Rustig maar hoorquote:Op donderdag 13 april 2006 10:19 schreef Dethroned het volgende:
ja huilie...
ik moest ff wat correcties maken. Blaat
http://home.planet.nl/~crapt001/24op.txtquote:Op donderdag 13 april 2006 10:19 schreef Dethroned het volgende:
ja huilie...
ik moest ff wat correcties maken. Blaat
edit
OMFG hij veranderd het terug in de originele post![]()
Ik bedoelde eigenlijk dat ie de edit niet correct gebruikte en iedere keer terugviel.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
http://home.planet.nl/~crapt001/24op.txt
Opera gebruiker?quote:Op donderdag 13 april 2006 10:26 schreef Dethroned het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk dat ie de edit niet correct gebruikte en iedere keer terugviel.
Maar bedankt, staat nu eindelijk goed![]()
In dat geval f5'en wanneer je het idee hebt dat het niet doorgevoerd wordtquote:
daar heeft ie een gun achter zn rugquote:Op donderdag 13 april 2006 10:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
In dat geval f5'en wanneer je het idee hebt dat het niet doorgevoerd wordt
Enne @ qu63 zie 2e foto groepfoto
Ik denk dat je tever gaatquote:Op donderdag 13 april 2006 11:09 schreef wolfrolf het volgende:
-herpost-
Ben ik de enige die een gigantische hoax vermoed met Kiefer Sutherland die bijtekent voor nog 3 jaar? Om de impact dat ie aan het eind van dit seizoen het loodje legt 1000x zo groot te maken?Het wordt mij allemaal veel te groot gebracht, het staat zelfs op fox.com/24 !
Of fantaseer ik nu te ver door
Daar heb ik ook weleens aan gedacht ja, ik zie ze er iig wel voor aan om zoiets te doen.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:09 schreef wolfrolf het volgende:
-herpost-
Ben ik de enige die een gigantische hoax vermoed met Kiefer Sutherland die bijtekent voor nog 3 jaar? Om de impact dat ie aan het eind van dit seizoen het loodje legt 1000x zo groot te maken?Het wordt mij allemaal veel te groot gebracht, het staat zelfs op fox.com/24 !
Die gedachte is bij mij ook al opgekomen.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:09 schreef wolfrolf het volgende:
-herpost-
dan zouden ze em eigenlijk in ep 22 neer moeten leggenquote:Op donderdag 13 april 2006 11:09 schreef wolfrolf het volgende:
-herpost-
Ik hield m'n hart wel even vast met die gastanks.. Maar het zou nog altijd kunnen voor season finale natuurlijkquote:Op donderdag 13 april 2006 11:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan zouden ze em eigenlijk in ep 22 neer moeten leggen
Als ze em in ep 22 neer leggen weet je zeker dat de dubbele finale veel kijkers scoortquote:Op donderdag 13 april 2006 11:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik hield m'n hart wel even vast met die gastanks.. Maar het zou nog altijd kunnen voor season finale natuurlijk
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
Als ze em in ep 22 neer leggen weet je zeker dat de dubbele finale veel kijkers scoort
en dan als afsluiter nog een vinger die nog even beweegt en dan een stille klok
Wil je niet zo vloeken in dit topicquote:Op donderdag 13 april 2006 11:33 schreef wolfrolf het volgende:
Ach, dan kunnen ze Chuck Norris toch inhuren?Dat zou wel de ultieme actie zijn
![]()
IE 6.09.2900.2180 op WinXP pro SP 2quote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:47 schreef SolidasRock het volgende:
Daarnaast vroeg ik me af of die assistentje van de first lady nu dood is of niet? (en haar dochtertje dan?)
Henderson kwam echt koel binnen bij haarquote:
WHERES BAUERquote:Op donderdag 13 april 2006 12:04 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Henderson kwam echt koel binnen bij haar![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:47 schreef SolidasRock het volgende:
die assistentje
lijkt me dat Heller ook in het complot zit, OF dat hij ad hoc kiest voor de president.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik denk dat je tever gaat
En volgens mij is het helemaal niet gezegd dat het als acteur is gezien dat hij ook de producer is (100e x).
Trouwens die Poll op de Fox site!
"Do you think Heller can be trusted with the evidence against the president?"
27000+ votes 80%+ Yes
Hun snel het tegenovergestelde opnemen
Kan me echt niet voorstellen dat Heller in het complot zit. Logan zal wel met de Chinezen naar Sjek gaan drijgenquote:Op donderdag 13 april 2006 12:48 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
lijkt me dat Heller ook in het complot zit, OF dat hij ad hoc kiest voor de president.
Anders is het imho wel erg gauw afgelopen![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 13:25 schreef Dethroned het volgende:Heel goed mogelijk, zou je het willen spoileren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit lijkt mij de meest waarschijnlijke afloop ja.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:25 schreef Dethroned het volgende:
Ik denk dat Jack de conspiracy niet kan bewijzen en dat audrey word gesniperd en dat heller dan achter Jack aangaat en Jack concludeerd dat hij dan beter kan vluchten naar China, aangezien die minder stoer zijn dan Secretary of Defense. Vervolgens zal bij zijn toch naar China hij nog die duitse agent tegenkomen die Jack wil torturen, maar dan komt Mandy de duitser killen met gouden handruk (in oranje ouftit gesponsord door Nationale Nederlanden).
Dat ik daar nog niet op was gekomenquote:Op donderdag 13 april 2006 13:25 schreef Dethroned het volgende:
Ik denk dat Jack de conspiracy niet kan bewijzen en dat audrey word gesniperd en dat heller dan achter Jack aangaat en Jack concludeerd dat hij dan beter kan vluchten naar China, aangezien die minder stoer zijn dan Secretary of Defense. Vervolgens zal bij zijn toch naar China hij nog die duitse agent tegenkomen die Jack wil torturen, maar dan komt Mandy de duitser killen met gouden handruk (in oranje ouftit gesponsord door Nationale Nederlanden).[afbeelding]
Eh...quote:Op donderdag 13 april 2006 13:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heel goed mogelijk, zou je het willen spoileren?![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 13:34 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Eh...
Dude, wtf. Ik was alleen ff aan het dagdromen hoor. Niet boeiend.
Dit heeft geen enkele basis als achtergrond (behalve de al uitgezonden afleveringen) en tis uit de duim gezogen.![]()
quote:
Ik denk ook niet dat het veel meerwaarde moest hebben (mits ze nog terugkomt) maar het was wel nodig om de boel enigzins geloofwaardig te houden.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:49 schreef Dethroned het volgende:
[..]
![]()
![]()
Trouwens heeft iemand al bijgehouden of er mensen zijn die in volgend seizoen
er niet meer bij zijn (behalve de dode natuurlijk) bijvoorbeeld omdat ze bij CTU vette overtredingen hebben gedaan of om personal reasons ofzoiets ? Valt dit seizoen wel mee. Vond eigenlijk de meerwaarde van Kimmielaag.
... alhoewel, dat is natuurlijk wel zo dat dat heeft uitgelokt dat Jack "No" zegt.
quote:Op donderdag 13 april 2006 13:52 schreef kreischer2000 het volgende:
Die kut Kim moet maar ff lekker oprotten, domme beeldopvulling
owja.. we hebben de chinezen ook nogquote:Op donderdag 13 april 2006 13:17 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Kan me echt niet voorstellen dat Heller in het complot zit. Logan zal wel met de Chinezen naar Sjek gaan drijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |