Kijk her_tog, je hebt de best denkbare medestanders.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:15 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ach...als je graag een bepaalde groep wilt vernederen en verachten dan doe je dat in de vorm van een grap. Wie dan iets opmerkt zit in de rol van humorloos en té serieus.
Zo werkt stiekeme discriminatie toch ?
Vraag voor de activisten.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:16 schreef Johan_de_With het volgende:
\De echte vraag is; kunnen wij de WRR wegstemmen? Zo niet, is Nederland dan een democratie?
Fijn he?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Kijk her_tog, je hebt de best denkbare medestanders.
Als jij die niet weg kan stemmen is er inderdaad sprake van een functionerende democratie.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:16 schreef Johan_de_With het volgende:
Als de Palestijnen vinden dat zelfmoordaanslagen geoorloofd zijn, dan is dat democratie. Punt.
De echte vraag is; kunnen wij de WRR wegstemmen? Zo niet, is Nederland dan een democratie?
Ik vond het grappig. Zelfs George-Bas vond het grappig. Waarom jij dan niet?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Fijn he?
Maar toch waardeer ik wel dat wolfke pogingen doet om grappig te zijn.
Als je lacht, is het net ontwikkelingssamenwerking.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar toch waardeer ik wel dat wolfke pogingen doet om grappig te zijn.
Een parlementaire, constitutionele monarchie MrX.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:21 schreef MrX1982 het volgende:
Nederland is geen democratie. We hebben een koningin.
Zullen we het woord palestijnen in de grap veranderen in 'joden' ? Of in het woord Johan ?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik vond het grappig. Zelfs George-Bas vond het grappig. Waarom jij dan niet?
Het parlement is toch ook een schetsvertoning.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:23 schreef RichardQuest het volgende:
Een parlementaire, constitutionele monarchie MrX.
Nou ja, dat parlement kan af en toe wel genegeerd worden, de grondwet ook wel, en de koningin heeft toch niks te zeggen....
Ik vind hem dan eigenlijk net zo grappig, misschien Wolfmans niet, maar ik wel.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:24 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zullen we het woord palestijnen in de grap veranderen in 'joden' ? Of in het woord Johan ?
Misschien dat er dan wel iets doordringt ?
Moeten we ondersteunen maakt deel uit van een democratisch hervormingsproces.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:22 schreef Johan_de_With het volgende:
Twee Iraakse leraren onthoofd voor de klas
"Één groot ritueel" riep de profeet, alvorens hij erin plaatsnam.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:25 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het parlement is toch ook een schetsvertoning.
If you can't beat them, join them.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:27 schreef RichardQuest het volgende:
"Één groot ritueel" riep de profeet, alvorens hij erin plaatsnam.
Als jij een filmpje hebt van een beest dat zijn hoofd op dezelfde manier beweegt als orthodoxe Joden het bij de klaagmuur doen en het onder die titel publiceert, dan vind ik dat alleen maar grappig. Of een groep dieren die zich net zo aanstelt als bepaalde katholieke gelovigen bij bloedende beelden van Maria, idem. Waarom het woord Joden erbij gehaald?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:24 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zullen we het woord palestijnen in de grap veranderen in 'joden' ?
Mijn voorvader mag niet afgebeeld worden.quote:Of in het woord Johan ?
Wat, dat jij met een Pravda de humorvliegen probeert dood te slaan?quote:Misschien dat er dan wel iets doordringt ?
Vinden de Palestijnen het wel zo grappig?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:25 schreef RichardQuest het volgende:
Ik vind hem dan eigenlijk net zo grappig, misschien Wolfmans niet, maar ik wel.
En negers, en Nederlanders, en Chinezen, en moslims, en bluesdude.
Ik weet niet. Misschien moet je de aap een tulband omdoen, dan staat het Midden-Oosten zo in brand.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:28 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Vinden de Palestijnen het wel zo grappig?
Er zijn meer Belgenmoppen dan Palestijnengrappen, hoor.quote:Je vindt het niet erg dat bepaalde bevolkingsgroepen voortdurend zo 'gegrapt 'worden?
Je ziet niet de ethnische haat en de déhumanisering hierachter?
Zie het Romeinse Rijk.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:30 schreef MrX1982 het volgende:
Zonder humor is elke beschaving gedoemd ten onder te gaan.
Mijn god, ik hoor sporadisch verhalen dat het gehele onderwijs systeem verwoest wordt door de fundamentalisten. Zo schijnen professoren en hoogleraren een geliefd doelwit te zijn. Ik heb zelfs gehoord dat er nauwelijks nog universitair personeel is in Irak, die zijn of vermoord, of massaal gevlucht.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:22 schreef Johan_de_With het volgende:
Twee Iraakse leraren onthoofd voor de klas
Het ging hier niet om een filmpje.. Je schetst een heel andere situatie.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Als jij een filmpje hebt van een beest dat zijn hoofd op dezelfde manier beweegt als orthodoxe Joden het bij de klaagmuur doen en het onder die titel publiceert, dan vind ik dat alleen maar grappig. Of een groep dieren die zich net zo aanstelt als bepaalde katholieke gelovigen bij bloedende beelden van Maria, idem.
Omdat- wat ik in je zeer waardeer- ferm stelling neem tegen antisemitisme.quote:Waarom het woord Joden erbij gehaald?
Kan mij het schelen.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:28 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Vinden de Palestijnen het wel zo grappig?
Als het leuk blijft. Ik werd laatst nog aangehouden door de politie met een lasergun omdat ik te snel reed, komt die agent naar me toe: "Vanwaar zo snel?". Ik zeg "Ik moest snel naar m'n werk". Politieagent vraag: "Wat doet u voor werk dan?". Ik zeg "Ik vergroot penissen, en nu moet ik met spoed er een van 1m80 maken". Die agent "Een lul van één meter tachtig? Wat moet je daar dan mee?"quote:Op woensdag 19 april 2006 16:28 schreef Bluesdude het volgende:
Je vindt het niet erg dat bepaalde bevolkingsgroepen voortdurend zo 'gegrapt 'worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie je de haat? Zie je de stigma's?Ook om etnische haat lach ik, bluesdude, nog net iets harder.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:28 schreef Bluesdude het volgende:
Je ziet niet de ethnische haat en de déhumanisering hierachter?
sommige mods hebben wat moeite met optellenquote:Op woensdag 19 april 2006 16:37 schreef pberends het volgende:
Waarom is een eerste levensbehoefte crimineel?
is het al deel 1936 joh?
Menig beschaving met humor moet het eerst nog vol zien te houden zolang aan de top te staan.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:30 schreef Johan_de_With het volgende:
Zie het Romeinse Rijk.
Nou ja, het ging om een aap die een steen gooit. Misschien ligt het aan de retoriek waar Wolffje zich bij tijd en wijle aan overgeeft dat je het niet kunt waarderen, maar ik vind het - op heel banaal niveau - gewoon grappig.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:36 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het ging hier niet om een filmpje.. Je schetst een heel andere situatie.
Nou ja, ik vind dit gewoon grappig. Misschien ligt het aan de persoon die de grap maakt?quote:Omdat- wat ik in je zeer waardeer- ferm stelling neem tegen antisemitisme.
In de hoop dat je snapt dat minachting en discriminatie tav bevolkingsgroepen niet alleen Joden overkwam en overkomt maar ook vele anderen groepen.
Blijkbaar is dat niet de les die je leert uit de joodse geschiedenis en dat is spijtig.
Maar goed, wel typisch dat het van Wolfje komt hè.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:30 schreef Johan_de_With het volgende:
Er zijn meer Belgenmoppen dan Palestijnengrappen, hoor.
Humor van ethnische haat is geen teken van beschaving.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:30 schreef MrX1982 het volgende:
Zonder humor is elke beschaving gedoemd ten onder te gaan.
Zie Amerika. Land zonder humor.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Menig beschaving met humor moet het eerst nog vol zien te houden zolang aan de top te staan.
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:40 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Maar goed, wel typisch dat het van Wolfje komt hè.
Nee man, er zit een tintje aan rassen.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:40 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Humor van ethnische haat is geen teken van beschaving.
Bovendien zat er een racistisch tintje aan de grap..
Je maakt echt van een mug een olifant op deze manier.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:40 schreef Bluesdude het volgende:
Humor van ethnische haat is geen teken van beschaving.
Bovendien zat er een racistisch tintje aan de grap..
En South Park danquote:Op woensdag 19 april 2006 16:40 schreef Johan_de_With het volgende:
Zie Amerika. Land zonder humor.
Dehumanisering!quote:Op woensdag 19 april 2006 16:51 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je maakt echt van een mug een olifant op deze manier.
Ik vind South Park dan weer geregeld grappig.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Verzet! Leg wat spijkermatten op de weg.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:05 schreef du_ke het volgende:
Ze zijn hier om de hoek nu een wietplantage aan het ruimen.
Daarvoor lopen er teveel agenten en junks in de wegquote:Op woensdag 19 april 2006 17:07 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Verzet! Leg wat spijkermatten op de weg.
We hadden laatst een keer krachtstroom nodig en toen was het best handig dat een vriend van me dat nog voor de meter even af kon tappenquote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij bent erger dan de Meki-shop.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
We hadden laatst een keer krachtstroom nodig en toen was het best handig dat een vriend van me dat nog voor de meter even af kon tappen.
Wat doe jij op de FP?quote:Op woensdag 19 april 2006 17:49 schreef Johan_de_With het volgende:
6 maanden cel voor afschieten vuurpijl Feyenoord-Ajax
Nu ben ik geen jurist, maar dit lijkt me een bezopen lage straf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |