Why not ?quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:03 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat zou ik op dit moment even niet doen.
Volgens betrouwbare bronnen staat ie zich momenteel te bezatten bij een zaalvoetbaltoernooi in Drunen, alwaar onze held de hoofdprijs zal gaan uitreikenquote:
quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:07 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Volgens betrouwbare bronnen staat ie zich momenteel te bezatten bij een zaalvoetbaltoernooi in Drunen, alwaar onze held de hoofdprijs zal gaan uitreiken.
Pasen is in Italie ook eten, en wel altijd in het teken van vis en ipv de pannetone met kerst nu een Colomba (duif|).quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:29 schreef golfer het volgende:
Net op het journaal een item over het feit dat men tegenwoordig met Pasen bijna net zo veel lekkere dingen eet als met Kerst.
Het was vanmiddag in de winkels te merken en wij hebben ook allerlei lekkere zaken als kwarteleitjes en truffelsalami in huis gehaald.
Zo komen we de pasen wel vretent door.
Inderdaad ik kon het al niet plaatsen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgens mij bedoelde Tong dat hij zijn vriend Jack, de schrijver van het stuk ging bellen en niet Wim![]()
Als je het zelf klaarmaakt, vind ik dat voor jou wel raar ja.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:12 schreef tong80 het volgende:
Tong eet straks Kebab. Is dat raar tijdens deze dagen ?
2 minuten in de pan. Ketchup erover. Pitta boodje opensnijden. Kebab ertussen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:14 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als je het zelf klaarmaakt, vind ik dat voor jou wel raar ja.
Toen ze nog smaakpapillen heetten. o rond 1974.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:16 schreef DIGGER het volgende:
In welk decennium van vorige eeuw zijn je smaakpupillen overleden
En wie doet de afwas?quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:16 schreef Yeahinho het volgende:
Ah, hij gaat Wim niet bellen.
Goede maaltijd trouwens tong.
Beetje SCHoonlikken en het kan morgen gewoon weer gebruikt worden.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:23 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Beetje SCHoonlikken en het kan morgen gewoon weer gebruikt worden.
'T was laat vroeg vanmorgen zeker?quote:
Op de een of andere manier eindigen die altijd als frisbee.quote:
Lekker. Wel toch van echt lamsvlees?quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:12 schreef tong80 het volgende:
Tong eet straks Kebab. Is dat raar tijdens deze dagen ?
Zet eerst een foto in Raad het Plaatje. Eerder mag je niet wegquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:41 schreef Bjoro het volgende:
hoi pipeloi
op naar een verjaardag....zwager viert het groots en vrouwlief s de BOB....
Have fun en zuip ze!quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:41 schreef Bjoro het volgende:
hoi pipeloi
op naar een verjaardag....zwager viert het groots en vrouwlief s de BOB....
donequote:Op zaterdag 15 april 2006 19:44 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zet eerst een foto in Raad het Plaatje. Eerder mag je niet weg
komt wel goedquote:
Deze kebab, tong? (5e hit op google)quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
2 minuten in de pan. Ketchup erover. Pitta boodje opensnijden. Kebab ertussen.
Ik hoop het maar.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker. Wel toch van echt lamsvlees?
Gutentag VoreG! Wie geht's?quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:28 schreef VoreG het volgende:
Argh ik ben in Hellevoet en daar heb ik een laptop gekregen van mn pa voor thuis (tenminste een oude Ebay koop die nog ergens stof stond te vangen) is het in het geheel duits
quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Op de een of andere manier eindigen die altijd als frisbee.Weet niet waarom tho.
quote:Geboortedatum: 1989-03-19
Abbrechen ipv. van cancel, ook zo fijnquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:33 schreef VoreG het volgende:
Zoiets is het inderdaad
Ik drukte net op een knop en die opende een of ander menu waar ik niet uit kwam, behalve met Schliessen, maar toen sloot de PC af
Daarmee sloot alleen IE af, dat kutprogramma bleef openstaanquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
Abbrechen ipv. van cancel, ook zo fijn
Dat is waarschijnlijk één van de redenen. Een andere is dat het beter gooit dan die wegwerpbakjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |