De DEURzakkers misschienquote:Op zondag 16 april 2006 01:49 schreef Beschouw het volgende:
Het zijn optredens van de laatste 10 jaar. Shit, de Doors komen niet
leuk bandje meer ook nietquote:Op zondag 16 april 2006 02:02 schreef Beschouw het volgende:
3 Doors down, beter dan de voorafgaande herrie.
Hips? of niet?quote:Op zondag 16 april 2006 02:29 schreef rubbereend het volgende:avond
terug van een erg gezellige verjaardag!
aardig wat op, maar niet tequote:
quote:Op zondag 16 april 2006 02:43 schreef TerroRobbie het volgende:
de rooms katholieke combinatie wint toch, dat lijkt met duidelijk in dit paasweekend.
TV aan gaat zettenquote:Op zondag 16 april 2006 03:04 schreef Ambrosius het volgende:
Hoi.
Zo te zien rubbert nog wakker: Wiets is op de buis.
sportplaatje...........quote:
quote:
En ik dacht dat ik vroeg wakker was.quote:
Gravitz is inderdaad nep....maar dat had je kunnen weten, de man heet toch Kravitzquote:Op zondag 16 april 2006 04:30 schreef golfer het volgende:
Jimi Hendrix beste nummers via mijn Russische betaalsite net even gedownload.
Prince en Lenny Gravitz: neppers!
Dat is niet de bedoeling naturlijkquote:Op zondag 16 april 2006 10:23 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Goede reis en veel plezier!
Maar die drie punten gewoon in Tukkerland laten hoor!![]()
Hmm, daar kan ik inkomen. De paashaas is er mee vandoor gegaan?quote:Op zondag 16 april 2006 10:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
Leuke nacht gehad, maar het is zwaar kut als je je portemonne met daarin ongv 100 euro plus pinpas verliest
Geen idee, ik stond compleet los te gaan in die Rai, en toen kreeg ik een tik van achter en bleek m'n telefoon gevallen te zijn, die kreeg ik netjes terug. Maar bleek later ook m'n portemonnee kwijt te zijn, heb daar nog ff gezocht en ben geholpen door andere mensen maar niks meer gevonden.quote:Op zondag 16 april 2006 10:43 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hmm, daar kan ik inkomen. De paashaas is er mee vandoor gegaan?
quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
En nu wil ik vannacht om half vijf eindelijk eens lezen dat je gruwelijk dronken thuis komt en een blond chickie hebt geneukt wier naam je kwijt bent maar de vriendin vond je zo leuk dat je haar naam wel hebt omdat je eerst met haar eerst hebt gekust, en dat die meiden ruzie heben om jou. En dat je morgen gebeld wordt door een derde die zegt dat je niet op hun moet letten en als bloedmooie vrouw een afspraak met je wil maken in de kroeg waar die twee komen om ze te pesten, en jij zegt ik moet er nog een nachtje over slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |