Waarom is het anti-semitisch?quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:26 schreef golfer het volgende:
Passion of Christ hoef ik niet te zien, genoeg anti-semitische films al gezien.
Ok, geef toe, als je dit soms leest krijg je een heel ander idee.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:26 schreef golfer het volgende:
En Popo: het aantal uren dat we daadwerkelijk voor de TV doorbrengen is hooguit 2 of 3 uur per dag met het voornamelijk zeer selectief bekijken van geprogrammeerde of opgenomen programma's (lekker doorspoelen van reclames enzo).
Destijds waren er heel wat discussies erover, ondermeer omdat significante delen van de film de lijn van het Nieuwe Testament zouden verlaten, doordat materiaal werd gebruikt uit The Mystical City of God van Maria van Agreda (een 17e eeuwse non), en de geschriften van Anna Katherina Emmerick (een 19e eeuwse stigmatica).quote:
Het zijn allemaal termen die ik niet of nauwelijks ken. Voor wat ik weet van de Bijbel (vrij weing) klopt hetquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Destijds waren er heel wat discussies erover, ondermeer omdat significante delen van de film de lijn van het Nieuwe Testament zouden verlaten, doordat materiaal werd gebruikt uit The Mystical City of God van Maria van Agreda (een 17e eeuwse non), en de geschriften van Anna Katherina Emmerick (een 19e eeuwse stigmatica).
Het laatste is een bijzonder controversieel werk, omdat het zowel door joden als niet-joden als antisemitisch wordt beschouwd.
Zo en dat in Hools...quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Destijds waren er heel wat discussies erover, ondermeer omdat significante delen van de film de lijn van het Nieuwe Testament zouden verlaten, doordat materiaal werd gebruikt uit The Mystical City of God van Maria van Agreda (een 17e eeuwse non), en de geschriften van Anna Katherina Emmerick (een 19e eeuwse stigmatica).
Het laatste is een bijzonder controversieel werk, omdat het zowel door joden als niet-joden als antisemitisch wordt beschouwd.
Bergkamp..quote:
Verrassend.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:58 schreef pascalheister het volgende:
krijg ik net van Blahdvd een mailtje met een Easterkortingsbon van 2 pond, maar eens een dvdtje voor bestellen
Opvreten?quote:
2 hele ponden?quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:58 schreef pascalheister het volgende:
krijg ik net van Blahdvd een mailtje met een Easterkortingsbon van 2 pond, maar eens een dvdtje voor bestellen
ach 3 euro is toch weer meegenomen.quote:Op zondag 16 april 2006 00:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
2 hele ponden?
Nou, het dak zal er wel afgaan bij je!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |