Zo en dat in Hools...quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Destijds waren er heel wat discussies erover, ondermeer omdat significante delen van de film de lijn van het Nieuwe Testament zouden verlaten, doordat materiaal werd gebruikt uit The Mystical City of God van Maria van Agreda (een 17e eeuwse non), en de geschriften van Anna Katherina Emmerick (een 19e eeuwse stigmatica).
Het laatste is een bijzonder controversieel werk, omdat het zowel door joden als niet-joden als antisemitisch wordt beschouwd.
Bergkamp..quote:
Verrassend.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:58 schreef pascalheister het volgende:
krijg ik net van Blahdvd een mailtje met een Easterkortingsbon van 2 pond, maar eens een dvdtje voor bestellen
Opvreten?quote:
2 hele ponden?quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:58 schreef pascalheister het volgende:
krijg ik net van Blahdvd een mailtje met een Easterkortingsbon van 2 pond, maar eens een dvdtje voor bestellen
ach 3 euro is toch weer meegenomen.quote:Op zondag 16 april 2006 00:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
2 hele ponden?
Nou, het dak zal er wel afgaan bij je!
Nu 4 uur lang Rockpalast wunschnacht op WDRquote:Op zondag 16 april 2006 00:27 schreef Beschouw het volgende:
Wunschnacht op WDR. Geweldig
Red Hot Chillii Peppers nuquote:
Je en ?quote:
Leuk, maar blijf het toch niet de halve nacht kijken.quote:
Ik leef in een stad en kijk naar Rockpalastquote:
ja hier ook al 331 keer, maar blijft leukquote:Op zondag 16 april 2006 01:22 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nog maar 32 keer gezien.
Hee, daar heb je Ludo Sanders in beeld.![]()
Wel veel Duitse herrie tussen de goede nummersquote:Op zondag 16 april 2006 01:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik leef in een stad en kijk naar Rockpalast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |