quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Moet toch beginnen te wennen die tegendoelpunten in de laatste minuut
Op KV wel, denk dat de matchen waarin dat dit seizoen niet gebeurd is op 1 hand te tellen zijn!quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Moet toch beginnen te wennen die tegendoelpunten in de laatste minuut
Man je verslijt dat ding binnen een week. Niet normaal meer.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:16 schreef tong80 het volgende:
Ik heb de groeten terug opgenomen. Wilde het gelijk kijken maar wacht er maar mee. TV-verbinding doet weer raar. Dus als ik geen TV heb heb ik nog iets achter de hand.
Eigenlijk alleen maar sport en een paar series. Ik ben gestopt alle sportprogramma's te volgen, da's onmogelijk, zelfs voor jou.quote:
En nu wil ik vannacht om half vijf eindelijk eens lezen dat je gruwelijk dronken thuis komt en een blond chickie hebt geneukt wier naam je kwijt bent maar de vriendin vond je zo leuk dat je haar naam wel hebt omdat je eerst met haar eerst hebt gekust, en dat die meiden ruzie heben om jou. En dat je morgen gebeld wordt door een derde die zegt dat je niet op hun moet letten en als bloedmooie vrouw een afspraak met je wil maken in de kroeg waar die twee komen om ze te pesten, en jij zegt ik moet er nog een nachtje over slapen.quote:
Whehehe.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:49 schreef VoreG het volgende:
pfff wat nou commerciele omroep. Ik moet al een uur pissen, maar er komt maar geen reclame
quote:Passion of the Christ zaterdag bij RTL 5
De spraakmakende speelfilm 'The passion of the Christ' beleeft zaterdag (15 april) vanaf 22.00 uur zijn tv-première op RTL 5. De Amerikaans- Italiaanse film uit 2004 van regisseur Mel Gibson is zonder onderbrekingen door reclameblokken te zien bij RTL
Dat martelen gaat nog wel even door hoor.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:53 schreef VoreG het volgende:
Dat gaat nog een lange zit worden of heel hard rennen
quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:49 schreef VoreG het volgende:
pfff wat nou commerciele omroep. Ik moet al een uur pissen, maar er komt maar geen reclame
En niet zo zuinig ookquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat martelen gaat nog wel even door hoor.
Volgende week.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |