quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:57 schreef Bluezz het volgende:
Doe het dan met een ei siemen![]()
Tong vorig jaar :
[afbeelding]
Trusteh.quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:38 schreef Gollemrulez het volgende:
weltrusten u allen... een keertje voor 3 uur op bed, ook leuk
Weet je, 7:47 op een zaterdag is wel heel vroeg.quote:
Vraag 't Vaduz, tis zijn familie...quote:Op zaterdag 15 april 2006 10:47 schreef DeTolk het volgende:
Is Fok! nu zo traag of zijn die Paashazen zo snel?
Volgens mij bedoel je Zwolle. Emmen was wel een vroegere club van Spijkerman, vandaar waarschijnlijk je vergissingquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:36 schreef methodmich het volgende:
Nee, de man die bij Emmen is weggepest en nu staat Emmen toch al in de tweede ronde van de play-offs.
http://frontpage.fok.nl/column/3939/1
tja dat kan mijn kat ookquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:52 schreef FrankyMcG het volgende:
Middag.
Leuk zo'n kat....
Amper geslapen vannacht, dat beest kan de deur zelf openen!
Maar het is wel een schatje!
Slimme beestjes!quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:58 schreef borisz het volgende:
tja dat kan mijn kat ookdie springt gewoon op de deurkruk en opent hem
Tja poes gebruik ik als wekker af en toe, werkt bij mij heel goedquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:05 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Slimme beestjes!
Ze was vannacht d'r eerste dag bij ons, en wou dus perse op de slaapkamer, we hebben de deur gebaricadeerd met een stoel, om 00:00, 02:00, 04:00 heeft ze pogingen gewaagd om er toch in te komen, om 06:00 hebben we d'r toch maar binnen gelaten.
Vervolgens heeft ze tot 10:00 liggen maffen op een stoel. Vannacht de deur maar op een kiertje dan!
Wie probeer je te laten schrikken, er is toch niemand ?quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:00 schreef Ambrosius het volgende:
Boe!
Ik wilde controleren of er echt niemand wasquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wie probeer je te laten schrikken, er is toch niemand ?
Okequote:Op zaterdag 15 april 2006 15:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik wilde controleren of er echt niemand was.
Dan gaat een biertje er wel in, denk ik?quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:45 schreef Suijk het volgende:
Auto gewassen, in de tuin gewerkt, wat een nuttige dag!
Dat heb jij goed gedacht!quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan gaat een biertje er wel in, denk ik?
Zal wel een goed biertje zijn, je doet er een half uur over.quote:
Pleister erop, niet zeuren!quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:10 schreef rubbereend het volgende:
bijt ik me vanmiddag tijdens de lunch toch enorm op mn tong, bloeden als een rund en vrij pijnlijk
Ja, je hebt flink wat gezelligheid gemistquote:
quote:
Perugia.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:36 schreef tong80 het volgende:
Feli Digger van wie hebben ze gewonnen ?
Dat is altijd leuk.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:57 schreef tong80 het volgende:
NIVO-Sparta, mijn cluppie, wint vanmiddag met 0-1 uit tegen Nunspeet die vanmiddag kampioen konden worden. 1500 toeschouwers dropen af.
zij was ze al aan het zoekenquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:29 schreef golfer het volgende:
Net op het journaal een item over het feit dat men tegenwoordig met Pasen bijna net zo veel lekkere dingen eet als met Kerst.
Het was vanmiddag in de winkels te merken en wij hebben ook allerlei lekkere zaken als kwarteleitjes en truffelsalami in huis gehaald.
Zo komen we de pasen wel vretent door.
quote:Juichen
Voetbal is een leuk spelletje. Je moet dat ook wel vinden, anders hou je het niet lang vol bij Den Bosch. Zeker als ouder niet. Toch zijn er een aantal trends in het voetbal waar ik het mijne van denk. Als voorbeeld noem ik de “samenzang” voor aanvang van de wedstrijd. Ik vraag me af wie er ooit op dat idee is gekomen en vooral; waarom?? Is het om de tegenstander te intimideren? Is het bedoeld om de vocale talenten te demonstreren? Is het bedoeld om een “wij-gevoel” te creëren? Ik weet het niet. Volgens mij wordt er zoiets geroepen als; “WIE ZIJN WIJ?” Dat wordt in de scrum dan beantwoord met “DEN BOSCH!!”, waarna dit nog een keer wordt her-haald. Dit alles om de tegenstander er maar even van te doordringen dat wij echt Den Bosch zijn, maar dat wisten ze waarschijnlijk al. Dan wordt er vol-gens mij geroepen; “WAT GAAN WE DOEN??” Het antwoord laat zich ra-den; “WINNEN!!!” Het zou op z’n minst van originaliteit getuigen om eens een keer “VERLIEZEN!!” te gaan roepen. Of; “WE WETEN HET NIET!!!ALS IEDEREEN IN VORM IS GAAN WE WINNEN, MAAR DAT HANGT OOK EEN BEETJE VAN DE TEGENSTANDER AF!!” Kijk, ik snap dat dat allemaal een beetje lang duurt, maar je intimideert de tegen-stander dan wel, want dat verwachten ze nooit! Snel aftrappen en voordat de vijand erachter is gekomen wat er nou eigenlijk werd geroepen staan we al met 1-0 voor. ’t Is maar een ideetje.
Een ander punt is; het toernooi.
Kijk, ik vind toernooien hartstikke leuk en verheug me er werkelijk op. Al die wedstrijden, al dat gereken, dan de fi-nalewedstrijden, al die spanning; heerlijk. Maar dan komt het onvermij-delijke; de prijsuitreiking…….. Ver-schrikkelijk. Het is tegenwoordig mo-de om iedereen te bedanken. Eerst moet de organisatie iedereen bedan-ken, daarna komen de sponsors aan de beurt, daarna de mannen in het zwart, daarna het kantine-personeel, daarna worden alle vrijwilligers nog met naam en toenaam genoemd en net als je van plan bent om maar ge-woon terug de kantine in te gaan voor een “balletje-met” worden de bekers uitgedeeld. Vroeger was dat zo ge-piept; Die waren laatste, die 4e, enz. en de winnaar van het toernooi is ge-worden…..””. Huppakee, bekers uitde-len aan de aanvoerder en klaar is Kees. Tegenwoordig komt, als je ge-luk hebt, alleen de aanvoerder naar voren. Eigenlijk moet die alleen de beker ontvangen en dan wegwezen, maar nee….die gaat ook nog eens de organisatie bedanken, de sponsors, de mannen in het zwart, het kantine-personeel enz. En dat doet dus iedere aanvoerder!!! Soms is alleen de aan-voerder niet genoeg, dan komt het he-le team mee!!!! En dan gaan ze weer die scrum doen en weer die Yell …..
Lieve aanvoerders van Den Bosch… willen jullie nu, met ingang van het eerstvolgende toernooi, gewoon die beker op gaan halen en dan, onder het uitspreken van een vriendelijk “dank U wel”, terug lopen naar je ei-gen team en dan daar je eigen feestje vieren?? Ik vind dat eigenlijk wel zo prettig.
Trouwens nog zo iets; juichen. Ik vind het prachtig om een doelpunt te zien en ook het juichen hoort daar bij. Maar doe het alsjeblieft normaal. Geen shirts over je hoofd, met daar-onder een shirt waarop staat “voor mamma”, geen kipachtige dansjes langs de zijlijn, geen salsabewegin-gen bij de cornervlag, geen vinger-op-de-mond-en-langs-de-tribune-lopen, geen “hoopje-maken” (waarbij de doelpuntenmaker zo ongeveer uitge-graven moet worden) en ook geen gespring over reclameborden (waarbij je dan tegen de hekken naar je pu-bliek opzwepende bewegingen maakt), nee…..gewoon juichen.
En dan weer overgaan tot de orde van de dag. Wie zou daar toch mee begonnen zijn? Het zal wel een Aja-cied zijn. Of nee…..nu weet ik het weer. Ik was erbij. Hij maakte drie doelpunten en op een gegeven mo-ment rende hij naar de cornervlag …rukte die eruit .. en begon ermee te zwaaien. Voor de duidelijkheid….
Hij was de eerste… en ook de enige die dat mocht doen!!! Kijk, als je drie keer scoort tegen Ajax dan sta je voor mij zo ongeveer op dezelfde hoogte als Nelson Mandela, Wendy van Dijk, Napoleon, Anita Witzier, Churchill, Daphne Deckers, Willem Drees en Margot Schreuders.
Maar, alleen Hij mocht zo juichen vergeet dat niet!!
quote:AMSTERDAM - In het blad Esquire staat deze maand in de column van voetbalanalist Hugo Borst een opmerkelijke beschuldiging. “Heleen van Royen heeft me aangerand.”
Het incident waarover Borst schrijft, heeft volgens Entertainment Live betrekking op het boekenbal waar Van Royen te diep in het glaasje zou hebben gekeken. “Opeens begon ze me te zoenen en ik probeerde haar van me af te duwen. Dit was bijna onmogelijk,” quote het entertainmentprogramma Borst.
Een koekje van eigen deeg voor schrijfster Van Royen, die een 'open relatie' met presentator Ton van Royen heeft. Zij was het immers die ooit Rob Oudkerk aan de schandpaal nagelde door in haar eigen column te berichten over zijn drugsgebruik en bezoekjes aan prostituees.
Why not ?quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:03 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat zou ik op dit moment even niet doen.
Volgens betrouwbare bronnen staat ie zich momenteel te bezatten bij een zaalvoetbaltoernooi in Drunen, alwaar onze held de hoofdprijs zal gaan uitreikenquote:
quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:07 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Volgens betrouwbare bronnen staat ie zich momenteel te bezatten bij een zaalvoetbaltoernooi in Drunen, alwaar onze held de hoofdprijs zal gaan uitreiken.
Pasen is in Italie ook eten, en wel altijd in het teken van vis en ipv de pannetone met kerst nu een Colomba (duif|).quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:29 schreef golfer het volgende:
Net op het journaal een item over het feit dat men tegenwoordig met Pasen bijna net zo veel lekkere dingen eet als met Kerst.
Het was vanmiddag in de winkels te merken en wij hebben ook allerlei lekkere zaken als kwarteleitjes en truffelsalami in huis gehaald.
Zo komen we de pasen wel vretent door.
Inderdaad ik kon het al niet plaatsen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgens mij bedoelde Tong dat hij zijn vriend Jack, de schrijver van het stuk ging bellen en niet Wim![]()
Als je het zelf klaarmaakt, vind ik dat voor jou wel raar ja.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:12 schreef tong80 het volgende:
Tong eet straks Kebab. Is dat raar tijdens deze dagen ?
2 minuten in de pan. Ketchup erover. Pitta boodje opensnijden. Kebab ertussen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:14 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als je het zelf klaarmaakt, vind ik dat voor jou wel raar ja.
Toen ze nog smaakpapillen heetten. o rond 1974.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:16 schreef DIGGER het volgende:
In welk decennium van vorige eeuw zijn je smaakpupillen overleden
En wie doet de afwas?quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:16 schreef Yeahinho het volgende:
Ah, hij gaat Wim niet bellen.
Goede maaltijd trouwens tong.
Beetje SCHoonlikken en het kan morgen gewoon weer gebruikt worden.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:23 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Beetje SCHoonlikken en het kan morgen gewoon weer gebruikt worden.
'T was laat vroeg vanmorgen zeker?quote:
Op de een of andere manier eindigen die altijd als frisbee.quote:
Lekker. Wel toch van echt lamsvlees?quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:12 schreef tong80 het volgende:
Tong eet straks Kebab. Is dat raar tijdens deze dagen ?
Zet eerst een foto in Raad het Plaatje. Eerder mag je niet wegquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:41 schreef Bjoro het volgende:
hoi pipeloi
op naar een verjaardag....zwager viert het groots en vrouwlief s de BOB....
Have fun en zuip ze!quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:41 schreef Bjoro het volgende:
hoi pipeloi
op naar een verjaardag....zwager viert het groots en vrouwlief s de BOB....
donequote:Op zaterdag 15 april 2006 19:44 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zet eerst een foto in Raad het Plaatje. Eerder mag je niet weg
komt wel goedquote:
Deze kebab, tong? (5e hit op google)quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
2 minuten in de pan. Ketchup erover. Pitta boodje opensnijden. Kebab ertussen.
Ik hoop het maar.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker. Wel toch van echt lamsvlees?
Gutentag VoreG! Wie geht's?quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:28 schreef VoreG het volgende:
Argh ik ben in Hellevoet en daar heb ik een laptop gekregen van mn pa voor thuis (tenminste een oude Ebay koop die nog ergens stof stond te vangen) is het in het geheel duits
quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Op de een of andere manier eindigen die altijd als frisbee.Weet niet waarom tho.
quote:Geboortedatum: 1989-03-19
Abbrechen ipv. van cancel, ook zo fijnquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:33 schreef VoreG het volgende:
Zoiets is het inderdaad
Ik drukte net op een knop en die opende een of ander menu waar ik niet uit kwam, behalve met Schliessen, maar toen sloot de PC af
Daarmee sloot alleen IE af, dat kutprogramma bleef openstaanquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
Abbrechen ipv. van cancel, ook zo fijn
Dat is waarschijnlijk één van de redenen. Een andere is dat het beter gooit dan die wegwerpbakjes.quote:
*enter overdreven accent*quote:
Dump die laptop maar in het Voorns Kanaalquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daarmee sloot alleen IE af, dat kutprogramma bleef openstaan
Neh, dan ligt die laptop maar op een auto te dobberen. Daarnaast heb ik wel internetquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:10 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dump die laptop maar in het Voorns Kanaal
Ganz toll!quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Neh, dan ligt die laptop maar op een auto te dobberen. Daarnaast heb ik wel internet
Computerwoordenboek Basisbegrippen: Duits - Nederlandsquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:33 schreef VoreG het volgende:
Zoiets is het inderdaad
Ik drukte net op een knop en die opende een of ander menu waar ik niet uit kwam, behalve met Schliessen, maar toen sloot de PC af
Kijk straks wel naar MotDquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:35 schreef Bruce117 het volgende:
nu Studio Sport met Orange Day
De scheids was omgekocht?quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:53 schreef DarkShine het volgende:
Avond!
Leuven - KVM 3-2 (0-1), KVM staat na 89 minuten 1-2 voor en krijgt dan in nog geen minuut 2 tegengoals...
Moet toch beginnen te wennen die tegendoelpunten in de laatste minuutquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:53 schreef DarkShine het volgende:
Avond!
Leuven - KVM 3-2 (0-1), KVM staat na 89 minuten 1-2 voor en krijgt dan in nog geen minuut 2 tegengoals...
Yup ben em aan het kijkenquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Passion of the Christ nu op RTL5.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Moet toch beginnen te wennen die tegendoelpunten in de laatste minuut
Op KV wel, denk dat de matchen waarin dat dit seizoen niet gebeurd is op 1 hand te tellen zijn!quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Moet toch beginnen te wennen die tegendoelpunten in de laatste minuut
Man je verslijt dat ding binnen een week. Niet normaal meer.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:16 schreef tong80 het volgende:
Ik heb de groeten terug opgenomen. Wilde het gelijk kijken maar wacht er maar mee. TV-verbinding doet weer raar. Dus als ik geen TV heb heb ik nog iets achter de hand.
Eigenlijk alleen maar sport en een paar series. Ik ben gestopt alle sportprogramma's te volgen, da's onmogelijk, zelfs voor jou.quote:
En nu wil ik vannacht om half vijf eindelijk eens lezen dat je gruwelijk dronken thuis komt en een blond chickie hebt geneukt wier naam je kwijt bent maar de vriendin vond je zo leuk dat je haar naam wel hebt omdat je eerst met haar eerst hebt gekust, en dat die meiden ruzie heben om jou. En dat je morgen gebeld wordt door een derde die zegt dat je niet op hun moet letten en als bloedmooie vrouw een afspraak met je wil maken in de kroeg waar die twee komen om ze te pesten, en jij zegt ik moet er nog een nachtje over slapen.quote:
Whehehe.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:49 schreef VoreG het volgende:
pfff wat nou commerciele omroep. Ik moet al een uur pissen, maar er komt maar geen reclame
quote:Passion of the Christ zaterdag bij RTL 5
De spraakmakende speelfilm 'The passion of the Christ' beleeft zaterdag (15 april) vanaf 22.00 uur zijn tv-première op RTL 5. De Amerikaans- Italiaanse film uit 2004 van regisseur Mel Gibson is zonder onderbrekingen door reclameblokken te zien bij RTL
Dat martelen gaat nog wel even door hoor.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:53 schreef VoreG het volgende:
Dat gaat nog een lange zit worden of heel hard rennen
quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:49 schreef VoreG het volgende:
pfff wat nou commerciele omroep. Ik moet al een uur pissen, maar er komt maar geen reclame
En niet zo zuinig ookquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat martelen gaat nog wel even door hoor.
Volgende week.quote:
Waarom is het anti-semitisch?quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:26 schreef golfer het volgende:
Passion of Christ hoef ik niet te zien, genoeg anti-semitische films al gezien.
Ok, geef toe, als je dit soms leest krijg je een heel ander idee.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:26 schreef golfer het volgende:
En Popo: het aantal uren dat we daadwerkelijk voor de TV doorbrengen is hooguit 2 of 3 uur per dag met het voornamelijk zeer selectief bekijken van geprogrammeerde of opgenomen programma's (lekker doorspoelen van reclames enzo).
Destijds waren er heel wat discussies erover, ondermeer omdat significante delen van de film de lijn van het Nieuwe Testament zouden verlaten, doordat materiaal werd gebruikt uit The Mystical City of God van Maria van Agreda (een 17e eeuwse non), en de geschriften van Anna Katherina Emmerick (een 19e eeuwse stigmatica).quote:
Het zijn allemaal termen die ik niet of nauwelijks ken. Voor wat ik weet van de Bijbel (vrij weing) klopt hetquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Destijds waren er heel wat discussies erover, ondermeer omdat significante delen van de film de lijn van het Nieuwe Testament zouden verlaten, doordat materiaal werd gebruikt uit The Mystical City of God van Maria van Agreda (een 17e eeuwse non), en de geschriften van Anna Katherina Emmerick (een 19e eeuwse stigmatica).
Het laatste is een bijzonder controversieel werk, omdat het zowel door joden als niet-joden als antisemitisch wordt beschouwd.
Zo en dat in Hools...quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Destijds waren er heel wat discussies erover, ondermeer omdat significante delen van de film de lijn van het Nieuwe Testament zouden verlaten, doordat materiaal werd gebruikt uit The Mystical City of God van Maria van Agreda (een 17e eeuwse non), en de geschriften van Anna Katherina Emmerick (een 19e eeuwse stigmatica).
Het laatste is een bijzonder controversieel werk, omdat het zowel door joden als niet-joden als antisemitisch wordt beschouwd.
Bergkamp..quote:
Verrassend.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:58 schreef pascalheister het volgende:
krijg ik net van Blahdvd een mailtje met een Easterkortingsbon van 2 pond, maar eens een dvdtje voor bestellen
Opvreten?quote:
2 hele ponden?quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:58 schreef pascalheister het volgende:
krijg ik net van Blahdvd een mailtje met een Easterkortingsbon van 2 pond, maar eens een dvdtje voor bestellen
ach 3 euro is toch weer meegenomen.quote:Op zondag 16 april 2006 00:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
2 hele ponden?
Nou, het dak zal er wel afgaan bij je!
Nu 4 uur lang Rockpalast wunschnacht op WDRquote:Op zondag 16 april 2006 00:27 schreef Beschouw het volgende:
Wunschnacht op WDR. Geweldig
Red Hot Chillii Peppers nuquote:
Je en ?quote:
Leuk, maar blijf het toch niet de halve nacht kijken.quote:
Ik leef in een stad en kijk naar Rockpalastquote:
ja hier ook al 331 keer, maar blijft leukquote:Op zondag 16 april 2006 01:22 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nog maar 32 keer gezien.
Hee, daar heb je Ludo Sanders in beeld.![]()
Wel veel Duitse herrie tussen de goede nummersquote:Op zondag 16 april 2006 01:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik leef in een stad en kijk naar Rockpalast
Placebo zie ikquote:Op zondag 16 april 2006 01:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik leef in een stad en kijk naar Rockpalast
De DEURzakkers misschienquote:Op zondag 16 april 2006 01:49 schreef Beschouw het volgende:
Het zijn optredens van de laatste 10 jaar. Shit, de Doors komen niet
leuk bandje meer ook nietquote:Op zondag 16 april 2006 02:02 schreef Beschouw het volgende:
3 Doors down, beter dan de voorafgaande herrie.
Hips? of niet?quote:Op zondag 16 april 2006 02:29 schreef rubbereend het volgende:avond
terug van een erg gezellige verjaardag!
aardig wat op, maar niet tequote:
quote:Op zondag 16 april 2006 02:43 schreef TerroRobbie het volgende:
de rooms katholieke combinatie wint toch, dat lijkt met duidelijk in dit paasweekend.
TV aan gaat zettenquote:Op zondag 16 april 2006 03:04 schreef Ambrosius het volgende:
Hoi.
Zo te zien rubbert nog wakker: Wiets is op de buis.
sportplaatje...........quote:
quote:
En ik dacht dat ik vroeg wakker was.quote:
Gravitz is inderdaad nep....maar dat had je kunnen weten, de man heet toch Kravitzquote:Op zondag 16 april 2006 04:30 schreef golfer het volgende:
Jimi Hendrix beste nummers via mijn Russische betaalsite net even gedownload.
Prince en Lenny Gravitz: neppers!
Dat is niet de bedoeling naturlijkquote:Op zondag 16 april 2006 10:23 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Goede reis en veel plezier!
Maar die drie punten gewoon in Tukkerland laten hoor!![]()
Hmm, daar kan ik inkomen. De paashaas is er mee vandoor gegaan?quote:Op zondag 16 april 2006 10:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
Leuke nacht gehad, maar het is zwaar kut als je je portemonne met daarin ongv 100 euro plus pinpas verliest
Geen idee, ik stond compleet los te gaan in die Rai, en toen kreeg ik een tik van achter en bleek m'n telefoon gevallen te zijn, die kreeg ik netjes terug. Maar bleek later ook m'n portemonnee kwijt te zijn, heb daar nog ff gezocht en ben geholpen door andere mensen maar niks meer gevonden.quote:Op zondag 16 april 2006 10:43 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hmm, daar kan ik inkomen. De paashaas is er mee vandoor gegaan?
quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
En nu wil ik vannacht om half vijf eindelijk eens lezen dat je gruwelijk dronken thuis komt en een blond chickie hebt geneukt wier naam je kwijt bent maar de vriendin vond je zo leuk dat je haar naam wel hebt omdat je eerst met haar eerst hebt gekust, en dat die meiden ruzie heben om jou. En dat je morgen gebeld wordt door een derde die zegt dat je niet op hun moet letten en als bloedmooie vrouw een afspraak met je wil maken in de kroeg waar die twee komen om ze te pesten, en jij zegt ik moet er nog een nachtje over slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |