abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 april 2006 @ 19:27:07 #151
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_37104497
quote:
Dwazen.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  woensdag 19 april 2006 @ 19:29:25 #152
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_37104572
quote:
Op woensdag 19 april 2006 19:18 schreef Ponskaart het volgende:
Het was toch ooit Volvo? Ze kunnen meer gaan reviseren, wellicht levert dat nog wat op.
reviseren met vele oude modellen ?
Dat is niet met high-tech te doen. Net alsof je een blue-print hebt van elke auto-model-type-aanpassing.
Juist de high-tech moet je ten volle benutten. De keuze is heel simpel. Of je bent concurentie-waardig in Europa en trekt nieuwe geschikte partijen aan. Of je bent redudant en je hebt geen bestaansrecht.
Het gaat alleen om de centen (en een goed commercieel/technisch verhaal).
En over dat laatste heb ik mijn vraagtekens.... Renault, Volvo , Mitsubishi zijn er allemaal ingestapt maar ze zijn er ook (straks) allemaal weer vertrokken. En dat zijn toch geen misselijke players.
pi_37104712
quote:
Op woensdag 19 april 2006 19:29 schreef Drugshond het volgende:

[..]

reviseren met vele oude modellen ?
Dat is niet met high-tech te doen. Net alsof je een blue-print hebt van elke auto-model-type-aanpassing.
Juist de high-tech moet je ten volle benutten. De keuze is heel simpel. Of je bent concurentie-waardig in Europa en trekt nieuwe geschikte partijen aan. Of je bent redudant en je hebt geen bestaansrecht.
Het gaat alleen om de centen (en een goed commercieel/technisch verhaal).
En over dat laatste heb ik mijn vraagtekens.... Renault, Volvo , Mitsubishi zijn er allemaal ingestapt maar ze zijn er ook (straks) allemaal weer vertrokken. En dat zijn toch geen misselijke players.
Veel onderdelen worden al voor diverse merken gemaakt. Reviseren bedoel ik motortechnisch. Op elektronica valt niet zoveel te doen. Ik blijf erbij dat iets arbeidsintensiefs met een globaal produkt weinig bodem kan hebben op ons grondgebied. Jouw opmerking over technische hoogwaardigheid snijdt hout. Nu al hebben garages teruglopende klandizie, terwijl ze toch het meeste verdienen aan onderhoud en reparatie. Wellicht kan de fabriek meer richting de garage-werkzaamheden. Al is dat nog steeds arbeidsintensief, echter wel zeer lokaal nodig.
  woensdag 19 april 2006 @ 19:34:07 #154
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_37104863
Ontroerend. Bush als oorlogsmisdadiger tegen het arme Irak.
pi_37105641
Ik meen me te herinneren dat de arbeidskosten ongeveer 5% van de kostprijs van een auto veroorzaken. De autoindustrie is een kapitaalintensieve sector, niet arbeidsintensief.
  woensdag 19 april 2006 @ 20:04:21 #157
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_37105741
5% peanuts!
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_37105759
Nou ja, Bush is natuurlijk gewoon een oorlogsmisdadiger. En het filmpje heb ik niet gezien.
  woensdag 19 april 2006 @ 20:05:05 #159
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37105773
De lak kost waarschijnlijk duurder..
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  woensdag 19 april 2006 @ 20:06:56 #160
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_37105832
quote:
Op woensdag 19 april 2006 19:38 schreef Ponskaart het volgende:
Ontroerend. Bush als oorlogsmisdadiger tegen het arme Irak.
Als je mij vertelde dat invloedrijke Amerikaanse industrielen, ik noem een Halliburton, achteruit zijn gegaan door de oorlog, ben ik om.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_37105851
Kost veel.

Is duur.
pi_37105889
quote:
Op woensdag 19 april 2006 20:04 schreef George-Butters het volgende:
5% peanuts!
Inderdaad .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_37105897
quote:
...The social structure advocated by Christian Reconstructionism would have the clergy, laity and government, individually and corporately, to be in ultimate submission to the moral principles of the Bible, including the Old Testament...

Iedereen (bijna iedereen) voelt instinctief aan dat dit ellende gaat geven, het oude testament is een boosaardig en bijzonder immoreel boek. Maar dat mag niet publiekelijk geconcludeerd worden.
pi_37105939
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:36 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Mijn god, ik hoor sporadisch verhalen dat het gehele onderwijs systeem verwoest wordt door de fundamentalisten. Zo schijnen professoren en hoogleraren een geliefd doelwit te zijn. Ik heb zelfs gehoord dat er nauwelijks nog universitair personeel is in Irak, die zijn of vermoord, of massaal gevlucht.
De weg wordt vrijgemaakt voor de madrassas.
Dat klopt. Niet alleen leraren, ook doktoren en andere wetenschappers, dacht ik. De hele intelligentsia wordt daar vermoord of verdreven. Ik heb het al eens eerder gevraagd: waarom doet men zoiets? Ik lees wel eens dat het vaker gebeurt, in andere chaotische gebieden, dus waarschijnlijk is er een rationele reden om het te doen.
pi_37105973
Nedcar is gewoon ten dode opgeschreven. Ja ik als autoliefhebber zeg sluiten die hap.

Open houden is slechts een uitstel van executie. Fabriek mag misschien modern zijn het is niet meer dan dom assembleren wat ze daar doen.
  woensdag 19 april 2006 @ 20:11:31 #166
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_37105985
quote:
Op woensdag 19 april 2006 20:08 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

...The social structure advocated by Christian Reconstructionism would have the clergy, laity and government, individually and corporately, to be in ultimate submission to the moral principles of the Bible, including the Old Testament...

Iedereen (bijna iedereen) voelt instinctief aan dat dit ellende gaat geven, het oude testament is een boosaardig en bijzonder immoreel boek. Maar dat mag niet publiekelijk geconcludeerd worden.
Ik ben het wel met je eens, op het deel dat het 'niet gezegd mag worden' na. Moorden en straffen in naam van een boek is sowieso al fout.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  woensdag 19 april 2006 @ 20:11:55 #167
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_37106000
quote:
Op woensdag 19 april 2006 20:11 schreef MrX1982 het volgende:
Nedcar is gewoon ten dode opgeschreven. Ja ik als autoliefhebber zeg sluiten die hap.

Open houden is slechts een uitstel van executie. Fabriek mag misschien modern zijn het is niet meer dan dom assembleren wat ze daar doen.
Ja, dat doen ze met robots ook.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_37106029
quote:
Op woensdag 19 april 2006 20:06 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Als je mij vertelde dat invloedrijke Amerikaanse industrielen, ik noem een Halliburton, achteruit zijn gegaan door de oorlog, ben ik om.
Die gaan er altijd op voorruit; Halliburton kreeg bijvoorbeeld ook no-bid contracts onder Clinton in Bosnie.
pi_37106071
Het is lullig dat die mensen hun baan verliezen maar ja je kunt iets niet in stand houden alleen omdat het anders zielig is voor al die mensen.
  woensdag 19 april 2006 @ 20:15:15 #170
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_37106125
quote:
Op woensdag 19 april 2006 20:12 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Die gaan er altijd op voorruit; Halliburton kreeg bijvoorbeeld ook no-bid contracts onder Clinton in Bosnie.
Daarom. Mij ga je niet vertellen dat die Bush de brenger van vrede en veiligheid is. Sorry. Daar geloof ik niet meer zo erg in.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_37106169
quote:
Op woensdag 19 april 2006 20:11 schreef MrX1982 het volgende:
Nedcar is gewoon ten dode opgeschreven. Ja ik als autoliefhebber zeg sluiten die hap.

Open houden is slechts een uitstel van executie. Fabriek mag misschien modern zijn het is niet meer dan dom assembleren wat ze daar doen.
Scania investeert ook weer flink in Nederland als het met vrachtwagens kan waarom dan niet met personenauto's?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_37106223
quote:
Op woensdag 19 april 2006 20:15 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Daarom. Mij ga je niet vertellen dat die Bush de brenger van vrede en veiligheid is. Sorry. Daar geloof ik niet meer zo erg in.
En een van de redenen dat er zoveel in dingen wordt gestopt als raketschilden is idd door de lobby. Dat geld kunnen ze beter in peacekeeping enzo poten omdat ze het daar op verkloten atm. =X
pi_37106269
quote:
Op woensdag 19 april 2006 20:10 schreef Monidique het volgende:
Dat klopt. Niet alleen leraren, ook doktoren en andere wetenschappers, dacht ik. De hele intelligentsia wordt daar vermoord of verdreven. Ik heb het al eens eerder gevraagd: waarom doet men zoiets? Ik lees wel eens dat het vaker gebeurt, in andere chaotische gebieden, dus waarschijnlijk is er een rationele reden om het te doen.
Logisch dat intellectuelen de eerste zijn die uit de weg worden geruimd. Aan kritische burgers heb je immers niets als totalitair regime of groepering.

Gelukkig moeten wij de radicalen (toekomstige) democraten ook in Irak steunen omdat ze democratische hervormingen doorvoeren. Misschien niet nu maar wellicht morgen.
Dat er hier en daar een paar worden omgelegd is slechts een klein detail. Het gaat om de lange termijn en het grotere totaal plaatje.
pi_37106333
Helaas is het grotere plaatje geen mooi, democratisch plaatje, vooralsnog.
pi_37106359
quote:
Op woensdag 19 april 2006 20:04 schreef George-Butters het volgende:
5% peanuts!
Ik meen dat ik dat gelezen heb in een Duits vakblad waarop m'n vader geabonneerd is: ATZ

Verder was het tot voor kort zo dat de Duitse werkgelegenheid in de auto-industrie jaarlijks nog steeds met enkele tienduizenden banen per jaar toenam, en ook de metaalsector als geheel. Er waren ook 2/3 jaar geleden zo'n 300.000 banen vacant in de metaalsector.

Wat denk ik het probleem van Duitsland is dat het een wat eenzijdige economie heeft, en vooral dat ze het teveel moeten hebben van de export. Het lijkt erop dat alle hervormingen van de afgelopen jaren mensen onzeker hebben gemaakt, en daardoor spaarzaam/zuinig. De situatie in bijvoorbeeld het restaurantwezen is dramatisch. Dat is zo achteruit gegaan de afgelopen jaren, ik ken zo een paar resraurants die vroeger uitpuilden, en nu of failliet zijn of vegeteren.

Pas een beetje op met die Angelsaksische pers, en met name de Engelse, die zijn zwaar gefrustreerd, en hebben ook een echt ideologische missie, het bekende Angelsaksisch korte-termijn denken. Wat dat voor gevolgen heeft kun je nu zien bij Ford en GM, die zijn praktisch failliet.
Als Bush ook in Iran op avontuur gaat en de olieprijzen nog verder omhoog schieten kunnen we afscheid nemen van deze twee reuzen op lemen voeten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Godslasteraar op 19-04-2006 20:31:45 ]
pi_37106392
quote:
Op woensdag 19 april 2006 20:16 schreef du_ke het volgende:
Scania investeert ook weer flink in Nederland als het met vrachtwagens kan waarom dan niet met personenauto's?
Oh daarvan is mij niets bekend.

Nedcar is toch al langer een zorgenkindje. Het wordt tijd dat ze het gezond maken of gewoon sluiten. Eerst werden er Volvo's gemaakt dat gebeurt nu in Gent en nu heb je straks alleen nog de Mitsubishi Colt een auto die ook niet bijster goed verkoopt.

Balkenende kan er verder ook niets aan doen omdat je als overheid geen geld mag steken in dat soort projecten omdat Brussel dan weer dwars gaat liggen. Jaja lang leve Europa maar dat geheel terzijde.
pi_37106426
Angelsaksisch korte-termijn denken? Er zijn in GB nog wetten actief uit 1215 dus ze houden het termijn wel aardig vol. =X
pi_37106587
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!

.
pi_37106629
De Engelse autoindustrie is het meest tragische verhaal van een land wat toch al veel heeft verloren van haar glans en eigenlijk is weg gezakt in de middelmatigheid.
pi_37106669
quote:
Op woensdag 19 april 2006 20:11 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens, op het deel dat het 'niet gezegd mag worden' na. Moorden en straffen in naam van een boek is sowieso al fout.
Vat het niet op als de bekenden links-rechts-opinieherders theorieën. Er wordt vaak gezegt dat het de ''gematigde'' christenen zijn die verantwoordelijk zijn voor het instandhouden van dit soort extremisme, en ik ben het daarmee eens. Maar vervolgens krijg je allerlei termen als fundamentalistische atheïsten of seculiere-extremisten naar je hoofd geslingerd, meestal door zogenaamde "liberalen".

Ik vraag me ook af wie er nu de werkelijke godslasteraars zijn. Stel dat God bestaat en hij/zij voldoet aan de beschrijvingen, ultiem rechtvaardig, goed etc. En vervolgens worden hem/haar zulke uitspraken en daden aangewreven zoals we in de bijbel/koran/torah kunnen lezen, is er iets lasterlijker dan dat?
Daarom denk ik dat het tijd wordt om een streep te zetten door die zogenaamde heiligheid van die boeken. Maar goed, wishfull thinking.
pi_37106744
quote:
Op woensdag 19 april 2006 20:23 schreef NightH4wk het volgende:
Angelsaksisch korte-termijn denken? Er zijn in GB nog wetten actief uit 1215 dus ze houden het termijn wel aardig vol. =X
dat Angelsaksisch korte-termijn denken is dan ook alleen bedoeld als export
pi_37106757
O mijn godje, Anita is terug.
pi_37106785
quote:
George W. Bush's presidency appears headed for colossal historical disgrace. Barring a cataclysmic event on the order of the terrorist attacks of September 11th, after which the public might rally around the White House once again, there seems to be little the administration can do to avoid being ranked on the lowest tier of U.S. presidents. And that may be the best-case scenario. Many historians are now wondering whether Bush, in fact, will be remembered as the very worst president in all of American history.
[ bron ]
pi_37106786
quote:
Op woensdag 19 april 2006 20:32 schreef Monidique het volgende:
O mijn godje, Anita is terug.
Jack wil der meteen palen.
pi_37106845
quote:
Op woensdag 19 april 2006 20:32 schreef Monidique het volgende:
O mijn godje, Anita is terug.
in de eerste selectie van Ajax?
pi_37107066
quote:
Op woensdag 19 april 2006 20:16 schreef du_ke het volgende:

[..]

Scania investeert ook weer flink in Nederland als het met vrachtwagens kan waarom dan niet met personenauto's?
Scania is een mooi bedrijf, mijn vader heeft er jaren gewerkt.

Het grote verschil tussen Scania en bedrijven als Daimler Chrysler en Mitsubishi, is dat deze laatsten de afgelopen jaren vreselijkl hebben lopen blunderen, waardeloos management. De topman van Daimler, Jürgen Schremp, heeft het gepresteerd om de beurswaarde van Daimler Chrysler te halveren gedurende zijn veels te lange termijn. En naarmate de koers wegzakte ging zijn loon omhoog, waanzinnig! Dat is wat mij betreft de symbolisering van het Angelsaksisch economisch denken, korte termijn, zakkenvullen, zakkenvullen en nog meer korte termijn. Het tegenovergestelde van Daimler Chrysler, en ook GM en Ford, zijn bedrijven als Toyota, Scania, BMW en Porsche.

Het is zelfs zo dat de vrachtwagens van Daimler jaren en jaren zwaar verlies leden, maar die verliezen werden opgevangen door de autoverkoop. Als Scania te goed verkocht in Duitsland ging Daimler flink onder de kostprijs verkopen (dumpen).
pi_37107238
Voetbal, .
pi_37107289
Groot probleem bij DaimlerChrysler en dat met name Mercedes is het gebrek aan kwaliteit van de E-klasse.

De E-klasse was toch altijd hét visitekaartje van Mercedes naar de buitenwereld. Als je bij zo'n model gaat blunderen dan zijn de rapen gaar en moet je het geschonden vertrouwen weer herstellen.

Nu weten ze bij 'Das Haus' wel wat auto's bouwen is. De bakermat van de auto bevindt zich immers bij Mercedes maar dat je af gestraft kan worden blijkt. Zelfs Mercedes is niet heilig.

Om maar te zwijgen over Smart. Dat ze die divisie niet afstoten is me een raadsel.
pi_37107420
quote:
Op woensdag 19 april 2006 20:23 schreef NightH4wk het volgende:
Angelsaksisch korte-termijn denken? Er zijn in GB nog wetten actief uit 1215 dus ze houden het termijn wel aardig vol. =X
Dat is natuurlijk niet altijd zo geweest, en het is ook niet meer dan een smoes om op de korte termijn de bonussen en optieregelingen te kunnen opstuwen. Die mentaliteit loopt uiteindelijk uit op een geweldige valpartij, en waar ik me zorgen om maak is dat wij, en ook Duitsland/Europa, ons van alles wijs laten maken.

Van de industrie in Engeland is in ieder geval bijna helemaal niets meer over. Als wij thuis lol willen hebben gaat m'n vader verhalen vertellen over wat hij zoal meegemaakt en gezien heeft tijdens zakenreizen in Engeland. Vooral z'n verhalen over Engelse hotels zijn hilarisch, hij is zo iemand die als er ergens een zwakke plek zit, dan weet hij het te vinden en te slopen.
pi_37107706
Een eekhoorn op het speelveld, .
pi_37107849
quote:
Op woensdag 19 april 2006 20:47 schreef MrX1982 het volgende:
Groot probleem bij DaimlerChrysler en dat met name Mercedes is het gebrek aan kwaliteit van de E-klasse.

De E-klasse was toch altijd hét visitekaartje van Mercedes naar de buitenwereld. Als je bij zo'n model gaat blunderen dan zijn de rapen gaar en moet je het geschonden vertrouwen weer herstellen.

Nu weten ze bij 'Das Haus' wel wat auto's bouwen is. De bakermat van de auto bevindt zich immers bij Mercedes maar dat je af gestraft kan worden blijkt. Zelfs Mercedes is niet heilig.

Om maar te zwijgen over Smart. Dat ze die divisie niet afstoten is me een raadsel.
Het ging al mis met die Edzard Reuter en zijn grootheidswaanzin om van Daimler Benz een wereldonderneming te maken, auto's vrachtwagens, vliegtuigen, raketten noem het maar op. En vervolgens wordt zijjn kroonprins, de man die miljarden wist te verliezen met Fokker, zijn opvolger. (Schremp).
Scania heeft één keer een avontuur gehad met Saab, en dat snel gedumpt. Ze hebben natuurlijk nog een defensietak, maar verder houden ze zich bij hun leest.

Überhaupt is dat verzamelen van veel bedrijven in één conglomeraat een misser. Als aandeelhouder kun je net zo goed de aandelen van verschillende bedrijven aanschaffen, zelf je aandelen portefeuille diversificeren. Behalve dan als het werkelijk voordelen oplevert, maar dat is zelden het geval. En zo beconcureert GM nu zijn ene dochteronderneming, Opel, met een andere dochteronderneming Chevrolet/Daewoo. Wat een klunzen.
pi_37107968
According to the Treasury Department, the forty-two presidents who held office between 1789 and 2000 borrowed a combined total of $1.01 trillion from foreign governments and financial institutions. But between 2001 and 2005 alone, the Bush White House borrowed $1.05 trillion, more than all of the previous presidencies combined. Having inherited the largest federal surplus in American history in 2001, he has turned it into the largest deficit ever -- with an even higher deficit, $423 billion, forecast for fiscal year 2006.
  woensdag 19 april 2006 @ 21:07:08 #193
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_37107997
quote:
Op woensdag 19 april 2006 21:06 schreef Monidique het volgende:
According to the Treasury Department, the forty-two presidents who held office between 1789 and 2000 borrowed a combined total of $1.01 trillion from foreign governments and financial institutions. But between 2001 and 2005 alone, the Bush White House borrowed $1.05 trillion, more than all of the previous presidencies combined. Having inherited the largest federal surplus in American history in 2001, he has turned it into the largest deficit ever -- with an even higher deficit, $423 billion, forecast for fiscal year 2006.
Ja. Maar Bush heeft ons bevrijd van de Duitsers. Toendertijd.

Dus Bush mag dat.

[ Bericht 1% gewijzigd door Yildiz op 19-04-2006 21:07:27 (even kleine letters toepassen) ]
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_37108024
quote:
Op woensdag 19 april 2006 21:03 schreef Godslasteraar het volgende:
Het ging al mis met die Edzard Reuter en zijn grootheidswaanzin om van Daimler Benz een wereldonderneming te maken, auto's vrachtwagens, vliegtuigen, raketten noem het maar op. En vervolgens wordt zijjn kroonprins, de man die miljarden wist te verliezen met Fokker, zijn opvolger. (Schremp).
Scania heeft één keer een avontuur gehad met Saab, en dat snel gedumpt. Ze hebben natuurlijk nog een defensietak, maar verder houden ze zich bij hun leest.

Überhaupt is dat verzamelen van veel bedrijven in één conglomeraat een misser. Als aandeelhouder kun je net zo goed de aandelen van verschillende bedrijven aanschaffen, zelf je aandelen portefeuille diversificeren. Behalve dan als het werkelijk voordelen oplevert, maar dat is zelden het geval. En zo beconcureert GM nu zijn ene dochteronderneming, Opel, met een andere dochteronderneming Chevrolet/Daewoo. Wat een klunzen.
Ja die enorme conglomeraten lijken misschien handig op de korte termijn maar op de lange termijn zijn het eerder een last aan het been. Zie Azië waar die conglomeraten uit elkaar vielen.

Ik ben benieuwd hoe Ford en GM de toekomst tegemoet gaan. Dat ze daar danig moeten reorganiseren lijkt me wel duidelijk anders steven ze gewoon af op een faillissement. Ze moeten een paar Japanners van Toyota in dienst nemen .

Het is een vrij ingewikkelde industrie de autoindustrie heb ik het idee. Het is allemaal niet meer zo eenvoudig als vroeger.
pi_37108129
quote:
Op woensdag 19 april 2006 21:06 schreef Monidique het volgende:
According to the Treasury Department, the forty-two presidents who held office between 1789 and 2000 borrowed a combined total of $1.01 trillion from foreign governments and financial institutions. But between 2001 and 2005 alone, the Bush White House borrowed $1.05 trillion, more than all of the previous presidencies combined. Having inherited the largest federal surplus in American history in 2001, he has turned it into the largest deficit ever -- with an even higher deficit, $423 billion, forecast for fiscal year 2006.
He's the greatest!
pi_37108159
Binnenkort Sjors van Boesfinancieringen op tv.
pi_37108502
quote:
Op woensdag 19 april 2006 20:40 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Scania is een mooi bedrijf, mijn vader heeft er jaren gewerkt.
Scania is in de regio Meppel - Zwolle ook een belangrijke werkgever. Dat ze uit Meppel weg gingen was best wel een aderlating maar gelukkig zijn ze nu weer aan het investeren in een spuiterrij. En ja daar zijn dat wat subsidies naar gegaan en de gemeente legt een extra krachtstroomleiding aan. maar dan nog is het een grote economische impuls.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_37108590
quote:
Op woensdag 19 april 2006 21:21 schreef du_ke het volgende:

[..]

Scania is in de regio Meppel - Zwolle ook een belangrijke werkgever. Dat ze uit Meppel weg gingen was best wel een aderlating maar gelukkig zijn ze nu weer aan het investeren in een spuiterrij. En ja daar zijn dat wat subsidies naar gegaan en de gemeente legt een extra krachtstroomleiding aan. maar dan nog is het een grote economische impuls.
Dat een boomknuffelaar als jij voor de vrachtwagenindustrie zou zijn .
pi_37108623
quote:
Op woensdag 19 april 2006 21:24 schreef pberends het volgende:

[..]

Dat een boomknuffelaar als jij voor de vrachtwagenindustrie zou zijn .
Oh we kunnen niet zonder . Je kan beter moderne relatief schone vrachtwagens uit eigen land hebben dan ouwe zooi uit het buitenland .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_37108648
quote:
Op woensdag 19 april 2006 21:25 schreef du_ke het volgende:

[..]

Oh we kunnen niet zonder . Je kan beter moderne relatief schone vrachtwagens uit eigen land hebben dan ouwe zooi uit het buitenland .
Nog nationalistisch ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')