dit soort boeken geen donder meer, en mischien met nog mooiere foto's. Tijd dat ik weer eens naar de Slegte, én naar bed ga

mazzel!
pi_37114481
quote:
Op woensdag 19 april 2006 23:50 schreef Godslasteraar het volgende:
Ja, zo'n mooie auto

Dit is trouwens het boek waar ik het over had:
http://cgi.ebay.com/The-C(...)ryZ378QQcmdZViewItem
De voorpagina is wat minder, maar het zit vol met erg mooie foto's. Maar tegenwoordig kosten dit soort boeken geen donder meer, en mischien met nog mooiere foto's. Tijd dat ik weer eens naar de Slegte, én naar bed ga

mazzel!
Ik heb een soort gelijk boek over de Corvette. Jaren geleden een keer gekocht bij de Makro .

Slaapse .
pi_37114618
quote:
Op woensdag 19 april 2006 22:39 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dat zou wat zijn ja .

Even Apeldoorn bellen .
Bush: "If Iran wants nukes, we'll get it for them"
pi_37114667
Teringpoepzooi, de eerste muggen zijn er weer hoor. STERF.
  donderdag 20 april 2006 @ 00:07:18 #252
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  donderdag 20 april 2006 @ 00:08:43 #253
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37114838
quote:
Avondklok Nepal na doden bij protesten
ANP/AFP/RTR

KATHMANDU - De autoriteiten in Nepal hebben woensdag een avondklok ingesteld in de hoofdstad Kathmandu en de veiligheidstroepen bevolen op iedereen te schieten die zich er niet aan houdt. De maatregel lijkt te maken te hebben met een grote demonstratie die de oppositie voor donderdag heeft aangekondigd.

Bij protesten tegen de monarchie woensdag in het oosten van Nepal hebben veiligheidstroepen zeker vier demonstranten doodgeschoten, aldus getuigen. Er zijn volgens een mensrechtenbeweging tientallen gewonden gevallen.

De slachtoffers vielen in Chandragadhi in het district Jhapa, ongeveer 600 kilometer ten oosten van de hoofdstad Kathmandu. De veiligheidstroepen begonnen te schieten toen de demonstranten het centrum van de stad wilden binnentrekken in strijd met het verbod op openbare bijeenkomsten, zeiden getuigen.
  donderdag 20 april 2006 @ 00:10:24 #254
89730 Drugshond
pi_37114922
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:02 schreef pberends het volgende:
daar weten je eenden vast wel iets voor
pi_37114927
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:02 schreef pberends het volgende:
Spuiten met gif .
  donderdag 20 april 2006 @ 00:13:21 #257
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37114947
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:10 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Kunnen we die NedCar robots niet ombouwen tot robo-cops.
hehehe, 't schijnt er een teringzooi te zijn. Ik ga eens navragen welk level strike de BBC World service dit noemt
  donderdag 20 april 2006 @ 00:13:53 #258
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37114967
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:12 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Spuiten met gif .
Elk busje met een plaatje van een doodshoofdje is voldoende
pi_37115028
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:13 schreef Tafkahs het volgende:
Elk busje met een plaatje van een doodshoofdje is voldoende
Precies en dan lekker slapen.

Het doodt muggen maar voor mensen is het volkomen gezond .
  donderdag 20 april 2006 @ 00:30:24 #260
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37115326
goed idee, pitten.

Tot ziens, Sidekick waakt over u
pi_37115822
Tsja.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_37115876
quote:
Op woensdag 19 april 2006 20:08 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

...The social structure advocated by Christian Reconstructionism would have the clergy, laity and government, individually and corporately, to be in ultimate submission to the moral principles of the Bible, including the Old Testament...

Iedereen (bijna iedereen) voelt instinctief aan dat dit ellende gaat geven, het oude testament is een boosaardig en bijzonder immoreel boek. Maar dat mag niet publiekelijk geconcludeerd worden.
Het is gewoon debiel, had jij er al van gehoord? Las er toevallig net over namelijk, maar ik kende deze Gristelijke Taliban nog niet.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_37115967
pi_37118012
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:58 schreef RichardQuest het volgende:
Inteelt!
Maar bij de eerste gelegenheid die hij krijgt ......
pi_37118042
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:54 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Het is gewoon debiel, had jij er al van gehoord? Las er toevallig net over namelijk, maar ik kende deze Gristelijke Taliban nog niet.
De naam kende ik niet, maar ik heb dergelijke christelijke extremisten al welleens geinterviewed zien worden. Daarbij zijn partijen als de SGP enzo daar niet ver van verwijderd, ze zeggen het alleen niet hardop.

ga maar eens op pad
pi_37118220
Ruim 20.000 mensen zitten in dodencel

Hier kan geen Al Qaida of Mo B. aan tippen .
  donderdag 20 april 2006 @ 09:18:34 #267
130955 Floripas
Blast from the past
pi_37118813
quote:
China, Iran, Saudi-Arabië en de Verenigde Staten
De As van het Kwaad.
pi_37118878
quote:
Op donderdag 20 april 2006 09:18 schreef Floripas het volgende:

[..]

De As van het Kwaad.
Vier landen met "grote idealen" .
  donderdag 20 april 2006 @ 09:27:47 #269
130955 Floripas
Blast from the past
pi_37118988
quote:
Op donderdag 20 april 2006 09:22 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Vier landen met "grote idealen" .
pi_37119148
VVD-top ergert zich aan opstelling Verdonk

Maakt niet uit, wij snappen haar ook niet.
pi_37119423
Twee weken geleden was ik in een museum in Laos. Laos is communistisch en ooit in oorlog met Amerika. De teksten in het museum waren volop anti-Amerikaans!

"These weapons were used by the American emperialists and their puppets to kill our people" !!
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_37120049
quote:
Op donderdag 20 april 2006 09:50 schreef sizzler het volgende:
Twee weken geleden was ik in een museum in Laos. Laos is communistisch en ooit in oorlog met Amerika. De teksten in het museum waren volop anti-Amerikaans!

"These weapons were used by the American emperialists and their puppets to kill our people" !!
Zo hoort dat .

Dag sizzler .
  donderdag 20 april 2006 @ 10:36:06 #273
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_37120467
quote:
Aantal werklozen blijft dalen

Uitgegeven: 20 april 2006 09:56
VOORBURG - De werkloosheid blijft afnemen. In het eerste kwartaal van dit jaar zaten 438.000 mensen zonder werk. Dat zijn er 13.000 minder dan in de periode van december 2005 tot en met februari 2006, zo blijkt uit cijfers die het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) donderdag heeft gepubliceerd.

De cijfers komen er op neer dat de afgelopen drie maanden 6,2 procent van de beroepsbevolking werkloos was. Een jaar eerder was dat nog 7 procent.
pi_37120531
quote:
Op donderdag 20 april 2006 10:21 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Zo hoort dat .

Dag sizzler .
  donderdag 20 april 2006 @ 10:43:15 #275
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_37120657
quote:
Laat antipartijsentiment varen
Gedegen onderzoek naar functioneren politieke organisaties gewenst

Politieke partijen zijn in een gezonde democratie onmisbaar, maar ze moeten wel van karakter veranderen, aldus onlangs de conclusie van een onderzoek naar de toekomst van politieke partijen. Volgens prof. dr. Ruud Koole wordt het tijd dat men gedegen onderzoek betrekt bij het vellen van een oordeel over het functioneren van partijen.

Onlangs stond in deze krant een bericht met de kop ”Onderzoek: Partijen moeten veranderen”. Het bericht deed verslag van een symposium dat georganiseerd was door het ministerie van Binnenlandse Zaken. Daar voerde onder anderen Hans Anker het woord, die in opdracht van het ministerie onderzoek had verricht naar hoe de burgers „als consument” de politieke partijen waarnemen in vergelijking met single-issueorganisaties als War Child, Amnesty International en Greenpeace.

Het is goed dat over het (voort)bestaan van politieke partijen wordt nagedacht en daarom kan onderzoek geen kwaad. De vraag is of dit onderzoek van het ministerie van Binnenlandse Zaken daarbij helpt.

De voornaamste conclusie, dat partijen onmisbaar zijn maar moeten veranderen, lijkt op het eerste gezicht weinig meer dan een open deur. Dat partijen in democratieën onmisbaar zijn, wisten we al langer en dat zij zich moeten aanpassen aan veranderende omstandigheden, is een inzicht zo oud als de partijen zelf.

Anker cum suis stellen dat partijen opener en duidelijker moeten zijn en burgers veel actiever moeten betrekken bij het afwegen van belangen. Althans, dat concluderen zij op basis van vier zogeheten focusgroepen, waarin telkens tien mensen met elkaar in gesprek gaan en vragen beantwoorden over politieke partijen.

Het resultaat is een momentopname van het beeld dat op het moment van het onderzoek (12 en 13 december 2005) over partijen bestaat. En dat beeld is beroerd. Partijen zijn „niet inspirerend, niet duidelijk, luisteren niet, weten niet wat er speelt.”

De onderzoekers lieten de focusgroepen ook reageren op het idee om het geografisch organisatiemodel (met lokale afdelingen) aan te vullen met een inhoudelijk organisatiemodel (met werkgroepen over thema’s). Daar voelden de ondervraagden kennelijk wel voor, en dus concluderen de onderzoekers dat „de moderne partij een interessepartij” is. Er kwam uit het onderzoek wat erin gestopt werd.

Beperkingen
Hier kom ik op de beperkingen van dit soort ’onderzoek’. Het zijn ”quick scans” waaruit best wat aardige puntjes te halen zijn, maar waaraan niet de eerste behoefte bestaat. Een gedegen onderzoek naar het functioneren van de huidige partijen, gebruikmakend van reeds beschikbare kennis, ligt eerder voor de hand. Dan was ook gebleken dat verschillende partijen allang zo’n inhoudelijk organisatiemodel hebben uitgeprobeerd, soms niet zonder succes, maar ook dat ze op de grenzen ervan zijn gestuit.

Dan had men ook niet verbaasd hoeven te zijn dat leden van politieke partijen heel vaak tevens lid zijn van single-issuebewegingen en dat er daarom veel valt af te dingen op de kennelijk ook door het ministerie gehuldigde veronderstelling dat die bewegingen in een concurrentieverhouding tot partijen staan.

Dan had ook de formele positie van partijen eens grondig kunnen worden doordacht in het licht van de vele wettelijke regelingen die het bestaan van partijen raken. Want je kunt niet de overheidssubsidiëring van partijen telkenmale verdedigen door te wijzen op de belangrijke ”intermediaire rol” van partijen en tegelijk allerlei andere wettelijke voorstellen doen (verlaging voorkeursdrempel, rechtstreeks gekozen burgemeester, dualisering lokaal bestuur en wat er allemaal nog uit het Burgerforum of de Nationale Conventie van minister Pechtold moge komen), zonder die op hun (mogelijk negatieve) effecten op die rol te onderzoeken. Enige consistentie mag van de wetgever toch worden verwacht.

Achtereenvolgende kabinetten zijn hier in gebreke gebleven. Het huidige kabinet kan zich er niet met een snel symposium en een quick scan van afmaken. Het is eerder een taak voor een zware staatscommissie.

Tegen heug en meug
Intussen deinen symposia als die van het ministerie mee op de golven van antipartijensentiment. Ook Anker cum suis onttrekken zich daar niet aan. Discrepanties tussen het door de respondenten gevraagde ideaalbeeld van een partij en het beeld van de huidige partijen worden zonder enige maatstaf „zeer fors” genoemd.

Onderscheid tussen de verschillende partijen wordt bovendien niet gemaakt. Tegelijk verbazen zij zich er over dat de deelnemers aan het onderzoek partijen, overheid, adviesbureaus, ministeries en ambtenaren allemaal door elkaar halen. Niettemin constateren de onderzoekers zonder omhaal van woorden dat juist partijen op tal van punten zeer ernstig tekortschieten!

Het is eerder tegen heug en meug dat de onderzoekers constateren dat partijen ondanks alles onmisbaar worden gevonden, dat jongeren het lidmaatschap van partijen „interessant” vinden, dat een boodschap waarin partijen een zachte dood sterven en worden vervangen door vormen van directe democratie „in dorre aarde valt”, en dat men weinig moet hebben van partijen die louter kiesverenigingen zijn. Partijen moeten volgens de respondenten ideeën aandragen, wetenschappelijk onderzoek doen en scholing verrichten. Exit de ”campagnepartij” waarvoor Anker een aantal jaren terug nog zo hartstochtelijk pleitte.

Kritische evaluatie
Het wordt echt eens tijd dat men gedegen onderzoek betrekt bij het vellen van een oordeel over het functioneren van partijen. Daarbij hoort ook het afleggen van een a priori negatieve houding ten opzichte van partijorganisaties, hoe bon ton dat momenteel ook is.

Een kritische evaluatie van de ontwikkeling van partijen, gegeven de veranderende en weerbarstige maatschappelijke omgeving, is gewenst. Dat zou ook wel eens tot een veel positievere conclusie kunnen leiden.

De auteur is hoogleraar Nederlandse politiek, departement politicologie, aan de Universiteit Leiden.
Trouwens, ook hoi sizzler.
pi_37121662
quote:
Op woensdag 19 april 2006 20:47 schreef MrX1982 het volgende:
Groot probleem bij DaimlerChrysler en dat met name Mercedes is het gebrek aan kwaliteit van de E-klasse.

De E-klasse was toch altijd hét visitekaartje van Mercedes naar de buitenwereld. Als je bij zo'n model gaat blunderen dan zijn de rapen gaar en moet je het geschonden vertrouwen weer herstellen.

Nu weten ze bij 'Das Haus' wel wat auto's bouwen is. De bakermat van de auto bevindt zich immers bij Mercedes maar dat je af gestraft kan worden blijkt. Zelfs Mercedes is niet heilig.

Om maar te zwijgen over Smart. Dat ze die divisie niet afstoten is me een raadsel.
De E-klasse was geen probleemgeval, maar is wel bij de reorganisatie van bepaalde fouten in het mercedesconcern als eerste en het stevigste aangepakt, dat betekende vorig jaar dat een record aantal modellen uit de E-klasse teruggeroepen zijn, en bv het remsysteem en de elektronik vervangen werden ....

Het is gewoon een probleem dat mercedes al langer had en vele modellen kenden, de A-klasse, de ML... technische onderdelen die slecht functioneerden, ophanging die brak was ...
Omdat Mercedes flink verdiend aan onderhoud en het meestal nogal specifieke onderdelen zijn, waarvoor een gespecialiseerde mercedes garage bijna noodzakelijk is, verdiende mercedes daar juist veel geld mee ....
Zelfs een lampje vervangen, daarvoor moet je naar de garage, omdat dat niet zomaar zelf te doen is....

Zulke problemen werden onder Schremp niet aangepakt, de kritiek bestond al langer, maar men deed er niks mee, omdat men teveel enkel vooruit keek, naar een wereldconcern (Welt AG) en teveel keek naar ambitieuze plannen, en daarbij de blik op de consument en de thuismarkt verloor.....
Met de komst van Zetske is dat al behoorlijk aangepakt en het laatste jaar onder Schremp zijn de problemen al erkend en aangepakt (het terugroepen van de E-klasse gebeurde al onder Schremp, alhoewel Zetske natuurlijk toen al leider van Mercedes was, en pas later Schremp als 'hoofd' van het Daimler-Chrysler concern aflostte, Zetske vervult nu een dubbelrol)

Wat betreft de Smart... die draait momenteel weer met winst, voornamelijk omdat er keihard gesaneerd is en bv de stevig verliesgevende Smart Forfour gekilled werd...
de 'gewone' Smart verkoopt nog best goed ...

Ergens denk ik dat de duitse auto-industrie deze problemen al twee jaar terug begreep en allang ingegrepen heeft, anderhalf jaar terug waren de stakingen bij Opel in Mühlheim en Wolfsburg bij Volkswagen .... maar die hebben de saneringen slechts deels tegengehouden...
bv veel Volkswagen-werknemers zijn alsnog afgevloeid bij Volkswagen en toen door Auto3000 AG aangenomen en onder mindere arbeidsvoorwaarden en met minder loon weer aangesteld bij VW ...

NedCar ervaart nu waarschijnlijk ook de consequenties van de saneringen in Duitsland, om concurrerend te blijven tov. de duitse fabrieken (die dat moesten doen vanwege voorn. concurrentie vanuit Tsjechie) moeten ze wel saneren....
quote:
Op donderdag 20 april 2006 09:50 schreef sizzler het volgende:

daarvoor hoef je toch niet naar Azie?

heeft La Oss ook niet zo'n museum?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 20 april 2006 @ 11:49:55 #277
89730 Drugshond
pi_37122667
quote:
Op donderdag 20 april 2006 11:16 schreef RM-rf het volgende:
daarvoor hoef je toch niet naar Azie?

heeft La Oss ook niet zo'n museum?
, en het ligt ook nog eens in Brabant. De koeien vinden het prachtig.
pi_37123350
http://www.wareliefdewacht.nl/ware_liefde_wacht22a.htm

Doen jullie ook mee?

quote:
Hartstikke goed!

Je hebt zojuist de WLW-belofte afgelegd, net als meer dan zevenduizend Nederlandse jongeren voor jou!

Welkom bij de club!

Wist je dat we sinds we in 1994 begonnen met Ware Liefde Wacht nog NOOIT iemand ontmoet hebben die er spijt van heeft gehad te hebben gewacht met seks tot het huwelijk?

Wist je dat we sinds we in 1994 begonnen met Ware Liefde Wacht elk jaar VEEL jongeren ontmoet hebben die er wel spijt van hebben gehad dat ze NIET gewacht hebben...

Houd vol! Het is de moeite meer dan waard.
.
  donderdag 20 april 2006 @ 12:56:03 #279
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37124401
quote:
Op donderdag 20 april 2006 12:17 schreef RichardQuest het volgende:

Doen jullie ook mee?

[afbeelding]
[..]

.
Hou vol he
  donderdag 20 april 2006 @ 13:04:46 #280
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37124621
Raad het citaat.
quote:
Niet zonder reden wordt de Europese Unie een liberaal project bij uitstek genoemd.

Euroscepsis past niet in mijn liberale opvatting.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_37124669
quote:
Op donderdag 20 april 2006 12:17 schreef RichardQuest het volgende:

Doen jullie ook mee?

[afbeelding]
[..]

.
Mag je wel rukken op de nieuwste playboy foto's van Bridget? .

Had dat even gevraagd bij Opmerking.
pi_37124722
quote:
Op donderdag 20 april 2006 12:56 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Hou vol he
Fowral so doowrgaan!

Oké.
  donderdag 20 april 2006 @ 13:13:47 #283
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37124874
  donderdag 20 april 2006 @ 13:16:06 #284
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_37124947
quote:
Op donderdag 20 april 2006 09:36 schreef RichardQuest het volgende:
VVD-top ergert zich aan opstelling Verdonk

Maakt niet uit, wij snappen haar ook niet.
Wat hebben 8 debatten nu voor zin? Ik vind 1 ook wel voldoende eigenlijk en 3 meer dan voldoende.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_37124969
quote:
Op donderdag 20 april 2006 13:16 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Wat hebben 8 debatten nu voor zin? Ik vind 1 ook wel voldoende eigenlijk en 3 meer dan voldoende.
De aandacht die er voor komt verzekert de VVD van een aantal extra zetels. Dat zal wel meespelen.
pi_37125035
http://www.stillfree.com/

. (ook die tweede film openen)
  donderdag 20 april 2006 @ 13:19:41 #287
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37125036
Wat mij betreft komen er debatten die alleen voor de vvd belangrijk zijn.
pi_37125297
De verkiezingen zijn pas volgend jaar. Laat ze dan gaan debatteren en niet nu.

Het land moet geregeerd worden.
pi_37125380
quote:
Op donderdag 20 april 2006 13:29 schreef MrX1982 het volgende:
De verkiezingen zijn pas volgend jaar. Laat ze dan gaan debatteren en niet nu.

Het land moet geregeerd worden.
Dat regeren was toch al niet het sterkste punt van dit kabinet .
pi_37125411
quote:
Op donderdag 20 april 2006 13:16 schreef du_ke het volgende:

[..]

De aandacht die er voor komt verzekert de VVD van een aantal extra zetels. Dat zal wel meespelen.
Waarom is er eigenlijk zoveel aandacht voor? Dat er een item in NoVa o.i.d wordt besteedt vind ik wel logisch en gebeurt bij andere partijen ook maar zoals het nu gaat slaat het echt nergens meer op.
  donderdag 20 april 2006 @ 13:34:17 #291
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37125417
Het mag niet over Congo gaan, maar wel over Wouter Bos look-a-likes..
pi_37125475
quote:
Op donderdag 20 april 2006 13:33 schreef du_ke het volgende:
Dat regeren was toch al niet het sterkste punt van dit kabinet .
Gelukkig krijgen we volgend jaar dé messias van de politiek als MP.
Pim Fortuyn in een nieuw rood jasje.

Wouter Bos

.
pi_37125528
Als hij dan nog durft

En anders hebben we altijd Cohen nog
pi_37125649
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:12 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

daar weten je eenden vast wel iets voor
Mugbijten op het water is een van hun hobby's .
pi_37125664
Wouter Bos heeft zijn voorbeeld goed gevolgd in het schrijven van een boek en suggeren dat hij MP wordt.

Doch ik raad hem af naar Jensen te gaan, Villa Felderhof te bezoeken en deel te nemen aan het radioprogramma van Ruud de Wild. Het noodlot moet je niet tarten ook al heet je Wouter Bos .
  donderdag 20 april 2006 @ 14:00:44 #296
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37126234
quote:
Op donderdag 20 april 2006 13:38 schreef Chewie het volgende:
Als hij dan nog durft

En anders hebben we altijd Cohen nog
Dat Cohen burgemeester mocht blijven, dat was me een raadsel, als hij ineens de deur in z'n gezicht dichtgesmeten krijgt omdat de PvdA liever een doodzieke Stekelenburg heeft, dan vind ik dat je het op z'n Pechtolds moet doen, gewoon kiezen en bij die beslissing blijven. Jij niet?
pi_37126364
Homo Saabiens.
pi_37128584
Lijsttrekkerschap D66

Ik weet een leuker spel voor de D66-top: Russisch roulette. Maar dan met alle kogels erin. Op die manier zijn er alleen maar winnaars.
  donderdag 20 april 2006 @ 15:14:18 #299
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37128708
wat ben jij passioneel vandaag, Sizzler. Last van de warmte?
pi_37128854
Hoeren!!!
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')